Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקודה יטי ביצוע ריקול מצמד ושירות טוב של סקודה(בסופו של דבר)


goose
שימו לב! השרשור הזה בן 4186 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הוא רשם שכבר פנה למוסך 4 פעמים. הזעם הוא על זה שאנשים שאמורים לתת לך שירות קוראים לבעיות של אחרים "אסטטיות". מעניין באמת לדעת איך מר וייזל היה מתייחס לתקלה אסטטית זעומה שאחרי 4 ביקורים לא זכתה לפתרון.

 

ממה שאני מבין הוא פנה למוסך המרכזי 4 פעמים, לא למוסך פליקס. במוסך פליקס אמרו לו להגיע למוסך לבדיקה כבר בפעם הראשונה שהתקשר. לפי מה שאני מבין, צמיגי רכבו של הבחור טרם נגעו ברצפתו של מוסך פליקס.

 

יכול מאוד להיות שהשירות הטכני של צ'מפיון לא היה במיטבו במקרה הזה. גם אני לא ממליץ למכרי לקנות רכבי TSI-DSG בדיוק מהסיבות האלו. אבל מי שהתייצב כאן לטובת הלקוח וניסה לטפל בבעיה זה אבי וייזל ולא השירות של צ'מפיון ועל זה צריך לתת לו קרדיט ולא לצלוב אותו. מה הוא אשם שבמוסך המרכזי לא יודעים לתת שירות? אני מאשים אותך בכל התקלות של רכבי מרצדס בישראל? אולי תיקח גם אחריות על הכישלון של הדור הראשון של מרצדס A קלאס? :)

יתכבד פותח השרשור ואם הוא באמת רוצה לפתור את התקלה ברכבו ולא רק לעשות רעש לשם רעש, ירים טלפון לפליקס, ישוחח אישית עם אדון וייזל וינסה לפתור את הבעיה. אחר כך שיעשה כמה רעש שהוא רוצה, אחרי שהתקלה תיפתר.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 83
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אני לא צולב אותו כי הוא ממיצג את צ'מפיון, אלא על זה שהוא מתייחס לבעיה של מישהו כאסטטית, משמע לא חשובה. אם בעל הרכב מרגיש שהבעיה משמעותית עבורו, צריכים להתייחס אליה כמו אל כל תקלה ולתקן אותה ולא לתת לו הרגשה שזה משהו שאפשר לחיות איתו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה צודק, עדיף אם היה כותב לו משהו בסגנון של:

 

בוקר טוב,

אני יודע שעכשיו 7 בבוקר ותכננת להקפיץ את הילד לבית ספר, לקפוץ לאיזה סידור קטן בעיר ואז לנסוע לעבודה. אבל תשמע, זאת תקלה סופר-דופר קריטית. אתה חייב לעזוב הכל עכשיו - את הקפה שאתה שותה, את מוסף הכלכלה עם החדשות מאתמול ואת העוגיות הטעימות שאשתך קנתה אתמול בקונדיטוריה. אל תגיד אפילו שלום לילדים, אין זמן. קח עכשיו את המפתחות של האוטו, שים ארבע וינקרים, צ'קלקה כחולה (אם יש לך במקרה) וסע דחוף למוסך. אני מגיע עוד רבע שעה, אם תאחר עלול להיחרב העולם.

 

ועכשיו ברצינות -

זה שזאת תקלה אסטטית, לא אומר שהיא לא חשובה. זה פשוט אומר שלא צריך להיכנס לפאניקה ושלא מדובר באיזה ריקול בטיחותי שעלול להשאיר אותך בלי בלמים (ע"ע מקרה פיאט קובו שלא זכה לדיונים בפורום כלל). במקרה הכי גרוע, הרכב יעצר ולא יתקדם. זה לא נעים, זאת תקלה שצריך להתייחס אליה, אבל בטח שלא צריך לעצור את מהלך החיים התקין בשבילה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^

אסטטית? זה בכלל פיצ'ר!

איזו תגובה הזויה..:shock:

מסטר פליקס, גיר ה-DSG הינו חרא של גיר בעל אמינות עלובה.

ברגע שלקוח (פוטנציאלי) שלך מעלה את הבעיה שיש לו בגיר (ומביע תיסכול) מה שהוא לא רוצה לשמוע זה תשובה מסוג זו אשר נתת.

 

 

לפותח השרשור, אני מניח שתשובה לגבי מוסך פליקס קיבלת.

