הההתלבטות שלך ליוותה אותי תקופה ארוכה. חיפשתי ג'יפון לא לצורך טיולי שטח אלא לצורך הרגשת שליטה בזמן נהיגה ( רכב גבוה) בעל לוח בקרה שאינו מקושקש, ברור ונוח להפעלה.
בודאי שהייתי מעדיף את ה - מאזדה אך המחיר נראה לי מוגזם יחסית לצרכים שלי.
לפני כשבועיים התחדשתי בקשקאי דגם בסיסי שקניתי במסגרת ההנחה של מועדון הוט והכולל איבזור נוסף ומאז אני מתרגש מכל נסיעה. נכון שהוא קופצני, קצת רועש וצריכת הדלק לא משהו אך חווית הנהיגה יחסית לקורולה שהיתה לי משופרת ביותר . מה שחשוב זו ההרגשה של רכב חזק וגבוה שאתה שולט בו ולא הוא בך.
איני מכיר את החיסרון של גיר רציף .
ההבדל במחיר לעומת המאזדה עבורי עבר את ה - 15000 ש"ח.
עוד משהו - עברתי את גיל ה - 60.