Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4959 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אין ל"סיפורים" מה לחפש כאן. גם לי כמו גם לך אין הרי מושג בכמה יכול היבואן לתמחר את האוטו בכדי להשאיר לעצמו גם שולי רווח סבירים וגם למכור מספיק יחידות. ובדיוק כפי ששנינו יודעים שמחיר נמוך יותר ימכור יותר מכוניות, כך גם היבואן נחזה להיות כמי שמכיר את החשבון הזה. ואם הוא בכל זאת מתעקש למכור את האוטו במחיר גבוה, אז אחת מאלו : הוא שהוא צופה תחרות שלא תועיל למכונית אחרת שהוא מייבא, או שהיצרן מציב בפניו תמחור שמחייב אותו למכור במחיר גבוה, בניגוד נניח לדגמים אחרים שליצרן יש ענין ל"דחוף". כמובן שגם תמיד קיימת האפשרות שעשרות אחוזי רווח על יחידה אחת או שתיים שיצליח אולי למכור במחיר הזה, "עושים" לו את זה, אני מעט סקפטי.

 

שכחת את האפשרות הסבירה ביותר - האוטו מגיע משיקולי תדמית ופרסום, ממש לא מעניין אותם אם ימכרו או לא ימכרו.

לפורד יש ספורטיביות מאז ומעולם, ומשום מה "דלק" נזכרו להביא אותן רק אחרי שהתגברה התחרות על הלקוח הפרטי ואחרי שכל המתחרים הביאו גרסאות ספורטיביות. הם מביאים גרסה אחת בדיוק (מתוך שלוש גרסאות אבזור ושתי גרסאות מרכב), ומתמחרים אותה במחיר לא רלוונטי.

 

בשביל למכור לשוק הפרטי, צריך תדמית לא אפורה. הST תעשה את זה. אם ימכרו או לא, זה לא מעניין אף אחד.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

  • תגובות 143
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אין ל"סיפורים" מה לחפש כאן. גם לי כמו גם לך אין הרי מושג בכמה יכול היבואן לתמחר את האוטו בכדי להשאיר לעצמו גם שולי רווח סבירים וגם למכור מספיק יחידות. ובדיוק כפי ששנינו יודעים שמחיר נמוך יותר ימכור יותר מכוניות, כך גם היבואן נחזה להיות כמי שמכיר את החשבון הזה. ואם הוא בכל זאת מתעקש למכור את האוטו במחיר גבוה, אז אחת מאלו : הוא שהוא צופה תחרות שלא תועיל למכונית אחרת שהוא מייבא, או שהיצרן מציב בפניו תמחור שמחייב אותו למכור במחיר גבוה, בניגוד נניח לדגמים אחרים שליצרן יש ענין ל"דחוף". כמובן שגם תמיד קיימת האפשרות שעשרות אחוזי רווח על יחידה אחת או שתיים שיצליח אולי למכור במחיר הזה, "עושים" לו את זה, אני מעט סקפטי.

 

שלחת אותו ישר לתכנית 'יצאת צדיק', שהרי כוונותיו טהורות הן והוא בסה"כ קורבן של היצרן ושל הצורך לא לעשות קניבליזציה למותגים אחרים שהוא מייבא...

 

התאוריה שלך היא בדיוק ה"סיפורים" אותם שמת במרכאות. עבור רוב יבואני הרכב בישראל, 'אוטו ספורט' זה סדין אדום מול העיניים, רק צעירים פוחזים ופלייבויז קונים את זה ולמה לי לייבא את זה כשאחרי זה הנודניקים האלה יציקו לי במוסך. לדידם של אותם יבואנים, עמישראל עדיין מטומטם - ואם אפשר לעשות קומבינות על גבו עם חברות הליסינג, מה טוב.

