Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאסר בפועל על עבירת מהירות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4906 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

The Prophet, אף אחד מאלו שהגיבו כאן לא חולקים עליך על זה שמהירות היא לא הדבר הראשון צריך לאכוף, בטח לא בישראל, ולאור העדר מוחלט של תרבות נהיגה כאן.

אבל צריך להפריד בין שני דברים שונים - זה שלא כל מי שנוסע מהר הוא עבריין תנועה ומזלזל בסביבה שלו, לא אומר שכל מי שנוסע מהר כל כך, הוא צדיק ומגיע לו פרס.

גם בגרמניה שאתם מהללים פעם אחר פעם, קיבלתי דוח כי נסעתי על 90 במקום בו מותר לנסוע פחות (ולא שמתי לב לשלט, ככל הנראה). בצורה אחרת: יש מקום בעולם בו אתה יכול לנסוע בכל מהירות שאתה רוצה, בכל נקודה, בלי קשר לכלום?

אלעד, אתה מגן על האיש הזה באופן אוטומטי, אם אני מבין אותך נכון, כי לא אוכפים דברים אחרים וכי אתה חושב שמהירות כשלעצמה היא לא בעיה. אתה חושב שיש סיבה למגבלות המהירות בערים? ואם כן - איפה עובר הגבול? לא כל כביש בעולם שלא נמצא בעיר הוא אוטובאן, לא כל נהג בעולם הוא ברמה שלך (ואני מנחש שיש לך רקע כזה או אחר בנהיגה מעבר להוצאת רישיון). חלק מזה שיש חוקים שמאפשרים לנסוע יותר מהר פונים גם לזה שאנשים הם מספיק אחראים כדי להבין מה הם מסוגלים לעשות ומה לא. חלקם (אוליגרכים מברהמ לשעבר למשל) לא מבינים, ובגלל זה כבר קראתי על לא מעט מהם שהתרסקו עם הפרארי שלהם בכבישים מהירים שונים ברחבי אירופה. הנה, גם the prophet פה כתב שהוא הרגיש לא בנח לאורך זמן במהירות הזו, וגם אני הרגשתי לא בנח ב-200 קמש.

זה לא עניין של שחור או לבן ו-"איתנו או נגדנו". אפשר לסלוד מ-"אור ירוק" בדיוק כמוך (ואתה יכול להזכר ביכוח שנהלתי על זה עם חיימי לפני שבועיים בערך) ואפשר לקוות שיהיו מקטעים בישראל בהם יאפשרו לנסוע ללא הגבלת מהרות, אבל גם לקוות, באותה הנשימה, שכשזה יקרה, אנשים יהיו מספיק בוגרים כדי להבין אם הם מסוגלים לנסוע ב-200 קמש ולאורך זמן או לא, וגם להבין שזה שזה יהיה אפשרי בקטעים מסויימים, לא אומ שזה יהפוך למהירות חוקית אפשרית אבסולווטית בכל נקודה בישראל.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
, שים לב טוב טוב למה שכותב השופט. הוא לא רואה את כליאתו של הנאשם

כדבר מובן מאליו, ומציין שזו לא הדרך הרגילה בעבירות תעבורה.

אבל יש לפניו נאשם שעבר 17 עבירות ב-3 שנים שיש לו רשיון, מתוכן כמה על מעבר באור אדום,

ועוד כמה על מהירות, ולך תדע על מה השאר.

.

 

לטעמי מדובר בנהג טיפש, רשלן, עבריין סדרתי, אחד שאינו מודע לקיום חוקים או מצפצף עליהם במודע.

עברת המהירות של נהיגה ב 195 קמ"ש ממחישה, כחלק בלתי נפרד ממכלול עברו, עד כמה מדובר באדם שאינו "על הגבול" אלא רחוק מאוד ממנו.

זאת לא מעידה אלא דרך חיים.

עבירת המהירות הנוכחית, שהיא כה מוחשית בחריגותה מרוח החוק, הנה הזדמנות המערכת לסגור איתו חשבון על כל עברו ולהרוויח מקרה שהוא דוגמא לכלל הציבור.

 

ללא סיפור הרקע (עברו) העונש אינו סביר.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

יבגני, לא חשבתי שמישהו חולק על דעתי (הרי אני תמיד צודק :lol: ).

