Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4950 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נהגת שודים: "מה אתם חושבים קורה ברגע שרוצים לצאת?

נוסעים קדימה ולאחור "ודוחפים" את הרכב."

לכן אני אישית לא מתקרבת למקומות בהם מצוקת החניה קשה.

כדי שלא יגרמו לי נזק לרכב.

אם כך אסור בהחלט להתקרב לקנין (ברחובות בפרט)

הייתה תקופה בה התאמנתי שם בחדר כושר, וכמעת כל יום יצא לי לראות חניות מהסוג של "לנסוע עד הבום"

ומאז אני גם משתדל לא להחנות במקומות צפופים והומי אדם, אבל לצערי לא תמיד יש בררה.

כל העסק הזה דיי מוריד את החשק בקניה מכונית חדשה ונוצצת או לחליפין לשמור על הרכב הקיים מלוקק ונקי וללא סריטות.

כרגע אני נלחם עם החתולים שעולים לי על הרכב באופן קבוע ומלכלכים וסורטים לי את האוטו, בנתיים יש לי פתרונות זמניים בלבד לחתולים (חס וחלילה פגיעה כואבת) אני שופך עליהם מים מהחלון ומקווה שילמדו לקח, אבל זה ממש מבאס לשלם הרבה כסף על חומרי ניקוי, ושעות עבודה רבות, ופחחות לרכב שהסביבה עושה את שלה:cry:

 

 

 

 

ל'

פורסם

אחרי שראיתי מול עיני דבילית שממש דוחפת את הרכב שלי קדימה, אני לרחובות צפופים לא מתקרב.

אגב, הוונדליזם הזה קורה רק בתל אביב.

לא נתקלתי באף מקום אחר בארץ בהתנהגות כזאת מגעילה.

פורסם

אחי גר בתל אביב, פעם אחת חזר לאוטו כשהחנה אותו ברידינג וגילה שדפקו את הטמבון האחורי שלו מ2 הכיוונים.

מאז דפקו אותו עוד כמה פעמים, כבר לא מתקן... לא שווה

אני אוהב אותך.

סע לאט, סע לאט.

פורסם

אנשים כאלה צריך לפרק ממכות וסליחה על האלימות.

 

זה אכן קורה רק בתל אביב, וכשאני נתקל במקרים כאלה, אני מתחרפן.

 

פשוט לא שווה להחזיק בתל אביב רכב חדש ו"נקי".

פורסם

חברים זאת לא הייתה נשיקה, זה היה אונס.

 

אמנם לא כל כך רואים בתמונה, אבל זה לא סתם בום בטמבון, הטמבון נכנס באזור הפגיעה כולו פנימה (יחד עם הפולו).

 

לא נעים.

 

ולא, לצערי לא השארתי פרטים. לא היה עליי שום כלי כתיבה/משהו לכתוב עליו... וזמן להתעכב

ללא ספק הייתי צריך למצוא פתרון

 

מקווה לפחות שאם לפולו היה אומץ להשאיר את הרכב במצב הזה, יהיה לו את אותו האומץ להשאיר את הרכב שם להרבה זמן בתקווה שהסיריון תבוא לפניו (לכו תדעו, אולי גם לה לא אכפת - הרי זה בסדר בת"א:roll: )

פורסם

בחדרה המצב לא כזה, אם מישהו חונה במרחק של 50 סמ מאחד הפגושים שלי אני מתעצבן.

 

מצד שני כל מצב שנתקלתי בו שמישהו דופק למישהו אחר רכב ולא משאיר פרטים תמיד דאגתי להגיע לבעלים בצורה כזאת או אחרת.

אין זמן, אין עט, אין בולבול.. מזה השטויות האלה? יש מישהו בארץ בלי טלפון חכם עם מצלמה?

תצלם אח"כ תמצא את הבעלים, לא מסובך.

כל השאר זה סתם תירוץ.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

תמונה מלפני חצי שעה.

אני חוזר לרכב ורואה רכב חונה לי בתוך הטמבון.

יש לציין שאין פגיעה בכלל.

ImageUploadedByTapatalk1354820558.610226.jpg

 

יש לציין שהטמבון כן נלחץ קצת ואפשר לראות זאת בתמונה, יש קו ממשיך מהמכסה מנוע לטמבון והוא לא ישר, זה הסתדר ברגע שעשיתי רוורס.

 

לא יודע איך הייתי מגיב במידה והיה נזק..

