Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4975 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צהריים טובים,

 

אני מעוניין למכור את המגאן דיזל שברשותי למטרת התחדשות.

 

אשמח לקבל חוות דעת מבעלי רכבי דיזל מהשנתיים האחרונות:

 

1. איזה רכב ברשותכם?

 

2. מהי צריכת הדלק הממוצעת (גם עירוני וגם בין עירוני) שלכם ובאיזה אופי של נהיגה?

 

3. אמינות- נתקלתם בתקלות? אם כן, באיזה תקלות?

 

4. במחשבה לאחור, הייתם קונים את הרכב שרכשתם? אם לא, איזה רכב הייתם קונים?

 

אודה לכם אם תענו בכנות על השאלות.

 

תודה,

 

אדר.

פורסם

סיטרואן C4 החדשה 2011 רובוטי

הבעיה היחידה זה שהרכב לא מעביר הילוכים מספיק טוב שהוא במצב אוטומט אבל מתרגלים לזה אבל אם זה עדיין מפריע אפשר להעביר למצב ידני

Créative Technologie סיטרואן-יש בה משהו שאין בשום אוטו אחר!!

פורסם
צהריים טובים,

 

אני מעוניין למכור את המגאן דיזל שברשותי למטרת התחדשות.

 

אשמח לקבל חוות דעת מבעלי רכבי דיזל מהשנתיים האחרונות:

 

1. איזה רכב ברשותכם?

טויוטה היילקס 2.5 - 2009

פולקסוואגן טוראן 2008 - 1.9tdi

2. מהי צריכת הדלק הממוצעת (גם עירוני וגם בין עירוני) שלכם ובאיזה אופי של נהיגה?

טויוטה - 1:10 ממוצע, אופי נהיגה רגוע.

פולקסוואגן - 1:16.5 ממוצע, אופי נהיגה רגוע-בינוני.

3. אמינות- נתקלתם בתקלות? אם כן, באיזה תקלות?

כלל לא, בשניהם.

4. במחשבה לאחור, הייתם קונים את הרכב שרכשתם? אם לא, איזה רכב הייתם קונים?

ועוד איך.

אודה לכם אם תענו בכנות על השאלות.

 

תודה,

 

אדר.

 

חמשה-שה תווים.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

יקירי - לא ציינת תקציב.

 

מבחר כלי הרכב המונעים בדיזל הנמכרים בארץ הוא עצום וטווח המחירים של כלי הרכב הללו נע בין 114000 ש"ח לסיטרואן C3 ועם 890000 ש"ל לריינג' רובר.

 

אז אולי כדאי שתגלה לנו מה תקציבך?

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

משיחה עם עשרות נהגי מוניות, הרכב שהם הכי ממליצים זה הפאביה ספייס ידנית עם 1.9TDI.

 

אומרים שהוא גם חזק מאוד! (מפחדים לעבור את המותרת בטעות), וגם חסכוני מאוד (הרכב לא שוקל הרבה, ושמו עליו מנוע חזק מאוד!).

וגם אמין מאוד, סקודה, רכב פשוט בלי הרבה משחקים.

 

אני לבית קניתי את הפאביה הרגילה, עם 1.4 ידני בנזין. (1\14 בערך, תלוי מי נוהג, וזה בנהיגה לא חסכונית.)

אם היה בארץ את המבחר שיש בחול, מין הסתם שדיזל 1.6L או 1.2L הייתי לוקח.

פורסם

יש לנו IX35 דיזל 4X4. מנוע מצוין, חזק ודי חסכוני (1:11) יחסית לגודלו. אין תקלות מכאניות אבל פה ושם נפילות ברמת החומרים וההרכבה. הרכב מאוד מוצלח ושימושי וכן, היינו קונים אותו שוב

פורסם

פלואנס דיזל, ידנית, לוקחת בגדול, משפחתית גדולה ונוחה, מחיר סביר, צריכת הדלק הממוצעת שלה עם "רגל כבדה" 1:17.

נהג מנוסה
:roll:
פורסם
משיחה עם עשרות נהגי מוניות, הרכב שהם הכי ממליצים זה הפאביה ספייס ידנית עם 1.9TDI.

 

אומרים שהוא גם חזק מאוד! (מפחדים לעבור את המותרת בטעות), וגם חסכוני מאוד (הרכב לא שוקל הרבה, ושמו עליו מנוע חזק מאוד!).

וגם אמין מאוד, סקודה, רכב פשוט בלי הרבה משחקים.

 

אני לבית קניתי את הפאביה הרגילה, עם 1.4 ידני בנזין. (1\14 בערך, תלוי מי נוהג, וזה בנהיגה לא חסכונית.)

אם היה בארץ את המבחר שיש בחול, מין הסתם שדיזל 1.6L או 1.2L הייתי לוקח.

 

אני עם פולקסוואגן טוראן, DSG, בעלת אותו מנוע 1.9 והוא מרגיש לי חזק מאוד. אז על פאביה ? מגרה.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם
אני עם פולקסוואגן טוראן, DSG, בעלת אותו מנוע 1.9 והוא מרגיש לי חזק מאוד. אז על פאביה ? מגרה.

 

התווכחתי עם אותו נהג מונית שזה 1.6 ולא 1.9 טורבו דיזל.

 

מהסיבה הפשוטה שהרכב לא נראה לי בנוי לכח כזה.

באוקטביה 1.9TDI, תמשוך איתה הילוכים בשעות הלילה המאוחרות (אוויר קר), נתפסים לך השרירי בטן מרוב המשיכה.

 

גם בגרמניה, שכרתי פאסאט 2TDI, ידנית, 2009, (היה לה 1500 ק"מ, משמע חדשה), קיצור הרכב פשוט עף, בעיירות ובהרים, בעיקולים (לא הייתי כמעט באוטוסטרדות, חיפשתי כמה שיותר לראות נופים), יש יתרון לטורבו דיזל, לא חסר מומנט בחיים.

אגב כדי לא לחרוג מהשרשור, היא עשה בערך 1\15, לא השקעתי בבדיקה נכונה, אבל בערך לפי הכסף שהלך על דלק אני יודע. (אותו זמן הדלק עלה כמו בארץ)

×
×
  • תוכן חדש...