Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4961 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
נסיון למקסם רווחים אני לא רואה כאן.

 

כי למכור את הרכבים האחרים שלו במינימום 20% פחות לליסינג, ועוד להרוויח, זה לא ניסיון למקסם רווחים?

כי הוא החליף חברבורותיו ופשוט מעריץ את חובבי הרכב, ולכן מציע להם דיל לא נורמאלי?

 

האמת צריכה להיאמר - שוחטים אותנו פה במחירי הרכב, במיוחד ברכבים ספורטיביים או עם ניחוח ספורטיבי, ובשל היעדר תחרות אין לנו ברירה. זו רק דוגמה אחת - וכואבת - מיני רבות. כששקלתי להחליף ל- GTI חדשה, גם אחרי ההנחה שבד"כ אני מקבל, חשבתי שהמחיר מוגזם בעליל. למה? כי הם יכולים. וזה נכון לגבי כלל יבואני הרכב בתחום זה.

 

הבעיה היא, שדלק, ובעקרון גם VW, לא עושים אפילו מבצע הנחות, אלא רק נותנים מחיר זול לליסינג, מה שמחייב רכישה דרכם (אם אתם מכירים את האדם הנכון שם; רכבי "שברולט", למשל, אפשר לקבל בהנחות גדולות דרכם).

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

  • תגובות 143
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

התגובה שלך, נכונה לכשעצמה, אינה רלבנטית למה שציטטת. שהרי בסיס הטיעון שלי היא ההנחה שהיבואן ירוויח יותר ממכירת כמות גדולה יותר במחיר נמוך יותר, אשר במצב הנוכחי ולכן צריך לחפש אולי את הסיבה במקום אחר ולא בהכרח בתאבונו, המופרז לטעמך, למצלצלים.

פורסם

ובהמשך למה שאמר רועי5;

אסטרה GTC דומה-כמעט-זהה במפרט לזה שבארץ; 22.2K פאונד, מתומחרת ב150K לפני הנחת עיניים יפות.

שמלצר מפסיד על כל עסקה?

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

הניסיון למקסם רווחים נובע, להערכתי, מחשיבה בתוך דלק לפיה ממילא רוב בעלי ה- GTI לא יעברו לנהוג בפוקוס, משום שלא מכונת הארד-קור הם מחפשים, ולכן הוא נדון למכור יחידות בודדות, אולי מעט יותר מהרנו. ולכן, הוא מתמחר הכי גבוה שלדעתו הוא יכול את הרכב. לדעתי זה כן מיקסום רווחים, וכמובן שהוא קבע את המחיר לפי מחיר ה- GTI (אף שהיא מגיעה DSG ולכן יקרה יותר מידני, למעשה, ואף שהמחיר הריאלי של ה- ST צריך להיות נמוך מ- 200). בעצם, את אותו חרX אכלנו גם מטויוטה וסובארו. רכבים שונים, ממדינות שונות, עם תמחור שונה, באורח פלא מקבלים בארה"ק את אותו מחיר...

 

אז אולי יהיו כמה כמו רוניS, עם יכולת כספית מתאימה, שיעדיפו את ההארד-קור ויתלבטו קשות בין הפוקוס-ליסינג-קרב לבין המגאן היפייפיה, אבל אם ביום יום אין שם בשורה ביחס למתחרות, לפי חברים פה שנהגו ב- ST, ואם היא לא באמת מציעה משפחתיות כמו ה- GTI, אז הוא מבחינתו רוצה לסחוט את הלימון כמה שרק אפשר. התקווה היחידה שנותרה היא מצד אופל.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

כשעושים נסיעת מבחן מאוד חשוב הרושם ממך וזמינות הסוכנים שמגיעים איתך (עדיף לאתר סוכן רעב למכירה ומבין עניין , אני לפעמים עברתי כמה סניפים) .