 

ידידי תפריד בין "חרא של גיר" לאמינות עלובה. ה-DSG הוא הגיר הטוב, יעיל, חסכוני, חכם ונוח בעולם. מקווה שלא החמצתי כלום . אם נהגת בו ואני לא באמת יודע כמה אם בכלל, תאלץ להסכים איתי כי ככה גם חושב כל העולם, לפחות כל מי שמתנסה או התנסה בו. לגבי האמינות שלו זה משהו אחר ובאמת היתה בשנה שעברה בעיה עם הדגם של ה7 הילוכים שכנראה לא עמד בעומס החום במדינות כמו ישראל. תפקוד ואמינות זה שני דברים שונים ואל תבלבל ביניהם. בכל מקרה, היצרן מצא את הפתרון לבעיה, שידרג את המצמדים ובכל גיר שהתופעה קרתה הוחלף לו ובמקביל הורחבה האחריות -5 שנים. מאז שהיצרן הוציא את המצמדים המשופרים לא נשמעה אף תלונה על הגיר ככה שכנראה באמת מצאו את הפיתרון. זאת מערכת מאוד משוכללת עמוסה ברכיבים ומטבע הדברים, הסיכוי שלה לתקלות גבוה יותר. עובדה שלמדו ומצאו פתרון. כמי שנוסע הרבה הרבה עם הגיר הזה, אני רק יכול לאחל לך את אותו הדבר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפכתם זבוב לפיל. לגמרי.

הוא כולה אמר שזו לא תקלה חמורה נוסח התחממות מנוע והתנוונות בלמים, למשל. הוא יכול להגיע למוסך כאשר יתפנה זמנו ואין צורך שהוא יקדיש את חייו כרגע למען הרכב ויוותר על הכל.

הוא לא מתנער, לא מתנשא ולא מטעה. זו לו תקלה שיש לפנות את הרכב במיידית על אלונקה, אפשר להגיע בזמנו החופשי וזו הייתה כל כוונתו. :|

 

אמת ויציב! :-D

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה צודק, עדיף אם היה כותב לו משהו בסגנון של:

 

 

 

ועכשיו ברצינות -

זה שזאת תקלה אסטטית, לא אומר שהיא לא חשובה. זה פשוט אומר שלא צריך להיכנס לפאניקה ושלא מדובר באיזה ריקול בטיחותי שעלול להשאיר אותך בלי בלמים (ע"ע מקרה פיאט קובו שלא זכה לדיונים בפורום כלל). במקרה הכי גרוע, הרכב יעצר ולא יתקדם. זה לא נעים, זאת תקלה שצריך להתייחס אליה, אבל בטח שלא צריך לעצור את מהלך החיים התקין בשבילה.

 

אמת ויציב, קיים ושריר. חן חן חבר :-D

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ידידי תפריד בין "חרא של גיר" לאמינות עלובה. ה-DSG הוא הגיר הטוב' date=' יעיל, חסכוני, חכם ונוח בעולם. מקווה שלא החמצתי כלום . אם נהגת בו ואני לא באמת יודע כמה אם בכלל, תאלץ להסכים איתי כי ככה גם חושב כל העולם, לפחות כל מי שמתנסה או התנסה בו. לגבי האמינות שלו זה משהו אחר ובאמת היתה בשנה שעברה בעיה עם הדגם של ה7 הילוכים שכנראה לא עמד בעומס החום במדינות כמו ישראל. תפקוד ואמינות זה שני דברים שונים ואל תבלבל ביניהם. בכל מקרה, היצרן מצא את הפתרון לבעיה, שידרג את המצמדים ובכל גיר שהתופעה קרתה הוחלף לו ובמקביל הורחבה האחריות -5 שנים. מאז שהיצרן הוציא את המצמדים המשופרים לא נשמעה אף תלונה על הגיר ככה שכנראה באמת מצאו את הפיתרון. זאת מערכת מאוד משוכללת עמוסה ברכיבים ומטבע הדברים, הסיכוי שלה לתקלות גבוה יותר. עובדה שלמדו ומצאו פתרון. כמי שנוסע הרבה הרבה עם הגיר הזה, אני רק יכול לאחל לך את אותו הדבר.[/quote']

 

אם כבר הזכרת אז לא מזמן נבחנו מםשר מכוניות ראש בראש.

שתיים מתוכן היו הג'טה החדשה (DSG7) והפוקוס החדשה מנוע 2.0L.

