Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאסר בפועל על עבירת מהירות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4906 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נכון, מהירות לא גורם ישיר לתאונות, אבל ככל שהיא גבוהה יותר כך יש הרבה פחות מרווח לטעויות, ולכן יש חוק שקובע מהירות (בין אם סבירה או לא) שכולם ידעו לשלוט ברכבים שלהם. גם אם כל חברי הפורום יודעים לנסוע 800 קמ"ש עם יד מאחורי הגב ורטייה על עין אחת, זה עדיין לא משנה, כי חלק ניכר מהעם יהיו נהגים הרבה יותר עייפים, לחוצים, עצבניים, ובכללי פחות טובים במהירויות של 180, או 190 קמ"ש. ולכן עדיף לכולנו שיסעו קצת יותר לאט. בטח בכביש כמו 25, שיש בו הרבה משאיות, והרבה רכבים שיוצאים מדרכי העפר שלאורך הכביש ישר אל תוך הנתיב הימני.

 

בסופו של יום, נהג שיש לו עבירות קודמות, וכנראה ששם ז*ן על החוק, מן הראוי שיישא בתוצאות.

 

אגב, אורכו של כל כביש 6 הוא 138 ק"מ, וההבדל בין מי שנוסע במהירות של 130 קמ"ש לבין מי שנוסע במהירות 170 קמ"ש הוא כ-15 דקות. ההבדל בין מי שנוסע 130 קמ"ש ל200 הוא כ-22 דקות חברים.

ועכשיו שכל אחד יחשוב לעצמו האם זה שווה את זה.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אגב, אורכו של כל כביש 6 הוא 138 ק"מ, וההבדל בין מי שנוסע במהירות של 130 קמ"ש לבין מי שנוסע במהירות 170 קמ"ש הוא כ-15 דקות. ההבדל בין מי שנוסע 130 קמ"ש ל200 הוא כ-22 דקות חברים.

ועכשיו שכל אחד יחשוב לעצמו האם זה שווה את זה.

 

:mm_yeah:

 

 

זה ההבדל בין לחזור הביתה בשלום.

בחלקים.

בפירורים.

או במצב נוזלי.

 

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

לדעתי רוב גדול מאוד מהנהגים שנוסעים מהר לא עושים זאת מטעמי חיסכון בזמן אלא כי זה פשוט כיף. לחילופין מאוד משעמם אותם (עד כדי סכנת הירדמות) לנסוע 110 בכביש שמותר בו 110.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם

לא ידעתי שמי שנוסע על כביש 6 במהירות 200 קמ"ש חוזר הביתה במצב נוזלי. לא תאמינו, אני אפילו שמעתי על איזה אחד שנסע על כביש 25 במהירות 195 קמ"ש ונשאר בחיים כדי לספר על זה.

לא נראה לי גם שהשכנים שלנו מפורום פולגז שמעו על כך, אע"פ שאני מניח שיש להם ניסיון כלשהו בנושא.

מצער להיווכח שמכונת הדמגוגיה הצליחה להסתנן גם לתוך האתר הזה.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

כוונתי לתאונת הדרכים שמסתיימת במהירות גבוהה כזו.

יש הרבה תמונות באתר HNN, הטשטוש שיש על התמונות הוא לא דם הוא "קצת" מראה לא נעים.

לא מטיפה לאף אחד לנהוג במהירות התקנית ולא מטיפה למי שנוהג מהר לא לנהוג כך,

כל אחד ינהג כראות עיניו אבל ידע שיש חוק והוא עלול להתפס, או להפגע.

 

 

בהצלחה לכולם

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

בגלל זה מה ש(אני מניח)אלעד אומר זה לנהוג מהר בהתחשבות בתנאי דרך. זה שנוהגים מהר לא אומרים שתמיד נוהגים מהר, וליד בתי ספר עוברים במינימום 200, אלא שבכביש 1, בלילה (דוגמא) כשיש אותך ועוד 2 נהגים, אז אפשר להפעיל שיקול דעת ולנסוע גם על 160 (אפילו על 200, אם אנחנו זורקים מספרים).

