Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4910 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 362
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

53 דולר כולל משלוח?

יש מקום לעוד קונה?

-I'd rather loose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car, is your story, so don't let someone else write the book. -Moog 

 

פורסם

לא חבל לקנות ב EBAY ב 64 דולר ?ומה עם אחריות ???

 

 

יש בחור בשם גיא פה , למי שלא מכיר, שאני אשית קניתי ממנו את המצלמה 037 הזו ...

אני מרוצה עד השמים , לא שגיא עצמומיצר את המצלמה , אלא אני מבסוט מהשרות !

 

9 חברים שלי קנו ממנו , לאחד מהם היה ( מעל 3 פעמים !!!!) בעיה עם המצלמה לאחר כמה חדושים , גיא לא היסס והחליף בכל הפעמים למצלמה חדשהמיד במקום בלי שאלות.

 

אם אתם שואלים אותי , זה שווה את הכמה דולרים ( הבודדים) רק בשביל השקט נפשי.

 

ובקשר לאיכות - איכות מעולה , תשמעו יש מליון סוגי מצלמות, לא חסר, אני חושב שזה מיותרר להוציא יותר מ 300 שקל למצלמה כי זה פשוט לא יגמר , כל עוד רואים מספר רישיו , לדעתי , זה מספיק...

חן

פורסם
מתעלק,

 

האם המצלמה הנ"ל יותר טובה מהDV37 ? אמנם היא יקרה יותר אבל נראית איכותית יותר

http://www.ebay.com/itm/New-F8000-HD1080P-30fps-In-Car-Vehicle-Dash-IR-Camera-DVR-Rotable-270-Monitor-/280964552410?pt=US_Surveillance_Digital_Video_Recorders_Cards&hash=item416acad6da

 

מה דעתכם?

דגם המצלמה F800 והיא מצלמת ב FHD

 

דיברתי עם המוכר הזה, והוא הודה בפני שזו לו מצלמה מקורית (המקורית עולה באיזור ה200 דולר).

לתשומת ליבך.

פורסם

היי ליאור,

 

היות ולא ביצעתי עדיין את פרוייקט השלושים, (ע"ע פנדוב]),

אין באפשרותי לשלוח לך הודעה פרטית עם חשבון הפייפאל שלי.

אני חושב שהגיע הזמן שהמנהלים יעשו משהו בעניין המציק והלא רציני הזה.

 

ד"א,

 

ב - aliexpress המצלמה נמכרת ב 56 דולר כולל שילוח לישראל, אך מכיוון שגם את פרוייקט העשרים עוד לא השלמתי,

אין לי את האפשרות לתת לכם פה את הקישור. עצוב, אבל אמיתי לאללה.

 

item/56-Cheap-HD720P-car-camera-DVR-037-with-4pcs-IR-LED-with-HDMI-Car-black/629154524.html

 

היכנסו ל aliexpress נקודה קום, והוסיפו את השורה הנ"ל בשורת הכתובת.

 

בברכה

יניב.

"היכולת לצטט, הינה תחליף סביר לחוכמה" (ויליאם סומרסט מוהם)

פורסם

מה בדבר MD80?

היא ללא מסך ואין לה IR, אבל היא מצלמת היטב בלילה והיא עולה רק 10$ מאיביי.

יש לי הרבה ניסיון עם המצלמות האלו כמצלמות ספורט. הייתי מצלם איתם הרבה.

 

 

אולי כדאי לחברם למצית או לנקודת חשמל כלשהי, ושהמצלמה תקליט בעת נסיעה.

 

בנוסף, אפשר להשתמש בסמרטפון שיקליט אוטומטית בעת נסיעה, ואפילו יעלה את הוידאו לגיבוי ברשת.

יש מספיק תוכנות טובות לזה.

 

 

פרט לכך, האם המצלמות האלו מחזיקות מעמד? אצלי ברכב, כל מחזיק סלולרי נמס. עד שקניתי סטנד של EXOMOUNT.

אז גם אם המצלמה טובה ומצלמה היטב, אם הסטנד שלה נמס... זו בעיה.


×
×
  • תוכן חדש...