Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4911 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ליאור שלום.

 

משום מה איני יכול לשלוח לך ה.פ, אני רוצה לרכוש מצלמה .מכיוון שאין ברשותי חשבון בפייפל,

 

אני רוצה להעביר לך את הכסף.אם תוכל ליצור עימי קשר בנייד אפשרי גם בשבת 050-7599448.

 

 

 

תודה בני.

  • תגובות 362
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לפותח האשכול, אני רק מזכיר לך שבמידה ואתה מזמין בכמות של מעל ל2 מאותו המוצר בהזמנה 1 אתה צריך לשלם מכס במידה ולא המוצר יעצר במכס על אי תשלום על כמות מסחרית

פורסם

חברה יש למישהו רעיון איך אפשר להפעיל את המצלמה והחוטים יהיו מוחבאים? חבר קנה מצלמה בתחנת דלק (סונול) והכבל רופף לו באמצע הרכב,זה מציק.

Scan Speak

פורסם

מתעלק,

 

האם המצלמה הנ"ל יותר טובה מהDV37 ? אמנם היא יקרה יותר אבל נראית איכותית יותר

http://www.ebay.com/itm/New-F8000-HD1080P-30fps-In-Car-Vehicle-Dash-IR-Camera-DVR-Rotable-270-Monitor-/280964552410?pt=US_Surveillance_Digital_Video_Recorders_Cards&hash=item416acad6da

 

מה דעתכם?

דגם המצלמה F800 והיא מצלמת ב FHD

פורסם

נראית לא רע בכלל ה F800, הכל תלוי במשא ומתן ש the one ביצע כבר עם המוכר ב ebay, במידה ויש התקדמות אז אין טעם לעבור עכשיו לדגם אחר לחלוטין..

 

אבל בוא נמתין לעדכונים 8)

פורסם
לפותח האשכול כבר יש את ה DVR-037 ;)

הכוונה לבטח היתה ליוזם הרכישה הקבוצתית, THE-ONE (קבל ח"ח).

 

אל דאגה. טופל כבר.

תנאי חשוב - לכל מי שהחליט לרכוש את המצלמה, יש אפשרות רק ליחידה אחת, משמע מצלמה לבנאדם.

מכס או מע"מ או כל מס גזל אחר לא ישלם אף אחד עבור מצלמה אחת, וידאתי זאת עם המוכר ובקשתי ממנו להצהיר בהתאם כיון

שאנו הרבה רוכשים והוא הסכים.

לכל מי ששלח לי הודעות ורוצה לשלם בעצמו כי יש לו חשבון ב-EBAY ומשלם דרך PAYPAL - אעדכן ביומיים הקרובים מה בדיוק

להגיד למוכר בשביל לקבל את ההנחה, כיון שאני צריך לוודא עמו ולהגיד לו מי מתכוון לשלם לחוד (וכך עדיף, מונע סירבול וסיבוכים).

 

אני מבקש מכל מי שרוצה לשלם בעצמו דרך EBAY את שם היוזר שלכם ע"מ שאתן לו רשימה מרוכזת כדי שתוכלו לממש את ההנחה.

אז חברים - אנא שלחו לי בהודעה פרטית או אפילו פה.

אעדכן פה מתי תוכלו לרכוש דרכו כאשר כל שמות היוזרים שלכם ב-EBAY יועברו אליו באופן מסודר.

Twincharger Stratified Injection

פורסם
מתעלק,

 

האם המצלמה הנ"ל יותר טובה מהDV37 ? אמנם היא יקרה יותר אבל נראית איכותית יותר

http://www.ebay.com/itm/New-F8000-HD1080P-30fps-In-Car-Vehicle-Dash-IR-Camera-DVR-Rotable-270-Monitor-/280964552410?pt=US_Surveillance_Digital_Video_Recorders_Cards&hash=item416acad6da

 

מה דעתכם?

דגם המצלמה F800 והיא מצלמת ב FHD

 

נראית מעולה ביום:

http://www.youtube.com/watch?v=EU6KKFuYxpU&hd=1

 

קצת מאכזבת בלילה:

 

בקישור פה יש עוד דוגמאות של דגמי מצלמות שונים באיכות Full HD:

http://zomobo.net/1080p-car-dvr

פורסם

להרבה חברי פורום יש את המצלמה הנ"ל והם ממש אבל ממש לא מאוכזבים ממנה אלא ההיפך, ביחס למחיר הם טוענים שהיא נותנת תמורה מלאה ואף יותר מזה, ככה שאין צורך להשתגע מדובר במצלמה סטנדרטית והסטנדרט לא נמוך בימינו ככה שהכל בסדר.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

אני מעוניין, היוזר שלי נקרא באיביי ממש כמו פה - dorsht. :roll:

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR


×
×
  • תוכן חדש...