Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקודה יטי ביצוע ריקול מצמד ושירות טוב של סקודה(בסופו של דבר)


goose
שימו לב! השרשור הזה בן 4186 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

טוב שאנחנו מסכימים :lol:

(בלי לפגוע באף אחד - לעיתים אני חושב, שגופים מסויימים זקוקים לפונקצייה הנקראת דובר, ע"מ שלפעמים עם כל הרצון הטוב, דברים יובנו כהלכה ולא יוצאו מהקשרם. חבל להרגיז סתם ככה לקוחות בתגובה "מהירה" שאיננה שקולה דייה).

אני חושב שמוסך פליקס הוא מוסך רציני (היה לי נסיון טוב מאוד איתו, במשך שנים) ומקווה שהבעייה תטופל לשביעות רצון בעלי הרכב.

למרות שגם אני השתמשתי במילה אסטטית, אני מסכים שהמילה הזאת לא ראויה לתיאור התקלה. אפשר להגדיר את התקלה כלא דחופה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 83
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

וגם את אלו שלמרות הכל ממשיכים לספר אגדות יפניות .:lol:

 

סטטיסטית, הייתי הבעלים של שני ואגיות וקיללתי את היום שקניתי אותם, את מי שמכר לי אותם ואת מי שטיפל בהם (רמז - מתחיל ב ג' באמצע יש ג' וגם בסוף... יש ג')

סטטיסטית לפני ואחרי היו לי רק מכוניות יפניות/קוראניות (מלבד אמריקאית אחת לשנתיים שגם היתה סבבה) במשך 20 שנה מעולם לא נתקעתי עם הרכב שלא לדבר על בעיות גיר-מנוע.

סטיסטית נהגתי במשך 12 שנה על ליסינג (רק צרפתי) וסטטיסטית פעם בשנה הרכבים באלו חזרו למוסך על גרר מבלי להזכיר את שלל האורות שדלקו לי בלוח השעונים, דבר שמועלם לא היה עם היפנים.

 

אז סטטיסטית...אני לא מתקרב לאירופאיות

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים שלום לכולם ותודה לכל המגיבים כאן , בין כל התגובות וקצת התלהמויות קיבלתי כאן תשובה.

 

ביום חמישי אני אגש למרכזי בפתח תקווה קודם כל לעדכון תוכנה בגיר(שכבר בוצעה ואין שינוי) אבל הם מתעקשים שלא עשיתי אותה.

 

לאחר מכן יחליטו אם כן צריך או לא צריך להחליף מצמד.

 

זהו אעדכן אתכם בהמשך, לגבי הבחור מפליקס קראתי את התגובה שלך ואני חייב לומר לך משהו אסתתיקה זה טוב בלהוריד שער בלייזר או ניתוח סיליקון ,בין זה לבין מכניקה יש תהום עמוקה אז כדאי שטיפה תשפר את כישורי הכתיבה שלך.

דבר שני זה נכון שניתן להמשיך לנסוע עם הרכב אבל תאמרו לי אתם רכשתי רכב חדש במלוא הסכום עכשיו יש תקלה בייצור האם אני אשם? התשובה היא לא? לדעתי חברה שמאמינה במוצר שלה כלל לא צריכה לגרום ללקוח לבזבז את זמנו וכספו.

ואז בשיטת מצליח לנסות למשוך את הקץ כמה שניתן, במקום אחר בעולם לא מתווכחים איתך ומחליפים כי גם היצרן טוען שיש פגם בחלק הזה

אז.......... שלא יעבדו עליכם!!!

fly low drive fast

zx volcane- c4 vts-B4 spec b -Leon fr-Bmw e46 330i-Mustang gt 4.6

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואם נחזיר רגע את השרשור לעניינו המקורי:

בבעלותי סקודה ייטי שעלתה על הכביש במאי 2011. הרעידות הורגשו מהק"מ הראשון.

לאחר כמה אלפי קילומטרים, הרכב הוכנס לבדיקה במוסך מיכאל גולדברט בצ'קפוסט בחיפה ויצא תוך כמה שעות עם מצמדים חדשים.

