Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4910 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
האם היה נסיון להתארגן בפורום כמועדון ע"מ ליישם את כוח שלנו כצרכנים? אפילו אם זה רק לתחום הרכב. הנחות לרכישה של צמיגים, כיווני פרונט דברים כאלו. אומנם יש מבצעים של הספונסרים, אבל היה נחמד לארגן את כוחנו כאשר עולה כל פעם דרישה או בקשה לקבוצת רכישה. בנוסף, אני בטוח שאם פניי כזו מגיעה מההנהלת הפורום אז יש לה יותר משקל.

 

עם צמיגים יכולה להיות בעיה כי צריכה להתארגן קבוצה על צמיג מסויים באותו יום ולקנות אותו כדי שנקבל הנחת כמות.

עם שמנים / פילטרים זה הרבה יותר קל כי רוב הרכבים החדשים מתשמשים ב 5W40 או 5W30 ולקנות כמות של 100 בקבוקים של 5 ליטר ל 50 חברי פורום כדי לקבל הנחה גדולה יהיה יותר קל.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

  • תגובות 362
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
חברים, שימו לב, זה המוצר:

http://www.ebay.com.au/itm/HD720p-IR-Car-Vehicle-dash-Camera-Rotable-270-Monitor-/130455460442?pt=US_Surveillance_Digital_Video_Recorders_Cards&hash=item1e5fc05a5a

 

המוכר התחייב לי שהמוצר הוא המקורי וגם מראה תמונות להשוואה (אני בטוח שכל הזבל שמוכרים בארץ הם חיקויים כפי שמופיע בתמונות בלינק להשוואה), בנוסף, המוצר מגיע עם 12 חודשי אחריות ועולה 55$ אחרי הנחה, 7 ימים להתחרט ולהחזיר את המוצר ולקבל את מלוא הכסף, מספר מעקב שדרכו ניתן לאתר את החבילה בעל רגע נתון.

שימו לב שהמוכר מכר כבר מעל 1700 כאלה ולא קראתי ביקורות מאכזבות או פידבקים שליליים על המוצר הזה.

 

כבר שלושה חברי פורום השתכנעו ואנחנו הולכים על המוצר הזה. צפו לקבלת בקשה לתשלום לכתובת הפייפל שלכם.

 

מי עוד מעוניין? אנא ציינו שאתם מעוניינים ב- DVR 027 בבקשה.

 

אני רוצה להראות למוכר שאנחנו רציניים באמת ושאחרי כל הבדיקות והבירורים אנחנו לא זייני שכל ובאמת טובים עבור הכסף.

רק בבקשה, להשאיר לי שוב הודעה פרטית לגבי איזה מוצר. מי שעדיין מתעקש לרכוש את ה-037, גם אפשרי, הוא גם יקבל את המוצר

בהנחה (53$).

 

 

מעניין מאוד שאותו מוכר שמוכר 037 מבקש עליה מחיר יותר גבוה מה ה 027

 

http://www.ebay.com.au/itm/HD720P-IR-Vehicle-Car-Dash-Camera-DVR-Road-Dashboard-Recorder-DVR037-/280829708006?pt=US_Surveillance_Digital_Video_Recorders_Cards&hash=item4162c146e6#ht_10151wt_968

 

 

משהו כאן מסריח

נעשה ונצליח! בעזרת השם!

פורסם
מעניין מאוד שאותו מוכר שמוכר 037 מבקש עליה מחיר יותר גבוה מה ה 027

 

http://www.ebay.com.au/itm/HD720P-IR-Vehicle-Car-Dash-Camera-DVR-Road-Dashboard-Recorder-DVR037-/280829708006?pt=US_Surveillance_Digital_Video_Recorders_Cards&hash=item4162c146e6#ht_10151wt_968

 

 

משהו כאן מסריח

 

תשאל את המוכר את השאלה הזאת .גם אותי זה מעניין . עכשיו אני כבר לא יודע מה להחליט :(

 

נראה לי בסוף ללכת על 037

המוכר נראה לי מנסה לעשות יותר כסף על הדגם 027 שקונה ביותר זול וה37 מרוויח פחות .

פורסם

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

כלומר, שווה את הכסף?

היא יותר איכותית מDVR027/037?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

חברים, המוכר ענה ותשובתו כצפוי, הוא השיב שכל כמה זמן הוא עושה מבצעים במחירי חדירה ע"מ להיפטר ממלאי (אני מדבר על ה-037) זו הסיבה שהמחיר שלו כמעט זהה ל-027. הוא רוצה למכור עוד 037 כי הוא מכר איזה 100 חתיכות ממנו ומה-027 מכר מעל 1700.

 

שימו לב שהמחיר של ה-027 ב-30 ומשהו אחוז הנחה גם ככה.

 

בכל מקרה, כל מי שהעדיף את ה-027 יקבל בקשה לתשלום. מי שעדיין רוצה ולא שלח לי מייל שישלח ביום יומיים הקרובים, אין בעיה.

 

נ.ב - אין למצלמות סוף. מהמחקר שאני עשיתי ה-027 היא מצלמה טובה ונותנת תמורה למחיר לעומת כל דגם אחר בסדר גודל

ובטווח המחירים של סביב ה-50-60$.

Twincharger Stratified Injection

פורסם
חברים, המוכר ענה ותשובתו כצפוי, הוא השיב שכל כמה זמן הוא עושה מבצעים במחירי חדירה ע"מ להיפטר ממלאי (אני מדבר על ה-037) זו הסיבה שהמחיר שלו כמעט זהה ל-027. הוא רוצה למכור עוד 037 כי הוא מכר איזה 100 חתיכות ממנו ומה-027 מכר מעל 1700.

 

שימו לב שהמחיר של ה-027 ב-30 ומשהו אחוז הנחה גם ככה.

 

בכל מקרה, כל מי שהעדיף את ה-027 יקבל בקשה לתשלום. מי שעדיין רוצה ולא שלח לי מייל שישלח ביום יומיים הקרובים, אין בעיה.

 

נ.ב - אין למצלמות סוף. מהמחקר שאני עשיתי ה-027 היא מצלמה טובה ונותנת תמורה למחיר לעומת כל דגם אחר בסדר גודל

ובטווח המחירים של סביב ה-50-60$.

 

טוב שישלח לי תשלום ל027 זה כבר מתעכב הרבה זמן :(

פורסם

שלחתי לך מייל, מחכה לקבל ממנו בקשת תשלום עבור ה27.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

בקשתי ממנו שישלח בהקדם האפשרי ל-10 חברי פורום. אני עדיין לא קבלתי.. אין מה לעשות, הוא עובד בהיקף רחב מאוד, אני מניח

שישלח בקשות היום או מחר.

Twincharger Stratified Injection

פורסם

ליאור, מצטער שאינני עדכני בימים האחרונים, אך על איזו מצלמה סגרנו? 027 או 037? :lol:

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM


×
×
  • תוכן חדש...