Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4958 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הניסיון למקסם רווחים נובע, להערכתי, מחשיבה בתוך דלק לפיה ממילא רוב בעלי ה- GTI לא יעברו לנהוג בפוקוס, משום שלא מכונת הארד-קור הם מחפשים, ולכן הוא נדון למכור יחידות בודדות, אולי מעט יותר מהרנו. ולכן, הוא מתמחר הכי גבוה שלדעתו הוא יכול את הרכב. לדעתי זה כן מיקסום רווחים, וכמובן שהוא קבע את המחיר לפי מחיר ה- GTI (אף שהיא מגיעה DSG ולכן יקרה יותר מידני, למעשה, ואף שהמחיר הריאלי של ה- ST צריך להיות נמוך מ- 200). בעצם, את אותו חרX אכלנו גם מטויוטה וסובארו. רכבים שונים, ממדינות שונות, עם תמחור שונה, באורח פלא מקבלים בארה"ק את אותו מחיר...

 

אז אולי יהיו כמה כמו רוניS, עם יכולת כספית מתאימה, שיעדיפו את ההארד-קור ויתלבטו קשות בין הפוקוס-ליסינג-קרב לבין המגאן היפייפיה, אבל אם ביום יום אין שם בשורה ביחס למתחרות, לפי חברים פה שנהגו ב- ST, ואם היא לא באמת מציעה משפחתיות כמו ה- GTI, אז הוא מבחינתו רוצה לסחוט את הלימון כמה שרק אפשר. התקווה היחידה שנותרה היא מצד אופל.

 

להגיד על הST לעומת הGTI שהיא "למי שמחפש הרד קור" זה בדיוק כמו להגיד על פוקוס ליסינג שהיא "למי שמחפש הרד קור" לעומת גולף 1.2TSI. בוא אני אחדש לך משהו - משפחות גם נוסעות בדברים שהם לא מתוצרת פולקסווגן.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

  • תגובות 143
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אני מעריך שלחשבון הזה יש זוויות נוספות שחורגות מתרגום היחס השיקלי לשטרלינג. שהרי חשבון כלכלי אין כאן, מכירת מספר זעום של אקסמפלרים כתוצאה ממחיר גבוה מדי אינה שקולה בשורת הרווח למכירת כמות גדולה במחיר נמוך יותר, ודאי כך כשאתה צריך להחזיק מערך חלפים ושרות לאוטו הזה גם אם מכרת חתיכה אחת. אולי מניעת תחרות מדגמים אחרים שאגמון מייבא, אולי מחיר קשיח של היצרן, אולי סיבות אחרות, נסיון למקסם רווחים אני לא רואה כאן.

 

עזוב אותך מסיפורים. אם "דלק" יכולים למכור את הפוקוס 1.6 אקובוסט 180 כ"ס ידנית ב153K, הם גם יכולים למכור ST ב182K. שתיהן מכוניות נישה, שתיהן ימכרו עשרות (אני בכלל מופתע שהם מביאים את הראשונה).

 

אם היו מתמחרים את הST ב182K, הייתה כאן מהפכה. היא הייתה נהפכת לקאלט. אל תספרו לי שאין שוק, תראו כמה יחידות של הדגמים החזקים סיאט מכרו כאן (מאות, לדעתי).

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
עזוב אותך מסיפורים. אם "דלק" יכולים למכור את הפוקוס 1.6 אקובוסט 180 כ"ס ידנית ב153K, הם גם יכולים למכור ST ב182K. שתיהן מכוניות נישה, שתיהן ימכרו עשרות (אני בכלל מופתע שהם מביאים את הראשונה).

 

אם היו מתמחרים את הST ב182K, הייתה כאן מהפכה. היא הייתה נהפכת לקאלט. אל תספרו לי שאין שוק, תראו כמה יחידות של הדגמים החזקים סיאט מכרו כאן (מאות, לדעתי).

 

מאות? בכמה זמן? הצחקת אותי, זה כלום.

הרי אם עקומת הביקוש במחיר 145-155K היא מאות. אז מה יהיה הביקוש במחיר 180K+?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
מאות? בכמה זמן? הצחקת אותי, זה כלום.

הרי אם עקומת הביקוש במחיר 145-155K היא מאות. אז מה יהיה הביקוש במחיר 180K+?

 

לאורך חיי הדגם. 50+ בשנה.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

יתכן.

אבל מה שאתה מתעלם ממנו שמרבית הגידול ינבע מקניבליזם.

וטענתי היא שאף אחד מהם לא רוצה להכנס לסרט הזה.

