Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עוד סיפור על קטנוען עם משאלת מוות אמיתית


Accent Coupe
שימו לב! השרשור הזה בן 4045 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אהוי לכם!

היום בבוקר נסעתי בשטח עירוני למדי בעיר במרכז הארץ.

הגעתי לרמזור עם 3 נתיבים, 2 הימניים ממשיכים ישר, הכי שמאלי לפנייה שמאלה.

אני עמדתי ראשון בנתיב הכי ימני, משמאלי וקצת מלפניי קטנוע על המעבר חצייה, ומשמאלנו עוד רכב, עד כאן הכל בסדר ודיי רוטיני.

האור מתחלף לירוק, אני מתחיל בנסיעה ויצא איכשהו שהייתי הראשון שיצא ברמזור, לפני הקטנוען ולפני הרכב משמאלו.

ואז אחרי 30 מטר בערך, הקטנוען עוקף אותי, נוסע מלפניי דיי קרוב, ודופק ברקס, וגם אני עושה זאת כדי לא להכנס בו, ואז עוד פעם וגם אני אחריו.

הבנתי שכנראה בא לו למות היום או שהחיים שלו סתם מחורבנים, אותתי שמאלה כדי לעקוף, והוא עובר לנתיב השמאלי גם ועוד מעט מאט בצורה מהירה וגורם לי גם למחוץ את הדוושה האמצעית. ואז הוא המשיך לנסוע כי הגענו לעוד צומת.

עד עכשיו אני מנסה להבין מה קרה פה, הוא התעצבן בגלל שיצאתי ראשון בצומת וזאת זכות ששמורה רק לדו גלגלי, או שהוא החליט שהוא מתאבד היום עם הקטנוע?

מישהו עם קפריזה קצת, אבל ממש קצת יותר קצרה משלי, היה מורח אותו בכביש בכוונה.

"איזה טעם זה?"

"פנקוטה"

"יאללה פנק אותה!"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אולי הוא רק לא ידע איפה הוא או היה בטלפון?

 

או שאולי הוא באמת ערס?

 

אתה צודק ב 100% ההתנהגות שלו בהמתית. אין הצדקה!!

 

כנהג ישראלי צריך גם לדעת להתמודד אם זה. נהג\רוכב אשר בולמים בפתאומיות - מתרחקים מהם הרבה - יותר רחוק, עוד יותר רחוק יופי. עכשיו שאתה רחוק ממנו שיתנהג כמו בהמה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רבים מהם חושבים שזה שעבירות התנועה שלהם הפכו לנורמה זה גם אומר שמה שהם עושים הוא לגיטימי ומגיע להם לעשות כל מה שבא להם, אז כנראה שכן, הוא ניסה "להעניש" אותך.

מעניין כמה רוכבי דו"ג יש במדינה שמסוגלים להסתכל במראה ולהגיד "אני נוסע כחוק". כנראה שלא יותר מדי

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום אני נוסע אחרי צומת יגור לכיוון חיפה. עוקף משמאל יונדאי כשאני במהירות 95. תוך כדי העקיפה, עוקף אותי בפראות מימין קטנוע שהערס שיושב עליו הוא עם שני רגליים מקופלות על המושב. וזה כשהוא נמצא בין שני רכבים!

עוד שנייה והוא היה נמחץ.

 

מקרה אחר-

אני פונה ימינה ברמזור בעיר. רק נתיב אחד לפנייה ימינה ואני בו. מימין (!!!) עוקף אותי טוסטוס.

 

עוד שנייה אחת של חוסר תשומת לב מצידי, בשני המקרים, ואני הייתי רוצח והחבר׳ה האלה היו עם משפחה אבלה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי הצופר שלך אינו מספיק חזק ? :-)

ובנימה יותר רצינית - משוגעים יש בארבע גלגלים ובדו גלגלים, רק שאם חו"ח מישהו מהדו גלגליים נפגע - אללה ירחמו.