 

בנימה אישית, אני מאוד אוהב את הגיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סטטיסטית, הייתי הבעלים של שני ואגיות וקיללתי את היום שקניתי אותם, את מי שמכר לי אותם ואת מי שטיפל בהם (רמז - מתחיל ב ג' באמצע יש ג' וגם בסוף... יש ג')

סטטיסטית לפני ואחרי היו לי רק מכוניות יפניות/קוראניות (מלבד אמריקאית אחת לשנתיים שגם היתה סבבה) במשך 20 שנה מעולם לא נתקעתי עם הרכב שלא לדבר על בעיות גיר-מנוע.

סטיסטית נהגתי במשך 12 שנה על ליסינג (רק צרפתי) וסטטיסטית פעם בשנה הרכבים באלו חזרו למוסך על גרר מבלי להזכיר את שלל האורות שדלקו לי בלוח השעונים, דבר שמועלם לא היה עם היפנים.

 

אז סטטיסטית...אני לא מתקרב לאירופאיות

הכל מזל

לנו היו הרבה צרפתיות בעבודה: פרטנר,בלינגו,307,308,C4 , רנו אקספרס ולא היו לנו בעיות מיוחדות כלל טיפולים וזהו .

 

היתה לנו אמריקאית אחת שהאכילה אותנו מרורים.

 

יפנית אחת אמינה ( סובארו ליאונה 88) ועוד 2 לא אמינות במיוחד, מאזדה MPV שהאכילה אותנו מרורים על בסיס יומי.

 

החזקנו כמה אירופאיות שהיו בסדר , תקלה מעצבנת עם גולף וחוץ מזה לא יותר מדי דברים.

 

ככה שהכל מזל, אני קורה הרבה על צרפתיות ולא מבין על מה מדברים וקורה על יפניות וגם לא מבין על מה מדברים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים שלום לכולם ותודה לכל המגיבים כאן , בין כל התגובות וקצת התלהמויות קיבלתי כאן תשובה.

 

ביום חמישי אני אגש למרכזי בפתח תקווה קודם כל לעדכון תוכנה בגיר(שכבר בוצעה ואין שינוי) אבל הם מתעקשים שלא עשיתי אותה.

 

לאחר מכן יחליטו אם כן צריך או לא צריך להחליף מצמד.

 

זהו אעדכן אתכם בהמשך, לגבי הבחור מפליקס קראתי את התגובה שלך ואני חייב לומר לך משהו אסתתיקה זה טוב בלהוריד שער בלייזר או ניתוח סיליקון ,בין זה לבין מכניקה יש תהום עמוקה אז כדאי שטיפה תשפר את כישורי הכתיבה שלך.

דבר שני זה נכון שניתן להמשיך לנסוע עם הרכב אבל תאמרו לי אתם רכשתי רכב חדש במלוא הסכום עכשיו יש תקלה בייצור האם אני אשם? התשובה היא לא? לדעתי חברה שמאמינה במוצר שלה כלל לא צריכה לגרום ללקוח לבזבז את זמנו וכספו.

ואז בשיטת מצליח לנסות למשוך את הקץ כמה שניתן, במקום אחר בעולם לא מתווכחים איתך ומחליפים כי גם היצרן טוען שיש פגם בחלק הזה

אז.......... שלא יעבדו עליכם!!!

בהצלחה ותפסיק להיות חכם תהיה אסרטיבי ויפתרו לך הבעיות. פה זה ישראל לא ארה"ב ולא אירופה ככה שהמוסכים רגילים לכך שיש אנשים שמבלבלים להם את המוח ולכן השרות שלהם נראה כך.

הרבה פעמיים הלקוח צודק אבל אותם חכמולוגים גורמים לכך שחושבים שגם אתה מבלבל להם את המוח.

בהצלחה ותעדכן :-P

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעייה שלאט לאט הרעידות מחמירות ואז גם הרכב מידרדר לאחור בזינוקים בעליות .

