Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4959 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 143
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
כן, גם yosbar, שכמו רובי גם הוא בעלים של מגאן, הבין רק את מה שהוא רצה להבין...

 

התכוונתי לחלק השני בתשובתו של רובי. מי שרוצה משפחתיות ושימושיות יש הרבה מכוניות טובות ומאובזרות שיכולות להכניס 8 אנשים שיישבו בנוח בעוד הנהג משתולל על המסלול..

יש מבצע עכשיו לפאסאט ב 180, יש איסיגנייה , יש מונדאו 240 כ"ס, יש וולוו S משהו, אבל בסגמנט של רכב ספורט , "במגבלות" הנעה קדמית בתחום מחירים הזה. כנראה שהמגאן ראשונה בין חברותיה המזנבות (Astra opc, GTI, קופרה וכו).

פורסם
ראיתי והבנתי-הפוקוס עפ כריס הריס היא גולף GTI ספורטיבית יותר אבל במגאן על המסלול הוא כמעט גמר....:-P

 

אני חושב שערך הכייף ברכב כזה ובמחירים כאלה חשוב יותר מערך ה"מישפחתיות או השימושיות" ואם אצלכם זה אחרת תקנו אקו-בוסט או 160TSI.

 

אני חושב שערך הכיף בכלי רכב במחירים האלו חשוב יותר מערך ה"משפחתיות או השימושיות" ואם אצלכם זה אחרת תקנו דוקאטי 1198R. נו באמת. ובוא נהיה כנים לרגע, ב99% מהזמן אין לך שום ערך כיף. היום נסעתי להרצליה, זה לקח לי רבע שעה. מהירות ממוצעת? 40 קמ"ש. אחר כך חזרתי מהרצליה, זה לקח לי חצי שעה. מהירות ממוצעת? 20 קמ"ש. יחס הכיף-לשקל שלך לא מתקרב ליחס הכיף-לשקל של אחד כמו bar72 שעף על פתחי אוורור מאחורה.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
התכוונתי לחלק השני בתשובתו של רובי. מי שרוצה משפחתיות ושימושיות יש הרבה מכוניות טובות ומאובזרות שיכולות להכניס 8 אנשים שיישבו בנוח בעוד הנהג משתולל על המסלול..

יש מבצע עכשיו לפאסאט ב 180, יש איסיגנייה , יש מונדאו 240 כ"ס, יש וולוו S משהו, אבל בסגמנט של רכב ספורט , "במגבלות" הנעה קדמית בתחום מחירים הזה. כנראה שהמגאן ראשונה בין חברותיה המזנבות (Astra opc, GTI, קופרה וכו).

 

מסלול? אתה חי בהולוגרמה? איזה מסלול אתה רואה כאן? יש אולי מסלול אופניים על גדות הירקון.

ותגיד, אם כבר אנחנו הולכים לקיצוניות: מה דעתך על מגאן RS לא קאפ? יש לה בכלל זכות קיום? הרי היא לא קיצונית כמו הקאפ, וכידוע, על המסלול (שאין פה) לא עושים פשרות. אז מה הטעם באוטו הזה*?

 

אתם לוקחים את כל הנדמה-לי שלכם לקצה.

 

(* אישית, אני חושב שאין בRS הרגילה שום פואנטה בדיוק מהסיבה שמדגימים כאן יוסי ורובי, הרי מי שרוצה all arounder קונה GTI, בעלי המגאן רוצים להרגיש הרד קור ואת זה נותנת הקאפ. אין שום סיבה לייבא אותה בכלל)

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
מסלול? אתה חי בהולוגרמה? איזה מסלול אתה רואה כאן? יש אולי מסלול אופניים על גדות הירקון.

ותגיד, אם כבר אנחנו הולכים לקיצוניות: מה דעתך על מגאן RS לא קאפ? יש לה בכלל זכות קיום? הרי היא לא קיצונית כמו הקאפ, וכידוע, על המסלול (שאין פה) לא עושים פשרות. אז מה הטעם באוטו הזה*?

 

אתם לוקחים את כל הנדמה-לי שלכם לקצה.

