Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מגזין CAR מאשר- ב.מ.וו סדרה 4


killerbinn
שימו לב! השרשור הזה בן 4093 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מגזין CAR מאשר את מה שנכון לעכשיו, היה עוד בגדר שמועה- ב.מ.וו תפצל את סדרה 3 לשתי סדרות, כאשר השנייה תקרא סדרה 4. למה? מיתוג ותמחור.

לדוגמא, 428i תעלה מעט יותר מ-328i עם מנוע ואיבזור זהה.

דגמי סדרה 4 הראשונים ינחתו בסוכניות בתחילת 2013. הסדרה 4 תקבל גרסאות קופה, קבריו, גראן-קופה (4 דלתות בסגנון קופה) וכמובן, M4. הסדרה 3 ,כנראה, תשאר עם 4 דלתות, מה שעושה את ה-E92, נכון לעכשיו, ה-M3 קופה האחרונה בהיסטוריה.

 

BMW_4_Cabrio-626x382.jpg

דע מניין באת, לאן אתה הולך וכמה זה יעלה לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

2 פרטים נוספים בכתבה, דבר ראשון דגמי ה-4 דלתות (גראן-קופה), תיכנס ליצור סידרתי רק במהלך 2014, עד אז ימכרו דגמי הקופה 2-דלתות, וכן משפחת ה-M תורחב, דגם שיקרא M4 תוכנס ליצור סידרתי.

חג שמח לכולם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קשה לי לראות את ההגיון ליצור סדרה חדשה, שתהיה זהה לסדרה 3 מלבד מחיר (אם זה אכן כך). מילא אם היו מוציאים את גרסאות ה גראנד-קופה וה-M מהסדרה 3 ומעבירים ל4; ומשאירים ב3 קופה וסדאן. עם כל הכבוד, למה שמישהו יקנה 428I אם בפחות כסף יש רכב זהה, אבל עם 3 במקום 4?

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד בדור הקודם אמרו שתהיה סדרה 4 כגרסאות קופה של גרסה 3 וזה לא קרה, גם אמרו שתהיה סדרה 2.

נכון לעכשיו יש רק את סדרה 6 שהיא במובן מסויים גרסת הקופה והקבריולט של סדרה 5.

 

לפי אתר CAR סדרה 3 תשאר רק סדאן וסטיישן וסדרה 4 יהיו כל שאר הגרסאות.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ככה זה כשחברת רכב מנוהלת על ידי רואי חשבון עם דבר אחד בראש.

כולם מתחילים לעשות ג'יפונים, לפצל סדרות, להוציא "מחוות" ולהחיות מותגי עבר.

הכל בשביל שתוציאו את ה$$$ מהכיס.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ככה זה כשחברת רכב מנוהלת על ידי רואי חשבון עם דבר אחד בראש.

כולם מתחילים לעשות ג'יפונים, לפצל סדרות, להוציא "מחוות" ולהחיות מותגי עבר.

הכל בשביל שתוציאו את ה$$$ מהכיס.

נכון,ואותי אישית זה מחליא!

Porsche 944 turbo

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחיל להתרגל לתחושת הבחילה, עולם הרכב (ועוד הרבה תחומי תעשיה) איבד את תמימותו וכבר לא יחזור למה שהיה פעם.

לא עוד מכוניות שרירים זוללות דלק, לא עוד אלפות מחלידות עם נשמה ולא עוד פיאטים מניאטורים במחיר ואיבזור של קופסת שימורים.

מי שלא מתקדם, נשאר מאחור ובסוף פושט את הרגל ונבלע על ידי איזה תאגיד ענק שעושה ב"שם" שהוא קנה כל מה שעולה על רוחו.

 

כשאתה סטודנט למנהל+כלכלה זה בא לידי ביטוי באופן מדהים.

כבר שנים אני לומד איך לדפוק את הצרכן באופן כזה שהוא יוציא מקסימום $$$ מהכיס אבל לא ישרוף לך צמיגים בכיכר.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שאתה מגזים. הם בסה"כ מנסים ליצור יותר בידול בין הסדרות - בין הייתר בשל תחרות עם אודי.

ככה יש להם משהו למצב מול הA5, כשהסדרה 3 תעמוד מול הA4.

 

(כן, אני מודע להבדלים, אבל זו הסיבה שקראתי כשהתחילו לחשוב על המהלך הנ"ל)

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פשוט תתעדכנו בכל חדשות BMW באתר הזה

http://www.bimmerpost.com/

 

זה לא מפתיע לאן שבמוו מתדרדרת עם כל הפוסטים שאני קורא שם

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על כל רכב שני הם מדביקים תג M

גם אם הוא לא M

הנעה קדמית, מנועים קטנים.

 

גם מנוע ה M הבא שלהם לסדרות הקטנות יהיה 2 ליטר טורבו.

אפילו בשלי יש לי 3 ליטר טורבו והוא לא אמ.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה אותו ההיגיון שהפעילה אודי בהשקת ה-A5 (שהיא למעשה A4 קופה). צריך להבין שבמקומות כמו אנגליה וארה"ב, איפה שהסדרה 3 היא מכונית יחסית נפוצה, הסדרה 3 קופה לא מצליחה לקבל את התדמית האקסלוסיבית שרוצים לתת לה בב.מ.וו. אז אפשר להבין למה הם רוצים "לפצל" אותה לדגם נפרד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4093 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...