אם באים ישר בהכרזות זו מכונית ספורט , ברור שיהדקו עלייך את הרסן , רוצים למכור אבל לא לחברת הביטוח .

גם שהייתי צעיר יותר (זה בטח לא מעודד את הסוכנים) קיבלתי נסיעות מבחן על צעצועים גדולים מהפוקוס כי באתי בגישה אחרית וסבלנית מאוד , היו מכוניות אפילו שתיאמו לי 2-3 נסיעות מבחן כשהבעתי אחריי נסיעת המבחן רצון להעמיק .

MX-5T 05>911 S 08>S2000 07>S2000 06>S2000 08>Mazda 6 05+Z800 14+Polo 98>Suzuki Splash 09 :cry:

פורסם
אבל אם ביום יום אין שם בשורה ביחס למתחרות, לפי חברים פה שנהגו ב- ST, ואם היא לא באמת מציעה משפחתיות כמו ה- GTI, אז הוא מבחינתו רוצה לסחוט את הלימון כמה שרק אפשר. התקווה היחידה שנותרה היא מצד אופל.

 

ST אינה מגאן. היא מציעה שימושיות משפחתית לא פחותה מהגולף(ונוחות נסיעה מצויינת) ומעניקה בתמורה חוויית נהיגה ממכרת יתר. ST היא מכונית שתיקח אותה במיוחד לטיול נהיגה. בגולף GTI אולי תבחר במסלול מעניין "על הדרך", אבל ספק אם תקום בשבת בבוקר ותיקח אותה לסשן בנס הרים או איפה שזה לא יהיה.

 

שני יתרונות יש לגולף לעומת הפוקוס, האחד דינמי והאחר מסחרי; היא אינה סובלת מטורק סטיר מטריד כזה ויש לה אופציה ל-DSG.

 

בנוסף, המנוע מרגיש מצויין בזכות עצמו(ותכל'ס, מרגיש יותר חזק מ-211 הסוסים המוצהרים עבורו), תא הנוסעים מרגיש מוצק ואיכותי יותר(אם כי משעמם וצפוי יותר בעיצובו) - וסביר להניח שביום המכירה, היא תמכר מהר וטוב יותר מהפוקוס.

 

ובכל זאת, לנהג משפחתי חובב הגה ולא רק חובב רכב, שמחפש יותר מלחיצה מזדמנת על הגז או תקיפת מחלף על האיילון, הבחירה המרגשת יותר היא בפוקוס, לשיטתי לפחות. תנסו, תבינו.

 

ולעניין אסטרה OPC ובהמשך לפוסט המצויין של ROEE, החטיבה הספורטיבית אינה בראש מעייניהם של קברניטי אופל בישראל. להערכתי, גם אסטרה OPC תיכנס לקבוצת המחיר הצפופה סביב ה-220K :oops:.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

אז אולי יהיו כמה כמו רוניS, עם יכולת כספית מתאימה, שיעדיפו את ההארד-קור ויתלבטו קשות בין הפוקוס-ליסינג-קרב לבין המגאן היפייפיה, אבל אם ביום יום אין שם בשורה ביחס למתחרות, לפי חברים פה שנהגו ב- ST, ואם היא לא באמת מציעה משפחתיות כמו ה- GTI, אז הוא מבחינתו רוצה לסחוט את הלימון כמה שרק אפשר. התקווה היחידה שנותרה היא מצד אופל.

 

הלוואי שהייתה לי יכולת כספית מתאימה :-P (גם אז, אגב, לא הייתי קונה אף אחת מאלו ככל הנראה, ואני מסכים לחלוטין עם roee).

ואתה מסרב להבין - יש בשורה ביחס למתחרות, ואמרו לך את זה פה אנשים שבאמת נהגו על ה-ST. לא רק עשו סיבוב עליה באיילון (ויסלחו לי אלו שרק עשו סיבוב).

