Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4910 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 362
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לגבי השאלה של האם כדאי וכו' אז חברים בשביל עלות מזערית (יחסית) של 50$ אתם מקבלים תיעוד מלא של הנסיעות שלכם, אומנם זה לא קביל על מהירות כי אין למכשיר שום GPS פנימי או יכולת הקלטת מהירות אבל ל 1000000 מצבים אחרים זה מאד יעיל.

 

יכול לחסוך הרבה כאב ראש במקרים מסוימים של שקרנים / התנכלות של המשטרה וכו'.

 

כל אחד יעשה מה בראש שלו.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

גם אני קניתי ובשבועיים האחרונים בדקתי אותה, והעלאתי קטעים ליוטיוב.

באור רואים מצויין, לא רואים הכי טוב בחושך, והמיקרופון שלה מקליט לרוב את הקרקושים שלה.

 

 

--------------------------

Škoda Fabia IV TSI&DSG

פורסם

קיבלתי היום את המצלמה. משום מה בשום מקום לא רשום שזו DVR-037, האם זה בכלל אמור להופיע על המצלמה עצמה או הקופסא? סתם רשום HD ושום דבר מועיל אחר.

בהקלטות הפס עם הזמן\תאריך אכן מופיע למעלה בצבע טקסט שחור על גבי רקע לבן.

פורסם

קיבלתי השבוע במתנה מצלמה,

(בתמונות המצורפות למטה).

האם יש למישהו הוראות הפעלה?

 

 

 

 

תודה.

 

ל'

DSC00405.JPG

DSC00406.JPG

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

ל'. אמרי לי בבקשה מה דגם המצלמה ושל איזו חברה, אולי אוכל לעזור לך,

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם

קיבלתי אותה כך, ללא עטיפה,

מה שרואים בצילום שהעלתי זה מה שאני רואה,

לא כתוב עליה סוג/דגם.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

זאת כנראה DVR-027.

בגלל 6 נורות וסיבוב.

 

פתאום נזכרתי ששלי גם DVR-027, פשוט הזמנתי את זה לפני חודשיים ושכחתי את הדגם שלה, לא רשום בשום מקום את מספר הדגם.

 

מדריך למשתמש מצורף. למרות שאין כל כך צורך בו.

camera1.jpg

camera2.jpg

--------------------------

Škoda Fabia IV TSI&DSG

פורסם

זאת בדיוק המצלמה שגם אני קניתי. בדקתי עכשיו והיא אכן ה027 ולא ה037.

ליטל, כפתור OK בתפריט זה כפתור הRECORD והשאר אמור להיות די רגיל, כמובן יש לך את ההוראות בהודעה מעל.

 

מישהו יכול להסביר לי מה ההבדל בין המצלמה הזאת שהזמנתי ושילמתי $54

http://www.ebay.com/itm/130455460442

למצלמה הזאת:

http://www.ebay.com/itm/330654355106

 

מה שקיבלתי נראת זהה לזאת בלינק האחרון.

פורסם

לפני שכולם קופצים ואומרים 027/037. יש לי בדיוק כזאת חיקוי. נראות אותו הדבר.

 

יש לה בצד(ליד שקע הטעינה) עוד יציאה?(hd)

למכירה: AR.DRONE

 

גודש :roll:

פורסם

אפשר תמונה?

אצלי תחת המכסה בצד אחד יש USB + HDMI

בצד השני מתחת לכיסוי יש מקום לכרטיס SD

ויש מקום לחבר את המטען של הרכב בצד של הSD שהוא לא מכוסה.

פורסם

כפי שציינתי רבות, בשרשור הנוכחי ובאחרים - הדרך היחידה לבדוק אם מדובר ב"חיקוי" (מילה קצת בעייתית, בהתחשב בכך שהכל זה זבל סיני unbranded) היא נטו על סמך איכות ואופי התוצר שהוא מפיק. תקליטו סרטון 720p במשך מס' שניות ותראו אם הכתוביות של התאריך/שעה בצבע שחור, ע"ג רקע לבן ומופיעות בחלק המרכזי העליון. אם כן, מגניב.

פורסם

לא, התאריך והשעה לא בצבע לבן.

למטה בצבע צהוב.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
כפי שציינתי רבות, בשרשור הנוכחי ובאחרים - הדרך היחידה לבדוק אם מדובר ב"חיקוי" (מילה קצת בעייתית, בהתחשב בכך שהכל זה זבל סיני unbranded) היא נטו על סמך איכות ואופי התוצר שהוא מפיק. תקליטו סרטון 720p במשך מס' שניות ותראו אם הכתוביות של התאריך/שעה בצבע שחור, ע"ג רקע לבן ומופיעות בחלק המרכזי העליון. אם כן, מגניב.

 

תודה על התזכורת. אצלי אכן הצבע של התאריך\שעה כמו שאמרת.


×
×
  • תוכן חדש...