Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4959 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לאורך חיי הדגם. 50+ בשנה.

 

להלן הנתונים של 2011-2012

 

לאון FR ידנית- 50 יחידות

לאון FR רובוטית- 57 יחידות

לאון קופרה- 25 יחידות

לאון קופרה אר- 11 יחידות

 

סה"כ 143 לאון ספורטיביות בשנתיים, לא רע!

 

גולף GTI ידנית- 43 יחידות (אגב, רק שתי יחידות עם 5 דלתות, השאר 3 דלתות)

גולף GTI רובוטית- 131 יחידות

גולף R רובוטית- 8 יחידות

 

סה"כ 182 גולף GTI בשנתיים, גם יפה מאוד!

 

ג'ולייטה "תלתן ירוק" (ידניות)- 54 יחידות

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

  • תגובות 143
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אתה עובד בצ'מפיון?

כל הכבוד לאלפא רומיאו, ממש מפתיע!

 

אולי אתה יודע כמה יחידות של GTI MK5 מכרו בישראל?

שנים: 2006, 2007, 2008.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם
אהבתי.

אין פה חידוש, סה"כ סיכום יפה של הדברים שחוזרים על עצמם בכל המבחנים האחרים שקראתי אבל זה הרבה יותר מהנה לראות וידאו של 20 דקות של האריס במקום לנבור שעות בכתבות 8) (לא יכל לבוא קודם ?)

שימו לב שהוא גם מציין כמה הבמוו קרובה אליהם במחיר ומתחרה בהם ועדיין, כמו שהוא אומר, יש משהו מיוחד בטופ הנוכחי של ההנעות הקדמיות (אפשר היה לראות שהוא ממש נהנה מהן במסלול).

אחרי 387 עמודים - לא הבנתי מה אתה מתכוון להזמין בסוף...?

והסיפור הזה זורק אותי 6 שנים אחורה כשעוד הייתה מגאן ספורט אחת אדומה אצל היבואן מתומחרת ומאובזרת זוועתית.

כבר אז היו סקפטיים לגבי יכולת ההחדרה שלהן לארץ , ואם היו קצת יותר עם מעוף אז , היינו רואים יותר 250 על הכביש כיום...

אם דלק מוטורס ימשיכו ככה , ה ST לא תצלח..

 

אתה עובד בצ'מפיון?

 

.

ממתי לצ'מפיון יש יהלומים??

פורסם
חם מהתנור, מה יש לכריס האריס להוסיף בנושא (של המכוניות, לא של היבואנים...)

 

נכון שאני לוקח את הקופרה לנס הרים מדי פעם ונכון שאני מנצל את היכולות שלה (והיה יכול להיות נחמד אילו היא לא הייתה נוטה לתת היגוי כל כך...) אבל בסופו של יום - רוב הנסיעות שלי מנהלתיות.

 

ולכן, מבחינתי הוא סיכם את זה מצויין.

בתרגום חופשי הוא אמר על ה-RS - 'בפעם הראשונה כשנכנסים למגאן אחרי השתיים האחרות אפשר להרגיש שתא הנוסעים ריק לחלוטין ויש תחושה שהמגאן אמורה לעלות חצי מחיר ואפילו כשנוהגים בה לאט אפשר לתהות "על מה כל המהומה..." ' נכון שהוא ממשיך ואומר כמה שהיא מכונת נהיגה מצויינת אבל זה המכלול של הפוקוס שעושה לי את זה.

 

גילוי נאות - מביקורות בלבד, טרם נהגתי על ה-ST, על ה-RS, אגב נהגתי ונהנתי מכל רגע (מלבד תא הנוסעים...).

 

באופן אישי, תא הנוסעים הוא כן חשוב עבורי וב-ST הוא ברמה הרבה יותר גבוהה לטעמי.

מה גם - שהיא בכלל לא רעה בכביש ובמסלול כמו שראינו.

 

האמת? אני טיפה מפחד לקחת אותה לנסיעת מבחן. מפחד להתאהב ולהתפתות לקנות אותה במחיר מופקע...

 

ה-ST2 (רמת האבזור שנמכרת בארץ) מגיעה עם מושבי העור של ריקארו? או שאצלנו זה מגיע בד?

 

גיא

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם

 

האמת? אני טיפה מפחד לקחת אותה לנסיעת מבחן. מפחד להתאהב ולהתפתות לקנות אותה במחיר מופקע...

 

גיא

 

קשה לי להאמין שתתאהב בה אם נסיעת המבחן היא כמו שמספרים.

 

אלא אם כן אתה מאלה שמתאהבים בבחורה שנותנת להם לגעת לה במרפק :sissies:

מגאן 265

פורסם
אחרי 387 עמודים - לא הבנתי מה אתה מתכוון להזמין בסוף...?

אם לא תקרא, איך תבין ?

הזמנתי כבר, עכשיו מחכים :cry:

 

והסיפור הזה זורק אותי 6 שנים אחורה כשעוד הייתה מגאן ספורט אחת אדומה אצל היבואן מתומחרת ומאובזרת זוועתית.

כבר אז היו סקפטיים לגבי יכולת ההחדרה שלהן לארץ , ואם היו קצת יותר עם מעוף אז , היינו רואים יותר 250 על הכביש כיום...

אם דלק מוטורס ימשיכו ככה , ה ST לא תצלח..

4.5 שנים, אכן לא מאובזרת אבל כמו שדובר גם פה, התמחור של המגאן ביחס לחו"ל (גם אז וגם היום) מצויין (מה לעשות שהפוביה הצרפתית בארץ דורשת מהיבואן עוד יותר מזה בשביל למכור כמויות אבל באמת שהתמחור אטרקטיבי ביחס למתחרות).