 

אגב הערכות - אילו במחיר הנוכחי שולי הרווח הם 50K ובמחיר הרצוי 15K, הרי שאלו היום מוכרים 20 בשנה לעומת 70 פוטנציאלים, תעשו חישוב לבד...מבחינתם זה הימור _("אולי בסוף נמכור רק 35 חתיכות.")

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

למכור 35 זה עדיף מכלום. אבל מניח שעשו כמו טויוטה וסובארו: 1 בתצוגה, ועוד 2 במלאי (נניח). ככה במקרה הכי גרוע יזרקו למקורבים ולא יפסידו יותר מדי

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

אני בספק שרוכשים פוטנציאליים של גולף 160 יעדיפו קופרה R במחיר דומה או אפילו זהה = פלחי שוק שונים לחלוטין.

 

א-ב-ל, ST / RS ואפילו קופרה R (במחיר רשמי ולא אחרי שהם מורידים את המכנסיים) ב-20/30K פחות ימשוך לא מעט רוכשים פוטנציאליים ויגדיל את המכירות בצורה יפה, כאלו שרוכשים שירוקו 1.4 ב-160K / איביזות / פולו 'ספורטויביות' למיניהן לבטח יעדיפו ST או RS ב-190K...

 

חבל שהיבואניות לא חושבות גם על תדמית.

או שחושבות שזה מספיק רק 'להביא' אותן לארץ ולהעמיד אותן לקישוט באולם התצוגה...

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם
רועי, הנקודה הכללית שלך כמובן מאוד נכונה אבל בשביל להמחיש לקחת דוגמא בעייתית קצת. אתה לא יכול להשוות מחיר מחירון בצד אחד מול מחיר מבצע בצד השני. המחירון עודכן מ-239 ל-219 (ובהמשך ל-222). זה החיתוך שאתה צריך להסתכל עליו (גם קודם לא שילמו 239 בפועל אז אין מה להשוות למחיר מבצע שאגב היה על רכבים שנתקעו איתם כך שזאת גם סיטואציה אחרת לגמרי).

אתה רוצה דוגמא לחיתוך פראי שמשאיר את הלקוחות עם ה@ ביד ? קח את סיאט עם הלאון קופרה בעבר הלא מאוד רחוק (זוכר שהיא נמכרה ב-240 ? אמיתי. אני מכיר את אחד הפראיירים).

 

מחיר המבצע לא היה על מכוניות במלאי, אלא על מכוניות חדשות שהיו בדרכן לארץ.

המטרה הייתה להראות כמה היבואן יכול להוריד ממחיר האוטו ועדיין למכור אותו ברווח. זה יוצר שוק לא יציב ולא ניתן לחיזוי. אני מכיר את חברי מסדר ה"אם מעניינת אותך ירידת ערך, תקנה דירה", אבל יש רבים שמחליפים אוטו כל שנה-שנתיים ואף אחד מהם לא בונה על מכה של 40K.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

מכונית נוספת בעלת פוטנציאל בסגמנט הזה היא הב.מ.וו 125i. לפחות מטורק סטיר היא לא תסבול :lol:.

 

היא מציעה 3 ו-5 דלתות, גיר ידני או אוטומטי ואפילו חבילת M, שמשפרת במשהו את המראה השנוי במחלוקת של המכונית.

 

בנוסף, אין לה את ההגה בעל יחס ההעברה המשתנה שנקטל כל כך ב-M135i.

 

במחיר דומה לאחרות, המכונית הזו תקרוץ למכורי הגה מחד - וללקוחות GTI ו-A3 מאידך.

 

ושוב, לו היתה הפוקוס נמכרת במחירה הריאלי, היה מקום בארסנל של דלק לשתי המכוניות, בפער של 20-30K בינן.

 

http://www.evo.co.uk/carreviews/evocarreviews/287008/bmw_125i_msport_review.html

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

רק ל-125i אין מחירון וספק אם יש ייבוא או הזמנה מיוחדת.

בדור הקודם של סדרה 1 הגרסאות היקרות כלל לא הגיעו, פרט לגרסת הקבריולט וגרסת ה-M.

 

רצית סדרה 1 קופה (חוץ מ-125i אחת שהגיעה), 130i, 135i...היית נתקל בסירוב.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

רציתי להציע שנפסיק לקנות את כל הספורטיביות האלו במחירים האלו אבל מהר מאד הגעתי למסקנה שלבסוף אנחנו נדפוק את עצמנו , כמה סיבות:

 

היבואן גם ככה משדר ש "לי זה עולה יותר" והנה הזדמנות לא להביא את הרכבים האלו.

