Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4910 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
027. אני עדיין מחכה לבקשת תשלום מהמוכר יחד עם עוד 10 חברי פורום.

 

בכמה הוא נותן לכם אותה בסוף ?

כולם בכפר עם AK ורק אתה עם קפצונים ?

 

זה לא קצת דפוק ?

  • תגובות 362
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני רק מחכה לבקשת התשלום.

חזרתי עכשיו הביתה מהבסיס (כן, ב10 וחצי בלילה) ואני קיוותי למצוא משהו במייל שאולי פספסתי בפלאפון, מסתבר שטעיתי. :?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

הי חברים - עדכונים חמים!

 

1. אני קבלתי ברגע זה בקשה לתשלום מהמוכר סופסוף ומתכוון לשלם בדקות הקרובות. עוד 11 חברי פורום אמורים לקבל בקשה לתשלום ברגעים אלו ממש על סך 54$.

 

2. אנא שלמו למוכר תוך 48 שעות בבקשה, איחור של עוד יום לא נורא אך אם אתם רוצים לקבל את המוצר מהר - עשו כך.

 

3. המוכר התחייב שזה הדגם המקורי, באריזתו המקורית, הוא מגיע עם אחריות של שנה!

 

4. המוצר מגיע גם עם TRACKING NUMBER כלומר, מס' מעקב כדי שתוכלו לאתר את החבילה בכל רגע נתון.

 

5. אני שמח שבסופו של דבר הפרויקט יצא לפועל והשגנו הנחה יפה של קצת יותר מ-10% (המוצר עולה 60$ ב-EBAY).

 

6. לכל בעיה, בקשה, הערה - פנו אלי ואשמח לעזור.

 

ליאור

Twincharger Stratified Injection

פורסם
הי חברים - עדכונים חמים!

 

1. אני קבלתי ברגע זה בקשה לתשלום מהמוכר סופסוף ומתכוון לשלם בדקות הקרובות. עוד 11 חברי פורום אמורים לקבל בקשה לתשלום ברגעים אלו ממש על סך 54$.

 

2. אנא שלמו למוכר תוך 48 שעות בבקשה, איחור של עוד יום לא נורא אך אם אתם רוצים לקבל את המוצר מהר - עשו כך.

 

3. המוכר התחייב שזה הדגם המקורי, באריזתו המקורית, הוא מגיע עם אחריות של שנה!

 

4. המוצר מגיע גם עם TRACKING NUMBER כלומר, מס' מעקב כדי שתוכלו לאתר את החבילה בכל רגע נתון.

 

5. אני שמח שבסופו של דבר הפרויקט יצא לפועל והשגנו הנחה יפה של קצת יותר מ-10% (המוצר עולה 60$ ב-EBAY).

 

6. לכל בעיה, בקשה, הערה - פנו אלי ואשמח לעזור.

 

ליאור

שילמתי כרגע גם :)

פורסם

שולם 54$. עכשיו בוא נדבר על כרטיס זיכרון :lol: מאיפה אנחנו מזמינים 32 ג'יגה שיהיה לנו תואם למצלמה?

 

אבי

פורסם
אגב אצלנו ההגבלה היא ל64 גיגה או ל32? איזה סוג כרטיס אנחנו צריכים להזמין ומאיזו מהירות?

 

6) Supports SD/MMC card ( From 1GB up to 32GB,memory card is not included )

 

לגבי במהירות אני לא מבין :( אשמח לעזרה גם בנושא איזה כרטיס כדאי .

פורסם
אגב אצלנו ההגבלה היא ל64 גיגה או ל32? איזה סוג כרטיס אנחנו צריכים להזמין ומאיזו מהירות?

 

עד 32 ג'יגה כל כרטיס כשר.

 

אין לי בעיה גם לקחת את הנושא הזה על עצמי ולהתנהל מול מוכר טוב, זול ואמין מ-EBAY. אני בודק את הנושא עכשיו.