 

(* אישית, אני חושב שאין בRS הרגילה שום פואנטה בדיוק מהסיבה שמדגימים כאן יוסי ורובי, הרי מי שרוצה all arounder קונה GTI, בעלי המגאן רוצים להרגיש הרד קור ואת זה נותנת הקאפ. אין שום סיבה לייבא אותה בכלל)

 

אז לשיטתך , אין טעם למכור כאן בארץ את כל המכוניות המדהימות כי גם ככה נוסעים ב 40 קמ"ש ואין כאן מסלול נורמאלי . הקיצר, משפחתומטית! יש ! בשביל זה לא צריך פוקוס ST , צריך פוקוס רגילה.

למה צריך פורשה , 370, GTR , מאזראטי - בזבוז כסף.

אז, להבדיל מאחרים, כן מנצל את הרכב שלי במסלול ה "עלוב" בכוכב יאיר, נוסע לכביש ההוא בצפון, להוא בנס הרים, גם בסתם מחלפים כשאין בהם רכבים ( שבת בבוקר בדרך לים) וגם כשאני ב 40 קמ"ש יותר נחמד לי ברכב שלי מאשר במאזדה של בת זוגתי.

 

רוני, תגיד, זה לא היה ברור בסרטון של כריס שמגאן לא פחות ממדהימה? בעוד הפוקוס טובה כ Road car ? - לי זה היה מספיק ברור ולכן ההערה של רובי נכונה.

פורסם

(* אישית, אני חושב שאין בRS הרגילה שום פואנטה בדיוק מהסיבה שמדגימים כאן יוסי ורובי, הרי מי שרוצה all arounder קונה GTI, בעלי המגאן רוצים להרגיש הרד קור ואת זה נותנת הקאפ. אין שום סיבה לייבא אותה בכלל)

 

להפך. אני נהנתי יותר מהמגאן RS הרגילה מאשר מה-CUP מוכוונת המסלול. אהבתי יותר שהיא דרשה ממני לעבוד קשה ביציאה מהפנייה, למשל, ולא סידרה לי את הכל עם ה-LSD. אהבתי שהיא רכה יותר ופחות מטלטלת. אהבתי שהיא ידעה לזרוק זנב כמו שרציתי ולא אחזה בטירוף ודרשה פרובוקציה היסטרית בשביל להוציא את הזנב - וגם אז הוא יוצא בצורה לא נעימה (מין קפיצות קטנות כאלה).

המגאן RS הרגילה היא כלי כל כך הרבה יותר capable מה-GTI, שעבור חובב הנהיגה אין לי ספק שהיא עדיפה משמעותית.

 

אז, להבדיל מאחרים, כן מנצל את הרכב שלי במסלול ה "עלוב" בכוכב יאיר, נוסע לכביש ההוא בצפון, להוא בנס הרים, גם בסתם מחלפים כשאין בהם רכבים ( שבת בבוקר בדרך לים) וגם כשאני ב 40 קמ"ש יותר נחמד לי ברכב שלי מאשר במאזדה של בת זוגתי.

 

רוני, תגיד, זה לא היה ברור בסרטון של כריס שמגאן לא פחות ממדהימה? בעוד הפוקוס טובה כ Road car ? - לי זה היה מספיק ברור ולכן ההערה של רובי נכונה.

 

בנוגע להערה שלך לרועי - הבעיה היא שאתה מדבר כל הזמן על כמה שהמגאן CUP טובה יותר במסלול (איפה שהפניות מדויקות, איפה שמודדים זמנים) ובפועל גם אתה מודה שת'כלס, אין פה ממש מסלול ו-99% מהנסיעה הספורטיבית שלך היא על הכביש...

 

בנוגע להערה שלך אלי - הנה מה שרובי כתב:

 

ראיתי והבנתי-הפוקוס עפ כריס הריס היא גולף GTI ספורטיבית יותר אבל במגאן על המסלול הוא כמעט גמר....:-P

 

עכשיו תסביר לי איפה האריס השווה את הפוקוס ל-GTI? האמירה "היא גולף ספורטיבית יותר" פשוט לא מתאימה כאן. אם אתה רוצה דווקא ללכת בקו הזה, אז היא צריכה להיות: "היא מגאן RS טיפה'לה פחות ספורטיבית".

במקביל, הוא ציין שהפוקוס מנצחת על הכביש (בקטנה, אבל מנצחת) ושהמגאן אכן מהנה יותר על המסלול, אבל גם הפוקוס ממש טובה שם.

