רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,574 נושאים בפורום הזה
-
- 11 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום אנשים השאלה שלי היא שפוטה איך לא מצאתי לה פתרון ,ברשותי מכישר ציטה C50i שאני מניע את האוטו כל בוקר , לוקח לציטה שלי איזה 4 דקות עד שהיא מוצאת לוינים. אז נכנסתי לEBAY ואני מחפש אנטנה חיצונית למכשיר שלי . מצאתי מלא, כל אחד בתדר שונה. אשמח אם תכולו לומר לי אם הלינק הזה מתאים לציטה או לא , מבחינת תדרים ... או שאני אשאל אחרת האם מישהו יודע באיזה תדרים בציטה C50i עובד ??? תודה רבה חן http://www.ebay.com/itm/MCX-GPS-antenna-Aerial-for-TomTom-ONE-GO-520-720-920-T-NEW-/380459327924?pt=GPS_Antennas&hash=item589524a1b4
הודעה אחרונה מאת chen132, -
- 1 תגובות
- 691 צפיות
שלום נכון הוא לא הטופ ואפילו לא קרוב השאלה היא אם כל התדרים מתאימים לארץ והאם לדעתכם הוא יחסוך לי את הדוח הבא ? למישהו יש כזה ?
הודעה אחרונה מאת moshe333, -
זקני הדור ראו, או נסעו, במאה הקודמת בפחון חביב וחמוווד של סיטרואן, 2CV, קרוי דה-שבו (שני סוסים). אפילו בצה"ל היו כאלו. יש כמה כאלו בישראל שנוסעות, מועדון ה-5 יוכל להרחיב. רכב מיני-מינימלי, חסכון בכל מרכיב אפשרי, (אפילו החלונות נדחפו ביד לחצי פתיחה, כדי לחסוך מנגנון ידית לחלון) - מנוע חלשלוש, נדמה לי 500CC. אז לא חשבו בטיחות ולא איבזור. העיקר שיהיה במחיר נמוך מאוד וכמעט לכל אחד ואחת. א-ב-ל רכב שהוכיח אמינות יחסית גבוהה, מגיע בנסיעה או קפיצות לכל פינה ולכל מקום. אבל ממש לכל מקום, בלי להתיימר להיות ג'יפ. לא בכדי הפך לסמל וערגה נוסלטגית, כמו הפיאט 500 שהיתה המקבילה מאיטליה, וגם היא שורדת במועדוני מעריצים באירופה עד היום. מנכ"ל סיטרואן אישר היום, סופסוף, את הש…
הודעה אחרונה מאת יוסי פרנקוס, -
עם מנוע 1.6 טורבו(200 כ"ס), גיר רובוטי כפול מצמדים ללא אלטרנטיבה ידנית וחמש דלתות בלבד, זו לא הקליאו הנוכחית שכל חובב הגה חייב לנסות ולו פעם אחת. המאפיינים של החדשה שונים, אך יש לקוות שרנוספורט הצליחו להוציא מהגברת את המיטב. מהמעט שקראתי על רשמי נהיגות מבחן בקליאו החדשה(דגמים רגילים), הבסיס מוצלח מאד - כך שיש על מה להתבסס. כמובן שגם כאן יש תפריט לשינוי מאפייני הנהיגה(מעצבן ומיותר, נקרא RS DRIVE) ומערכת עוד יותר מיותרת בשם R לינק, המדמה את צליל המנוע למנועים מפורסמים ומשמיעה לכם את זה דרך הרמקולים. קליאו שנשמעת כמו פרארי? לא תודה. תנו לי קליאו שנשמעת טוב, מהמנוע ומהמפלט. העיצוב, לטעמי, משגע. http://www.netcarshow.com/renault/2013-clio_rs_200/
הודעה אחרונה מאת amiger, -
- 3 עוקבים
- 9 תגובות
- 1 אלף צפיות
אני כבר חודש+ עם המכשיר, הוא מתוכנת, ואמור להיות תקין לחלוטין. למרות זאת, בכל 3000 הק"מ שעשיתי איתו (כל הארץ צפון ודרום!) עוד לא הגעתי למצב שהוא מצפצף על יותר מ1-3 נקודות (הנורות העגולות הקטנות), עברתי ליד עשרות ניידות תנועה, האם לאף אחת מהן אין דבורה?! ובכלל, הוא פשוט מצפצץ המון, כשזה קורה הוא מציג לי את המספר 1 על הצג (מזהה מכשיר אחד), והצפצוף ברווח גדול ומתוך כל הנורות נדלקת נורה אחת או שתיים, ואז זה נעלם וחוזר למצב U. מה זה אומר? שהניידות רחוקות ממני ולפתע יצאו מהטווח? איך עוד לא הגעתי למצב שבו הניידת מתקרבת מעט יותר כך שהצפצוף יתחזק ויתר הנורות ידלקו. כמו כן, לפעמים כשעוברים במקומות מסויימים כמו מחסומי חניה וכו' הוא מצפצף ללא הכרה וכל הנורות נדלקות, תקין נכון…