 

במידה ודחוף לך קצב העברת הנתונים אל המחשב האישי שלך, המהירות של הכרטיס חשובה - חוץ מזה, אני לא מוצא סיבות אחרות מספיק טובות לשלם תוספת או מחיר יקר באופן משמעותי על כרטיס מהיר יותר, אלא אם אתה מתכוון להשתמש בכרטיס זיכרון לעוד מטרות כמו: צילום - שבמקרה זה הוא אכן יהיה עדיף, ועצם זה שהוא מהיר יותר לא אומר כלל שהוא איכותי יותר.

 

נ.ב - שלחתי לך במייל. תודה!

Twincharger Stratified Injection

פורסם
עד 32 ג'יגה כל כרטיס כשר.

 

אין לי בעיה גם לקחת את הנושא הזה על עצמי ולהתנהל מול מוכר טוב, זול ואמין מ-EBAY. אני בודק את הנושא עכשיו.

 

במידה ודחוף לך קצב העברת הנתונים אל המחשב האישי שלך, המהירות של הכרטיס חשובה - חוץ מזה, אני לא מוצא סיבות אחרות מספיק טובות לשלם תוספת או מחיר יקר באופן משמעותי על כרטיס מהיר יותר, אלא אם אתה מתכוון להשתמש בכרטיס זיכרון לעוד מטרות כמו: צילום - שבמקרה זה הוא אכן יהיה עדיף, ועצם זה שהוא מהיר יותר לא אומר כלל שהוא איכותי יותר.

 

נ.ב - שלחתי לך במייל. תודה!

 

מצאתי כרטיס טוב

http://www.wallashops.co.il/a/ap.aspx?pi=1ITSD32T10

כרטיס זיכרון TRANSCEND SDHC 32GB CLASS 10

 

נפח עצום 32GB -כרטיס זיכרון מסוג SDHC מהיר במיוחד - מיוחד לצילום וידאו ברזולוציית HD ו- FULL HD.

 

מתאים לכל סוגי המצלמות בהן שומרים תמונות על גבי כרטיסים מסוג SDHC בעלות אפשרות צילום וידאו HD ומצלמות וידאו מבוססות זיכרון FLASH לצילום וידאו HD ו- FULL HD.

כרטיס זיכרון של חברת TRANSCEND - אחת משלושת יצרני כרטיסי הזיכרון ורכיבי זיכרון הגדולים בעולם.

החברה מייצרת מגוון רחב של כרטיסי זיכרון במגוון סוגים, מהירויות ונפחים.

מהירות הכרטיס CLASS 10

אחריות שנתיים מיום הקניה

אחריות היבואן - החלפה אחד באחד

 

איך הוא לדעתך ?

ופה נותנים אחריות לכל החיים

http://www.fotofilm.co.il/?TemplateID=13&PageID=64&TemplateType=3&ParentID=64&CategoryID=64&ProductID=3836

אבל אני לא מכיר את האתר הזה .

גם פה נותנים לכל החיים

http://www.erlich.co.il/ViewProduct.asp?src=zap&ID=1668

 

ויש עוד סוג

http://www.erlich.co.il/viewProduct.asp?ID=987

של מהירות 45 מגה בשנייה של חברת כרטיס זיכרון SanDisk Extreme פה 10 שנים אחריות

פורסם

זה כרטיס מעולה שניתן להשיג באיזור ה-100 ש"ח כולל שילוח:

 

http://www.ebay.com/itm/Transcend-32GB-TS32GSDHC10-Ultimate-Class-10-32G-SD-SDHC-C10-Memory-Flash-Card-/140822385624?pt=Digital_Camera_Memory_Cards&hash=item20c9ab13d8

 

למרות זאת, כרטיסים לא מהירים ז"א רגילים של 32 ג'יגה יעשו את העבודה ויעלו הרבה פחות. אבדוק גם את האופציה הזאת.

Twincharger Stratified Injection

פורסם

אני סומך על ליאור שיעשה את הבדיקות וימליץ לנו על כרטיס רלוונטי :wink:

הסיבה היחידה שהעלתי את הקצב נתונים זה שהכרטיס יהיה מספיק מהיר לכתוב את ההקלטה עצמה זה הכל.. לא באמת אכפת לי כמה יקח לי להעביר מהכרטיס למחשב.


×
×
  • תוכן חדש...