Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4920 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שמעתי שנורת קסנון מקורית עולה כ800 ש"ח רציתי לדעת האם אפשר להחליף גוון בלי לגרום נזק למערכת.

מדובר בסיאט לאון FR 2012 עם קסנון מקורי מהחברה שמאיר 4.3K ורציתי להחליף נורות ל6K זה אפשרי? או שבאמת כל נורה תעלה לי 800 ש"ח?

Seat Leon FR 2.0TSI

6speed manual

פורסם

אין בעיה להחליף גוון. אני החלפתי אצלי מ 4300 ל 5000 והכל עובד מעולה. הרבה עושים שידרוגים כאלה (לפחות בקליאו אני מכיר). בהזמנה מחו"ל אפשר להוזיל את המחיר משמעותית. בשימוש במנורה לא מתוצרת פיליפס/אוסרם ניתן להוזיל אפילו יותר.

מגאן 265

פורסם

אני גם באותו מצב בדיוק, בחברה ביקשו 1000 עבור נורה מקורית של Osram.

 

איפה אפשר למצוא בארץ 2 נורות בגווון 4.3-6 כולל מישהו שיתקין אותן?

פורסם
אין בעיה להחליף גוון. אני החלפתי אצלי מ 4300 ל 5000 והכל עובד מעולה. הרבה עושים שידרוגים כאלה (לפחות בקליאו אני מכיר). בהזמנה מחו"ל אפשר להוזיל את המחיר משמעותית. בשימוש במנורה לא מתוצרת פיליפס/אוסרם ניתן להוזיל אפילו יותר.

אז אתה אומר שאני יכול להזמין נורת קסנון רגילה שכל מה שצריך לבדוק זה שהיא H7 וזהו? זה פשוט להרכיב כמו ברכב רגיל?

Seat Leon FR 2.0TSI

6speed manual

פורסם

לא תיהיה לך שום בעיה בעיקר כי כי הקסנון הוא כבר מובנה ובא מהחברה,כל עוד הוא לא עובר את רמת הגוון המותרת בחוק.

מהיכן אתה בארץ?

פורסם
לא תיהיה לך שום בעיה בעיקר כי כי הקסנון הוא כבר מובנה ובא מהחברה,כל עוד הוא לא עובר את רמת הגוון המותרת בחוק.

מהיכן אתה בארץ?

מראשון לציון.

TAMIR_FR איך אני יכול לברר איזה סוג מנורה יש לי?

תודה.

Seat Leon FR 2.0TSI

6speed manual

פורסם

תחפש קצת באינטרנט. תמצא מהר. כנראה באמת d2s או d2r.

 

אני מוכר צמד של 5000 אם אתה מעוניין ;)

 

תוודא שהחלפת המנורה אצלך זה אכן plug and play ולא יותר מסובך...

מגאן 265

פורסם

תודה על ההצעה אבל אני ילך על גוון יותר כחול, יש לך מושג אולי איך אני בודק את החיבור? זה פירוק כמו מנורה רגילה?

Seat Leon FR 2.0TSI

6speed manual

פורסם

בגדול הפירוק דומה לנורה רגילה.

הנורה בבסיס דלה מחוברת לחלק שחור פלסטי, ה ignitor. הוא יורד בחצי סיבוב.

הנורה אחכ אמורה לצאת יחסית בקלות, כנראה גם עם סיבוב קל.

שים לב שצריך להיזהר מאוד לא נגעת בנורה עצמה. השומן שנשאר מהידיים על הזכוכית של הנורה כנראה יגרום שהיא תישרף בהדלקה הבאה.

 

ככה זה אצלי בקליאו (הפירוק). מאמין שאצלך אמור להיות דומה, רק עם יותר מקום לתימרון מתא המנוע הפיצפון שלי.

מגאן 265

פורסם

אנחנו בדיוק באותו המצב, אני אמור להחליף בקופרה שלי זוג נורות מכיוון שאחת

נשרפה לי ופשוט אין לי זמן לזה בגלל עומס של לימודים.

תרשום בגוגל דיגהלד, הפנו אותי אליהם ואם אתה מאיזור המרכז הם יפנו אותך למקום אחד בחולון שאני לא זוכר את שמו.

המחיר לזוג 6000k יעלה באיזור ה1300-1200 שקל כולל אחריות לשנה, הנורות

לא של אוסרם אבל הם עובדים עם הרכבים היקרים ביותר בשוק.

אם תרצה אפשר אולי לבקש מהם ביחד הצעת מחיר נמוכה יותר אם נבוא ביחד.

במידה ותהיה מעוניין צור איתי קשר בפרטי.

פורסם
אנחנו בדיוק באותו המצב, אני אמור להחליף בקופרה שלי זוג נורות מכיוון שאחת

נשרפה לי ופשוט אין לי זמן לזה בגלל עומס של לימודים.

תרשום בגוגל דיגהלד, הפנו אותי אליהם ואם אתה מאיזור המרכז הם יפנו אותך למקום אחד בחולון שאני לא זוכר את שמו.

המחיר לזוג 6000k יעלה באיזור ה1300-1200 שקל כולל אחריות לשנה, הנורות

לא של אוסרם אבל הם עובדים עם הרכבים היקרים ביותר בשוק.

אם תרצה אפשר אולי לבקש מהם ביחד הצעת מחיר נמוכה יותר אם נבוא ביחד.

במידה ותהיה מעוניין צור איתי קשר בפרטי.

 

200 שקל באינטרנט ואתה מקבל חברה לא מוכרת מאנגליה, שמשתמשים המון בנורות שלה.

 

לא חבל על עוד 1000 ש"ח?

מגאן 265

פורסם

^^^

בדיוק אני מעדיף להזמין מאייבי נורה שתישרף לי אחרי 6-12 חודשים ולשלם 100 שקל מאשר נורה שתישרף אחרי שנתיים ולשלם 1300 ש"ח.

Seat Leon FR 2.0TSI

6speed manual

×
×
  • תוכן חדש...