Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4910 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים, שימו לב שהדגם DVR 027 הוא דגם מתקדם יותר וטוב יותר מה-037.

 

יש לו 6 לדים ולא ארבעה, הזרוע שלו קצרה יותר ויש אפשרות לסובב אותו (המוכר אמר לי).

 

הוא עולה 55$ אחרי הנחה וראיתי שהבחור מכר 1700 חתיכות כאלה.

 

למי שרוצה להתחרט - שישלח הודעה ב-24 שעות הקרובות ואעדכן את המוכר.

 

מי שלא שלח לי הודעה - אני מניח שהוא מעוניין עדיין ב-037 ויקבל בקשה לתשלום לאחר 24 שעות.

Twincharger Stratified Injection

  • תגובות 362
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני רוצה את הדגם היום טוב .

 

אבל לפי מה שאני רואה מוכרים את הדגם 027 ביותר זול 200 שקל

 

http://buzzshop.co.il/dvr-027.html

 

משהו פה לא הגינוי

לפי הבנה שלי 037 יותר טוב ולא 027

 

הוא מוכר את זה יותר יקר מישראל

פורסם
אני רוצה את הדגם היותר טוב

 

גם אני, השאלה היא מה יותר טוב באמת.

 

THE-ONE: שלחתי לך את שם המשתמש שלי בה"פ.

ספרינט QV 1.7i

146 1.7 16V

פורסם
גם אני, השאלה היא מה יותר טוב באמת.

 

THE-ONE: שלחתי לך את שם המשתמש שלי בה"פ.

 

ה 037 יותר טובה בזמנו באחד האשכולות היו כמה אנשים שרכשו אותה וההם התלוננו על איכות ירודה בעדשה

 

וחוץ מזה 037 זה מספר יותר גדול מ 027 (::-D

נעשה ונצליח! בעזרת השם!

פורסם
חברים, שימו לב שהדגם DVR 027 הוא דגם מתקדם יותר וטוב יותר מה-037.

 

יש לו 6 לדים ולא ארבעה, הזרוע שלו קצרה יותר ויש אפשרות לסובב אותו (המוכר אמר לי).

 

הוא עולה 55$ אחרי הנחה וראיתי שהבחור מכר 1700 חתיכות כאלה.

 

למי שרוצה להתחרט - שישלח הודעה ב-24 שעות הקרובות ואעדכן את המוכר.

 

מי שלא שלח לי הודעה - אני מניח שהוא מעוניין עדיין ב-037 ויקבל בקשה לתשלום לאחר 24 שעות.

פניתי אליך, תחזור אליי בבקשה בהקדם אם ייצא לך, כי אני בצבא מחר עד איזה 5-6 בערב לפחות, אם לא ישאירו אותי לילה. :?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

לפי בדיקה שלי מסתבר שה-DVR-027/037 הם אותה מצלמה עם אותם מאפיינים, ההבדל בין הדגמים הוא באופן פעולת האינפרה אדום בלילה (קצת קשה להבין מי מהן עדיפה) והמסך ב-037 רק עולה ויורד וב-027 גם מסתובב (הבדל זניח לדעתי).

 

מסתבר שיש המון דגמים מזויפים כאלו (גם ב-ebay) שלא מספקים את התכונות והאיכות של המקור, חשוב לוודא שקונים את הדגם המקורי. בשני הקישורים למטה יש מאפיינים שלפיהם אפשר לזהות את הזיופים.

ליאור, נסה לוודא עם המוכר את המאפיינים האלו ושאכן מדובר בדגם המקורי.

הזרוע הארוכה היא דגם ישן יותר של הזרוע, עדיף הקצרה.

 

ממליץ לקרוא כאן (טבלת השוואת דגמים בסוף):

http://www.ebay.com/itm/HD720p-IR-Car-Vehicle-dash-Camera-Rotable-270-Monitor-/130455460442

 

וכאן:

http://dashcamtalk.com/dvr-027-720p/

פורסם
אני רוצה את הדגם היום טוב .

 

אבל לפי מה שאני רואה מוכרים את הדגם 027 ביותר זול 200 שקל

 

http://buzzshop.co.il/dvr-027.html

 

משהו פה לא הגינוי

לפי הבנה שלי 037 יותר טוב ולא 027

 

הוא מוכר את זה יותר יקר מישראל

 

כנראה שיש כאן היגיון, כנראה שאפילו buzzshop מוכרים את הדגם המזויף, שים לב שהקופסה לבנה ולא כחולה כמו המקור.

נראה לי שהכי נכון לקנות מ-ebay את הדגם המקורי מהקישור בהודעה הקודמת שלי, אולי שווה ליצור איתם קשר לגבי קנייה קבוצתית.

פורסם

אתם מתעלמים וחבל...

גם אם תתקינו את המצלמה הטובה ביותר, איך היא תחזיק מעמד???

בקיץ, כל המחזיקים הסלולרים שלי נמסו (גם אצל חברים שלי).

רק לאחר שקנינו מחזיק יקר (מעל 20$) הוא לא נמס... איך אפשר להבטיח שזה לא יקרה כאן?