הודעה אחרונה מאת Ray71, -
חזרתי עכשיו הביתה מבילוי לילי בת"א, ובדרך לכפ"ס, קצת לפני צומת רעננה, נתקלתי במחסום משטרתי מאחוריו משתרך פקק ארוך. עמדתי בפקק כחצי שעה (!) עד שהגעתי סוף סוף למחסום, בו הוגש לי לאחר כבוד נשיפון ולאחריו שוחררתי לדרכי. איך זה יכול להיות הגיוני שהמשטרה מחליטה על דעת עצמה לחסום כביש ראשי בן ארבעה נתיבים שמלא במכוניות גם ב-2 בלילה, וכל זה בהתחשב בעובדה שגם אם היא תעצור שיכורים - מוקד הבילויים הגדול הקרוב ביותר נמצא רבע שעה נסיעה בין עירונית מהמחסום, ככה שהשיכורים הספיקו לסכן את כולנו במהירות תלת ספרתית עד שנעצרו? אגב, בשוליים נעצרו לא מעט מכוניות, ובדיעבד הבנתי שמדובר בשיכורים שמבינים מה צפוי להם אם ימשיכו... הם יחכו שם שעה-שעתיים עד שהמחסום יתפזר, ואז ימשיכו הביתה. א…
הודעה אחרונה מאת aka77, -
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
ברנש גרמני שתוי שכח איפה החנה מכוניתו - שנמצאה אחרי שנתיים http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4291209,00.html
הודעה אחרונה מאת shalomd15, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 21 תגובות
- 8.4 אלף צפיות
מכיוון שנתקלתי בכמה מהמושגים האלה פה, ומכיוון שאין לי כלכך מושג מה הם אומרים, אשמח לדעת מה אומר כל נתון, בעיקר אלה הרלוונטיים לנהיגה ברכב ידני (כמו הספק שיא), וכמו כן הסבר על נהיגה ברכב ידני מבחינת סל"ד שיא ודברים כאלה.. תודה מראש...
הודעה אחרונה מאת toxin, -
-
- 9 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
למי יש נטיה להענות למושכות ? קראתי ביקורות לא חיוביות על הקיימן, ה S2000 ועוד כמה ששכחתי, ואני מניח שהמיאטה תשלף ראשונה כנכנעת העממית. אז חוץ מהמאזדה (נגיד, אין לי מושג באמת) מי עוד ידידותית לנהג הרוצה להשאר על האספלט בכיוון הנסיעה המקורי ?
הודעה אחרונה מאת Alonyam, -
- עוקב אחד
- 32 תגובות
- 5.1 אלף צפיות
יפה ביותר
הודעה אחרונה מאת Natan_, -
-
- אחראי פורום
- 5 עוקבים
- 91 תגובות
- 9.5 אלף צפיות
ידיעה טריה מכלכליסט: http://www.calcalist.co.il/markets/articles/0,7340,L-3583928,00.html אני מקווה שזו לא תחילת הסוף של הפרויקט.
הודעה אחרונה מאת wil, -
-
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם! רציתי לשאול האם זה כח המומנט כאשר אני מגיע ל45 קמ"ש בהילוך ראשון? זאת אומרת הצלחתי להגיע להילוך ראשון ואוטו כבר מתחיל להתאמץ,לא שואל אם זה יפה או לא,שואל אם אני יכול להגדיר את זה כמומנט..(?) ואם כן מה לגבי כ"ס שאני אומר שב140 (נגיד) האוטו ממצא את מירב כוחוס הסוס שלו,מה ההבדל?.. תודה לעוזרים!
הודעה אחרונה מאת חן ג., -
מוצרים של מגווירס 1 2
מאת francis_r- 24 תגובות
- 7.3 אלף צפיות
לחברי הפורום שאלה קטנה . מהיכן אתם משיגים את מוצרי טיפוח הרכב של מגווירס . בדקתי באיביי ואמאזון ,אך נראה שהמשלוח גבוה ביחס לעלות המוצר . אודה לעזרתכם. הבנתי שהמוצר לא ניתנים לרכישה בארץ .
