Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4910 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אז אפשר לעשות את זה ב2 הזמנות נפרדות?

 

אני לא חושב שכדאי לסבך את המוכר. הוא גם ככה סיני ושלחתי לו כבר אינספור הודעות רק בשביל ליישר קו שאנחנו מבינים אחד

את השני.

אני במקומך מזמין אחד בשלב זה, מתרשם מהמוצר ובאמת רואה שהוא עונה על דרישותיך ורק אז - מזמין את השני.

אני מאמין גם שבפעם הבאה שתזמין הוא ישמור לך על טווח מחירים זהה וימכור לך במחיר זהה פלוס מינוס כי אתה לקוח חוזר.

הרי המוכר יראה שאתה קונה ממנו שנית ואני מניח שימכור לך באותו המחיר.

אני יכול לשאול אותו אך לא אעשה זאת ע"מ לא לטרפד את כל העסקה. תחשוב, הוא גם יכול לא להבין אותי ולא לרדת לסוף דעתי

ולשלוח לך בסופו של דבר 2 מצלמות באותו המשלוח וסתם ידפקו אותך בתשלומים מיותרים של מכס.

Twincharger Stratified Injection

  • תגובות 362
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אני לא חושב שכדאי לסבך את המוכר. הוא גם ככה סיני ושלחתי לו כבר אינספור הודעות רק בשביל ליישר קו שאנחנו מבינים אחד

את השני.

אני במקומך מזמין אחד בשלב זה, מתרשם מהמוצר ובאמת רואה שהוא עונה על דרישותיך ורק אז - מזמין את השני.

אני מאמין גם שבפעם הבאה שתזמין הוא ישמור לך על טווח מחירים זהה וימכור לך במחיר זהה פלוס מינוס כי אתה לקוח חוזר.

הרי המוכר יראה שאתה קונה ממנו שנית ואני מניח שימכור לך באותו המחיר.

אני יכול לשאול אותו אך לא אעשה זאת ע"מ לא לטרפד את כל העסקה. תחשוב, הוא גם יכול לא להבין אותי ולא לרדת לסוף דעתי

ולשלוח לך בסופו של דבר 2 מצלמות באותו המשלוח וסתם ידפקו אותך בתשלומים מיותרים של מכס.

 

אפשר לינק לדף מוצר של המוכר באיביי?

נעשה ונצליח! בעזרת השם!

פורסם

עדכונים:

 

עד כה 7 חברי פורום (כולל אנוכי) הביאו לי את כתובת הפייפל שלהם. אני מחכה ל-3 הבאים בשביל שנוכל לממש את ההנחה ולתת

למוכר את הרשימה כדי שיוכל לשלוח בקשות תשלום.

כל מי שימסור לי את הכתובת פייפל שלו אחרי, אדאג ובאמת אשתדל שיקבל את אותה ההנחה, רק אני מבקש שיהיה ב-24 שעות

הקרובות כדי שיראה שמבחינת הזמנים - כולנו מאותה הקבוצה.

 

ל-3 חברים שפנו אלי שאין כתובת פייפל או שם משתמש ב-EBAY - אני במקומכם קונה את המוצר בארץ. המוצר בדיוק אותו המוצר רק טיפה יקר יותר באיזור ה-80 ש"ח.

אם הייתי במקומכם הייתי פשוט קונה בארץ וזהו.

 

חשבתי על זה לעומק, ובשביל שלא נידפק כולנו, אני לא חושב שזה יהיה רעיון טוב לשלוח לי את הכסף בהעברה או פשוט לתת לי

במזומן כיון שהמוכר אמר לי שהוא מוכן לשלוח מצלמה אחת בלבד לכל מי שמשלם לו 53$ אחת לכל כתובת, והיא צריכה להיות

כתובת שונה, ז"א מצלמה אחת לכתובת ספציפית אחת.

