Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4921 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אנחנו בדיוק באותו המצב, אני אמור להחליף בקופרה שלי זוג נורות מכיוון שאחת

נשרפה לי ופשוט אין לי זמן לזה בגלל עומס של לימודים.

תרשום בגוגל דיגהלד, הפנו אותי אליהם ואם אתה מאיזור המרכז הם יפנו אותך למקום אחד בחולון שאני לא זוכר את שמו.

המחיר לזוג 6000k יעלה באיזור ה1300-1200 שקל כולל אחריות לשנה, הנורות

לא של אוסרם אבל הם עובדים עם הרכבים היקרים ביותר בשוק.

אם תרצה אפשר אולי לבקש מהם ביחד הצעת מחיר נמוכה יותר אם נבוא ביחד.

במידה ותהיה מעוניין צור איתי קשר בפרטי.

 

לא ברור לי.

אותו דיגה-לד מוכר קיט שלם ב-800 ש"ח, אז למה זוג נורות צריך לעלות יותר?

 

זוג נורות חליפיות (D2S) עולה באיביי בין 10-30 דולר.

זוג נורות של פיליפס (D2S) עולה בין 50-100 דולר.

זוג נורות של אוסרם עולה גם כן בסביבות 80 דולר.

 

אז למה לרכוש נורות סיניות (כן, הם רוכשים מייצרן בסין) במחיר שהוא פי-3 מהחברות המובילות בעולם ופי-32 ממחיר נורה סינית חסרת שם (בדיוק כמו דיגה-לד)?! :shock:

 

אם אני טועה אשמח שיתקנו את דברי.

פורסם
אחד המשפטים הכי סותרים\לא ברורים ששמעתי השבוע......

 

:wink:

 

מוקדם בבוקר + שליחה מהטלפון עושים את זה.

 

אם אתה צריך חברה מאנגליה ב 200 שח דבר איתי :wink:

מגאן 265

פורסם

בארץ קשה לי להאמין שתמצא נורת קסנון נורמלית בפחות מ 500 שקל לנורה.

בדרך כלל שנשרפת נורה לחוצים להחליף, ואז הזמן הוא קריטי, כי לא תחכה

שבועיים או יותר לנורה.

בחול המחירים שונים, ויש מצב שתצליח לרכוש זוג במחיר של 500 שקל.

פורסם

Hi-Led פתרונות תאורה לרכב. מנורת בי קסנון D1S של OSRAM , 350 ש"ח.

חפש אותו בפייסבוק.

 

ב ebay יש הרבה מנורות מזויפות של פיליפס. לכן לא הייתי ממהר להזמין מנורות זולות . מוזר לראות שבגרמניה מוכרים מנורה ב 39$ כאשר לפני שלוש שבועות בברלין הצעות מחיר שקיבלתי בחנויות של tip autoteile או אצל דילר VW היו 90-120 יורו.

×
×
  • תוכן חדש...