Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פאסאט CC 4/5 מקומות ? DSG או לא ? אני משתגע !


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4911 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נעשה קצת סדר בדברים.

 

במאי 2012, צ'מפיון החלו לשווק את הפולקסווגן CC המחודשת לאחר מתיחת פנים לדגם (כבר לא נקראת פאסאט CC).

 

פולקסווגן CC משווקת בישראל עם שתי יחידות הנעה: 1.8 טורבו 160 כ"ס ותיבת DSG7 או 2.0 טורבו עם 211 כ"ס ותיבת DSG6.

 

רק דגם 2.0 מוצע עם מקום לשולשה נוסעים מאחור במקום 2 (אופציה בתוספת תשלום!). בנוסף, רק דגם זה מוצע עם מערכת בקרת מתלים (בולמים אדפטיביים) ודיפרנציאל XDS.

פורסם

^ תודה על המידע. :-)

האם ידוע אם הדגמים המוקדמים "פאסאט CC" היו מצויידים בתיבת הילוכים פלאנטרית ?

אם כן באיזה שנה התחלף הגיר לרובוטי DSG ?

זמין 8)

פורסם

מעולם לא שווקה עם גיר אוטומטי רגיל אם זה עוד לא הובהר.

2 דגמים, 1.8 עם DSG7 ו-2 ליטר עם DSG6 - זה הדור הראשון.

פורסם

המממממ.... לא מדוייק.

דגם 2 ליטר שווק בהתחלה עם גיר 6 הילוכים פלנטארי.

אחרי שנה או שנתיים נכנס dsg6 לדגם הזה. לא יודע להגיד אם 1.8 הגיע עם dsg מההתחלה.

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם
המממממ.... לא מדוייק.

דגם 2 ליטר שווק בהתחלה עם גיר 6 הילוכים פלנטארי.

אחרי שנה או שנתיים נכנס dsg6 לדגם הזה. לא יודע להגיד אם 1.8 הגיע עם dsg מההתחלה.

 

מה שאתה אומר בעצם זה שפאסאט CC מודל 2008 מנוע 2000 אמורה להיות ללא DSG ?

פורסם

אני לא יודע להגיד במדויק, אלא על סמך זיכרון בלבד.

ה-2006 שאני מכיר עם גיר פלנטארי. לחלוטין.

 

אגב בהשוואה בינה לבין גולף GTI (מנוע דומה, DSG6) הגולף מרגישה קצת נמרצת יותר, אבל לא זה ההבדל המוחשי. זו הרפיסות שבאופן יחסי לא קיימת בגולף (ה"באופן יחסי" מיועד בעיקר לבוגרי מגאן RS שמתגלגלים על הרצפה מרוב צחוק)

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם

ב-2006 לא שווקה פאסאט CC.

 

ב-2006 שווקה הפאסאט הרגילה עם גיר אוטומטי רגיל ומנוע 2 ליטר FSI לא מוגדש בשונה מה-2 ליטר של ה-CC.

פורסם

ואתה אכן צודק.

היא לא 2006. היא 2008.

מזדקנים

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

×
×
  • תוכן חדש...