הודעה אחרונה מאת francis_r, -
- 3 עוקבים
- 24 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
היום בבוקר יצאתי מאוחר יחסית מהבית לעבודה כך שבאזור שעה 10:00 הגעתי למזלג הפיצול בין כביש 1 לנתיב המהיר, שהשימוש בו עלה באותה עת 7 ש"ח בלבד. בלי לחשוב פעמייים עליתי על הנתיב המהיר (מודע לכך שייתכן ואצא "פראייר") ומאוחר יותר חלפתי במהירות של למעלה מ-100 קמ"ש על פני פקק לא קצר של אלפי רכבים זוחלים. מה שהפתיע אותי (ולא בפעם הראשונה) הוא כמות רכבי הפאר שבעליהם מעדיפים לעמוד בפקק מעצבן כדי לחסוך 7 ש"ח, ובהם מרצדסים, בימרים, אאודי ו-SUVיס חדשים מהניילון ואפילו פורשה 911 חדשה יחסית שהצלחתי לראות. לא מצליח להבין את ההיגיון בזה.
הודעה אחרונה מאת מגאן קבריו, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
יש אפשרות לראות את החום מנוע או שעון גדישה באיביזה החדשה?
הודעה אחרונה מאת dvirk11, -
- 10 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
האם מישהו יודע ויכול לזהות על איזו מצלמה מדובר, חברה דגם כל דבר כזה יעזור מאוד... 2:13 ארצות הברית. תודה מראש מקס.
הודעה אחרונה מאת adidas1, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 22 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
http://pressroom.toyota.com/releases/toyota+voluntary+safety+oct10.htm מפסק חלונות חשמליים
הודעה אחרונה מאת ceyal, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 29 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
פרטים : מעולם לא היה לי ביטוח מקיף אין לי תביעות בן 30 רישיון נהיגה משנת 99' סוג הרכב : קרייזלר סברינג 2001 נפח 2700 התקשרתי היום בכדי לקבל הצעת מחיר מחברת הביטוח וההצעה עמדה על 11K. הנציגה חשבה שאולי יש בעיה במחשב שלה וביקשה לחזור אליי מאוחר יותר בכדי שתבדוק האם זה הגיוני. כשחזרה אליי השיבה : "המחשב בסדר , זה המחיר והוא גבוה בגלל עלות החלקים ונפח המנוע" בגלל שאין לי ניסיון בעינייני ביטוח רציתי לשאול כאן האם יש בינכם אנשים שמחזיקים רכב דומה בנתונים שלו ויכול לשפוך מעט אור ?
הודעה אחרונה מאת mickey, -
-
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 6 אלף צפיות
יש לי חבר שחוזר מארה"ב עוד שבועיים, ביקשתי ממנו שיביא לי קיט 4 בקבוקי ספריי של פלסטידיפ, אם הוא שם את הבקבוקים במזוודה שנשלחת לבגאז' של המטוס תהיה בעיה להביא ?
הודעה אחרונה מאת A_lex, -
- עוקב אחד
- 19 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
אני מזמין רכב חדש, ונראה לי שכדאי לי בעצמי להחליט ולהודיע איפה אני רוצה שיעשו לי את ההתקנה, לדעתי בצד ימין של הדשבורד יהיה יותר נוח מאשר מעל המראה האחורית, משיקולי שדה ראייה.. מה דעתכם?
הודעה אחרונה מאת odedos, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לפני כמה שבועות כאשר עמדתי בצומת מאחד הצדדים התחיל לנסוע רכב באדום ונכנס בשתי רכבים שעברו בירוק בנתיב הנגדי ניגשתי לסייע ואחד הרכבים שנפגע התגלה להפתעתי כשכן וחבר טוב. למזלו מותקנת לי מצלמה ברכב והכל מתועד כמובן שהסרטון נשמר והועבר אליו. הרכב הפוגע היה מכפר קסם.... שכמובן לא יודע שהתאונה מתועדת. במשטרה מבקשים ממני מכתב שהסרטון לא נערך אחרת הוא לא קביל . אני כמובן מעדין להשאר בעילום שם . האם השוטר צודק ? האם בית משפט יחשוב אחרת ? הבעיה שלי מתחילה בכך שאין לי אפילו טיפה של אמון במשטרה שתשמור על המידע באילום שם. מישהו נתקל בבקשה לאישור אמינות שכזה ? רק לציין שבסרטון מופיע תאריך ושעה ! תודה
הודעה אחרונה מאת נהגת שודים, -
קורסה או פביה
מאת rlymr- 1 תגובות
- 877 צפיות
מה כדאי (נסיעה רוב הזמן עירונית משהוא )קורסה או פביה
הודעה אחרונה מאת maxcher, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 33 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
http://www.youtube.com/watch?v=cqoBi4Ebpkw&feature=related חראם כואב הלב...