אני משתדל כמה שיותר, לתת לדו"ג לצאת ראשונים מהרמזור, ושייסעו להם, שלא יסכנו לא את עצמם ולא אותי, משתדל לתת להם לעבור איפה שרק הם רוצים ובלבד שייסעו ויתרחקו. לא שזה לא מרגיז, אבל עדיף ככה (ואולי לטבל באיזו צפירה הגונה) מאשר "לפגוש" אחד.

alfa 156 2.5.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוא אני יתן נקודת מבט מצד של הקטנוע לדעתי מה קרה שם, כי גם אני רוכב על קטנוע. הרמזור אדום 3 נתיבים הכל מלא מכוניות כולם עומדים, אני עם הקטנוע יעבור בזהירות בין המכוניות ויעצור לקראת המעבר חציה, הכל טוב ויפה. הרמזור מתחלף לירוק, הרכב מימני נותן גז קצת יותר מהרגיל ומתחיל להאיץ מצד ימין שלי, אני גם כן מתחיל להאיץ אבל בגלל שאני צריך למצוא את הנקודת שיווי משקל שלי הקטנוע נוטה קצת ימינה וכמעט נוגע בדלת האחורית של הרכב שהאיץ בחוזקה.

 

זה שהוא ניסה ללמד אותך לקח או "להחזיר" לך אני ממש לא מצדיק את זה.

 

יש על הכביש כל כך הרבה נהגי מכוניות שלא שמים על חוקי התנועה ומסכנים פי 200 את הרוכבי דו הגלגלי.

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאטריקס - בעצם העובדה שאתה נדחף בין הנתיבים במקו םלהמתין בנתיב שלך אתה מסכן את עצמך, שלא לדבר על כך שאתה עובר על החוק. ומעבר לכך - אינך יכול לצפות מדי בדיוק אותו רכב יצא לדרכו כאשר הרמזור מתחלף לירוק, ולא חלה עליו שום חובה להמתין עד שהוד קטנוענותו יצא לדרכו - כל עוד הרמזור ירוק והנתיב שלו פנוי הוא רשאי לצאת לדרך גם בלי להמתין לך. לכן אתה - ועוד אלפי רוכבים כמוך - מסכנים עצמכם במודע בפגיעה גם מרכב ה נוסע כחוק.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

matrix, אני כמו אחד המגיבים מעלי משתדל לתת לרוכבי הקטנועים לצאת לפניי ולא להגיע לסיוטואציות כאלו איתם, אבל בחייאת אלוהים - למה יש נטיה כזאת חזקה אצלנו להצדיק עבריינות?

סתם, בנושא דומה, היתה אתמול כתבה בYnet על מגבלות ושינוים בחוק שרוצים להעביר, כדי למנוע מרוכבי האופניים לרכב על כבישים בינעירוניים, כי 75 מהם נהרגו בשנים האחרונות בתאונות. אתה חושב שמישהו מהם לוקח אחראיות על זה שהם נוסעים 4-5 אנשים בשורה בכבישים מהירים? כנ"ל גם עם רוכבי הקטנועים.. לא צריך להסביר איך אתה כמעט מתהפך כשאתה נתקע במכנית. צריך שפשוט תבינו שאי אפשר לזגזג בין מכוניות כאילו הן קונוסים, להכנס בפול ספיד לצמתים, כשאתם יודעים שהנג באוטו מסתכל על הרמזור במקרה הטוב ועל הרדיו במקרה הרע (כי למה שיצפה שמישהו יעקוף אותו כשהוא עומד ראשון באור אדום?) ואז עןד להיות מופתעים ממה שקורה אחר כך.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאטריקס - בעצם העובדה שאתה נדחף בין הנתיבים במקו םלהמתין בנתיב שלך אתה מסכן את עצמך, שלא לדבר על כך שאתה עובר על החוק. ומעבר לכך - אינך יכול לצפות מדי בדיוק אותו רכב יצא לדרכו כאשר הרמזור מתחלף לירוק, ולא חלה עליו שום חובה להמתין עד שהוד קטנוענותו יצא לדרכו - כל עוד הרמזור ירוק והנתיב שלו פנוי הוא רשאי לצאת לדרך גם בלי להמתין לך. לכן אתה - ועוד אלפי רוכבים כמוך - מסכנים עצמכם במודע בפגיעה גם מרכב ה נוסע כחוק.

 

אתה צודק לחלוטין. על כל אופנוע/ קטנוע לחכות בנתיב שלו ולא לעקוף.

תגיד לי אתה אמיתי? מה שווה דו״ג אם לא בשביל לעקוף את הפקקים.

 

פותח השרשור ציין שיצא שהוא התחיל את הנסיעה יותר מהר להרגיל, או במילים אחרות פתח את הנסיעה בעבריינות.