במבחן צויין כי הגיר של הפוקוס עובד חלק יותר ובאופן כללי טוב יותר למעט החלפת ההילוכים הידנית אשר לא נוחה בעליל.

תיבת ההילוכים עובדת טוב ב-95% מהזמן, עם בעיות דומות בעיר לאלו של ה-DSG (בחירת הילוך לא החלטית ורעידות בזחילה), אבל במינון נמוך יותר. בהשוואה ל-DSG היא עובדת מעט לאט יותר אבל יותר עגול ומרגישה יותר כמו תיבה אוטומטית רגילה. גם כאן יש אופציה לתפעול ידני, אבל מכפתור קטן על ידית ההילוכים, וזה הרבה פחות נוח בנהיגה ספורטיבית, עד כדי הפיכתו ללא שימושי. מזל שיש מצב "ספורט" לתיבה שעובד טוב, ובכלל מדובר ביחידת הנעה נעימה בסך הכל.

http://www.auto.co.il/כתבה-29308-אופל-אסטרה-סיטרואן-C4-פולקסווגן.aspx

היא גם הייתה מהירה יותר, נוח יותר, מאובזרת יותר, ומהנה יותר לנהיגה, אך זה לא קשור לשרשור (למען האמת כל התגובה לא קשורה לשרשור, צ'טער)

 

האם נהגתי ברכב המצוייד בגיר, האמת שכן.

עשיתי נסיעת מבחן ממצה על הסופרב ובנוסף יש לי בעבודה ג'טה עם DSG7 בה אני נוסע לא מעט.

למען האמת, בפעם הראשונה אשר עמדתי לנהוג על רכב עם DSG אשכרה התרגשתי, כל הסיפורים פה בפורום פתחו בי ציפיות גבוהות.

בסופו של דבר, הגיר הרגיש לי בסדר במקרה הטוב, ולא משהו במקרה הרע.

בסופרב חשתי בהשהייה ביציאה מהמקום וגיר שכל הזמן עובד (למעלה למטה למעלה למטה...)

בג'טה הגיר הרגיש טוב יותר אך עדיין פה ושם התבלבל ולפעמים גם מעביר בגסות, וגם שם הוא עובד יותר מידי.

הוא גם מאוד אוהב לטפס בהילוכים, מה שלא מסתדר עם אופי המנוע החלש (1.6 אטמוספרי).

 

תודה על האיחולים, אבל אני מעדיף להשאר עם הבחירות שלי.

כרגע יש לי גיר 5 הילוכים פלנטרי רגיל בקאמרי שעובד מצויין.

גם הגיר בפיג'ו 3008 עם 6 הילוכים עובד לא פחות טוב (בנהיגה ספורטיבית אפילו טוב יותר).

 

 

באופן כללי, תפסיק להיות כזה "גרופי" של VAG (בלי כוונה להעליב).

הגיר שלהם לא מציאה גדולה ומותר להודות בזה, זה לא עושה את הבחירה שלך פחות מוצלחת ואתה לא צריך להצדיק את התכנון הלקוי של היצרן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוא רשם שכבר פנה למוסך 4 פעמים. הזעם הוא על זה שאנשים שאמורים לתת לך שירות קוראים לבעיות של אחרים "אסטטיות". מעניין באמת לדעת איך מר וייזל היה מתייחס לתקלה אסטטית זעומה שאחרי 4 ביקורים לא זכתה לפתרון.

לא רוצה להרגיז את פותח השרשור אבל כפי שהוא ענה לי אז מדובר ביודע כל,כנראה שהלך למוסך התלהם וקבע להם שהם צריכים להחליף לו את המצמדים, לכן קיבל את התשובה שקיבל.

אף איש שרות לא אוהב שקובעים לו מה לעשות.

לי אישית היה סיפור לגמריי אחר וחיובי עם צמפיון ולא בפעם הראשונה,נכון לא מדובר בצדיקים אבל שאני באתי לשם עם בעייה הם אף פעם לא ניפנפו אותי.

הכל תלוי בצורת הדיבור שלך ואיך אתה מתנהג.

לצערי יש במדינה הזאת יותר מדי אבו עלים ויודעיי כל ואני נתקל בהם יום ביומו אצלי בעסק כך שני לא מופתע מהתשובות שקיבל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה צודק, עדיף אם היה כותב לו משהו בסגנון של:

 

 

 

ועכשיו ברצינות -

זה שזאת תקלה אסטטית, לא אומר שהיא לא חשובה. זה פשוט אומר שלא צריך להיכנס לפאניקה ושלא מדובר באיזה ריקול בטיחותי שעלול להשאיר אותך בלי בלמים (ע"ע מקרה פיאט קובו שלא זכה לדיונים בפורום כלל). במקרה הכי גרוע, הרכב יעצר ולא יתקדם. זה לא נעים, זאת תקלה שצריך להתייחס אליה, אבל בטח שלא צריך לעצור את מהלך החיים התקין בשבילה.