 

באמת שאין לי בעיה שתשלמו לי את הכסף (אחרת לא הייתי לוקח על עצמי את הפרויקט הזה מלכתחילה) אני פשוט מפחד שהוא ישלח 4-5 מצלמות אל הכתובת שלי כיון שממני הוא יקבל את הכסף

ואז נשלם עוד 20% במקרה הטוב למע"מ ועוד 20% מכס - דבר שהופך את העסקה ללא משתלמת רק עקב הסיכון הקיים.

אם יש לכם רעיון אחר - אתם מוזמנים להציע.

נ.ב - תקשורת נוספת עם המוכר או שאלות נוספות יהיו מיותרות לחלוטין, גם לגבי בקשות פרטניות ומקרים חריגים. כבר סגרתי

איתו הכל, אני רק מחכה לכל מי שנתן לי את היוזר ב-EBAY שלו שייתן לי את כתובת הפייפל שלו.

Twincharger Stratified Injection

פורסם
עדכונים:

 

עד כה 7 חברי פורום (כולל אנוכי) הביאו לי את כתובת הפייפל שלהם. אני מחכה ל-3 הבאים בשביל שנוכל לממש את ההנחה ולתת

למוכר את הרשימה כדי שיוכל לשלוח בקשות תשלום.

כל מי שימסור לי את הכתובת פייפל שלו אחרי, אדאג ובאמת אשתדל שיקבל את אותה ההנחה, רק אני מבקש שיהיה ב-24 שעות

הקרובות כדי שיראה שמבחינת הזמנים - כולנו מאותה הקבוצה.

 

ל-3 חברים שפנו אלי שאין כתובת פייפל או שם משתמש ב-EBAY - אני במקומכם קונה את המוצר בארץ. המוצר בדיוק אותו המוצר רק טיפה יקר יותר באיזור ה-80 ש"ח.

אם הייתי במקומכם הייתי פשוט קונה בארץ וזהו.

 

חשבתי על זה לעומק, ובשביל שלא נידפק כולנו, אני לא חושב שזה יהיה רעיון טוב לשלוח לי את הכסף בהעברה או פשוט לתת לי

במזומן כיון שהמוכר אמר לי שהוא מוכן לשלוח מצלמה אחת בלבד לכל מי שמשלם לו 53$ אחת לכל כתובת, והיא צריכה להיות

כתובת שונה, ז"א מצלמה אחת לכתובת ספציפית אחת.

 

באמת שאין לי בעיה שתשלמו לי את הכסף (אחרת לא הייתי לוקח על עצמי את הפרויקט הזה מלכתחילה) אני פשוט מפחד שהוא ישלח 4-5 מצלמות אל הכתובת שלי כיון שממני הוא יקבל את הכסף

ואז נשלם עוד 20% במקרה הטוב למע"מ ועוד 20% מכס - דבר שהופך את העסקה ללא משתלמת רק עקב הסיכון הקיים.

אם יש לכם רעיון אחר - אתם מוזמנים להציע.

נ.ב - תקשורת נוספת עם המוכר או שאלות נוספות יהיו מיותרות לחלוטין, גם לגבי בקשות פרטניות ומקרים חריגים. כבר סגרתי

איתו הכל, אני רק מחכה לכל מי שנתן לי את היוזר ב-EBAY שלו שייתן לי את כתובת הפייפל שלו.

 

 

למרות הרצון הטוב, העיניין הזה מתחיל להסתבך נראה לי.. לא יותר פשוט לדבר עם המוכר בארץ??

נעשה ונצליח! בעזרת השם!

פורסם

המוכר בארץ לא עונה כפי שחברי פורום פה ציינו לפניי.

 

הבחור פרסם פה בעבר ומאיזושהי סיבה שלא תהיה - הוא הורחק מהפורום לאלתר.

 

אני באופן אישי לא הייתי סומך על בחור כזה שיספק את הסחורה, ועם כל הכבוד - ישראלים לא אמינים ממש לא חסר. הם יכולים

לקבל את הכסף במרוכז ופשוט להעלם, לברוח.

