Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4921 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בדרך עירונית:

עד 20 מעל המותר = 250 שקל ללא ניקוד.

21-30 מעל המותר = 750 שקל עם 8 נקודות בונוס.

31 ומעלה מעל המותר = הזמנה לדין+10 נקודות בונוס (במעמד ההרשעה).

 

בדרך שאינה עירונית:

עד 25 מעל המותר = 250 שקל ללא ניקוד.

26-40 מעל המותר = 750 שקל עם 8 נקודות בונוס.

41 ומעלה מעל המותר = הזמנה לדין+10 נקודות בונוס (במעמד ההרשעה).

 

האם זה עובד כך גם אצל נהגים חדשים?

.Your average Notepad

פורסם

עובד כך לכוווווולם.

גם לנהג בן 17 שהוציא רשיון אתמול בבוקר, וגם לנהג בן 80 עם רשיון שהושג בהמרת הרשיון של המנדט הבריטי לרשיון ישראלי :roll:

 

מה שכן - נהג חדש שתירשם לחובתו עבירת מהירות (או עבירות אחרות שנמנות בתוספת השלישית לתקנות התעבורה) , אפילו 91 במקום 80, יקבל "הפתעה" לא נעימה ממשרד הרישוי בחגיגות השנתיים לרשיון שלו: זימון למבחן תיאוריה + שנתיים נוספות סטטוס "נהג חדש".

 

רשימת העבירות בתוספת השלישית:

http://www.amitcohen.co.il/index.asp?itemid=newlicense

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
ניקו, כמעט קלעת אבל רק כמעט.

 

בדרך עירונית:

עד 20 מעל המותר = 250 שקל ללא ניקוד.

21-30 מעל המותר = 750 שקל עם 8 נקודות בונוס.

31 ומעלה מעל המותר = הזמנה לדין+10 נקודות בונוס (במעמד ההרשעה).

 

בדרך שאינה עירונית:

עד 25 מעל המותר = 250 שקל ללא ניקוד.

26-40 מעל המותר = 750 שקל עם 8 נקודות בונוס.

41 ומעלה מעל המותר = הזמנה לדין+10 נקודות בונוס (במעמד ההרשעה).

 

תודה רבה :mm_yeah:

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
ממה שאני יודע: במצלמות המהירות החדשות מורידים את המהירות ב5קמ"ש, כלומר אם נסעת 95, יחשיבו לך בתור 90. הגיוני שלמצלמת מהירות שמבוסס על דריכה תיהיה סטייה, הרי רוחק סרנים לרכבים שונים שונה, יש משאית עם 4 סרנים, יש רכבים עם נגרר.

אז כדי לתת דו"ח על 91 הם צריכים לתפוס על 96. גם הספידומטר מראה מהירות מאט נמוכה יותר, כך שאם תיסע 90-95 רוב הסיכויים שלא תקבל דו"ח. מה שאני רושם זה בערבון מוגבל, כך אם תקבל שם דו"ח בכל מקרה, אל תאשים אותי וזה יהיה על אחריותך בלבד. :-)

 

בדיוק מה שאני רציתי להגיד.

בכל מקרה ומצב, למה לנהוג מהר יותר ממה שהמצלמה אמורה לאכוף ליד מצלמה שאתם יודעים איפה היא מוצבת?...

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

אז רק בקטעים מסוימים בכביש 2 (החוף) מותר עכשיו 110 ובשאר הכביש 100?

 

פספסתי את הכתבה :|

 

צודק הברווז - רואים מצלמה,מאיטים יחד עם שאר משתמשי הכביש שנותנים ברקסים בפרנויה,ומאיצים מחדש כשעוברים אותה :)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

אני רק שאלה:

יש שילוט מתאים כבר? התקנה כבר נכתבה? אני יכול לנסוע 120 קמ"ש חוקיים בכביש 6?

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

^

למיטב הבנתי, נוסח תיקון התקנה כבר נכתב ("דרך מהירה") והועבר למשרד המשפטים, משם לאישור ועדת הכלכלה של הכנסת.

אני מניח כי כבר בשבוע-שבועיים הקרובים נראה שלט "120" בכביש 6.

וביום שלישי -8.1 תעלה המהירות בכבישים:

1 (שער הגיא ועד מחלף גנות), 2 (קיסריה ועד עתלית), 471 (בר אילן למחלף נחשונים) - 110 קמ"ש.

5 (הכפר הירוק למחלף ראש העין) - 100 קמ"ש.

×
×
  • תוכן חדש...