בסיום הוא אמר שמי שמבלה הרבה בימי מסלול יעדיף את המגאן, אבל מי שרוצה הוט האצ' בעיקר ליומיום, הפוקוס עדיפה עבורו.

ועכשיו נחזור למגוון מסלולי המירוצים שיש לנו כאן בארץ. הממ...

 

אז כמו שאמרתי - בתור בעלי מגאן אתם שומעים מה שאתם רוצים לשמוע. וזה בסדר, אף אחד לא מבקש ממכם להיות אובייקטיביים. בשביל זה אני פה :wink:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
להפך. אני נהנתי יותר מהמגאן , המגאן הכי טובה, אין על המגאן, מגאן זה הרכב הבא שלי, אתם במקרה מוכרים את המגאן, מוכן לשלם 30 אלף מעל מחירון, תנו לי סיבוב על המגאן, מוכן להכין לכם קפה בתמורה ( פשוט קראתי איזה מגאזין "אוטו" היום בהמתנה לפינוק שהמגאן קיבלה, שלקחו אותך לטיול באיטליה), מגאן, מגאן , מגאן, מגאן..

 

אז כמו שאמרתי - בתור בעלי מגאן אתם שומעים מה שאתם רוצים לשמוע. וזה בסדר, אף אחד לא מבקש ממכם להיות אובייקטיביים. בשביל זה אני פה :wink:

 

מאיפה קיבלת את הרושם שיש לנו שמיעה סלקטבית ?

פורסם

לא קראתי את רוב הספרון הקטן שנוצר פה, אבל אני כן קורא את רוב המגזינים של טופ גיר. הם עשו לא מזמן מבחן אולטימטיבי של ה ST, GTI,Megane RS, Astra OPC. המבחן כלל לא רק נהיגת מסלול פרופר, אלא גם נסיעה יומיומית עם הצלמים והציוד והכל. הם הכתירו את ה ST כמנצחת כי הם הגיעו למסקנה שהיא פשוט יותר מהנה מהשאר, וגם יותר user friendly ליום יום. הם אמרו שללא ספק על המסלול המגאן תנצח את כל המתחרות (ולכן הסטיג העדיף אותה). ה GTI הייתה מקום שני, ואני לא זוכר אם האסטרה הייתה אחרונה או המגאן.

.Your average Notepad

פורסם

זה ישגע אותי כל פעם קצת קצת עד שבסוף יקפוץ לי הוויסט גייט.

יש כאן בחור חביב בשם רוני שטרן ובחור חביב שאני לא יודע אם הוא רוצה שאנקוב בשמו אז נשאיר את זה כך שכינויו 504L.

השניים בעלי ניסיון עשיר, נגישות להרבה מכוניות חדשות וכתולדה מצירוף נסיבות אלו בעלי יכולת להשוות באופן מוצלח בין כלי רכב שונים מכיוון שיש להם נקודת ייחוס טובה.

אבל חשוב יותר, לשניהם אין שום אינטרס, הטיה, נטייה, נגיעה בדבר או צורך להגן על החלטה שעלתה להם אי אלו רבבות שקלים ובעקבותיה רכשו מכונית עם מחוון מיוחד שמראה את ירידת הערך בזמן אמת, ושכניסה איתה לטיפול שגרתי במוסך היבואן (או גרוע מכך מוסך אחר), עשוי להיות הימור המשול לרכישת אלכוהול תוצרת בית ברחוב.

 

מגאן RS CUP שכה יעזור לי האל הטוב, היא מכונית ההנעה הקדמית הטובה ביותר בה הזדמן לי לנהוג (גילוי נאות - לא נהגתי עדיין ב-MG350). נהגתי ב-RS עוד בפברואר 2010 בחו"ל (סקירה שהועלתה לכאן בעבר), כבר אז היה לי ברור שזו חתיכת מכונה בכל היבט דינאמי. גרסת הקאפ חידדה לי את המסקנה הזו, אם נהיגה במגאן RS הייתה כמו לשמוע הופעה של לד זפלין במערכת איכותית, הקאפ הייתה כמו להיות במופע עצמו. אם כי דווקא המצויינות שבה נוטלת את העוקץ של "לעבוד" עבור הכיף. וכמובן תא הנוסעים שלה ראוי לביקורת, הן כתא נוסעים במכונית רגילה ואחת כמה וכמה במכונית ספורטיבית ודי יקרה, מה שנקרא - 5 גוונים של אפור. העיטורים הספורים שכן יש בו הם כמו האיחול להמשך יום נהדר שרשום בתחתית תדפיס העו"ש שלך, שמספר לך שוב איזה כישלון כלכלי מהדהד אתה.