אני לא אומר שתמיד ובכל מצב כדאי ואפשר לנסוע מעל המותר ואני בעד שיגבירו את האכיפה במקומות שבאמת מסוכן לנסוע מעל המותר, הבעיה שלי שהמשטרה מתמקמת בכבישים ישרים עם ראות מעולה לכל כיוון (כלומר כבישים שאפשר לנסוע בהם מהר בלי לסכן אף אחד) וממקדת את כל הכוחות שלה בכבישים כאלה.

אני הייתי רוצה לראות ניידות תנועה בכבישים מפותלים שאין בהן ראות ותעצור את כל מי שעובר שם על קו הפרדה רצוף (העליות לרמה"ג הן דוגמא מעולה)

והדוגמא שלך לגרמניה היא דוגמא מעולה, ההפחתה ל90 עם מצלמה קוראת בד"כ כלל בקרבת כניסה לעיר (תקן אותי אם לא שם קיבלת את הקנס :-) ) ואני בטוח שרק תיירים מצולמים שם.

אין כזה דבר לנסוע כמה שבא לך בלי להתייחס בשאר התנאים בכביש, יש הרבה נתונים שצריך לקחת בחשבון, מצב הרכב, מצב הכביש, ראות וכמובן כמות הרכבים בכביש והחוק המקומי.

אני מקווה השנה לטוס שוב לגרמניה ולהשכיר איזו סדרה 6 או פורשה וסוף סוף לשבור את השיא שלי (למרות שגם הן מוגבלות :x )

 

אפשר לקוות שיהיו מקטעים בישראל בהם יאפשרו לנסוע ללא הגבלת מהרות, אבל גם לקוות, באותה הנשימה, שכשזה יקרה, אנשים יהיו מספיק בוגרים כדי להבין אם הם מסוגלים לנסוע ב-200 קמש ולאורך זמן או לא, וגם להבין שזה שזה יהיה אפשרי בקטעים מסויימים, לא אומ שזה יהפוך למהירות חוקית אפשרית אבסולווטית בכל נקודה בישראל.

 

אני מקווה שזה לא יקרה, העם הישראלי (וגם העם השני שיושב בישראל) לא מתאים לכזה דבר.

אני לא רוצה לראות בכביש 6 מאזדה ליסיניג עם צמיגים בני 5 שחוקים הת*ת נוסעת 180 כי "מותר", ברור לי שהמצב הזה קיים גם היום, אבל היום הם מפחדים אז הם מגבילים את עצמם טיפה (אבל ממש טיפה:? )

אולי אחרי שנחליף 95% מהאוכלוסיה בארץ אפשר יהיה להכניס כזה דבר לחוק :wink:

. Cop: Sir have you been drinking

Man: No.

Cop: Papers.

Man: Scissors, I win

פורסם
אלעד, אתה מגן על האיש הזה באופן אוטומטי, אם אני מבין אותך נכון, כי לא אוכפים דברים אחרים וכי אתה חושב שמהירות כשלעצמה היא לא בעיה.

אז לא הבנת אותי נכון. ברור לי שהאיש היה רחוק מלהיות צדיק, ואם אכן מדובר כאן בעבריין סדרתי שהמהירות היא העבירה הכי פעוטה שלו, אין לי שום בעיה עם העונש שנגזר עליו.

הבעיה שלי היא עם חלק מהמגיבים פה, שבמקרה הפחות גרוע הם לא יותר ממתחסדים, מגלגלי עיניים ומצקצקי לשון. ואני ממש לא מתכוון אליך.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

יבגני, המחשבות שלנו באותו מקום.

זה בטוח :-P

ומה שקורה בגרמניה מאוד הגיוני מבחינתי (חבל שקיבלת קנס, אבל ההגיון עדיין קיים)

יודעים שקשה לרסן את עצמך אחרי שנסעת בין 130-לכמה שהרכב סוגר כמה דקות לפני, אז צריך גורם הרתעה כלשהו.

 

הבעיה שלי היא עם חלק מהמגיבים פה, שבמקרה הפחות גרוע הם לא יותר ממתחסדים, מגלגלי עיניים ומצקצקי לשון. ואני ממש לא מתכוון אליך.

 

:mm_yeah:

. Cop: Sir have you been drinking

Man: No.

Cop: Papers.

Man: Scissors, I win


×
×
  • תוכן חדש...