Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פז הפסיקו למכור אוקטן 98 - מה עכשיו?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4971 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם יש במרבית תחנות דור אלון כמו שכתבו פה אז תבדוק מתחת למלון הילטון , יש שם תחנה כזאת שלא הרבה מכירים , צריך להיכנס לחניון של המלון ואז אתה תיראה שם את התחנה.

פורסם

כמובן שאין מניעה לתדלק 95... גם אם כתוב על מכסה טנק הדלק. אני מכיר לא מעט בעלי רכבים דומים לשלי שמתדלקים 95 והכל בסדר.

 

כמו שנאמר, יש גם תוכנה שמיועדת לאוקטן 98 / 95. ב-GIAC המחשב אפילו יודע לזהות את גובה האוקטן ולהתאים את התוכנה אוטומטית. יחד עם זאת, כשאני תדלקתי פעם או פעמיים 95 - היו לי צלצולים.

 

מעבר לזה, ברכב משופר בהכרח וברכב סטנדרטי לרוב תהיה ירידה בכ"ס עם אוקטן 95.

 

לבחור שמעלי -

כל רעיון השרשור היה למצוא תחנה מוכרת שתחלופת הדלק בה גבוהה!

 

גיא

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם

גיא, אני מבין שאפשר לתדלק 95, אבל אתה לא רוצה להגיע למצב שאתה מרגיש כאילו שאתה מזלזל ברכב :)

באיביזה שלי אני שם 95 והכל עובד פיקס. היא חזקה מאוד עם APR, לא אוכלת שמן והכל מתקתק מצויין.

 

במנועים הגדולים יותר עם תוכנה, אנשים ישר מדברים על תיקוני הצתה גדולים, צלצולים, איבודי כח, נשמע שהדבר ההגיוני היחיד הוא לתדלק 98.

 

בקיצור, אל תענה כי גם ככה גנבתי את הפוקוס של השרשור :)

אם באמת אלך על המהלך, אפתח שרשור נוסף בנושא (לא לפני שאבצע חיפוש מסיבי)

Peugeot 208 GTI 2016

פורסם
מחייבות זו אולי מילה קשה אבל על מכסה טנק הדלק שלי כתוב

98 איכותי.

 

איך אתה יודע אם הדלק שלך "איכותי"? אתה צריך לקחת אותו לבדיקת מעבדה בשביל זה.

.Your average Notepad

פורסם

ממש לא.

 

דלק לא איכותי יגרום לצלצולים שמיד ניתן להבחינם...

 

אבל גם דלק בינוני ניתן לזהות בלוגים פשוטים, תיקוני הצתה וכו'.

 

מאוד פשוט.

 

עדכון - עשיתי כרטיס מועדון / אשראי של you - אממה, זה מגיע רק בעוד 21 יום...

 

:-(

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם
ממש לא.

 

דלק לא איכותי יגרום לצלצולים שמיד ניתן להבחינם...

 

אבל גם דלק בינוני ניתן לזהות בלוגים פשוטים, תיקוני הצתה וכו'.

 

מאוד פשוט.

 

עדכון - עשיתי כרטיס מועדון / אשראי של you - אממה, זה מגיע רק בעוד 21 יום...

 

:-(

 

YOU זה לדור אלון ? ואיזה הטבות זה נותן ?

פורסם
ממש לא.

 

דלק לא איכותי יגרום לצלצולים שמיד ניתן להבחינם...

 

אבל גם דלק בינוני ניתן לזהות בלוגים פשוטים, תיקוני הצתה וכו'.

 

מאוד פשוט.

 

עדכון - עשיתי כרטיס מועדון / אשראי של you - אממה, זה מגיע רק בעוד 21 יום...

 

:-(

 

יש לי כרטיס YOU ללא אשראי, נותן הנחה של שקל לליטר. אתה מוזמן למיקדו לקבל אותו בהשאלה ועל הדרך להראות לי את הקופרה. החודש זה ירד ל-8.60:-)

פורסם

היי

אני ממלא גם 98,

יש ברעננה תחנת היצירה מול ACE לשעבר'

במחיר מצויין,לפני הירידה הייתי ממלא ב 8.43 שזה היה מחיר מעולה,

לא מילאתי מאז אז אני לא יודע כמה זה עולה עכשיו,

בנוסף זה בשירות מלא


×
×
  • תוכן חדש...