 

ואני אוסיף משפט ששמעתי בתוכנית של קלארקסון (לא טופ גיר, אינני זוכר את השם) ומאוד אהבתי:

you know why I like fast cars?



If we both are going to a party, I'm gonna be there before you, party longer than you and be at my be before you

 

אז אולי בכביש אחד אתה חוסך 10 דקות. ובכביש 6 עוד 15. ובאיילון 8. לאט לאט זה מצטבר

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

העלו את המהירות (מעלים).

אני אינני חושבת שיהיה מצב שבו יעלו את המהירות ל170 קמ"ש ומעלה.

כתבתי את התרחיש האפשרי שיכל להתרחש במידה והרכב לא ישאר על הכביש.

לא כתבתי שזה לא בסדר ולא אמרתי לו מה לעשות.

לא שופטת ולא רוצה להיות אחת כזו, יכל להיות שבגיל מסויים מסתכלים על החיים בצורה שונה ומעריכים אותם יותר.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

אם איש מנוסעי הרכב לא שרד, אף אחד לא באמת יודע מה היתה מהירות הנסיעה טרם קרות התאונה - אולי רק בוחני התנועה, וגם הם יכולים רק להעריך.

שרידות הרכב ונוסעיו בשעת תאונה תלויה בהרבה משתנים שהמהירות היא רק אחד מהם. יותר משמעניינת אותי המהירות טרם התאונה, מעניין אותי לדעת האם הנוסעים היו חגורים, האם הנהג היה עירני, האם הוא נהג בגילופין ו/או תחת השפעת סמים, מה היה מצב הרכב, הצמיגים, הבלמים ומערכת ההיגוי, מה היה הותק של הנהג ועוד.

כל ניסיון לקשר בהכרח בין מהירות הנסיעה לבין סיכוי ההגעה בשלום ליעד הוא בעיני לא יותר מהפחדה פופוליסטית להמונים. יש כאלה שאפילו הצליחו לייסד כל מיני עמותות על בסיס ההשוואות האלה. תשאלו את אבי נאור.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
התגובה באדום.

 

לא צריך דוגמאות, לך לגוגל הקש את הערך "ערבים ויהודים בבתי משפט" ותגיע עד מהרה לתוצאות מחקר סטטיסטי מקיף שהוזמן אף הוא ע"י מי ש"חי ונושם את המקצוע", קרי : הנהלת בתי המשפט ותגלה שתגובה באדום, גם כשהיא נזעמת, עדיין אינה ערובה לאמיתות התוכן.

פורסם

אם כבר החלתם לדחוף את עניין הבטיחות כנגד מהירות , הנה נקודה לחשוב עליה.

 

עוצמת הפגיעה בתאונה חזיתית בין 2 רכבים שנוסעים בכביש בין עירוני ללא הפרדה, כאשר כל אחד מהם בעת הפגיעה נע ב-50 קמ"ש גדולה יותר מעוצמת הפגיעה של של פגיעת קדימה-אחורה כאשר הנהג האחורי נוסע על 200 והקידמי על 110.

 

מכאן אפשר להגיע למסקנה בסיסית, אם מספר התאונות הנגרמות בכבישים מהירים בגלל שאחד הצדדים נסע על 200+ ואילו הצד השני לפי המותר בחוק היה שווה למספר התאונות החזיתיות בכבישים בין עירוניים, עדיין מבחינה של הצלת חיים בלבד היה יותר יעיל לבנות גדר הפרדה מאשר להוריד את כל הנהגים הנוסעים במהירות של 200+ קמ"ש.

וכמובן שהמספרים לא שווים אפילו לא קרובים.

יתר על כך מי נוסע רק 50 קמ"ש בכביש בינעירוני.

