Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4911 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברור שאתה לא תשתמש במילים לא יפות כי אחרת תקבל אזהרה ואף תחסם מהפורום.

(תקרא את הכללים הם רשומים בצורה ברורה מאוד).

הודעה 4 שלך בסך הכל וכבר עברת כל גבול.

אם אין לך משהו נכון ללומר עדיף לא לכתוב אותו.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
ברור שאתה לא תשתמש במילים לא יפות כי אחרת תקבל אזהרה ואף תחסם מהפורום.

(תקרא את הכללים הם רשומים בצורה ברורה מאוד).

הודעה 4 שלך בסך הכל וכבר עברת כל גבול.

אם אין לך משהו נכון ללומר עדיף לא לכתוב אותו.

 

עברתי כול גבול? מה כבר אמרתי? אם את היית רוכבת היית מדברת בדיוק כמוני ומצדיקה אותי.

ומה זה הפז"מ הזה?! מה זה משנה כמה הודעות יש לי לעזאזל?

וכול מה שאמרתי הוא נכון מאוד.

את גם גרה בגבול ישראל עזה ואני אוטוטו מתגייס למג"ב אז ניפגש בנאבי סאלח. רק בטובות.

דייהו לאנוס האצ'בק 00' ידנית

פורסם

אני לא רוצה לבייש אותך ואני לא ארד לפסים אישיים.

אני רק אצחק כאן בקול רם מאוד.

:lol: :lol: :lol:

 

 

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

 

Shellcase צודק, שליחים הם לא באמת רוכבים, בושה לקרוא להם ככה, זה כמו לקרוא לנהג מונית חובב מוטוריקה.

 

 

 

איזה קטע : אני נהג מונית וגם חובב מוטוריקה :lol: ככה יצא....

 

ומבלי לפתוח דיון על אופיים המחורבן של נהגי המוניות (שנקראים בעגה נהגים מקצועיים אם תרצה או לא) ,עובדתית ,מעורבותם בתאונות דרכים מזערית ביחס לכמות הקילומטראז' והימצאותם בכבישים אל מול הנהגים ה"רגילים",ובפרט רוכבי הדו"ג.

 

בברכה

מוטי

פורסם

יש לכם יתרון אחד על פני הדו"ג - קשה לכם להתחבא.

והמעורבות הנמוכה יחסית בתאונות מובנת מאליה - כל מי שרואה מונית שומר מרחק. במיוחד ממוניות השירות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
אתה יודע מה הייתה הכוונה שלי, כי ד"א, אני גם רוכב חובב מוטוריקה, וגם שליח פיצה. (יותר נכון הייתי, אבל זה לא ממש משנה)

 

זה היה בחצי אירוניה :wink:

 

יש לכם יתרון אחד על פני הדו"ג - קשה לכם להתחבא.

והמעורבות הנמוכה יחסית בתאונות מובנת מאליה - כל מי שרואה מונית שומר מרחק. במיוחד ממוניות השירות.

 

לגמרי ...

נפל לי האסימון ,ועכשיו אני מבין את הסיבות האמיתיות למעורבות הנמוכה :-D

ואיזה כיף לי שאני נחשב "רמה גבוהה" יותר מנהג מונית שרות :-P

 

בברכה

מוטי

×
×
  • תוכן חדש...