 

קל לראות את צד אחד, תנסו פעם להסתכל גם על נהגי הרכבים בצורה כ״כ ביקורתית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשאני מבחין בדו"ג באחת המראות שלי אני נכנס אוטומטי למצב נהיגה של סבתא זקנה ועושה כל מה שאני יכול כדי שהוא יעקוף אותי ויתרחק ממני.

כל פעם שהם עוקפים מהשול תוך כדי פניה שלי לימין הלב יורד לי הלב לתחתונים, הרי מספיק פעם אחת לא לשים לב ואני מורח אותו על הכביש וזוכה לכותרת בידיעות אחרונות..

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאטריקס - בעצם העובדה שאתה נדחף בין הנתיבים במקו םלהמתין בנתיב שלך אתה מסכן את עצמך, שלא לדבר על כך שאתה עובר על החוק.

אין סכנה בלזגזג בין מכוניות עומדות ברמזור אדום שכן הן עומדות. בנוגע לזגזוג תוך כדי תנועה, צודק זה מסוכן ויותר מכך לא יעיל, כמה אתה כבר מרוויח 5-10 קמ"ש יותר משאר התנועה? לא כדאי ולא שווה.

בנוגע לחוקיות העיניין, לא נראה לי שיש אם זה בעייה כל עוד אתה לא מסכן אף אחד או חוצה קו לבן וכ"ו

 

חוק זה חוק - נכון. אבל בפורום רכב. אבל לטעון שX חוליגן כי עבר על החוק, כל חוק, זו צדקנות של אור ירוק ולא שייך לכאן לדעתי.

 

במקרה של פותח השרשור כפי הנראה היה אופנוען ערס (יש לא מעט כאלו). אנחנו לא נחנך אותם בזה שנעשה להם דווקא או נצפור.

אני מציע גישה אחרת אשר מסייעת לאופנוען הנורמטיבי. זה עוקף את התור אבל לא נכנס לתוך הצומת באדום. זה שמזגזג בפקק ונוסע בשול הימני בעומס אבל לא עוקף מימין תוך כדי פנייה של הרכב ימינה. נסו להשאיר לאופנוען הזה קצת מקום, הוא באמת לא צריך הרבה. מטר וחצי לפני קו עצירה קצת מקום בצד בזמן הפקק ותראו איך שכמות ההפתעות שלכם תרד פלאים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניראה ע"פ שלפי כמות ברקסגז שנתתה אתה צריך לבדוק את הרפידות ברקס שלך..(צוחק)ועכשיו רציני למה שיחקתה איתו ונתתה לו להמשיך להתגרות בך?מה עם הרכב שנוסע אחריך?סביר להניח שגם הוא לא נהנה מהמשחק הזה,פעם הבאה אתה רואה אופנוען כזה תוריד את המהירות ותן לו להתרחק כמה שיותר מהר ממך,בשבילך,לא בשבילו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה צודק לחלוטין. על כל אופנוע/ קטנוע לחכות בנתיב שלו ולא לעקוף.

תגיד לי אתה אמיתי? מה שווה דו״ג אם לא בשביל לעקוף את הפקקים.

 

פותח השרשור ציין שיצא שהוא התחיל את הנסיעה יותר מהר להרגיל, או במילים אחרות פתח את הנסיעה בעבריינות.

 

קל לראות את צד אחד, תנסו פעם להסתכל גם על נהגי הרכבים בצורה כ״כ ביקורתית

 

בולשיט מהזן הגרוע ביותר.

מכל המסקנות שאפשר להסיק מהמקרה הסקת את המסקנה הכי מטומטמת, מיותרת ומתלהמת שאפשר היה להסיק.

לא פתחתי את הנסיעה מהר מהרגיל, פשוט יצא שהייתי יותר עירני אז יצאתי ראשון ברמזור לאחר שהתחלף לירוק, זה הכל.

אני נהג מאוד אדיב מחושב ואחראי, ממש לא נהג של האצות ברמזורים ונסיעה במהירויות גבוהות בדרך אורבנית.

נסיעה עבריינית זה הדבר האחרון שאפשר להגיע עליי שאני עושה.

לפי המשפט הדבילי שרשמת, כל בן אדם בעולם שיצא ראשון ברמזור שהתחלף לירוק הוא עבריין, ממש פניני חכמה.

"איזה טעם זה?"

"פנקוטה"

"יאללה פנק אותה!"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4045 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...