Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4910 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

^^^

שאתה משתמש באייפון/אנדרואיד כמצלמת רכב. אתה מרגיש דיי מוגבל.

ניסיתי לעשות כך באייפון, יש לי אפליקציה, יש מתקן יעודי לשמשה, וזה פשוט לא זה.

האיכות טובה, זווית ההקלטה לא משהו. והאייפון התחמם לי בקיץ- היה מושבת עד שהוא התקרר.

 

קניתי כרטיס ב 105₪ באיבורי. עדיף לשלם עוד 20₪ ולקבל פה אחריות.

אגב המצלמה שברשותי זולה יותר מהכרטיס שרכשתי:oops: (יאפ, יש לי חיקוי- והאיכות לא כזו גרוע)

יש מישהו מהפורום עם 027/037? האם אפשר לזהות בעזרתן לוחיות רישוי?

למכירה: AR.DRONE

 

גודש :roll:

  • תגובות 362
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אתם משלמים יותר מידי כסף...

למה לא להשתמש בסלולרי. גם ככה יש שם מצלמה יותר טובה, וגם זיכרון...

 

שתי בעיות :

 

א. זווית הצילום לא מספיק רחבה.

ב. המשקל של הסמרטפון במרבית המקרים ייגרום לרעידות וקפיצות בתמונה, בלי מייצב תמונה זה בלתי אפשרי לקבל תוצר נורמלי. היחיד שמגיע עם מייצב תמונה למיטב ידיעתי הוא ה iPhone 4S (וה 5).

פורסם

מה? מה???? להשתמש באייפון?

ואז מה אני יעשה שיש לי שיחה נכנסת? וכל פעם שאני יכנס לאוטו לקפוץ לקיוסק אני יתחיל טקס של חיבור למטען, להכניס לסטנד, להכנס להקלטה ולהתחיל להקליט? כמה זמן אתה חושב שיהיה לי כח לעשות את זה?

מה אני יעשה ברגע שיגמר המקום יתחיל למחוק סרטון סרטון?

בקיצור זה ממש לא פרקטי להשתמש בסלולארי להקלטה, מעבר לעובדה שהוא בכלל לא מיועד לדברים האלה.

 

אני קונה את המצלמה בשביל להתקין אותה קבוע באוטו.

פורסם
מה? מה???? להשתמש באייפון?

ואז מה אני יעשה שיש לי שיחה נכנסת? וכל פעם שאני יכנס לאוטו לקפוץ לקיוסק אני יתחיל טקס של חיבור למטען, להכניס לסטנד, להכנס להקלטה ולהתחיל להקליט? כמה זמן אתה חושב שיהיה לי כח לעשות את זה?

מה אני יעשה ברגע שיגמר המקום יתחיל למחוק סרטון סרטון?

בקיצור זה ממש לא פרקטי להשתמש בסלולארי להקלטה, מעבר לעובדה שהוא בכלל לא מיועד לדברים האלה.

 

אני קונה את המצלמה בשביל להתקין אותה קבוע באוטו.

 

 

אולי באייפון זה ככה.

בכל מכשיר אנדרואיד, אתה יכול להחליט שהוא יקליט אוטומטית כאשר יש תנועה או כאשר המכשיר מחובר למטען, ולהפסיק אוטומטית באותו האופן.

וכשיש שיחה, או שימוש ב WAZE וכו'... עדיין יש הקלטת וידאו. זה כל הקטע.

אני לא אומר להשתמש במצלמת הוידאו של המכשיר, אלא בתוכנה ייעודית שמתחשבת בכל הדברים שהעלת.

ולא יגמר המקום, כי אפשר לשים בכל מכשיר (פרט לאיפון) באיזה גודל שתרצה (מה גם שיש לי במכשיר 16GB מובנה).

בנוסף, אפשר להורות לתוכנה, כי היא תצלם 5 דקות ואז תדרוס את הוידאו האחרון בחדש.

ובנוסף יש אפשרות לבצע העלאה לאינטרנט!

 

יש המון אנשים מרוצים מכך.

סתכל כאן:

פורסם

מצויין, כל מה שנשאר אז זה לקנות אנדרויד נכון? נו באמת.. זה עדיין לא יפתור את הבעייה של להכניס את המכשיר לתוך המחזיק, והחיבור שלו למטען. בקיצור זה ממש לא ריאלי בשביל חלק גדול מהמשתמשים ולכן אין סיבה להרים גבה למה קונים מכשיר שעולה 200 ש"ח ייעודי שעושה את זה בצורה הכי נוחה שאפשר.

פורסם

לכל 8 החברים ששלמו - המוכר כבר שלח את המצלמה והיא בדרך אלינו!

בקשתי ממנו את מס' המעקב של כל חבילה של כל חבר למען הסדר הטוב.

 

אני מעריך שהיא תגיע בין שבועיים לשלושה, זה הטווח והיא מגיעה אלינו מהונג קונג.

