Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4910 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
חברים, שימו לב, זה המוצר:

http://www.ebay.com.au/itm/HD720p-IR-Car-Vehicle-dash-Camera-Rotable-270-Monitor-/130455460442?pt=US_Surveillance_Digital_Video_Recorders_Cards&hash=item1e5fc05a5a

 

המוכר התחייב לי שהמוצר הוא המקורי וגם מראה תמונות להשוואה (אני בטוח שכל הזבל שמוכרים בארץ הם חיקויים כפי שמופיע בתמונות בלינק להשוואה), בנוסף, המוצר מגיע עם 12 חודשי אחריות ועולה 55$ אחרי הנחה, 7 ימים להתחרט ולהחזיר את המוצר ולקבל את מלוא הכסף, מספר מעקב שדרכו ניתן לאתר את החבילה בעל רגע נתון.

שימו לב שהמוכר מכר כבר מעל 1700 כאלה ולא קראתי ביקורות מאכזבות או פידבקים שליליים על המוצר הזה.

 

כבר שלושה חברי פורום השתכנעו ואנחנו הולכים על המוצר הזה. צפו לקבלת בקשה לתשלום לכתובת הפייפל שלכם.

 

מי עוד מעוניין? אנא ציינו שאתם מעוניינים ב- DVR 027 בבקשה.

 

אני רוצה להראות למוכר שאנחנו רציניים באמת ושאחרי כל הבדיקות והבירורים אנחנו לא זייני שכל ובאמת טובים עבור הכסף.

רק בבקשה, להשאיר לי שוב הודעה פרטית לגבי איזה מוצר. מי שעדיין מתעקש לרכוש את ה-037, גם אפשרי, הוא גם יקבל את המוצר

בהנחה (53$).

 

רק לוודא, המוצר שבקישור לעיל זה ה- DVR027 שהזמנתם בסופו של דבר?

  • תגובות 362
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אכן זה הקישור, מחיר המבצע כנראה נגמר.

אבל דבר עם המוכר ותראה אם הוא עדיין מוכן לתת את ההנחה. אני שילמתי $54 שזה גם כולל משלוח.

פורסם

זה מאותו מוכר

http://www.ebay.com.au/itm/HD720P-Vehicle-Dash-Car-Mini-DVR-TFT-Screen-Camera-Cam-/280589982521?pt=AU_Car_Parts_Accessories&hash=item4154775b39&_uhb=1#ht_11295wt_1113

 

אכן זה הקישור, מחיר המבצע כנראה נגמר.

אבל דבר עם המוכר ותראה אם הוא עדיין מוכן לתת את ההנחה. אני שילמתי $54 שזה גם כולל משלוח.

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

פורסם

חבר'ה, איך התקנתם את ה-DVR027 אצלכם ברכב? זמן עבודה של המצלמה מהסוללה שלה רק שעה וחצי. ולא בא לי שהכבל שלה יעבור לי בתוך האוטו.

תליתי את המצלמה מימין\מתחת למראה האחורים כך שהיא לא מפריעה לשדה ראיה.

 

ועוד משהו שיכול להיות שימושי למי שחושב איזה גודל של כרטיס הוא צריך, בהגדרות הכי גבוהות אני רואה שהצילומים תופסים כ-3גיגה לשעה.

פורסם

לא נראה לי שמחיר המבצע נגמר, אני עדיין לא קיבלתי את המצלמה מההזמנה הראשונה בגלל תקלה במשלוח והיא נשלחה מהונג קונג שוב לפני 3 ימים.

מקווה שתגיע סוף סוף.

פורסם

הזמנתי עכשיו. 60$.

אני מקווה שביטול הדוח הלא מוצדק הראשון, יחזיר את ההשקעה. :-)

או יותר טוב מזה, תיעוד תאונה עם הרכב בה הצד השני אשם. אם הפרמייה על הביטוח שלי תעלה עוד יותר, אני משבית את הרכב!