 

למי שיש חשבון פייפל ויכול לקנות דרכו, זו הדרך העדיפה. יש ביטוח עד הדולר האחרון והכל מגובה ומסודר.

קרה לי לא פעם ולא פעמיים שנתקלתי במוכרים רמאים דרך EBAY (אין הרבה) ות-מ-י-ד בכל פעם, הכסף תמיד הוחזר אלי במידה

והמוצר לא הגיע, או במקרים שתיאור המוצר לא עלה בקנה אחד עם המוצר שקניתי למעשה.

Twincharger Stratified Injection

פורסם
עדכונים:

 

עד כה 7 חברי פורום (כולל אנוכי) הביאו לי את כתובת הפייפל שלהם. אני מחכה ל-3 הבאים בשביל שנוכל לממש את ההנחה ולתת

למוכר את הרשימה כדי שיוכל לשלוח בקשות תשלום.

כל מי שימסור לי את הכתובת פייפל שלו אחרי, אדאג ובאמת אשתדל שיקבל את אותה ההנחה, רק אני מבקש שיהיה ב-24 שעות

הקרובות כדי שיראה שמבחינת הזמנים - כולנו מאותה הקבוצה.

 

ל-3 חברים שפנו אלי שאין כתובת פייפל או שם משתמש ב-EBAY - אני במקומכם קונה את המוצר בארץ. המוצר בדיוק אותו המוצר רק טיפה יקר יותר באיזור ה-80 ש"ח.

אם הייתי במקומכם הייתי פשוט קונה בארץ וזהו.

 

חשבתי על זה לעומק, ובשביל שלא נידפק כולנו, אני לא חושב שזה יהיה רעיון טוב לשלוח לי את הכסף בהעברה או פשוט לתת לי

במזומן כיון שהמוכר אמר לי שהוא מוכן לשלוח מצלמה אחת בלבד לכל מי שמשלם לו 53$ אחת לכל כתובת, והיא צריכה להיות

כתובת שונה, ז"א מצלמה אחת לכתובת ספציפית אחת.

 

באמת שאין לי בעיה שתשלמו לי את הכסף (אחרת לא הייתי לוקח על עצמי את הפרויקט הזה מלכתחילה) אני פשוט מפחד שהוא ישלח 4-5 מצלמות אל הכתובת שלי כיון שממני הוא יקבל את הכסף

ואז נשלם עוד 20% במקרה הטוב למע"מ ועוד 20% מכס - דבר שהופך את העסקה ללא משתלמת רק עקב הסיכון הקיים.

אם יש לכם רעיון אחר - אתם מוזמנים להציע.

נ.ב - תקשורת נוספת עם המוכר או שאלות נוספות יהיו מיותרות לחלוטין, גם לגבי בקשות פרטניות ומקרים חריגים. כבר סגרתי

איתו הכל, אני רק מחכה לכל מי שנתן לי את היוזר ב-EBAY שלו שייתן לי את כתובת הפייפל שלו.

 

 

המיסוי על ציוד צילום הוא 17 אחוז

 

מצב קישור לטבלאות מס

 

http://62.219.95.10/MisimMeruk/TaxesConc.aspx

 

ערן

SUBARU XV Eyesight 2.0 2018

פורסם

17% במקרה הטוב. הם תמיד מוצאים בדרך שרירותית כזו או אחרת להעלות אותו.

סמוך עלי, אני מוכר ב-EBAY כבר שנים ולמדתי זאת בדרך הקשה.

 

חברי הפורום הבאים צריכים כבר לקבל בקשת תשלום:

 

oferelijah

cs2

nepet

almog22

 

אנא עדכנו ברגע שקבלתם. יש לשלוח תשלום תוך 48 שעות בבקשה.

Twincharger Stratified Injection


×
×
  • תוכן חדש...