 

 

 

ולגבי מקורי ומזוייף:

כאן זה מזוייף (בגלל המחיר - 20$)

http://www.ebay.com/itm/2-5-LCD-270A-6-LED-IR-Digital-Camera-Video-Recorder-HD-Car-DVR-/150920338809?pt=AU_Home_Personal_Security&hash=item23238d9d79

 

וגם כאן:

 

http://www.ebay.com/itm/Cheap-6-IR-LED-270-2-5-LCD-Car-HD-DVR-Camera-Digital-Video-Recorder-/290778175061?pt=US_Surveillance_Digital_Video_Recorders_Cards&hash=item43b3bad655

 

 

אבל לפי המדריכים של הבדלת בין זיוף למקורי, לא ראיתי הבדל.

המחזיק הוא אותו מחזיק, המצלמה עם אותם הכפתורים. הכל קיים.

פורסם
חברים, עד שיחליטו מה מהדגמים טוב יותר.

יש כמה קופונים על מצלמות דומות, ואפילו עוד אחת

והנה אחרונה, מישהו מכיר?

או שכולן זיופים שלא שוות אפילו את מחיר המשלוח?

 

תראה מוזר מאוד

בדילים שאתה מראה

באתרים אחרים מביאים מחיר שונה ,וזה גם אותו חברה מפרסמת

http://www.coupo.co.il/%D7%94%D7%93%D7%99%D7%9C_%D7%94%D7%99%D7%95%D7%9E%D7%99_%D7%9B%D7%9C_%D7%94%D7%90%D7%A8%D7%A5/teac/

 

http://www.biz-coupon.co.il/Default.aspx?affiliate=6&cuponid=329

 

http://www.groupli.co.il/deals/%D7%A7%D7%95%D7%A4%D7%95%D7%9F-%D7%93%D7%99%D7%9C-%D7%99%D7%95%D7%9E%D7%99-%D7%9E%D7%A6%D7%9C%D7%9E%D7%AA-%D7%95%D7%99%D7%93%D7%90%D7%95-hd-%D7%9C%D7%A8%D7%9B%D7%91-lcd/

 

 

ואם אתה רוצה הסבר על המצלמה סירטון של החברה

פורסם

אם זה עוד אפשרי, אני מעוניין להצטרף לרכישה.

כמה דברים שלא הבנתי אחרי קריאה של השרשור:

 

1. המצלמה קולטת לוחיות רישוי של רכבים בתנועה?

2. על מה המצלמה יושבת? על זרוע שנדבקת לשמשה? אם כן, יש למישו המלצה על מצלמה שמתלבשת על המראה?

3. מי עדיפה בסופו של דבר, ה - 027 או ה- 037?

 

אגב יש לי חשבון אי ביי ופיי פאל.

פורסם
אתם מתעלמים וחבל...

גם אם תתקינו את המצלמה הטובה ביותר, איך היא תחזיק מעמד???

בקיץ, כל המחזיקים הסלולרים שלי נמסו (גם אצל חברים שלי).

רק לאחר שקנינו מחזיק יקר (מעל 20$) הוא לא נמס... איך אפשר להבטיח שזה לא יקרה כאן?

 

 

 

ולגבי מקורי ומזוייף:

כאן זה מזוייף (בגלל המחיר - 20$)

http://www.ebay.com/itm/2-5-LCD-270A-6-LED-IR-Digital-Camera-Video-Recorder-HD-Car-DVR-/150920338809?pt=AU_Home_Personal_Security&hash=item23238d9d79

 

וגם כאן:

 

http://www.ebay.com/itm/Cheap-6-IR-LED-270-2-5-LCD-Car-HD-DVR-Camera-Digital-Video-Recorder-/290778175061?pt=US_Surveillance_Digital_Video_Recorders_Cards&hash=item43b3bad655

 

 

אבל לפי המדריכים של הבדלת בין זיוף למקורי, לא ראיתי הבדל.

המחזיק הוא אותו מחזיק, המצלמה עם אותם הכפתורים. הכל קיים.

 

לגבי הזרוע המחזיקה אי אפשר לדעת מראש, לדעתי עדיף לאלתר משהו שנתמך מסוכך השמש ואז גם אפשר להסיר בקלות בסוף הנסיעה.

 

שני הדגמים שהצגת אינם DVR-027/037 ולא מתיימרים להיות, אפשר לראות את ההבדל מהמקור לפי מדבקת אבטחת האיכות QC שהיא אליפטית במקורי אבל עגולה עם כתב אדום בראשון ובכלל לא קיימת בשני.

 

האם התקדם משהו עם הסיני או שהוא גם מזוייף?

פורסם

חברים, בדקתי עם המוכר, הוא טוען ומתחייב (וגם מראה תמונות באתר וכותב) שהוא מוכר את הדגמים המקוריים ולא את החיקויים.

 

עדיין אין לי שמץ של מושג איזו מצלמה לקחת, למרות שהמוכר המליץ לי על ה-027 טען שהיא טובה יותר והוא מכר 1700 כמוה

לעומת ה-037 שמכר רק כמה מאות.

 

אז חברים, בואו נעשה כזה דבר, אני החלטתי לקחת את ה-027, שכל אחד יחליט איזה דגם הוא רוצה את ה-037 או את ה-027 ויתן לי את כתובת הפייפל שלו.

 

המחיר של ה-027 הוא 55$ לאחר הנחה (דגם מקורי)

המחיר של ה-037 הוא 53$ לאחר הנחה (דגם מקורי).

 

בשני הדגמים השילוח חינם + מספר מעקב.

 

נראה לי שכיסיתי הכל לא?

Twincharger Stratified Injection

פורסם

למה אתה צריך כתובת פייפל?

האם שם משתמש באיביי לא מספיק?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR


×
×
  • תוכן חדש...