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

פורסם
נסעתי לא מעט באוטובאנים של גרמניה, וגם שם הנהג הממוצע לא נוסע ב-195 קמש. כשכן נסעתי בקרוב ל-200 קמש, הייתי בערך הכי מהיר על הכביש, אבל כמובן בהפרשים יותר קטנים ממה שהבחור הזה היה מהסביבה שלו, וגם זה פקטור. אוהבים תמיד לדבר על האוטובנים, וגם אני מאוד אוהב אותם וכו', אבל המהירות הממוצעת שם היא בפרוש לא משהו שמתקרב ל200 קמש, לפחות לא בכל האזורים שלי יצא לנהוג. במקטעים ממוצעים כאלו נסעתי ב150-160, והייתי רחוק מלהיות הנהג האיטי על הכביש. זה שאין הגבלת מהירות ממש ךא אומר שבפועל כל נוהג מוריד את הדוושה, עד שמגיע למהירות המקסימלית של הרכב, לא משנה עד כמה הכביש פנוי, ולהבין מה המגבלות הפרטניות שלך כנהג, זה גם חלק מתרבות נהיגה, שאין במקומותינו.

 

יש הבדל בין להבין שאפשר לנסוע מהר, לבין לחיות באיזה סרט שאתה עושה הקפות ברינג, ושהכל מותר.

 

דווקא שביקרתי שגרמניה בקטעים הלא מוגבלים הרוב הגדול היה בקצב שלי (סביבות ה240) ואפילו ביו כאלה שעקפו אותי.

נכון שהרוב הגדול היה בנתיבים הימניים ונסע בסביבות ה160 (שוב,בחלקי בלי הגבלה, איפה שיש הגבלה נוסעים לפי ההגבלה) אבל לפי דעתי מדובר מבחירה אישית, זה לא הכי נוח לסוע מעל 200 אפילו באוטו שלא מתרגש מהמהירות הזו (סדרה 5 חדשה דיזל :twisted: )

 

והנה פרסום חוזר של מה שכתבתי בפוסט השני שנפתח (ונסגר :oops: )

 

הבעיה היחידה שלי היא הפסיקה מטומטמת של "נסעת 200, לכלא"

מה אם נסעת 100 באזור בתי ספר בעיר? למה פה העונש הוא לא כלא?

למה מישהו שעבר באדום וגרם לתאונה לא הולך לכלא?

למה מישהו שדרס הולך רגל וברח לא הולך לכלא?

למה נהג משאית עם 60 הרשעות קודמות לא הולך לכלא?

 

תפסיקו להתעסק במהירות!!! ותתחילו להתייחס לעבירות שבאמת הורגות אנשים

. Cop: Sir have you been drinking

Man: No.

Cop: Papers.

Man: Scissors, I win

פורסם
אקשה עליך אמיר:

התשתיות (כבישים) שלנו ממש לא ברמה של גרמניה וגם לא "איכות הנהיגה/נוהגים" מבחינת הפאן האנושי (חוץ מזה יש הגיון בטענה שלך, אבל לדעתי היא קצת מתייתרת בגלל מה שציינתי).

 

אני מקווה שאתה מתכוון שהאיכות כאן היא יותר טובה, לא פחות טובה. קרובי משפחה של חברים שמגיעים מגרמניה מעידים שמלבד כבישים מעטים התשתית בגרמניה נראית מקסימום כמו שהתשתית בישראל נראתה לפני שני עשורים.

אוהב את המיקרה, אבל רוצה ראב 4

פורסם
דווקא שביקרתי שגרמניה בקטעים הלא מוגבלים הרוב הגדול היה בקצב שלי (סביבות ה240) ואפילו ביו כאלה שעקפו אותי.

נכון שהרוב הגדול היה בנתיבים הימניים ונסע בסביבות ה160 (שוב,בחלקי בלי הגבלה, איפה שיש הגבלה נוסעים לפי ההגבלה) אבל לפי דעתי מדובר מבחירה אישית, זה לא הכי נוח לסוע מעל 200 אפילו באוטו שלא מתרגש מהמהירות הזו (סדרה 5 חדשה דיזל :twisted: )

תן לי להבין משהו: אתה טוען שנהגת במהירות תלת-ספרתית שאינה מתחילה ב-1 ואף נעקפת, ואף אחד לא הזעיק את זק"א ו-669 כדי להביא את בקבוק הנוזלים שהיה פעם הגוף שלך לארץ?! עוד מעט גם תספר לי שכדוה"א אינו שטוח...