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
לא מאמינים? רנו, 239K לקאפ 250 כ"ס עד לפני שנה, 204K לקאפ 265 כ"ס עם יותר אבזור (יקר -

קסנון, נגיד) במבצע חבר לפני חודשיים

רועי, הנקודה הכללית שלך כמובן מאוד נכונה אבל בשביל להמחיש לקחת דוגמא בעייתית קצת. אתה לא יכול להשוות מחיר מחירון בצד אחד מול מחיר מבצע בצד השני. המחירון עודכן מ-239 ל-219 (ובהמשך ל-222). זה החיתוך שאתה צריך להסתכל עליו (גם קודם לא שילמו 239 בפועל אז אין מה להשוות למחיר מבצע שאגב היה על רכבים שנתקעו איתם כך שזאת גם סיטואציה אחרת לגמרי).

אתה רוצה דוגמא לחיתוך פראי שמשאיר את הלקוחות עם ה@ ביד ? קח את סיאט עם הלאון קופרה בעבר הלא מאוד רחוק (זוכר שהיא נמכרה ב-240 ? אמיתי. אני מכיר את אחד הפראיירים).

פורסם

שאלת הכדאיות הכלכלית של היבואנים בסגמנט הזה אינה יכולה להתחמק מגודל השוק שהם רואים לנגד עיניהם.

 

בסופו של דבר, בניגוד למשפחתומטיות אשר הפחתה של 5K במחיר מסוגלת להזיז עדרים של קונים ממותג אחד למשנהו,

כאן, אין (כנראה) עדרים. מדובר בסגמנט של צרכנים שיודעים מה הם רוצים והמהות קודמת למחיר (בדיוק הפוך מהמשפחטומטיות).

 

קשה לי להאמין שהפחתה של כל הספורטיביות (RS/CUP, GTI, ST, טיובארו) ב 20K-30K, תעלה בצורה דרמאטית את הביקוש לסגמנט.

 

הוסיפו לזה חוסר מוטיבציה להתחרות, והתוצאה לפניכם.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

קיצוץ של 20-30K הינו דראסטי ולא ריאלי (באופן בגורף, בהחלט הגיוני באופן נקודתי).

 

לעניות דעתי, קיצוץ שכזה באופן גורף היה בהחלט מביא לרכישות בקצב גבוה יותר בסגמנט.

אולי לא בקצב של ליסינג, אבל אני מכיר לא מעט חברים שהיו מוכנים לשים 170-190K על רכבים כמו ה-RS / ST ונמנעים מזה בגלל המחיר הגבוה היום, אגב - אני בניהם.

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם
220K זה המחיר של ה-ST לזה שמעלי, מסכים שעדיין זה יקר מדי.

 

אבל היי עוד לא נהגתי על ה-RS אולי היא תשנה את דעתי?

 

220 + קודן+אגרת רישוי+צבע צהוב (מה שאני חיפשתי) - 231 - המקסימום שהיו מוכנים לבוא לקראתי - ויתור על הקודן.

 

לפחות הנחמה שלי היא שכל יום, כל היום אני עושה נסיעת מבחן על המגאן :wink:

פורסם
קיצוץ של 20-30K הינו דראסטי ולא ריאלי (באופן בגורף, בהחלט הגיוני באופן נקודתי).

 

לעניות דעתי, קיצוץ שכזה באופן גורף היה בהחלט מביא לרכישות בקצב גבוה יותר בסגמנט.

אולי לא בקצב של ליסינג, אבל אני מכיר לא מעט חברים שהיו מוכנים לשים 170-190K על רכבים כמו ה-RS / ST ונמנעים מזה בגלל המחיר הגבוה היום, אגב - אני בניהם.

 

למרות זאת, אני בספק. גדול.

כן, יהיו יותר מכירות, אבל דראמה גדולה, לא נראה.