פורסם

לפני שלושה שבועות בערך יצאתי מהמכללה אל הפונטו, שהיתה מאוד מלוכלכת משילוב של גשם ואבק,

וכבר מרחוק ראיתי שיש איזור במכסה המנוע שהוא קצת יותר נקי ממה שהשארתי אותו.

כשהייתי קרוב יותר הבחנתי במעיכה בצורת זיגזג במכסה המנוע.

לפי הגובה והצורה אני מניח שמדובר בג'יפ עם וו גרירה שחזר עלי רוורס.

וצורת הזיגזג מראה בדיוק איך הצליח לצאת מהחניה בעזרתי.

 

מיותר לציין שלא מצאתי שום פתק עם פרטים.

 

אמנם הפונטו לא בדיוק דוגמנית, וקניתי את האוטו במצב פחחות לא משהו, ככה שזה לא ממש כואב לי.

אבל מאוד מציק שאנשים מרשים לעצמם להרוס רכוש של אחרים.

במקרה זו הייתה הפונטו שלי מאחורי הג'יפ הזה, אבל באותה מידה זה יכל להיות הרכב של כל אחד אחר. ללא הבדלי דת, גזע או קבוצת רישוי.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם

אם כבר מעלים נשכחות.

 

יום אחד חזרתי אחרי שבועיים בצבא הביתה. יורד לאוטו לבדוק מה שלומו, ומגלה שהשאירו לי סימן מאוד מאוד מאוד מכובד (שילוב של חריטות ועיקום הפח פנימה) על הדלת האחורית, כאילו רכב פשוט נכנס בו בכוונה (ג'יפ לפי הגובה) וברח!

 

כמובן שפתק היה רק בחלומות.

 

מאז לא חונה יותר בחניות במאונך, ומשתדל שלא לחנות בחניות ציבוריות.

פורסם
אני הייתי משאיר לו גם סימן על הפגוש, הרי זה תל אביב לא?

 

 

זה גם מה שאני הייתי עושה:

74742_4912238204729_821803506_n.jpg

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם
, חלק גדול מן הפגיעות בטמבון נגרמות על ידי עובדי הזבל, שמוציאים פחי זבל ירוקים תוך שפשוף טמבונים ודלתות ללא היכר.

 

אמנם לפני 17 שנה - אבל לא יכול לשכוח. מכונית חדשה בת שבוע - עובד תברואה שלא היה לו מספיק מעבר בין המכוניות זורק את פח הזבל מעל מכסה המנוע של מכוניתי. הפח נוחת על מכסה המנוע ושקע יפה נשאר למזכרת...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

רק בתל אביב?

גם באר שבע התחילה להיות דפוקה בנושא של החניות.

בונים לך קומפלקס של בניינים עם חניות צפופות, והיום מלא אנשים מחזיקים 2 רכבים, ושמים בקושי חניות שמספיקות, מה שקורה בעיקר בערבי שישי וחגים זה שפשוט אין איפה לדחוף את הרכב. גם אם יש לך רכב קטן כמו אלטו או i10, ושלא נדבר על מכוניות יותר גדולות.

 

אני רואה לא פעם ולא פעמיים ליד הבית שלי, מכוניות שחונות אחת בתוך השניה, היום אחד השכנים שלי החנה את הרכב השני שלו בחוץ, כמעט בתוך המשאית של אחד השכנים האחרים.

 

בעצם, את הקורולה של ההורים שלי גם דפקו ככה איכשהו, אבל זה היה בתוך החניה, אידיוט שלא שם לב שהוא עושה רוורס לתוך האוטו ומעך קצת את הטמבון מאחור, ברח ולא השאיר פרטים, הנזק היה קל יחסית, משהו כמו 300-400₪, אבל אני רק בתור בנאדם הייתי שם את הפתק.

 

אם מישהו היה דופק לי את האוטו, לא בטוח שהייתי מתעסק איתו בשביל 300-400₪. (עכשיו כן, כי אני בצבא ואין לי יותר מדי כסף גם ככה, אבל בכללי יכול להיות שהייתי מוותר, אולי).

 

 

גם אני משתדל להחנות רחוק ככל הניתן מכל דבר אפשרי, אבל אי אפשר למנוע.

האוטו שלי לא נפגע מחניות אולי, אבל הוא נפגע מנהגי משאיות שעפות מהמשאיות שלהן אבנים, זה יותר טוב? אני בספק. ככה זה כשנוסעים הרבה בינעירוני. אין אולי דפיקות של חניה, אבל יש זוועות אחרות על הרכב.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

×
×
  • תוכן חדש...