פורסם

לחבר שלי קרה גם מקרה עם שוטר והוא "ניצל" בזכות המצלמה הזאת,

הוא הוריד את אחים מהרכב ונתן להם לעבור במעבר חצייה, הוא שם לב לניידת שנסעה במהירות שהיא כנראה קצת מעל המותר כשהיא באה לעקוף אותו. הוא צפר לניידת ולאחים שלו שיזהרו, הניידת עקפה אותו ובמזל היא לא דרסה את האחים שלו. אחר כך הוא עצר ליד הניידת והתחיל לצעוק על השוטר שם, כמובן שהשוטר ביקש ממנו לעצור בצד ולהביא לו את הפרטים, חבר שלי אמר לו שאם הוא עוצר אותו, אחרי זה הם ילכו ביחד לתחנת משטרה כדי להראות להם את התיעוד נהיגה של ההשוטר.

השוטר כנראה נבהל ושיחרר אותו. מה שמצחיק הוא שבאותו רגע המצלמה לא עבדה כי לא היה כרטיס זיכרון :lol:

EX : Chevrolet epica X 2009 2.5L

Toyota avensis 2016 1.8L

suzuki celerio 2017 1L

יש כאלה שחיים את הרגע, אני חי את הסל"ד 8)

פורסם
חבר'ה, איך התקנתם את ה-DVR027 אצלכם ברכב? זמן עבודה של המצלמה מהסוללה שלה רק שעה וחצי. ולא בא לי שהכבל שלה יעבור לי בתוך האוטו.

תליתי את המצלמה מימין\מתחת למראה האחורים כך שהיא לא מפריעה לשדה ראיה.

 

ועוד משהו שיכול להיות שימושי למי שחושב איזה גודל של כרטיס הוא צריך, בהגדרות הכי גבוהות אני רואה שהצילומים תופסים כ-3גיגה לשעה.

 

המצלמה שלי הגיעה עם כבל הטענה לרכב לא תקין, המוכר שכולם קונים ממנו די אמין, הוא שלח לי ברגע שכתבתי שיש בעיה עם הכבל אחד אחר (אפילו בדואר רשום), אז לא הייתה לי ברירה אלא ליסוע רק עם בטריה. יש לי גם בבית טלפון nokia ישן עם מטען וסוללה שמתאימים בדיוק למצלמה, אז אני מחליף סוללות שנגמר ומטעין דרך הטלפון.

 

הסוללה שהגיעה עם המצלמה לא מחזיקה הרבה (עד שעה) ויש בעיה להטעין אותה דרך הטלפון (יש לי הרגשה שגם היא דפוקה).

לעומת זאת הסוללה של הטלפון היא סוללה עם קיבולת מחוזקת שקניתי במיוחד לטלפון בזמנו והיא מחזיקה שעתיים וחצי.

אז זה הפתרון לזמן הסוללה אצלי.

 

בנוסף שמתי כרטיס 32GB, כך שהוא מספיק ל-10 שעות.

--------------------------

Škoda Fabia IV TSI&DSG

פורסם

דווקא המטען לרכב שלי עובד אבל זה מגעיל הדרך שבה הכבל תלוי מהמצלמה והולך למטה לשקע מצית. ואני רוצה למצוא פתרון קבוע. חוץ מזה שקע המצית לא עובר דרך הסוויץ אז אני צריך כל פעם לנתק את המטען ולחבר בחזרה כשאני נכנס לרכב.

הסוללה באמת דיי עלובה (היא סינית, חלופית לטלפונים של נוקיה - למה כבר ניתן לצפות ממנה).

פורסם

אני אישית מצאתי פתרון שעובד מצוין. קניתי שקע מצת נוסף בהום סנטר (20 ש"ח). וחיברתי אותו למקור מתח שעובד רק מאחורי סוויץ. במקרה שלי זה היה השקע מצת המקורי.

אבל אם אצלך זה לא ככה אז לפי דעתי אפשר לחבר אל הפלוס של המערכת שמע.

למקם את השקע בתא כפפות ואז להעביר את הכבל של המטען דרך הקורה בצד ימין ומהגג עד למרכז הרכב מעל למראה ומשם שיחובר למצלמה.

 

זה עובד אחלה אצלי ופשוט שוכחים שהמצלמה ברכב ולא צריך להתעסק איתה. נדלקת ומתחילה להקליט לבד. וגם נכבית כמובן שסוגרים סוויץ.

 

תמונות העליתי לנושא הזה בהודעה 21

HU: Pioneer AVH-P8450BT Amp: Rockford R300.4

Rear: JBL GT5963 Front: Focal 165vb

Sub: Hertz es250

פורסם

בעבר הייתה לי ה-037 והתפגרה לאחרונה (הלדים עשו פליקר כל הזמן), פתחתי אותה ועכשיו גם אין תצוגה מהמצלמה על המסך.