 

אבל יש כאן אנשים שיגנו בחירוף נפש על המכונית שלהם מבלי לעצור רגע ולהבין שהם לא יכולים לצפות ליחס רציני אם הם אפילו לא נהגו במכונית השנייה, או נהגו בה שלא בהתאם לאופן הנהיגה המתאים לה.

זה גם מאוד לגטימי שהן בוחנים במגזינים והן אנשים רגילים יעדיפו את הדינאמיות הפחותה של ה-ST ובלבד שלא לשבת בסוכת האבלים שמכונה "סביבת נהג" במגאן RS (אני מקצין בכוונה). לפסול בגלל זה את ה-ST? להכריע חד משמעית שהמגאן קאפ עדיפה עליה נ.ק.ו.ד.ה? באמת? זה מאוד שטחי.

 

יש לכם יופי של מכונית, ואתם אפילו מאוהבים אבל זו בדיוק הבעיה...

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

פורסם
אני חושב שערך הכיף בכלי רכב במחירים האלו חשוב יותר מערך ה"משפחתיות או השימושיות" ואם אצלכם זה אחרת תקנו דוקאטי 1198R. נו באמת. ובוא נהיה כנים לרגע, ב99% מהזמן אין לך שום ערך כיף. היום נסעתי להרצליה, זה לקח לי רבע שעה. מהירות ממוצעת? 40 קמ"ש. אחר כך חזרתי מהרצליה, זה לקח לי חצי שעה. מהירות ממוצעת? 20 קמ"ש. יחס הכיף-לשקל שלך לא מתקרב ליחס הכיף-לשקל של אחד כמו bar72 שעף על פתחי אוורור מאחורה.

 

אני לא מסכים איתך בכלל. גם נסיעות ב 40 קמ"ש הרבה יותר כיף לי לעשות במיאטה מאשר בסתם רכב. אני נהנה מהתפעול של הרכב, הרעש, הצורה שהיא פונה ומהתחושה בלנהוג על משהו שונה (ואני בכוונה לא מזכיר כאן את הגג).

אני בטוח שבעלי המגאן RS נהנים יותר בשיוט באיילון מנהגי הליסינג.

אני מסכים שבתנאים שיש בארץ, כנראה שאפשר להסתפק במגאן RS רגילה או בפוקוס ST, אבל המגאן זולה יותר וגם יש משהו בהרגשה שיש לך את ה top בקבוצה אפילו אם אתה לא מנצל את זה כל יום.

emotion of motion

פורסם

לא יודע יש אינטרס אין אינטרס אבל -אני יודע אבל כמה דברים -

 

עברתי,נהגתי ואף קניתי רבות מהמכוניות הנעה הקידמית הספורטיביות שהיו בישראל ב20 שנה האחרונות, מעל 15 מכוניות חדשות ומשומשות כולל כל האיקונים הידועים.מהאונו טורבו 86 ועד למגאן.

יש לי בבית גם FR חדשה ואני מצוי מאד בנכתב ומצולם בעולם הרכב.

 

כמכונית ספורטיבית "מישפחתית" הנעה קידמית ,כזו שמאריכה את הדרך הביתה בשעת לילה מאוחרת-המגאן כיום היא הרף.

כמכונית "מישפחתית" ספורטיבית להובלת נוסעים ,קניות בסופר והזדחלות בפקקים-הגולף{היתה לי אז אני מדבר מנסיון כמובן}היא הרף.

 

עכשיו יתכן והפוקוס מגשרת בין ה2 אם כי ללא DSG גם היא נכשלת {בדיוק כמו המגאן} בפפקי גוש דן.

