Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4911 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש אפשרות לתכנת את המצלמה שברגע שיש מקור חשמל היא תתחיל לצלם לבד?

אני בטוח שאם צריך להדליק וללחוץ על הקלטה אני ישכח ב90% מהמכרים.

  • תגובות 362
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
יש אפשרות לתכנת את המצלמה שברגע שיש מקור חשמל היא תתחיל לצלם לבד?

אני בטוח שאם צריך להדליק וללחוץ על הקלטה אני ישכח ב90% מהמכרים.

 

ברור! כך כולם עובדים איתה, זה המצב הסטנדרטי שלה.

פורסם

אמנם יש לי אחת כזו, אבל אם באמת המחיר 55 דולר אני רוצה עוד אחת לבן משפחתי.

תעדכן אותנו איך מזמינים, אולי שיפתח מכירה נפרדת ויתן לנו את הלינק אליה

פורסם

חברים, חדשות טובות.

 

המוכר מוכן לשלוח לכל אחד לכתובתו האישית.

 

עכשיו ככה, אני לא רוצה שיהיה סלט וברדק בכל הנוגע להזמנה והחלטתי שככה:

 

1. מי שיש לו חשבון ב-EBAY ויכול לשלם לו בעצמו - שיפנה אלי, טרם הקניה, אני אדאג באופן אישי שהמוכר יגבה את המחיר

שסוכם פה ולא את המחיר הנוכחי.

 

2. מי שאין לו חשבון ורוצה את המצלמה - יצטרך לתת לי את הכתובת למשלוח דואר שלו ויצטרך להגיע אלי ולשלם לי את הכסף

במזומן או ע"י העברה בנקאית כדי שאוכל להפקיד בחשבון הפייפל שלי בשביל לשלם למוכר. משמע, 55$ בתרגום לשקלים +

דמי טיפול שפייפל גובים על כל קניה (משהו באיזור 3-4$ אל תתפסו אותי במילה, אצטרך לבדוק למי שרציני).

 

3. אני לא עושה פה רווח על אף אחד ומי שלא נראה לו או שחושב שעושים עליו רווח - שלא יקנה. אני בסה"כ רוצה לעזור לחברי

הפורום כי יש לי לא מעט ניסיון בסחר ברשת (מכירה וקניה).

 

4. כל רעיון אחר והצעות, בקשות, מענות וכו' יתקבלו בברכה.

 

ליאור

Twincharger Stratified Injection

פורסם
חברים, חדשות טובות.

 

המוכר מוכן לשלוח לכל אחד לכתובתו האישית.

 

עכשיו ככה, אני לא רוצה שיהיה סלט וברדק בכל הנוגע להזמנה והחלטתי שככה:

 

1. מי שיש לו חשבון ב-EBAY ויכול לשלם לו בעצמו - שיפנה אלי, טרם הקניה, אני אדאג באופן אישי שהמוכר יגבה את המחיר

שסוכם פה ולא את המחיר הנוכחי.

 

2. מי שאין לו חשבון ורוצה את המצלמה - יצטרך לתת לי את הכתובת למשלוח דואר שלו ויצטרך להגיע אלי ולשלם לי את הכסף

במזומן או ע"י העברה בנקאית כדי שאוכל להפקיד בחשבון הפייפל שלי בשביל לשלם למוכר. משמע, 55$ בתרגום לשקלים +

דמי טיפול שפייפל גובים על כל קניה (משהו באיזור 3-4$ אל תתפסו אותי במילה, אצטרך לבדוק למי שרציני).

 

3. אני לא עושה פה רווח על אף אחד ומי שלא נראה לו או שחושב שעושים עליו רווח - שלא יקנה. אני בסה"כ רוצה לעזור לחברי

הפורום כי יש לי לא מעט ניסיון בסחר ברשת (מכירה וקניה).

 

4. כל רעיון אחר והצעות, בקשות, מענות וכו' יתקבלו בברכה.

 

ליאור

 

האם המצלמה שלו קולטת את הלוחית רישוי טוב ,יש לו סירטון שהוא צילם שמהוכיח שהמצלמה שהוא מוכר טובה?

פורסם

מצטרף לשאלת קודמי.

כיצד אתם באמת יכולים לדעת שה- DVR 037 אכן מספיק חדה עד כדי שהיא מראה גם את מס' של לוחיות רישוי?

 

בלינק הזה היא לא מראה כלום:

 

 

מה דעתכם?

Twincharger Stratified Injection

פורסם

קבלו תיקון. רואים גם רואים. זה תלוי באיזו איכות הסרטון שהועלה לאנטרנט.

 

 

בכל מקרה חברים, מי שרציני ומעוניין, נא לפנות אלי בהודעה פרטית בלבד כיצד הוא מעוניין לשלם עבור המצלמה ואגיד לו כמה

בדיוק זה יוצא בשקלים (מחיר המצלמה לאחר ההנחה הקבוצתית + עמלה פייפל (מכילה עמלת תפעול ועמלת המרה) של כמה דולרים

בודדים. בהערכה גסה, רק כדי שיהיה לכם מושג, המחיר הסופי אמור לצאת לערך בין 230-240 ש"ח.

 

אמתין לכל המתעכבים עד ליום ראשון הקרוב, וביום ראשון בערב אבצע את ההזמנה למי ששילם.

לידיעתכם.

Twincharger Stratified Injection

פורסם

הייתי שמח לדעת:

 

א. האם המשטרה יכולה להחרים אותה כראייה ולהשתמש בה נגדך? (אני חושב שבכמה שעות הקלטה ניתן לאסוף מספיק עבירות שבוצעו במכוון או לא במכוון גם ע"י הנהג הצדיק ביותר)

 

ב. האם ניתן להסתיר אותה מאחוריי המראה? 8)

 

תודה.

פורסם
קבלו תיקון. רואים גם רואים. זה תלוי באיזו איכות הסרטון שהועלה לאנטרנט.

 

 

בכל מקרה חברים, מי שרציני ומעוניין, נא לפנות אלי בהודעה פרטית בלבד כיצד הוא מעוניין לשלם עבור המצלמה ואגיד לו כמה

בדיוק זה יוצא בשקלים (מחיר המצלמה לאחר ההנחה הקבוצתית + עמלה פייפל (מכילה עמלת תפעול ועמלת המרה) של כמה דולרים

בודדים. בהערכה גסה, רק כדי שיהיה לכם מושג, המחיר הסופי אמור לצאת לערך בין 230-240 ש"ח.

 

אמתין לכל המתעכבים עד ליום ראשון הקרוב, וביום ראשון בערב אבצע את ההזמנה למי ששילם.

לידיעתכם.

פניתי אליך, תיצור איתי קשר בבקשה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR


×
×
  • תוכן חדש...