 

אין שום קשר בין הרעידות המחמירות לזה שהרכב מידרדר. רכבים עם dsg בצויידים במנגנון hillhold מלכתחילה, ולא, לא בגלל הרעידות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סטטיסטית, הייתי הבעלים של שני ואגיות וקיללתי את היום שקניתי אותם, את מי שמכר לי אותם ואת מי שטיפל בהם (רמז - מתחיל ב ג' באמצע יש ג' וגם בסוף... יש ג')

סטטיסטית לפני ואחרי היו לי רק מכוניות יפניות/קוראניות (מלבד אמריקאית אחת לשנתיים שגם היתה סבבה) במשך 20 שנה מעולם לא נתקעתי עם הרכב שלא לדבר על בעיות גיר-מנוע.

סטיסטית נהגתי במשך 12 שנה על ליסינג (רק צרפתי) וסטטיסטית פעם בשנה הרכבים באלו חזרו למוסך על גרר מבלי להזכיר את שלל האורות שדלקו לי בלוח השעונים, דבר שמועלם לא היה עם היפנים.

 

אז סטטיסטית...אני לא מתקרב לאירופאיות

 

סטטיסטית עברו אצלנו במשפחה שתי צרפתיות ושתי גרמניות, וסטטיסטית רק באופל אסטרה היו בעיות מחשב בשנה האחרונה שאחריהן הרכב הפגין אמינות מופתית עד גיל 10, והוא עדיין סוחב בהצלחה יפה אחרי תיקון מדחס מזגן.

 

סטטיסטית.

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שרשורי ה DSG מזכירים לי את המערכון של דודו טופז ז"ל על מצביעי הליכוד.

לא משנה מה תעשה להם... הם ימשיכו להצביע ליכוד.

 

שרות גרוע, אמינות מוטלת בספק ואנשים עומדים בתור לקנות.

נסתרות הן דרכי האל!

עדיף בשביל זה לנהוג בפחנועים יפניים ?

אנשים רבים מעדיפים לסבול את השירות ה"נהדר" של צ'מפיון ולהנות מבאמת אחלה של רכבים.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המושג "פחנוע יפני" היה נכון לפני 10 שנים.

אשמח אם תוכל לציין למה אתה קורא להם "פחנוע יפני", ובבקשה אל תזרוק שטויות כמו פח או צליל טריקת דלתות או משהו כזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדיף בשביל זה לנהוג בפחנועים יפניים ?

אנשים רבים מעדיפים לסבול את השירות ה"נהדר" של צ'מפיון ולהנות מבאמת אחלה של רכבים.

 

חווית נהיגה היא על הכביש ולא במוסך או מול המקלדת במלחמות מול היבואן.

חווית נהיגה זה שהכל עובד כמו שצריך, לא מזייף, לא מהבהב ולא מתקלף והופך לעיסה דביקה ברכב שהיית מצפה ממנו לקצת יותר.

חווית נהיגה זה להניע בבוקר ולא לגלות אורגן אורות בלוח השעונים של חיישנים שלא מתחשק להם לעבוד.

חווית נהיגה, זה לשמור את הכסף שלך לסטייק טוב ולא לתרום אותו למוסך על חלק פלסטי שעולה ליצר שקל ונמכר בשש מאות...

 

אולי אני פרימיטיבי, אבל ככה אני רואה את זה.

 

אגב... תתפלא לא כל היפניות הן "פחנוע" יש כמה מהן שאפילו מהנות לנהיגה לא פחות מהוואגיות. בדוק!