הרי אם קיים הביקוש לזה, הוא מנותב לאלטרנטיבה קצת נחותה, זולה יותר. מהן האלטרנטיבות וכמה הן מוכרות (לאון FR(?) וכד')?

מישהו זוכר כמה מכוניות נמכרות בסגמנט כל שנה?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

קשה לי להאמין שהפחתה של כל הספורטיביות (RS/CUP, GTI, ST, טיובארו) ב 20K-30K, תעלה בצורה דרמאטית את הביקוש לסגמנט.

 

אני חושב שאתה טועה. הבה נניח שצ'מפיון לא מפסידים ממחירי ה- FR/CUPRA R של "סוף עונה". אתה באמת חושב שלא הרבה אנשים היו מעדיפים FR על מגאן? שלא הרבה היו מעדיפים CUPRA R על נניח גולף 160? אני משוכנע, אגב, שלו היו מוכרים את הרנו ב- 180 נניח, היא היתה נוגסת מהרבה מתחרות, כמו גם אם היו מוכרים את הג'ולייטה 170 במחיר שפוי יותר.

 

ST אינה מגאן. היא מציעה שימושיות משפחתית לא פחותה מהגולף(ונוחות נסיעה מצויינת) ומעניקה בתמורה חוויית נהיגה ממכרת יתר. ST היא מכונית שתיקח אותה במיוחד לטיול נהיגה. בגולף GTI אולי תבחר במסלול מעניין "על הדרך", אבל ספק אם תקום בשבת בבוקר ותיקח אותה לסשן בנס הרים או איפה שזה לא יהיה. .

 

גם אם נסכים על סוף הפסקה, שממש אין לי בעיה עימה ואני חושב שרוב לקוחות ה- GTI לא ממש פוקדים את נס הרים, הרי שאני לא מסכים עם נושא ה"משפחתיות". אני לא יודע כמה "משפחות" באמת רוכשות GTI, אבל יש לה תא מטען גדול יותר, גלגל רזרבי (אולי גם בפורד החזירו?), מיזוג לאחור, מערכת מדיה נורמאלית ולא מה שיש בפוקוס הבסיסית ביותר, מרווח טוב יותר, כו'. אגב, משעשע לראות שבאתר פורד יש מערכת מדיה משודרגת, אבל בברושור את הבסיס הזול. וזה עוד ברכב שמתומחר בשמיים. לגבי הנוחות - אני שמח לשמוע, אבל נדמה לי שלפי מה שכתוב למעלה, לא כל "איש משפחה" ייכנס במושב שלה ;-) (למרות שלי אישית זה כנראה לא היה מפריע, אנחנו משפחה של רזים :-) ).

 

ואגב, אין לי ספק שחמש הדלתות יעזרו לשכנע כמה נשים שבאמת זה רכב "משפחתי" ;-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
אני חושב שאתה טועה. הבה נניח שצ'מפיון לא מפסידים ממחירי ה- FR/CUPRA R של "סוף עונה". אתה באמת חושב שלא הרבה אנשים היו מעדיפים FR על מגאן? שלא הרבה היו מעדיפים CUPRA R על נניח גולף 160? אני משוכנע, אגב, שלו היו מוכרים את הרנו ב- 180 נניח, היא היתה נוגסת מהרבה מתחרות, כמו גם אם היו מוכרים את הג'ולייטה 170 במחיר שפוי יותר.

 

בהחלט יתכן שאני טועה.

יחד עם זאת - אני לא בטוח שהרבה היו מעדיפים קופרה R על גולף 160 (בפורום אין לי ספק - על המקלדת כולנו גיבורים). חלק כן, וחלק קונים גולף, נקודה. ואגב, כמה קנו גולף 160? כמה ג'ולייטה 170 מכרו?

מה גודל העוגה בכלל? בלי לדעת את הנתונים, אין לי ספק שהיחס הוא הפוך לכמות ההתעסקות בפורום בדגמים האלו.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it


×
×
  • תוכן חדש...