 

בכל אופן, ערכתי מחקר קטן והגעתי למסקנה שה-DOD זה המוצר כביכול "המקורי" ובעל איכות התמונה הגבוהה ביותר.

 

כרגע אני שוקל ללכת על ה-F900LHD של DOD ומחירה יוצא כ-160$ באיביי.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

האם מישהו מכיר את המצלמה הזאת?

 

http://www.techcenter.co.il/product/%D7%9E%D7%A6%D7%9C%D7%9E%D7%94-%D7%9C%D7%A8%D7%9B%D7%91-%D7%9C%D7%94%D7%A7%D7%9C%D7%98%D7%AA-%D7%94%D7%A0%D7%A1%D7%99%D7%A2%D7%94-hd-dvr-%D7%9B%D7%95%D7%9C%D7%9C-8-%D7%92%D7%91-%D7%96%D7%99%D7%9B%D7%A8%D7%95%D7%9F

 

לא רשום מה הדגם שלה, אבל לפי התמונות והמאפיינים היא נראית כמו DVR 027.

 

היא עולה 299 ש"ח כולל כרטיס זיכרון 8 ג"ב, נראה לי מחיר סביר מאוד (כולל הרווח של המוכר).

 

החנות קיבלה חוות דעת חיוביות בזאפ, אני אשלח להם אימיל ואבקש יותר פרטים ותמונות של המצלמה, אולי אז אוכל לדעת אם היא "מקורית" או "מזויפת".

פורסם
אני אישית מצאתי פתרון שעובד מצוין. קניתי שקע מצת נוסף בהום סנטר (20 ש"ח). וחיברתי אותו למקור מתח שעובד רק מאחורי סוויץ. במקרה שלי זה היה השקע מצת המקורי.

אבל אם אצלך זה לא ככה אז לפי דעתי אפשר לחבר אל הפלוס של המערכת שמע.

למקם את השקע בתא כפפות ואז להעביר את הכבל של המטען דרך הקורה בצד ימין ומהגג עד למרכז הרכב מעל למראה ומשם שיחובר למצלמה.

 

זה עובד אחלה אצלי ופשוט שוכחים שהמצלמה ברכב ולא צריך להתעסק איתה. נדלקת ומתחילה להקליט לבד. וגם נכבית כמובן שסוגרים סוויץ.

 

תמונות העליתי לנושא הזה בהודעה 21

 

רק לשם עדכון. המחיר בהום סנטר עומד על 60 ₪,וכך גם בACE.

 

הזמנתי מאייבי בפחות מ4$ והגיע תוך 3 שבועות.

למכירה: AR.DRONE

 

גודש :roll:

פורסם
האם מישהו מכיר את המצלמה הזאת?

 

http://www.techcenter.co.il/product/%D7%9E%D7%A6%D7%9C%D7%9E%D7%94-%D7%9C%D7%A8%D7%9B%D7%91-%D7%9C%D7%94%D7%A7%D7%9C%D7%98%D7%AA-%D7%94%D7%A0%D7%A1%D7%99%D7%A2%D7%94-hd-dvr-%D7%9B%D7%95%D7%9C%D7%9C-8-%D7%92%D7%91-%D7%96%D7%99%D7%9B%D7%A8%D7%95%D7%9F

 

לא רשום מה הדגם שלה, אבל לפי התמונות והמאפיינים היא נראית כמו DVR 027.

 

היא עולה 299 ש"ח כולל כרטיס זיכרון 8 ג"ב, נראה לי מחיר סביר מאוד (כולל הרווח של המוכר).

 

החנות קיבלה חוות דעת חיוביות בזאפ, אני אשלח להם אימיל ואבקש יותר פרטים ותמונות של המצלמה, אולי אז אוכל לדעת אם היא "מקורית" או "מזויפת".

 

מישהו ?

פורסם

קשה מאד להגיד. אני ראיתי בחנות מצלמה שלפי התמונות נראתה זהה ל-DVR-027, אבל האריזה היתה שונה והיא גם עלתה סביב ה-300. לדעתי מזוייפת.


×
×
  • תוכן חדש...