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל אחד וההעדפות שלו. לא בהכרח הנאה מנהיגה הוא הראשון בסולם העדיפויות שלי. גם סובארו אימפרזה נותנת אחלה הנאה מנהיגה בWRX והילך. עדיין, אני לא יעדיף אותה על וואג GTI פשוט כי אני מרגיש שאני מקבל חבילה שלמה יותר מהאימפרזה. גם ספורטיבי וגם משפחתי. איזו משפחתית יפנית היום יכולה להתחרות בוואגיות ? אפילו הסיוויק החדשה כאילו הלכה אחורה לעומת הדגם הקודם. קורולה? טידה? 3? אף אחת. אפילו לא להתחרות בקוריאנים. כבעלים של יפניות רבות בעבר ובהווה וכבעלים של וואגיות רבות בעבר ובהווה אני מוכרח לומר שאכן היפניות לרוב היו אמינות יותר, אך תמיד, אבל תמיד, הוואגיות (גם היום) מפנקות יותר, מרגישות איכותיות יותר בכל קנה מידה, נוחות יותר. בקיצור, יותר אוטו. אגב, אם מישהו כה משתוקק לשירות טוב של פולקסוואגן - פנו לפולקסוואגן נצרת - גורג' והנרי דור.

כבר 25 שנה שאני לקוח שלהם, עם 4 מכוניות שונות, ומעולם לא התאכזבתי מהשירות. מעולם.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר לסכם שטכנולוגיה חדשה נוטה יותר לתקלות ואילו טכנולוגיה מיושנת נוטה לפחות תקלות.

לפי דעתי זו ההשוואה המדוייקת בן הגרמניות ליפניות.

אני מעדיף את הקידמה ומוכן לשלם בביקור במוסך פעם בכמה זמן, אצלי הביקור היה פעם בחמש שנים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל אחד וההעדפות שלו. לא בהכרח הנאה מנהיגה הוא הראשון בסולם העדיפויות שלי. גם סובארו אימפרזה נותנת אחלה הנאה מנהיגה בWRX והילך. עדיין, אני לא יעדיף אותה על וואג GTI פשוט כי אני מרגיש שאני מקבל חבילה שלמה יותר מהאימפרזה. גם ספורטיבי וגם משפחתי. איזו משפחתית יפנית היום יכולה להתחרות בוואגיות ? אפילו הסיוויק החדשה כאילו הלכה אחורה לעומת הדגם הקודם. קורולה? טידה? 3? אף אחת. אפילו לא להתחרות בקוריאנים. כבעלים של יפניות רבות בעבר ובהווה וכבעלים של וואגיות רבות בעבר ובהווה אני מוכרח לומר שאכן היפניות לרוב היו אמינות יותר, אך תמיד, אבל תמיד, הוואגיות (גם היום) מפנקות יותר, מרגישות איכותיות יותר בכל קנה מידה, נוחות יותר. בקיצור, יותר אוטו. אגב, אם מישהו כה משתוקק לשירות טוב של פולקסוואגן - פנו לפולקסוואגן נצרת - גורג' והנרי דור.

כבר 25 שנה שאני לקוח שלהם, עם 4 מכוניות שונות, ומעולם לא התאכזבתי מהשירות. מעולם.

 

זרקת מילים ואין לך כיסוי. לא נתת פרט אחד ספציפי למה יפניות זה "פחנוע". מה זה להתחרות? להתחרות במה? ומי בכלל קבע שהן לא יכולות להתחרות בוואגיות? אתה?

 

shaulc, מאיפה השטויות שהיפניות פחות "טכנולוגיות"? יפן היא בירת הטכנולוגיה העולמית, ובכל מצב, אני אעדיף רכב מפוצץ טכנולוגית תוצרת יפן מאשר כזה שיוצר בגרמניה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היפניות באופן מסורתי פחות מתקדמות טכנולוגית מהאירופאיות (ע"ע גירים אוטומטים ולא תיבות כפולות מצמדים, מנועים אטמוספרים בדגמים העממיים ולא מנועים מוגדשים, פחות מערכות מתקדמות), מה שבאופן טבעי תורם לאמינותן. ליפנים יש גם עוד הרבה מה ללמוד מהאירופאית הממוצעת בנוגע לאיכות תא הנוסעים.

 

לי אגב יש ג'טה שתהיה בינואר בת 4 והדשבורד נראה חדש, לפני שיעלו כאן סיפורים על קילופים כאלה ואחרים. כנ"ל היה גם עם אסטרה 2001.

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4186 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...