Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4910 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מקפיץ לצורך שאלה:

המצלמה שלי הפסיקה לעבוד, אין לי מושג למה.

עושה רושם שהיא בטעינה והכול אבל היא לא נדלקת.

 

מישהו יודע מה הבעיה?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

  • תגובות 362
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני מנסה ליצור קשר עם המוכר לגבי המצלמה שקניתם, אבל אני לא מצליח ומקבל את ההודעה הזאת:

 

We're sorry we couldn't find an answer for you. Unfortunately, this seller is not able to respond to your question. We suggest reviewing the item again to see if your answer is in the seller's listing.

 

המוכר:

http://myworld.ebay.com.au/estore009/?_trksid=p4340.l2559

 

המצלמה:

http://www.ebay.com.au/itm/HD720p-IR-Car-Vehicle-dash-Camera-Rotable-270-Monitor-/130455460442?pt=US_Surveillance_Digital_Video_Recorders_Cards&hash=item1e5fc05a5a&clk_rvr_id=435071341698#ht_18847wt_1346

 

איך אפשר ליצור קשר איתו? אני חדש לאיביי, רק היום נרשמתי לשם...

 

אגב, לכל מי שקנה את המצלמה, אתם ממליצים לקנות אותה?

 

תודה רבה.

פורסם
נסה להוציא את כרטיס הזכרון ולהפעיל בלעדיו.

היא הסתדרה ואתמול שוב חזרה לבעיות שלה. :-(

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

לפי התגובות הDVR-037 דיי בעיתית, יש אולי משהו אחר בטווח המחיר הזה? שעושה את העבודה נאמנה,

מקליט מס שעות ודורס מידע ישן לאחר שמתמלא? תודה.

פורסם
אני מנסה ליצור קשר עם המוכר לגבי המצלמה שקניתם, אבל אני לא מצליח.

 

הזמנתי את המצלמה ב-16.10.2012 בין הראשונים, עד היום 6.1.2013 היא עוד לא הגיעה!!!

 

בסיבוב הראשון המצלמה הגיעה לארץ אבל הוחזרה להונג קונג מסיבה לא ידועה (לא בגלל כתובת שגוייה), המוכר טען שקיבל את החבילה בחזרה ושלח אותה שוב אבל לפי מספר המעקב היא יצאה מהונג קונג בשנית ב-3.12.2012 ועדיין לא הגיעה לארץ, כנראה שני סינים חותרים ברפסודה.

 

זהירות מהמוכר הזה!!!

פורסם

חח.

לקח לשלי יותר מ-3 שבועות להגיע והמספר מעקב לא עבד בכלל באתרים שבדקתי. באתר של הדואר החבילה הופיעה רק אחרי שכבר הגיעה לסניף וחיכתה לי.

פורסם
הזמנתי את המצלמה ב-16.10.2012 בין הראשונים, עד היום 6.1.2013 היא עוד לא הגיעה!!!

 

בסיבוב הראשון המצלמה הגיעה לארץ אבל הוחזרה להונג קונג מסיבה לא ידועה (לא בגלל כתובת שגוייה), המוכר טען שקיבל את החבילה בחזרה ושלח אותה שוב אבל לפי מספר המעקב היא יצאה מהונג קונג בשנית ב-3.12.2012 ועדיין לא הגיעה לארץ, כנראה שני סינים חותרים ברפסודה.

 

זהירות מהמוכר הזה!!!

 

אני הזמנתי ממנו ב- 30/11 והיא הגיע תוך שלושה שבועות בערך.

פורסם

תקנה ותשלים עם העובדה שמדובר בזבל סיני שנמכר תמורת כמה עשרות דולרים, וכמו כל מכשיר חשמלי של יצרן עלום-שם, יש לו נטיה להתפגר. זה יכול להיות בגלל מערכת חשמל מזייפת ברכב, סופה סולארית, הגזירות של ביבי או סתם בגלל שאתה לא בא לו בטוב.

מבחינה חומרתית, אני בספק רב אם יש הבדל בין ה DVR-027 ל DVR-037, למעט אותה תאורת I.R.

 

לצורך הפרוטוקול - ה DVR-037 שלי עדיין חיה ובועטת, כבר יותר משנה.

פורסם

משהו מוזר קרה למצלמה שלי, היא לא נדלקת!

היא הייתה בשימוש יומיים בלבד ולא עבר עליה שום דבר חריג.

נורת הכיבוי/הדלקה דולקת באדום כאשר היא מחוברת לשקע הרכב אך היא לא נדלקת... יש למישהו רעיון? קרה לעוד מישהו?

פורסם

כבר הרבה זמן שאני שוקל לקנות מצלמה גם כן. היחידה שמצאתי שמצלמת 720 ועולה פחות ממאה דולר היא ה037 (וה027 לצורך העניין). האם לאור כל הבעיות שאנשים מדווחים עליהן כאן שווה לקנות אותה או שעדיף להוציא יותר (בסביבות ה150-170) ולקנות אחת רצינית יותר?

יש דגמים מומלצים (מנסיון בלבד בבקשה. לא רוצה מצלמה שמישהו שמע שהיא "סבבה" ובפועל תהיה על הפנים). ראיתי סרטוני דוגמא של אחת f900, נראית מאוד מבטיחה, אבל עולה קרוב ל200$.

 

*כבר קניתי אחת, עלתה 50$ אבל היא מצלמת באיכות נוראית ואני מתכנן להחזיר אותה.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

אני עם ה 0-27 מאז הנגלה הראשונה שהוזמנה ואני מבסוט (ביחס למחיר כן) קרתה לי התופעה שהיא מחוברת למצת והיא לא נדלקת עם טעינה (הדלקה ידנית עובדת מהכפתור) אבל בנסיעה הבאה פתאום הכל חזר לנורמה..

 

בכל זאת מצלמה סינית לא שיא איכות החומרים וציפיתי לזה.

בינתיים הכל עדיין עובד טפו טפו ואני חושב שבמחיר הזה היא מצויינת, תקווה שלא תיפול על לימון מה שנקרא.


×
×
  • תוכן חדש...