Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4912 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

^^

אם לא חשוב לך שייראו את לוחיות הרישוי כמו שצריך ברגע האמת, אז כן, אפשר ללכת על ה 25$. מדובר בדגם שמציג תמונה פחות ברורה. זו לא אותה מצלמה.

  • תגובות 362
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
25$ עדיף מאשר 70$ לא?

 

ww w.ebay . co m/itm/Vehicle-Car-DVR-Recorder-Camera-Road-Safety-Guard-2-5-TFT-LCD-Screen-6-LED-270-/330654355106?forcev4exp=true&forceRpt=true#ht_5077wt_1163

(תורידו את הרווחים)

 

תראו כמה אנשים קנו את זה, וגם משלוח חינם.

 

לא כל מצלמה שנראית דומה (ונמכרת הרבה) היא מצלמה טובה. אנשים קונים אותה בכמויות בגלל מחירה הזול, ובגלל

שנוטים להתבלבל עקב צורתה הדומה(כפי שהתבלבלת אתה), אבל תריץ עליה ודומיה חיפוש ביוטיוב (המאפיין המלווה: כפתורי

UP/DOWN בתחתית המסך ולא בצד, וכיתוב תאריך ירוק בסרטונים, במקום לבן) ותראה שמדובר באיכות פחותה משמעותית

מה DVR 037.

 

הנה למשל דוגמא מהאיכות הלא טובה של מצלמה זו:

שים לב בתיאור הסרטון, יש קישור למצלמה הזו בEBAY והיא זהה לחלוטין לזו שהצעת.

פורסם

אתם לא פוחדים שעצם זה שיש דבר כזה קבוע באוטו יגרום לפריצות? זה מה שמרתיע אותי מלקנות אחת כזו...

אני עוד מאלו שמוציאים את הפאנל של הרדיו :)

 

אגב, המצלמה מקליטה גם צליל?

-- מורטיזציה? מורטיזציה! -- הגלריה

פורסם
אתם לא פוחדים שעצם זה שיש דבר כזה קבוע באוטו יגרום לפריצות? זה מה שמרתיע אותי מלקנות אחת כזו...

אני עוד מאלו שמוציאים את הפאנל של הרדיו :)

 

אגב, המצלמה מקליטה גם צליל?

 

אני משאיר אותה בתוך האוטו, ולכן אני עדיין בחיפושים אחר משהו קטן(בגודל של גו-פרו ופחות) שאפשר "להסליק" אותו

במראה או במגן השמש. בכל אופן, בינתיים אני עם המצלמה הזו, צמודה למראה כמה שניתן כדי שלא תבלוט,

ובלילות מנתק את הכבל טעינה מאותה הסיבה. וכן, המצלמה מקליטה סאונד באיכות טובה.

 

אפשר לנתק ולחבר אותה כל פעם, אבל זה בטח יוסיף מאד לבלאי של התושבת\חיבורים, ויגרום לשברים ולנזק מהר מהצפוי

וזה גם כאב ראש.

פורסם
אם אני בכל זאת מעוניין לקפל אותה (בלי הזרוע) לתא הכפפות בחניה - זה נוח או שזה סיפור?

 

הברגה סיבובית. פשוט מסובב כמה סיבובים וזה יוצא.

 

סיפור זה לא, אבל גם לא תענוג גדול. יש מצלמות עם גריפ צדדי נשלף שכזה, בהן זה הרבה

יותר נוח ומהיר.

פורסם

חברים, עד כה ההיענות לקבוצת הרכישה של המצלמות נאה ביותר (קרוב לעשרה חברי פורום כבר).

 

אם עוד מישהו מעוניין - נא לציין זאת עד מחר בבקשה בשרשור או בהודעה פרטית כיון שאני מטפל בנושא מול המוכר ב-EBAY מחר.

 

ממצאים בימים הקרובים.

Twincharger Stratified Injection

פורסם

THE-ONE ערב טוב.

