Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4911 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 362
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

Ray - ספר לי בהודעה פרטית מה בדיוק קרה, אסביר זאת למוכר והוא ישלח לך שוב את המצלמה או לחלופין ישיב לך את מלוא כספך.

 

הדואר חוזר לשולח כאשר הכתובת לא מדוייקת או שהיא אינה זהה לכתובת הפייפל שמעודכנת אצלך בחשבון.

 

שומאכר - דבר איתי, אתה יודע בדיוק מה לעשות.

 

לכל מי שביקש ממני בהודעות, אנא פנו אל המוכר באופן ישיר ובקשו ממנו, תגידו לו שליאור מישראל (הבחור ששלח אליו יותר מ-10 קונים), הוא אמר לי דאז שהוא ישמר את ההנחה למי שיבוא גם אחרי.

 

שאלה קטנה לגבי המצלמה - היום נהגתי איתה לאחר שקניתי כרטיס 32 GB ב-95 ש"ח, הבנתי את הפונקציות שם אך לא מובן לי

משהו - מדוע הוא מפצל לי את כל הנסיעה לדקות? ז"א, נסעתי 30 דקות, הוא לא מראה לי קובץ אחד של 30 דקות אלא 30 קבצים

כל אחד באורך של דקה. האם מישהו יודע כיצד לשנות זאת?

Twincharger Stratified Injection

פורסם

היי ליאור,

אני לא זוכר בדיוק את התפריט אבל שאתה נכנס ל MENU, יש לך אפשרות שם של movie length / clip duration זה מגיע כ default על 2 דק' (שזה נוראי, המון קבצים) אני שיניתי את ההגדרה ל 5 דק'.

 

תעדכן אם לא מצאת את ההגדרה.

פורסם

אני שיניתי את ההגדרה לזמן הארוך ביותר - 15 דק' מכיוון שישנה השהיה קלה בין ההקלטות אז ככל שיהיו פחות הקלטות ככה הסיכוי שמשהו יקרה בין ההקלטות ולא יתועד נמוך יותר.

 

אבי

פורסם
פורסם

תודה, שלחתי לו עכשיו הודעה.

איזה כרטיס המצלמה מקבלת? Micro SDHC או SDHC רגיל?

בנוסף אני מעוניין בכרטיס 16 או 32 גיגה. הייתי רוצה לשמוע איזה כרטיסים אנשים פה רכשו.

פורסם

SDHC.

לא MICRO.

 

אני משתמש בSANDISK ULTRA קלאס 6 של 16GB, אם הוא עובד טוב בD90 שלי (מצלמת רפלקס), אין שום סיבה שהוא לא יספיק למצלמה מסכנה ברכב.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

מה כולכם קניתם את הDVR037?

האיכות פשוט גרועה אם אתם משקיעים במצלמה אז שיראו טוב.

 

איזה מצלמות יותר טובות יש?

 

פורסם

ביום רואים בסדר גמור, בלילה סביל.

ראה סרטונים שפרסמתי.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

מ-65 אני נוהג בארץ ובעולם, לא היה לי אף פעם חשוב לתעד כל נסיעה . כמו שאמר פנחס ספיר - "מעולם לא יצאתי זכאי".

מישהו עבר עם כל ה"תיעודים" האלה מבחן משפטי ? במדינה שבתי משפט קורעים את השוטרים בדרישת לגיטימיות של מיכשור משטרתי ,עם כל הכללים ,כיולים,חתימות ורישומים הנלוים,התקבל פרטי ? אשמח לשמוע כקוריוז.לא נראה לי שתרגילי השמאל עם הילדה (הפלסטינאית הבלונדינית הלבנה כמו שבדית) שצולמה דוחפת חיילים והוצגה לעולם דווקא ע"י פלסטינאים - לא צדקנים משלנו חו"ח,יצליחו בבימ"ש לתעבורה.אל תעברו עבירות ,עם או בלי עדויות שאתם בסדר.

פורסם

חיימי אתה כנראה חי בסרט שאתה ככה ממהר לפסול את המצלמות הללו.

כל הסיפור התחיל מחבר פורום שהואשם על אי כצירה בעצור, עבירה חמורה לכל הדעות.

הסתבר באמצעות ההקלטה שהוא כן עצר, ואף יותר מזה השוטרים עמדו בעמדה ללא קשר עין עם הרכב שלו וסתם החליטו שהוא לא עצר.

 

הדו״ח בוטל. עדיין לא צריך ?

פורסם
מישהו עבר עם כל ה"תיעודים" האלה מבחן משפטי ?

בהמון משפטים מציגים צילומי תמונות וסרטים זה אותו דבר, כמובן שזה קביל (אלא אם יש טענה והוכחה שזה מזוייף).

במדינה שבתי משפט קורעים את השוטרים בדרישת לגיטימיות של מיכשור משטרתי ,עם כל הכללים ,כיולים,חתימות ורישומים הנלוים,התקבל פרטי ?

מדידת מהירות אפשרית רק ע"י המכשור שהוגדר לכך בחוק, זה לא כולל מד מהירות ברכב שלך (גם אם המצלמה מצלמת אותו) וגם לא מד מהירות של ניידת משטרה. בקיצור אין קשר בין מצלמת דרך לכיולים ומדידות מהירות.

אל תעברו עבירות ,עם או בלי עדויות שאתם בסדר.

המטרה היא לתעד עבירות של אחרים במקרה הצורך או אפילו פגיעה מבור בכביש כמו שקרה לי.

דווקא מי שמתקין מצלמה הוא זה שלא חושש לתעד את עצמו.

לניידות משטרה זה בכלל כלי הכרחי לאכיפה חכמה, חבל שלא נפוץ בארץ והמשטרה בוחרת לקנות עוד אקדחי לייזר במקום.


×
×
  • תוכן חדש...