לא יגיעו מכוניות ספורטיביות אז לא יהיה שוק יד שניה וממה נהנה?

 

בעצם זה כמו המחאה החברתית, שלבסוף דפקה דווקא את מעמד הבייניים.

 

לטעמי יש כאן שוק לא משוקלל ומתואם להפליא (לא המצאתי כלום..) להבדיל במשפחתומטיות שם לפחות יש עוד משחק כי יש יותר שחקנים - אצלנו "נאדה" 2 וחצי שחקנים שלא צריכים להשתדל ויושבים ואומרים "ישחקו הנערים לפנינו (יכתבו בפורום ויתלוננו) אבל איזה ברירה יש להם המסכנים..

 

אז לי יש ברירה.. אני בדרך כלל עושה ולא מתלונן.אולי לא תאהבו אותה, אבל.. בעוד 4 שנים אני מתכנן גיחה לדוד סם לכמה שנים. ושם, אוווו, אני הולך לחגוג.. אתם יודעים מה אפשר לקנות ב 55 אלף דולר? יאלה איפה הבחור עם המספרים והחישובים. תן לנו את הרשימה.

פורסם
מכונית נוספת בעלת פוטנציאל בסגמנט הזה היא הב.מ.וו 125i...

במחיר דומה לאחרות, המכונית הזו תקרוץ למכורי הגה מחד - וללקוחות GTI ו-A3 מאידך.

 

אי אפשר להתעלם מיתרונה של ה GTI - אשר דמותה מעטרת את ההגדרה במילון של "זאב בעור כבש". חלק מהקלינטורה שלה מחפש בדיוק את זה. אותם אלו צפויים להרתע ממותגי פרימיום או מכוניות עם נוצות.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

125i על כל ששת הצילנדרים שלה עם חבילת M הייתה יכולה להיות אידיאלית... רק חבל שדלק מוטורס לא מביאים אותה לארץ.

ואילו היו מביאים, לבטח הייתה עולה כמו דירה בדרום ת"א.

 

ייבוא אישי מבחינת רבים (בהם אני) לא בא בחשבון ולכן ה-125i לא באמת אופציה,

 

כל דגם מתחת זה כבר לא ספורטיבי והאחד שמעל כבר עולה כמו בניין משרדים.

 

גיא

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם

מצחיק אותי שהיה לך ביביסיטר על הרכב ,בזמנו לפני כמה חודשים שלקחתי את הפוקוס אקובוסט לנסיעת מבחן

אמרו לי דבר פשוט "הרכב כבר עם 10אלף קילומטר תרגיש חופשי"

HU: Clarion CZ702 AMP 1 : Celestra FA475x

AMP 2: Phoenix Xenon 400.1 Sub: Seas Lotus

COMP : Ground Zero Uranium

[h=1][/h]

פורסם
עזוב אותך מסיפורים. אם "דלק" יכולים למכור את הפוקוס 1.6 אקובוסט 180 כ"ס ידנית ב153K, הם גם יכולים למכור ST ב182K. שתיהן מכוניות נישה, שתיהן ימכרו עשרות (אני בכלל מופתע שהם מביאים את הראשונה).

 

אם היו מתמחרים את הST ב182K, הייתה כאן מהפכה. היא הייתה נהפכת לקאלט. אל תספרו לי שאין שוק, תראו כמה יחידות של הדגמים החזקים סיאט מכרו כאן (מאות, לדעתי).

 

אין ל"סיפורים" מה לחפש כאן. גם לי כמו גם לך אין הרי מושג בכמה יכול היבואן לתמחר את האוטו בכדי להשאיר לעצמו גם שולי רווח סבירים וגם למכור מספיק יחידות. ובדיוק כפי ששנינו יודעים שמחיר נמוך יותר ימכור יותר מכוניות, כך גם היבואן נחזה להיות כמי שמכיר את החשבון הזה. ואם הוא בכל זאת מתעקש למכור את האוטו במחיר גבוה, אז אחת מאלו : הוא שהוא צופה תחרות שלא תועיל למכונית אחרת שהוא מייבא, או שהיצרן מציב בפניו תמחור שמחייב אותו למכור במחיר גבוה, בניגוד נניח לדגמים אחרים שליצרן יש ענין ל"דחוף". כמובן שגם תמיד קיימת האפשרות שעשרות אחוזי רווח על יחידה אחת או שתיים שיצליח אולי למכור במחיר הזה, "עושים" לו את זה, אני מעט סקפטי.


×
×
  • תוכן חדש...