הודעה אחרונה מאת ברווז, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
זה מוביל אותי למסקנה שהמסחריות עם החלונות מגיעות ככה והם חותכים להם את המתכת ושמים שם חלונות. השאלה היא מה החיסכון הגדול שלהם פה? לא יכלו לעשות את הדפנות חלק ואז לחתוך? או לייצר 2 צורות שונות לגוף המתכת? זה פוגע ביופי של הרכב, כאילו אוטמים חלון של בית עם בלוקים. עד כמה שמסחרי יכול להראות יפה
הודעה אחרונה מאת Miraz, -
-
- 1 תגובות
- 805 צפיות
שלום לכולם כרגע אני משתמש בווקס של מגווירס NXT 2.0 ורציתי משהו יותר טוב הסתכלתי באתרים ומצאתי את הווקס קרנובה של R222 רציתי לדעת אם מישהו השתמש בו ויכול לתת לי חוות דעת עליו מצאתי באייבי http://www.ebay.com/itm/R222-previously-P21S-Concours-Carnauba-Wax-/180972479026?pt=UK_Car_Accessories_Car_Care_Cleaning&hash=item2a22cce232 ב70$ האם זה ווקס טוב ומומלץ? תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת pasat04, -
תיבת הילוכים רציפה 1 2 3 4 5
מאת petrolhead-18-
- אחראי פורום
- 5 עוקבים
- 72 תגובות
- 34.7 אלף צפיות
שלום, לאחר שחרשתי את הפורום וקראתי כל הודעה אפשרית בנושא עדיין לא הבנתי דבר אחד: אם התיבה הרציפה כ"כ יעילה וחסכונית-למה לא משתמשים בה יותר? אשמח אם מישהו יכול לפרט בצורה מסודרת את היתרונות מול החסרונות שלה ולמה היא פחות נפוצה מתיבות אחרות? תודה.
הודעה אחרונה מאת dorki, -
-
ניחוח ספורטיבי והמון כוחות סוס לכבוד שמחת תורה - ממש כמה שעות לפני שנסגר מגזין הגה, הספקנו לחלץ מהעורך לשעבר מבחן השוואתי מעניין. סוג של קונטרה למבחן ההוא שפורסם לא מזמן באחד מהמגזינים הכלכליים. אוהד אלגוב משווה בין טויוטה GT86, רנו מגאן CUP RS ופיג'ו RCZ ומחפש את המלכה הבאה של הקטגוריה. וגם - התרשמות קצרה מהגרסה הכי יקרה, הכי חזקה והכי מאובזרת של וולוו S60 שמשווקת בישראל - T6. היא אולי נראית כמו ה-S60 של השכן, אבל עם 304 כוחות סוס היא בטוח נוסעת הרבה יותר טוב. וולוו S60 T6 - נהיגת התרשמות
הודעה אחרונה מאת roee, -
- 2 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
אשמח להמלצות. הרכב בת״א. כמה אפשר לקבל על גולף דור 2 לברזל?
הודעה אחרונה מאת colauti 9, -
- 3 עוקבים
- 30 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
היי, בזמן האחרון אני נתקל בהרבה רכבים חדשים שמרחוק מציגים אגזוזים גדולים ומאיימים וכשמגיעים אליהם קרוב פתאום רואים בפנים פיפטה בגודל של צינור גינה שהיה מבזה אפילו טוסטוס 50 סמ"ק משנות השבעים המוקדמות.... מה זה??? ליצרנים נגמר הכסף למתכות אז הם עושים בכאילו? למה הם לא שמים אגזוז גדול ואמיתי? או לחילופין אם הסיבה היא חסכון אז למה לא לייצר סופית שהצינור הקטן מתחבר אליה בצורה חלקה ומדורגת? שמישהו בבקשה ישפוך אור על הנושא ההזוי הזה.
הודעה אחרונה מאת SlowRide, -
סרטון צילום מהאוויר :
הודעה אחרונה מאת igalr,
-
מי מחובר 5 משתמשים רשומים, 1 אנונימיים, 541 אורחים (הצג רשימה מלאה)