 

אציין ליד כל שם של חבר פורום את מס' המעקב שלו. למי שהנושא חדש לו, יש להגיע לסניף הדואר עם ת"ז כאשר תקבלו פתק של

דואר רשום לתיבת הדואר שלכם.

לכל מי שעדיין לא שילם (נדמה לי שעוד 2 או 3 חברים) אנא עשו זאת בהקדם האפשרי בבקשה.

יש לציין שכאשר אתם בודקים (למי שמעוניין כמובן) באתר של דואר הונג קונג היכן החבילה נמצאת, השלב הסופי הוא שהיא נמצאת בארץ, כל מדינה והנוסח שלה.

להלן מספרי המעקב של כל מי ששילם (בשם פרטי בלבד מטעמי פרטיות):

 

1. נועם - RC157580999HK

2. ניר - RC157581005HK

3. ליאור - RC157581019HK

4. אבי - RC157581022HK

5. אופיר - RC157581036HK

6. יוסי - RC157581040HK

7. עופר - RC157580968HK

8. עבדכם הנאמן - RC157580971HK

Twincharger Stratified Injection

פורסם

היום בערב אשלם לו, כי הייתי בצבא אתמול. תעביר לו את המידע הזה.

רציתי לשלם אתמול אך לא היה לי איך, שלא ידאג - הוא יקבל את מלוא התשלום ללא בעיות!

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
מצויין, כל מה שנשאר אז זה לקנות אנדרויד נכון? נו באמת.. זה עדיין לא יפתור את הבעייה של להכניס את המכשיר לתוך המחזיק, והחיבור שלו למטען. בקיצור זה ממש לא ריאלי בשביל חלק גדול מהמשתמשים ולכן אין סיבה להרים גבה למה קונים מכשיר שעולה 200 ש"ח ייעודי שעושה את זה בצורה הכי נוחה שאפשר.

 

 

 

זה לא נגמר ב200...צריך גם כרטיס זיכרון

פורסם
זה לא נגמר ב200...צריך גם כרטיס זיכרון

 

הדיון הזה לא מוביל לשום מקום, אין לי אנדרויד, ולא יהיה לי בשנה הקרובה ולכן זה הפתרון שהוא הכי cost effective מבחינתי.

פורסם

שילמתי ברגע זה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
לכל 8 החברים ששלמו - המוכר כבר שלח את המצלמה והיא בדרך אלינו!

בקשתי ממנו את מס' המעקב של כל חבילה של כל חבר למען הסדר הטוב.

 

אני מעריך שהיא תגיע בין שבועיים לשלושה, זה הטווח והיא מגיעה אלינו מהונג קונג.

 

אציין ליד כל שם של חבר פורום את מס' המעקב שלו. למי שהנושא חדש לו, יש להגיע לסניף הדואר עם ת"ז כאשר תקבלו פתק של

דואר רשום לתיבת הדואר שלכם.

לכל מי שעדיין לא שילם (נדמה לי שעוד 2 או 3 חברים) אנא עשו זאת בהקדם האפשרי בבקשה.

יש לציין שכאשר אתם בודקים (למי שמעוניין כמובן) באתר של דואר הונג קונג היכן החבילה נמצאת, השלב הסופי הוא שהיא נמצאת בארץ, כל מדינה והנוסח שלה.

להלן מספרי המעקב של כל מי ששילם (בשם פרטי בלבד מטעמי פרטיות):

 

1. נועם - RC157580999HK

2. ניר - RC157581005HK

3. ליאור - RC157581019HK

4. אבי - RC157581022HK

5. אופיר - RC157581036HK

6. יוסי - RC157581040HK

7. עופר - RC157580968HK

8. עבדכם הנאמן - RC157580971HK

 

תודה רבה :)

פורסם

בנוגע לכרטיס זיכרון - אני חושב שזה די מוגזם להזמין 32GB אין בזה באמת צורך. היום גם לי הגיעה המצלמה המדוברת (037), והיא באמת על הכיפאק.

קיבלתי אותה עם כרטיס 2GB שזה מספיק בערך ל40 דקות הקלטה. לפי סרטונים שהעברתי למחשב והחישובים שלי זה יוצא בערך 50MB לדקה, שזה אומר שכרטיס של 16GB יספיק ל5 שעות ורבע!!

 

לדעתי זה מספיק, אני אישית הזמנתי מebay כרטיס של 16GB. אולי ההבדל במחיר לא משמעותי, אבל במחיר של כרטיס 32 "ממוצע" אפשר להביא כזה של 16 אבל הרבה יותר איכותי. עם מהירות גבוהה מאוד, כמו זה למשל

HU: Pioneer AVH-P8450BT Amp: Rockford R300.4

Rear: JBL GT5963 Front: Focal 165vb

Sub: Hertz es250


×
×
  • תוכן חדש...