Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4911 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב תהוסיף אותי גם תשלום בpp ebay

 

עוד משהו קטן ,יש צורך לשלם למישהו כדי להתקין את המצלמה או שהתקנה פשוטה?

  • תגובות 362
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מישהו יודע איזה נפח של כרטיס זכרון צריך בשביל המצלמה הזאת כדי שיספיק לכמה שעות הקלטה?

באילו נפחים של כרטיסים משתמשים אלו שיש להם את המצלמה?

פורסם
מישהו יודע איזה נפח של כרטיס זכרון צריך בשביל המצלמה הזאת כדי שיספיק לכמה שעות הקלטה?

באילו נפחים של כרטיסים משתמשים אלו שיש להם את המצלמה?

 

לפי מה שאני קורא עכשיו זה תומך עד

SD card is not included ,it can support Max 32 GB memory card

 

וזה בא בלי כרטיס

 

הנפח צילום זה תלואי גם באיכות שאתה מצלם

פורסם
נראית מעולה ביום:

http://www.youtube.com/watch?v=EU6KKFuYxpU&hd=1

 

קצת מאכזבת בלילה:

 

בקישור פה יש עוד דוגמאות של דגמי מצלמות שונים באיכות Full HD:

http://zomobo.net/1080p-car-dvr

 

 

יש מספר מצבים בצילום לילה, בקישור זה הצילום הרבה יותר טוב

 

 

מה תוספת המיסים למוצר מעל 75$ האם רק מע"מ או שיש מיסים נוספים?

 

ערן

SUBARU XV Eyesight 2.0 2018

פורסם
לפי מה שאני קורא עכשיו זה תומך עד

SD card is not included ,it can support Max 32 GB memory card

 

וזה בא בלי כרטיס

 

הנפח צילום זה תלואי גם באיכות שאתה מצלם

 

 

זה ברור לי, השאלה אם מצלמים באיכות הכי טובה ורצוי שישמר מידע של 3 שעות לפחות אז איזה נפח כרטיס צריך?

כרטיס של 32 גיגה עולה 150 ש"ח לפחות, כמעט כמו המצלמה עצמה.

פורסם
מישהו יודע איזה נפח של כרטיס זכרון צריך בשביל המצלמה הזאת כדי שיספיק לכמה שעות הקלטה?

באילו נפחים של כרטיסים משתמשים אלו שיש להם את המצלמה?

 

באיכות הכי גבוהה, כרטיס בנפח של 2 גי'גה מספיק ל40 דקות (כל דקה בערך 50 מגה)

פורסם
זה ברור לי, השאלה אם מצלמים באיכות הכי טובה ורצוי שישמר מידע של 3 שעות לפחות אז איזה נפח כרטיס צריך?

כרטיס של 32 גיגה עולה 150 ש"ח לפחות, כמעט כמו המצלמה עצמה.

 

של SUNDISK בארץ עולה בסביבות ה-110 ש"ח (בדוק אותי), ב-EBAY אפשר למצוא בפחות.

Twincharger Stratified Injection

פורסם

לפי מה שראיתי בזאפ לכרטיסים האלה יש גם מהירויות שונות כאשר לצילום וידאו דרושה מהירות גבוהה, המצלמה מצלמת 30 צילומים בשניה ומעבירה אותם לכרטיס. אם הכרטיס איטי, הוא לא יספיק לקלוט את זה.

 

מישהו שיש לו ניסיון עם המצלמה הזאת/ או אחרת, יכול להגיד באיזה כרטיס הוא משתמש?

פורסם
לפי מה שראיתי בזאפ לכרטיסים האלה יש גם מהירויות שונות כאשר לצילום וידאו דרושה מהירות גבוהה, המצלמה מצלמת 30 צילומים בשניה ומעבירה אותם לכרטיס. אם הכרטיס איטי, הוא לא יספיק לקלוט את זה.

 

מישהו שיש לו ניסיון עם המצלמה הזאת/ או אחרת, יכול להגיד באיזה כרטיס הוא משתמש?

אני מאמין שכל כרטיס שהוא CLASS 6 ומעלה יעשה את העבודה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
לא הייתי קונה באיביי בשביל לחסוך כמה שקלים,

המוצרים האלו לעיתים מזויפים ובמקום סאנדיסק תקבל סתמדיסק. :|

 

ומאיפה אתה חושב שחברות קונות ,ומאיפה אתה חושב מיצירים את המוצרים האלה במפעלים בסין .

,גם בישראל חברות גדולות קונים ממפעיל בסין את המוצרים האלה .

פורסם
ומאיפה אתה חושב שחברות קונות ,ומאיפה אתה חושב מיצירים את המוצרים האלה במפעלים בסין .

,גם בישראל חברות גדולות קונים ממפעיל בסין את המוצרים האלה .

ובכל זאת, בפורומים של צילום נרשמו לא פעם ולא פעמיים תלונות על מוצרים כאלו שנרכשו באיביי,

אני לא הייתי מנסה לחסוך על כרטיס זכרון, בעיקר שבמקרה שחס וחלילה תואשם במשהו שאתה לא אשם בו, פתאום יחליט כרטיס הזכרון לשבוק חיים.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR


×
×
  • תוכן חדש...