בנאדם, יש מצב שעלית כאן על משהו! :shock:

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

The-Prophet, שים לב טוב טוב למה שכותב השופט. הוא לא רואה את כליאתו של הנאשם

כדבר מובן מאליו, ומציין שזו לא הדרך הרגילה בעבירות תעבורה.

אבל יש לפניו נאשם שעבר 17 עבירות ב-3 שנים שיש לו רשיון, מתוכן כמה על מעבר באור אדום,

ועוד כמה על מהירות, ולך תדע על מה השאר.

אז הקביעה שלו היא שמהירות של 195 היא לא נורמלית, שזה נכון בעיניים של מע' החוק והמשפט

(לצערי הרב), ובנוסף יש לו כאן נאשם שהוא פורע חוק. ולכן הוא מחליט שמאסר זו הדרך היחידה

ללמד אותו לקח, ואולי לגרום לו לחשוב שוב לפני שהוא עובר עבירה כלשהי.

אני אישית חושב שהמהירות בארץ, ובייחוד המיקוד באכיפה שלה, זה עובדות מצערות ומאכזבות.

מקבלי ההחלטות מסתכלים על זה כגביית מס לכל דבר, ולא מבינים שהם גורמים נזק בלתי הפיך לחינוך

הנהגים בארץ.

אנשים למדו שאין אכיפה של שום דבר, למעט מהירות. ולכן הם משתוללים, חותכים פסים לבנים,

לא עוצרים בעצור, שותים אלכוהול ונוהגים, שלא לדבר על סמים, קלים ככל שיהיו, לא דואגים לבטיחות

הרכבים שלהם, ולכן לא מחליפים צמיגים או כל מע' חיונית אחרת לבטיחות הרכב,

בורחים אחרי פגיעה ברכב אחר, שלא לדבר על פגיעות בנפש.

אפשר לכתוב עוד הרבה על זה, אבל כנראה ששום דבר לא זז ולא יזוז שם למעלה.

פורסם
תן לי להבין משהו: אתה טוען שנהגת במהירות תלת-ספרתית שאינה מתחילה ב-1 ואף נעקפת, ואף אחד לא הזעיק את זק"א ו-669 כדי להביא את בקבוק הנוזלים שהיה פעם הגוף שלך לארץ?! עוד מעט גם תספר לי שכדוה"א אינו שטוח...

בנאדם, יש מצב שעלית כאן על משהו! :shock:

 

אם החרא הזה לא היה מוגבל אולי הייתה מצליח לעבור את זה :cry: בנתיים השיא שלי באוטובאן עומד על 243.

 

אושרי, הבעיה שלי היא למה רק כשהוא נעצר על 195 החליטו לשלוח אותו לכלא,למה לא באחת מה17 פעמים הקודמות? בעיקר באחת מאלה שהוא עבר באדום.

אני לא מגן על הנבלה ומאחל לו שלא יצא מהכלא, הבעיה שלי היא ההידבקות הזו לענישה על מהירות, צריך להעניש את כולם.

אני מעדיף שיקנסו\יעצרו את כל אלה שעוברים על קו רצוף\נדחפים\לא מאותתים\עוברים באדום\לא נותנים זכות קדימה (לפעמים אפילו עושים את כל אלה ביחד) ושיעזבו טיפה את את אלה שנוסעים מהר בכבישים ראשיים (רק ראשיים, בעיר סעו לפי המותר ולפעמים אפילו המותר הוא מוגזם).

בגרמניה הפעם היחידה שראיתי משטרה מתעסקת במשהו שקשור לתנועה היה בשביל לדחוף הצידה רכב שנתקע :shock:

. Cop: Sir have you been drinking

Man: No.

Cop: Papers.

Man: Scissors, I win


×
×
  • תוכן חדש...