אי-אפשר להשוות את זה לתמחורים של טויוטה/סובארו/פורד בארץ...

 

בתרגום חופשי הוא אמר על ה-RS - 'בפעם הראשונה כשנכנסים למגאן אחרי השתיים האחרות אפשר להרגיש שתא הנוסעים ריק לחלוטין ויש תחושה שהמגאן אמורה לעלות חצי מחיר ואפילו כשנוהגים בה לאט אפשר לתהות "על מה כל המהומה..." ' נכון שהוא ממשיך ואומר כמה שהיא מכונת נהיגה מצויינת אבל זה המכלול של הפוקוס שעושה לי את זה.

שוב, תשימו לב מה בדיוק בוחנים.

ה-ST שנבחנה שם מפוצצת באבזור ברמה של 28 אלף פאונד בזמן שהגרסא הבסיסית עולה 22 אלף וזאת שנמכרת בארץ (ST2) עולה 23.5.

המגאן לעומת זאת מופשטת שם לגמרי (לדוגמא אין אפילו בקרת אקלים והמראה של מזגן של פעם בדשבורד מאוד בולט ופוגע בתחושה בפנים) במחיר של 24 אלף לעומת הגרסא שנמכרת בארץ שעולה 29 אלף.

לצורך העניין המגאן קאפ הבסיסית שם מגיעה מופשטת כמו שהמגאן 225 הגיעה בסיבוב הקודם וקיבלה המון תלונות על האופי הליסינגי. הכמה דברים "הקטנים" האלה משדרגים מאוד את התחושה.

יכול להיות שהוא עדיין לא היה אוהב את הפנים של המגאן אבל כאן זאת לא חוכמה להשוות מפרט ליסינג למפרט עם אופציות ב-6K פאונד (תוספת של כמעט 30 אחוז ממחיר הרכב !!).

בתצורת מבחן המגאן הייתה הרכב הכי זול ב-24 אלף (27 ל-VXR ו-28 לפוקוס).

פורסם
לאורך חיי הדגם. 50+ בשנה.

 

להלן הנתונים של 2011-2012

 

גולף GTI ידנית- 43 יחידות (אגב, רק שתי יחידות עם 5 דלתות, השאר 3 דלתות)

גולף GTI רובוטית- 131 יחידות

גולף R רובוטית- 8 יחידות

 

סה"כ 182 גולף GTI בשנתיים, גם יפה מאוד!

 

מתוך 182 גולף GTI/R רק 43 ידניות... (שזה כ 20 בשנה!)

מה שמסביר מצויין את פרורפיל רוכש ה GTI הממוצע (גולף/5 דלתות/DSG...) ולמה היא לכאורה הצלחת הסגמנט.

ה ST הידנית מגיעה לשוק פצפון ממילא. שוק שמאופיין בביקוש יחסית קשיח, כל מותג ספורטיבי מוכר עשרות בודדות של יחידות ידניות בשנה, במקרה הטוב. בשוק כזה אין טעם לחתוך מחיר כי הביקוש ממילא לא קיים.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

משל הביצה והתרנגולת...

 

אולי אם תחתוך במחיר --> יותר ייקנו.

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם

FR ידנית - יש למישהו ספקות לגבי המחיר המעולה? אלופת המבצעים ---> 25 יחידות בשנה... וואוו!!!

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

לא זוכר שהייתה FR ידנית ב-2011, אולי התחילו לייבא אותה לקראת סוף השנה. ככה שכמעט כל היחידות עלו לכביש ב-2012 וזה לא פלא במחיר הזה.

 

 

 

האמת? אני טיפה מפחד לקחת אותה לנסיעת מבחן. מפחד להתאהב ולהתפתות לקנות אותה במחיר מופקע...

 

קצת סובלנות, אני חושב שיש מה לחכות ל-MK3.:-D

פורסם
אתה עובד בצ'מפיון?

כל הכבוד לאלפא רומיאו, ממש מפתיע!

 

אולי אתה יודע כמה יחידות של GTI MK5 מכרו בישראל?

שנים: 2006, 2007, 2008.

 

לא עובד בצ'מפיון ואין לי גישה לנתונים של שנים קודמות אבל ממה שאני זוכר מדובר בכמויות של 100-150 יחידות בשנה.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

ראיתי והבנתי-הפוקוס עפ כריס הריס היא גולף GTI ספורטיבית יותר אבל במגאן על המסלול הוא כמעט גמר....:-P

 

אני חושב שערך הכייף ברכב כזה ובמחירים כאלה חשוב יותר מערך ה"מישפחתיות או השימושיות" ואם אצלכם זה אחרת תקנו אקו-בוסט או 160TSI.

פורסם
ראיתי והבנתי-הפוקוס עפ כריס הריס היא גולף GTI ספורטיבית יותר אבל במגאן על המסלול הוא כמעט גמר....:-P

 

אני חושב שערך הכייף ברכב כזה ובמחירים כאלה חשוב יותר מערך ה"מישפחתיות או השימושיות" ואם אצלכם זה אחרת תקנו אקו-בוסט או 160TSI.

 

+1 ענק. אני חושב שזה מסכם את הויכוח !!

פורסם
ראיתי והבנתי-הפוקוס עפ כריס הריס היא גולף GTI ספורטיבית יותר אבל במגאן על המסלול הוא כמעט גמר....:-P

 

אני חושב שערך הכייף ברכב כזה ובמחירים כאלה חשוב יותר מערך ה"מישפחתיות או השימושיות" ואם אצלכם זה אחרת תקנו אקו-בוסט או 160TSI.

 

הבנת רק את מה שרצית להבין...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
הבנת רק את מה שרצית להבין...

 

+1 ענק. אני חושב שזה מסכם את הויכוח !!

.....

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it


×
×
  • תוכן חדש...