אני חולק עליך צביקה וגם על תגובת נציג פליקס.

זו אינה תקלה אסטטית. ההגדרה ממש אינה מתאימה, והיא מזלזלת (לפי דעתי) בבעל הרכב ובתחושותיו.

כ"כ - מאין לכם שהתקלה היא מינורית ושלא תשאיר את בעל הרכב תקוע בדרך ? (הרי תמיד אנו אומרים שלפעמים קשה עד לא ניתן לאבחן תקלות דרך המקלדת). התגובה הראוייה, לדעתי, היתה צריכה להיות הזדהות מסויימת עם בעל הרכב, ובקשה לסור בהקדם האפשרי לבדיקה במוסך.

alfa 156 2.5.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חולק עליך צביקה וגם על תגובת נציג פליקס.

זו אינה תקלה אסטטית. ההגדרה ממש אינה מתאימה, והיא מזלזלת (לפי דעתי) בבעל הרכב ובתחושותיו.

כ"כ - מאין לכם שהתקלה היא מינורית ושלא תשאיר את בעל הרכב תקוע בדרך ? (הרי תמיד אנו אומרים שלפעמים קשה עד לא ניתן לאבחן תקלות דרת המקלדת). התגובה הראוייה, לדעתי, היתה צריכה להיות הזדהות מסויימת עם בעל הרכב, ובקשה לסור בהקדם האפשרי לבדיקה במוסך.

רעידות בהעברה זו בעייה אסטטית הבעייה שלאט לאט הרעידות מחמירות ואז גם הרכב מידרדר לאחור בזינוקים בעליות .

אכן בגיר לא רועד יותר לאחר החלפת המצמדים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סליחה שאול - זו בעייה מכאנית שגורמת לרעידות. זו לא שריטה בג'אנט או רכב שסופק בטעות ללקוח עם ריפודים וורודים במקום שחורים.

alfa 156 2.5.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סליחה שאול - זו בעייה מכאנית שגורמת לרעידות. זו לא שריטה בג'אנט או רכב שסופק בטעות ללקוח עם ריפודים וורודים במקום שחורים.

אכן כן , רק שלא דחוף להיום, אפשר לחיות עם הבעייה גם חודשים .

בכל מקרה אכן מעצבן לנסוע עם רכב שרועד בהעברת ההילוכים במיוחד שהוא חדש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שרשורי ה DSG מזכירים לי את המערכון של דודו טופז ז"ל על מצביעי הליכוד.

לא משנה מה תעשה להם... הם ימשיכו להצביע ליכוד.

 

שרות גרוע, אמינות מוטלת בספק ואנשים עומדים בתור לקנות.

נסתרות הן דרכי האל!

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שרשורי ה DSG מזכירים לי את המערכון של דודו טופז ז"ל על מצביעי הליכוד.

לא משנה מה תעשה להם... הם ימשיכו להצביע ליכוד.

 

שרות גרוע, אמינות מוטלת בספק ואנשים עומדים בתור לקנות.

נסתרות הן דרכי האל!

וגם את אלו שלמרות הכל ממשיכים לספר אגדות יפניות .:lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן כן , רק שלא דחוף להיום, אפשר לחיות עם הבעייה גם חודשים .

בכל מקרה אכן מעצבן לנסוע עם רכב שרועד בהעברת ההילוכים במיוחד שהוא חדש.

טוב שאנחנו מסכימים :lol:

(בלי לפגוע באף אחד - לעיתים אני חושב, שגופים מסויימים זקוקים לפונקצייה הנקראת דובר, ע"מ שלפעמים עם כל הרצון הטוב, דברים יובנו כהלכה ולא יוצאו מהקשרם. חבל להרגיז סתם ככה לקוחות בתגובה "מהירה" שאיננה שקולה דייה).

אני חושב שמוסך פליקס הוא מוסך רציני (היה לי נסיון טוב מאוד איתו, במשך שנים) ומקווה שהבעייה תטופל לשביעות רצון בעלי הרכב.

alfa 156 2.5.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4186 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...