Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

112 קמ"ש בבין עירוני, והזמנה למשפט :(


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4974 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב, עדכון למתעניינים :

כאן (http://www.police.gov.il/districtmain.asp?path=/web_atan/tviah.xml)

נמצאים מספרי הטלפון של התביעה. התקשרתי, שאלתי אם אפשר לבצע עסקה של להפחית שני קמ"ש תמורת הודעה ולחסוך את הבלאגן , ענו לי שכנראה שכן, אבל יהיה להם את התיק רק באוקטובר, אז לדבר איתם אז...

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בכביש הזה יש 3 מיקונים מוכרים למכמונות. 1-2 עם לייזר ו-1 עם מולטנובה.

אפשר לדעת, לטובת הכלל, איפה ועם איזה מכשיר נתפסת?

פורסם

ענית בכלליות מידי.

עד יגאל ידין הכביש כבר נקרא 404...

בסוף 443 לכוון י-ם יש מיקום מוכר,

ממש בעיקול לפני צ. ביתוניא / ג. זאב.

אם זה משם, זו מולטנובה. עומדים במיקום בעייתי מבחינת הדו"ח, כי מדובר בעיקול... והמצלמה אמורה להיות לפי הוראות המפעיל בישורת!

פורסם

אני אשמח אם מישהו שבפועל נעזר בשירותיו של עו"ד, יוכל לכתוב (או לשלוח בפרטי אם הוא מעדיף), כמה זה עלה לו, ואיזה עונש הוא קיבל... אני רואה את השם של אסף שמיר הרבה, אבל הייתי שמח לשמוע סדר גודל של עלות.

פורסם

אם זה בגין זה סיפור אחר.

443 באמת בין עירוני ונראה לי שהמהירות המותרת 90.

בגין לכל אורכו ולמרות המראה המטעה שלו הוא עירוני עם מהירות מותרת 80.

פורסם

בכביש בין עירוני (443 לדוגמא) תהיה הזמנה למשפט אך ורק בנסיעה מהירה של לפחות 41 קילומטר מעל המותר. שזה אומר: קטעים בעלי גדר הפרדה: לפחות 131. בקטעים ללא גדר הפרדה: לפחות 121, פחות מכך יסתיים הדו"ח ב750 ש"ח + 8 נקודות, וזאת בניגוד למקרה שלך שארע בכביש עירוני.

פורסם

הבנתי את זה עכשיו, חיים. חבל רק שכביש עם 3 נתיבים ואיזור הפרדה נחשב עירוני (כשכל יציאה ממנו היא מחלף, ולא מדובר במקום שמסתובבים או יכולים להגיע לשם הולכי רגל).

פורסם

atoo, יש אפשרות להטעין את הקובץ שלך למערכת iGo שמתחברת למסך הקיים ברכב? :roll:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

יותר מזה, בכביש בגין השוליים צבועים בצהוב!

צהוב זה צבע שאסור שיהיה בדרך עירונית :evil:

 

והקובץ מיועד לPDA - מחשבי כף יד ולא מערכות נווט,

למרות שמישהו לאחרונה אמר לי שכן עובד אצלו.

אני בספק שאם זה עובד זה באותה רמה...

 

ואגב, הקובץ "נלחם" בבגין...

חבל שאי אפשר לקנות מניות של המצלמה הזו :wink:

  • 4 שנים מאוחר יותר...
פורסם

ממתי מזמימים למשפט על 32 קמ"ש מעל המותר בכביש בין עירוני? זו לא טעות?

ככל שידוע לי הזמנה למשפט רק מעל 40 בכביש בין עירוני.

לפני כמה חודשים תפסו אותי על 126 הפחיתו 5 כלומר 121 וקיבלתי רק קנס 750 ש"ח (ו 8 נקודות כמובן).

פורסם

מזל שעברו כמה ימים /שנים מאז המקרה ,ובחור בטח כבר שילם את חובו לחברה .

טוב שהוא נתפס עבריין תנועה מטורף שנוסע כמו שומאכר בכבישי ארצנו השומרת חוק . 112 קמ״ש בכביש מהיר , בגללו כל ההרוגים

ובגללו המצב שלנו כל כך חמור , עכשיו אני שקט כאשר הוא נתפס ונענש.

יופי למשטרת ישראל ,כל הכבוד

צ'רי טיגו 7 פלאג אין הייבריד 2026

מאזדה 3 ספיריט 2014 2.0


×
×
  • תוכן חדש...