 

הסתכל על הרומן בהמשכים של דלק מוטורס עם המיאטה, על הסטוריית הדגמים הספורטיביים ביוניון מוטורס או על ההתעלמות המוחלטת של מכשירי תנועה מהסויפט ספורט. Enough said.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

ומהתאוריה שלך אני אמור להבין שבעצם היבואן מביא מכוניות נישה שכאלו מתוך מטרה ברורה שלא למכור אותן ואם מוכרחים אז עדיף בכמויות סימליות. מוזר, אבל כרגיל בתאוריות מוזרות אני נותן קרדיט למי שעומד מאחוריהן שהוא יודע מה הוא סח. שיהיה.

פורסם
ומהתאוריה שלך אני אמור להבין שבעצם היבואן מביא מכוניות נישה שכאלו מתוך מטרה ברורה שלא למכור אותן ואם מוכרחים אז עדיף בכמויות סימליות. מוזר, אבל כרגיל בתאוריות מוזרות אני נותן קרדיט למי שעומד מאחוריהן שהוא יודע מה הוא סח. שיהיה.

 

אתה מציג את זה בצורה מאוד חד מימדית. גם כשהיבואן מביא מכוניות ל"אוטומוטור" הוא לא עושה זאת בשביל למכור אותן, אלא לשם תדמית. הST כאן מאותה סיבה.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

מצוין, אבל כדאי להאיר את עיניו של יבואן VAG לסיפור הזה, הוא חורג מהשורה משום מה. שלא לדבר על ההשוואה המשונה בין מכוניות תצוגה לייבוא סדיר, כזה שמחייב מערך של חלפים, התמחות של מכונאים, אפילו רחמנא ליצלן הצורך המוזר לזרוק כמה לירות ליצרן עבורן ועוד כהנה וכהנה, אבל כמו שכבר סיכמנו כנראה שיש משהו שנסתר ממני.

פורסם

נכון, יבואן VAG הוא היחידי שכבר כמעט עשור ובצורה עקבית מוכר כאן ספורטיביות בשביל להרוויח, לא בשביל הדאווין. תראה את מספרי המסירות שלהם - אם תיקח ליאון FR וקופרה, גולף ופולו GTI, איביזה FR וקופרה, אתה תגיע ל200-300 יחידות בשנה.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
ומהתאוריה שלך אני אמור להבין שבעצם היבואן מביא מכוניות נישה שכאלו מתוך מטרה ברורה שלא למכור אותן ואם מוכרחים אז עדיף בכמויות סימליות. מוזר, אבל כרגיל בתאוריות מוזרות אני נותן קרדיט למי שעומד מאחוריהן שהוא יודע מה הוא סח. שיהיה.

 

ליבואנים יש היום הרבה פחות שליטה על היצע הדגמים שלהם מבעבר, כאשר היצרנים שולטים על היבואנים/מפיצים המקומיים באמצעות משרדים אזוריים וקובעים אילו דגמים ישווקו.

 

קח את ה-GT86, למשל. למכונית ישנה חשיבות תדמיתית מכרעת ליצרן, שקובע את קצת ההחדרה העולמי - ודואג שבכל אזור המכונית תשווק במקביל בכל המדינות. כך, במקביל לתחילת השיווק אצלנו, הופיעה המכונית באולמות התצוגה בעמאן, ביירות, קהיר ושאר בירות האזור. אילו הדבר היה תלוי ביוניון מוטורס, המכונית לא היתה משווקת כאן - ולכן המחיר הגבוה והגישה האדישה; יקנו, טוב, לא יקנו, לא נורא. ממילא בעוד שנה שנתיים הלחץ מלמעלה יעבור לדגמים אחרים ונפסיק לשווק את המכונית, בשקט בשקט.

 

האם אתה חושב שהפוקוס ST הגיעה לכאן בתזמון מקרי? זו הפעם הראשונה שפורד משיקה דגם ספורטיבי באפיון גלובלי, במסגרת מדיניות ONE FORD, אליה מחוייבת ההנהלה העולמית. אותה פוקוס נמכרת כעת בכ-40 מדינות, מרוסיה ועד ארה"ב. ישראל נכללה מראש ברשימת המדינות הללו, עיתונות הרכב המקומית הוזמנה להשקה העולמית ונקבע תאריך תחילת שיווק מסודר. לו היה הדבר תלוי בדלק, לא היית רואה כאן את הפוקוס החמה. ולכן, כמו בטויוטה, אתה רואה את הגישה האדישה מתבטאת במחיר.

