Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צפירה ביציאה לעקיפה


UniqueZ
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4554 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום חברים.

 

אני נהג חדש, ויש לי שאלה אליכם.

האם לדעתכם כדאי לצפור לאחר יציאה לעקיפה כדי שהבן אדם הנעקף ישים לב אלי? כדי שלא יווצר מצב שהוא יתחיל להאיץ.

 

תודה רבה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

מי היה המורה נהיגה שלך?

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי, לא.

 

נהג שנוהג נכון צריך להיות מודע מה קורה מסביבו בכביש ע"י שימוש במראות.

 

נהיגה נכונה גם כוללת נסיעה בקצב קבועה בצד הימני ביותר של הכביש.

89' Citroen Ax Sport 1.6 8v Twin Weber - נמכר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי, לא.

 

נהג שנוהג נכון צריך להיות מודע מה קורה מסביבו בכביש ע"י שימוש במראות.

 

נהיגה נכונה גם כוללת נסיעה בקצב קבועה בצד הימני ביותר של הכביש.

 

הוא צריך להיות מודע, אבל בכל זאת כשנמצאים על הכביש לא תמיד אפשר לסמוך על אחרים.

 

היבהוב קל באורות דרך

והוא יבין לבד. מה הקשר לצפצף?

 

אני מתכוון במצב בו אני נמצא במקביל לרכב הנעקף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השימוש בצופר - רק לצורך מתן אות אזהרה למניעת סכנה, כאשר אין דרך אחרת למנוע אותה.

בזמן העקיפה, מחובתו של נהג רכב הנעקף להיצמד עד כמה שאפשר לשפת הכביש וכמובן אסור לו להגביר את מהירותו.

במידה והוא "מנותק" מהכביש ומהסביבה ופתאום התחיל להאיץ, תוותר (תוריד מהירות) ותחזור לימין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בחיים לא להשתמש בצופר או אורות גבוהים לשם עקיפה.

תהליך עקיפה: איתות שמאלה -> בדיקת השטח -> האצה -> עקיפת הרכב -> איתות ימינה -> בדיקת השטח -> חזרה לנתיב הימני.

תעבוד לפי השלבים הנ"ל ולא תתקל בבעיות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך לעזאזל אתה מקדם איתות לבדיקה? קודם כל, וכל הזמן, בוחנים את המצב בכביש. לפני, בזמן, אחרי ובכל נקודה אפשרית במהלך הנהיגה. איתות לא בא לקבוע עובדה בשטח, אלא לסמן מהלך שאתה עומד לבצע, לא עומד לחשוב איך לתכנן את הביצוע שלו.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך לעזאזל אתה מקדם איתות לבדיקה? קודם כל, וכל הזמן, בוחנים את המצב בכביש. לפני, בזמן, אחרי ובכל נקודה אפשרית במהלך הנהיגה. איתות לא בא לקבוע עובדה בשטח, אלא לסמן מהלך שאתה עומד לבצע, לא עומד לחשוב איך לתכנן את הביצוע שלו.

איתות פירושו סימון לשאר הנהגים שאני מעוניין לעבור נתיב. זה לא אומר שאני עובר נתיב ישר ברגע שאני מאותת. בדר"כ איתות ובדיקה מתבצעים במקביל, אבל אני רשמתי את הסדר הכרונולוגי הנכון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלילי ,

 

הפעלת אורות גבוהים לכמה שניות תהיה טובה יותר, צפירה יכולה לגרום ללחץ מצד הרכב השני והשד יודע מה עוד מעבר לכך.

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלילי ,

 

הפעלת אורות גבוהים לכמה שניות תהיה טובה יותר, צפירה יכולה לגרום ללחץ מצד הרכב השני והשד יודע מה עוד מעבר לכך.

הפעלת אורות גבוהים עלולה לגרום לסינוור הנהג, שבסיטואציות מסוימות יכולות לפגוע בכושר התגובה שלו.

אני עוד מצליח להבין את המנהג להבהב לנהגי הנתיב השמאלי, אבל בעקיפה זה מיותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איתות פירושו סימון לשאר הנהגים שאני מעוניין לעבור נתיב. זה לא אומר שאני עובר נתיב ישר ברגע שאני מאותת. בדר"כ איתות ובדיקה מתבצעים במקביל, אבל אני רשמתי את הסדר הכרונולוגי הנכון.

 

אין ולא יכול להיות שום סדר כרונולוגי נכון בכך שתבצע כל פעולה שהיא לפני שתבדוק אם היא אפשרית בכלל. פשוט לא ייתכן.

 

הבהוב, צפירה או כל דבר אחר פשוט מיותרים ויטעו את הנעקף ויתר משתמשי הכביש הרבה יותר מאשר יעזרו.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבהוב קצר הוא פעולה נכונה - מדובר בחלקי שניה, ומבצעים אותה לאחר הסטיה שמאלה, כך שהיא נראית במראת הצד. כיון שמדובר בהבהוב קצר מאד אין בעיית סינוור.

מקום שבו אני בעד שימוש בצופר הוא לפני עיקולים חדים עיוורים בכבישים צרים מאוד. בארץ כמעט לא נותרו כאלה, אבל, למשל, בכרתים השתמשתי בצפירה כזו לעתים קרובות, בגלל אופי הכבישים ובמיוחד הנהגים (שחותכים כל עיקול, גם אם מדובר ב"סיכת ראש").

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין ולא יכול להיות שום סדר כרונולוגי נכון בכך שתבצע כל פעולה שהיא לפני שתבדוק אם היא אפשרית בכלל. פשוט לא ייתכן.

 

בנוסף זה יכול להלחיץ נהגים שנמצאים קרוב אליך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין ולא יכול להיות שום סדר כרונולוגי נכון בכך שתבצע כל פעולה שהיא לפני שתבדוק אם היא אפשרית בכלל. פשוט לא ייתכן.

 

הבהוב, צפירה או כל דבר אחר פשוט מיותרים ויטעו את הנעקף ויתר משתמשי הכביש הרבה יותר מאשר יעזרו.

אז הסבר לי מדוע כל נהגי האוטובסים (שאני ראיתי, וראיתי הרבה כי אני נוסע הרבה באוטובוסים) קודם מאותתים כדי לצאת מהמפרץ של האוטובוסים ורק אח"כ בודקים את השטח.

דמיין סיטואציה של פקק שבה אוטובוס רוצה לצאת ממפרץ, אבל עקב פקק הוא לא יכול להשתלב בתנועה. לטעמי איתות קודם, מכיוון שזה בעצם הצהרה לכלל הנהגים על כך שהאוטובוס רוצה להשתלב. בפועל, שוב, הפעולות מתבצעת במהירות עד כי במקביל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...