 

כתבי רכב כמו מר שטרן ואחרים-לא "חיים" אם המכוניות אלא נוהגים עלהם כמה מאות קמ בתנאים מזדמנים ליום המבחן,כך לדוגמא

אם תקבל 458 ליום נהיגה אבל באותו היום יהיו גשמי ברכה ופקקים בכל מקום ,יתכן ודעתך תהיה ש458 נוראית ותאמר-"אי אפשר לנצל את הכוח,האוטו מושך תשומת לב ואי אפשר להשאיר אותו לבד לרגע " וכו ולהיפך אני לא יכול לחשוב על אוטו שהייתי מעדיף להיות בו גם בפקק ובטח שבבוקר שבת בכביש לאילת או בצפון.

 

המגאן על מסלול או בכביש לאילת או כביש בצפון בשבת בבוקר לא פחות ממדהימה ! אבל נכון, בדרך להרצליה ב8 בבוקר הייתי לוקח גולף עם DSG ולזה לא צריך יותר מTSI 1.2.

אני מוכן להתפשר על הפקק להרצלייה ב8 בבוקר בשביל כביש בירנית בסוף השבוע.

 

בסופו של היום זה מה שקורה-אדם צריך להגדיר מראש מה הכי חשוב לו ברכב שהוא קונה-

הרוב יקנו את הגולף/סיאט/אודי כי "צרפתי זה חרא" ויסעו לpit stop לשדרג את המתלים,מנוע וברקסים {גם אני עשיתי את זה ועדיין זה לא קרוב].

אחרים ומביני עניין יקנו בכל זאת את המגאן קאפ שהיא בעצם מכונית "משופרת" מהיצרן כי נהיגה ספורטיבית והעובדה שיש להם את המכונית הטובה והמהנה ביותר בסגמנט בנהיגה כזו חשובה להם יותר.

 

וכמו שאמרתי-מי שהכייף בנהיגה ,דיוק השילדה,ההיגוי הבלמים וכו חשובים לו יותר מכל גם אם על חשבון צרכים אחרים יעדיף לשים את ה230 אלף שח שלו איפה שהוא מקבל את זה יותר.

 

כי אם לא זה מה שהכי חשוב לכם-אז חבל על הכסף ,תקנו מונדאו 240 כס או פאסט {יותר זולות,יותר מרווחות ,נוחות וכו}או גולף GTI משומשת,קפצו לדודי ולפחות בקו ישר תתנו בראש לכולם.

נ.ב-

הטיעון שלי היה מיותר אם מכונית כמו הפוקוס/אסטרה ושות היתה עולה 180-200 אלף שח.

פורסם
מתוך 182 גולף GTI/R רק 43 ידניות... (שזה כ 20 בשנה!)

מה שמסביר מצויין את פרורפיל רוכש ה GTI הממוצע (גולף/5 דלתות/DSG...) ולמה היא לכאורה הצלחת הסגמנט.

ה ST הידנית מגיעה לשוק פצפון ממילא. שוק שמאופיין בביקוש יחסית קשיח, כל מותג ספורטיבי מוכר עשרות בודדות של יחידות ידניות בשנה, במקרה הטוב. בשוק כזה אין טעם לחתוך מחיר כי הביקוש ממילא לא קיים.

 

ויש גם מי שמעדיף 5ד ידנית, לו היתה, במחיר שפוי. אבל באמת מדובר ממילא על עשרות בודדות. מי אנחנו לעומת עדרי הליסינג.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
"ש. אחר כך חזרתי מהרצליה, זה לקח לי חצי שעה. מהירות ממוצעת? 20 קמ"ש. יחס הכיף-לשקל שלך לא מתקרב ליחס הכיף-לשקל של אחד כמו bar72 שעף על פתחי אוורור מאחורה.

 

ועל מסך מגע.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

למה אתם מנסים לשכנע אחד את השני מי יותר טובה?

כל המכוניות האלה קרובות מאוד אחת לשניה בנתונים היבשים ומכוננות מעט שונה בשולים. כולן מבוססות על מובילות נוסעים משעממות בבסיס עם שיפורים כאלה או אחרים והבחירה היא על סמך תכונות שוליות שהופכות אותן מתאימות כל אחד לאחת אחרת ובסופו של דבר על סמך הרגשה ולא שום נתון אוביקטיבי.


×
×
  • תוכן חדש...