 

תכל לרשום בבקשה את המחיר שסיכמת מול המוכר על המצלמות או שזה עדיין לא סגור.

 

 

 

תודה בני.

פורסם

חברים, פניתי אל המוכר בפניה מסודרת לגבי מחיר עבור 10 חתיכות לפחות (10 חברי פורום פנו אלי ועוד 3 עוד לא בטוחים).

 

אני ממתין לתשובה ממנו ואעדכן כאשר הוא יענה.

 

בכל מקרה, עשיתי מחקרון לגבי המוצרים שיש בשוק ואת המצלמה שנותנת לך את המקסימום תמורה במינימום מחיר, ודווקא

נתקלתי במצלמה הזאת מדיל אקסטרים, שקבלה ביקורות מעולות והיא עולה חצי מחיר מהמצלמה הנוכחית:

 

http://club.dx.com/reviews/text/94815

 

אני מציע לכל מי שבעניין, לבדוק גם את האופציה הזאת. אני ממתין להתייחסותכם וכך נוכל לגבש דעה יחדיו כיצד להמשיך.

נ.ב - הלינק של המצלמה הזולה יותר מציג מצלמה שנראית זהה לחלוטין למצלמה המדוברת.

 

ליאור

Twincharger Stratified Injection

פורסם
חברים, פניתי אל המוכר בפניה מסודרת לגבי מחיר עבור 10 חתיכות לפחות (10 חברי פורום פנו אלי ועוד 3 עוד לא בטוחים).

 

אני ממתין לתשובה ממנו ואעדכן כאשר הוא יענה.

 

בכל מקרה, עשיתי מחקרון לגבי המוצרים שיש בשוק ואת המצלמה שנותנת לך את המקסימום תמורה במינימום מחיר, ודווקא

נתקלתי במצלמה הזאת מדיל אקסטרים, שקבלה ביקורות מעולות והיא עולה חצי מחיר מהמצלמה הנוכחית:

 

ליאור

 

זוהי מצלמה שהיא חיקוי ופחותה באיכותה. לא מבין למה לברוח למקומות אחרים, התחלת עם dvr 037 שנצבר עליה מספיק נסיון, תמשיך איתה.

מציע גם לנסות לקבל מחיר טוב יותר אצל המוכר בארץ, יכול להיות שעדיף.

פורסם

חברים, עדכונים חמים:

 

1. המוכר השיב למייל שלי וענה שהוא מוכן להוריד 20% מהמחיר הנוכחי ולרדת ל-55$ עגול (נשמע לי מחיר מאוד הוגן) כולל שילוח.

 

2. אני רוצה לשאול אותו האם הוא מוכן לשלוח את המוצרים כל אחד לכתובתו הוא, משמע ל-10-13 כתובות שונות ע"מ שכל אחד

יקבל את המוצר עד דואר ביתו גם בשביל שלא יהיו לי בעיות עם המכס (כאשר כל אחד מקבל לחוד, המוצר לא ייתפס במכס, אך

כאשר הוא מופיע יחד עם עוד 12 מצלמות אחרות יש חשש לסחר ואז המדינה דופקת אותנו בת*ת).

 

3. כל מי שסגור על עצמו ובאמת מעוניין, שיחשוב על דרך יצירתית כיצד להעביר את הכסף. אני חושב שלכל מי שיש חשבון פייפל

עדיף שישלח למוכר בעצמו כדי למנוע סירבול ובעיות, למי שאין, הוא יכול להגיע אלי ולשלם לי מזומן + לרשום את כתובתו המדוייקת

כדי שהמוצר יגיע אליו ולא אליי.

 

4. אם יש למישהו עוד רעיונות יעילים ויצירתיים שיכולים לחסוך לנו זמן ולקצר תהליכים - אנא רשמו אותם פה בשרשור.

Twincharger Stratified Injection


×
×
  • תוכן חדש...