 

ישנם יבואנים שלוקחים את ההזדמנות הזו, מבינים שיש לה פוטנציאל תדמיתי ומסחרי וממנפים אותה(ע"ע כלמוביל עם הוולוסטר). אחרים נאלצים לבלוע את הגלולה(המרה לדידם) ולא מבינים שהיא בעצם ממתק, שהזמנים השתנו - ושחלק מהצרכנים הרבה יותר מתוחכמים מכפי שהם מעריכים אותם.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

לפי הנתונים האחרונים שהביא car_me:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=440263&highlight=%D7%9E%D7%A1%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA+%D7%A8%D7%9B%D7%91%D7%99%D7%9D

 

נכון ליולי, אלפא מכרו כ- 200 ג'ולייטה חמות/חמימות, ו- VAG באמת יותר קרוב ל- 300. אני מאמין שלו פורד היו מתמחרים אותה ב- 180, הם בהחלט היו נוגסים חלק מזה.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
חם מהתנור, מה יש לכריס האריס להוסיף בנושא (של המכוניות, לא של היבואנים...)

אהבתי.

אין פה חידוש, סה"כ סיכום יפה של הדברים שחוזרים על עצמם בכל המבחנים האחרים שקראתי אבל זה הרבה יותר מהנה לראות וידאו של 20 דקות של האריס במקום לנבור שעות בכתבות 8) (לא יכל לבוא קודם ?)

שימו לב שהוא גם מציין כמה הבמוו קרובה אליהם במחיר ומתחרה בהם ועדיין, כמו שהוא אומר, יש משהו מיוחד בטופ הנוכחי של ההנעות הקדמיות (אפשר היה לראות שהוא ממש נהנה מהן במסלול).

פורסם
חם מהתנור, מה יש לכריס האריס להוסיף בנושא (של המכוניות, לא של היבואנים...)

 

לא יאומן, הוא גם לא יותר מדי עיצבן אותי בניגוד לרגיל, וגם אני מסכים עם כל מה שהוא אומר...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
לפי הנתונים האחרונים שהביא car_me:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=440263&highlight=%D7%9E%D7%A1%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA+%D7%A8%D7%9B%D7%91%D7%99%D7%9D

 

נכון ליולי, אלפא מכרו כ- 200 ג'ולייטה חמות/חמימות, ו- VAG באמת יותר קרוב ל- 300. אני מאמין שלו פורד היו מתמחרים אותה ב- 180, הם בהחלט היו נוגסים חלק מזה.

 

כמה מתוכן היו אוטומאטיות?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

נראה לך שמכרו 200 תלתן? רק 13...

 

ו GTI מכרו 45...(אשר מתוכן אני מהמר הרוב DSG)

 

ממש שוק ענק!

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

טרם יצא לי לקרוא, אך הבנתי שבמוסף רכב שצורף היום למנויי ידיעות אחרונות נערך מבחן בין הפוקוס למגאן קאפ ולגולף GTI.

השורה התחתונה: כוחה של הגולף עדיין במותניה, המגאן היא המהנה ביותר אבל הפוקוס מנצחת את המבחן בתור האול-ראונדר המוצלחת של החבורה (ציטוט בע"פ מחבר שסיפר לי על כך).

 

שלא תהיה לכם טעות; מבחינת הנאה, הפוקוס קרובה מאד למגאן, על אף שהיא רכה ומפנקת יותר; הישג מרשים לכל הדעות לאנשי SVT, ששוב מוכיחים כי מבחינת כיול שלדות הנעה קדמית, פורד של ימינו היא פיז'ו של שנות התשעים.

עם רגל בחוץ... :beerchug:


×
×
  • תוכן חדש...