Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5007 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הכי רציני לא עובד במודל היקר נביא מודל יותר זול עד שיימצא המודל שבו גם נרוויח טוב וגם נמכור טוב.

 

אין ספק שמאור עושה כאן עבודה טובה , למרות שהיא לא משכנעת איש לרכוש.

 

המודל העיסקי צריך להיות כרגע , כמו חברת ליסינג במחירים נמוכים מליסינג מקביל כי אתה מקבל רכב בעל ביצועים נחותים מרכב מקביל לו.

 

יקבלו גם הטבה של X ש"ח בשווי ההנאה כמו שברכב היברידי ( אולי שקשוקה יסדר הטבה גדולה יותר ולדעתי מגיע כי זה 100% ירוק ) וככה יתקדמו.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

  • תגובות 91
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

 

אין ספק שמאור עושה כאן עבודה טובה , למרות שהיא לא משכנעת איש לרכוש.

 

 

אל תדאג ישה, נראה לי שאתה מכיר אותי מספיק טוב כדי להבין שאני לא מנסה למכור שום דבר, במיוחד כשזה לא מתפקידי ובמיוחד כשאני מכיר אתכם מספיק טוב כדי לדעת שאתם לא קהל היעד:wink:

 

עם זאת, כדרך כלל ובשרשור הזה בפרט עולות ע"ג הפורום דיי הרבה ספוקולציות, תאוריות מזימה וגם מדי פעם איזה צדיק בסדום עם שאלה קונקרטית בנוגע למיזם, התשתית או הרכב.

לכן, בתור אחד מהשורה בפורום עם גישה לידע ולתשובות חשוב לי לחלוק אתכם את המידע שיש בידיי.

פרויקט חדש, מאור יוצא להתחרות - עקבו כאן

Toyota MR2, 1985 - Sold | Renault-Sport Clio RS (203), 2011 - Black – Sold | Subaru Impreza STI, 2003 -Java Black- Sold

Alfa-Romeo Mito QV, 2011 - Tornado blue - Sold |BMW E30 Coupe, 1989 - Alpine white - Sold

פורסם
הכי רציני לא עובד במודל היקר נביא מודל יותר זול עד שיימצא המודל שבו גם נרוויח טוב וגם נמכור טוב.

 

אין ספק שמאור עושה כאן עבודה טובה , למרות שהיא לא משכנעת איש לרכוש.

 

המודל העיסקי צריך להיות כרגע , כמו חברת ליסינג במחירים נמוכים מליסינג מקביל כי אתה מקבל רכב בעל ביצועים נחותים מרכב מקביל לו.

 

יקבלו גם הטבה של X ש"ח בשווי ההנאה כמו שברכב היברידי ( אולי שקשוקה יסדר הטבה גדולה יותר ולדעתי מגיע כי זה 100% ירוק ) וככה יתקדמו.

 

ישה, זה לא נכון כשמנסים להחדיר מוצר נחות מהמקובל. במצב כזה מחדירים אפילו במחירי הפסד (כדי להפסיד פחות) ואחר כך מעלים מחיר עד לנקודת האיזון.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
אם להתעלם מהמלעיזים ושמחים לאיד ולגשת לגופו של עניין-

 

אני באמת לא מבין על מה כל הרעש, האם זאת החברה הראשונה שמחליפה מנכ"ל?

 

היה מנכ"ל אורנג' שהודח עקב משחקי כוחות, ומנכ"ל אחר שפרש. על איזה מהם אתה מדבר בדיוק?

 

1 מנכ"ל שמודח ע"י הדירקטוריון בעוד שהחברה מתקשה למכור יחידות.

2 מנכ"ל שמודח עקב משחקי כוחות ואגו.

3 מנכ"ל שפרש מתפקידו.

 

כל אלו הם מקרים לגופם וההשוואה ביניהם טיפשית. אם אכן היה מדובר בשינוי ארגוני כפי שנטען ע"י מגיני בטר פלייס יהיו אשר יהיו, לא היה מדובר בהדחה ע"י דירקטוריון אלא על פינוי מקום, או אפילו העברת תחום אחריות של עובד אחד או כמה לחלק אופרטיבי יותר, דבר הנהוג לעשות כאשר המנכ"ל העולמי הוא גם המייסד של החברה.

 

אף אחד לא יכול באמת לדעת מה קרה שם ואני מניח שכל העובדים שם הודרכו בגרסת דובר החברה ובדרך תיאור העניין לציבור, כפי שמקובל בכל חברה גדולה שעוברת הדחת בכיר. מה שכן, אני ממש לא קונה את זה שמדובר בשינוי ארגוני, בטח ובטח כאשר החברה מתקשה להמריא (להמריא? לקפץ אפילו) מעלה ולא עמדה ברוב היעדים והציפיות גם של עצמה וגם ע"פ המקובל אצל חברות בנות 4-5 שנים שהשקיעו מיליונים בשיווק ומאות מיליונים על תשתית.

 

כרגע עושה רושם שהמכירות בקושי מממנות את משכורות הבכירים. :lol:

פורסם
היה מנכ"ל אורנג' שהודח עקב משחקי כוחות, ומנכ"ל אחר שפרש. על איזה מהם אתה מדבר בדיוק?

 

1 מנכ"ל שמודח ע"י הדירקטוריון בעוד שהחברה מתקשה למכור יחידות.

2 מנכ"ל שמודח עקב משחקי כוחות ואגו.

3 מנכ"ל שפרש מתפקידו.

 

כל אלו הם מקרים לגופם וההשוואה ביניהם טיפשית. אם אכן היה מדובר בשינוי ארגוני כפי שנטען ע"י מגיני בטר פלייס יהיו אשר יהיו, לא היה מדובר בהדחה ע"י דירקטוריון אלא על פינוי מקום, או אפילו העברת תחום אחראיות של עובד אחד או כמה לחלק אופרטיבי יותר, דבר הנהוג לעשות כאשר המנכ"ל העולמי הוא גם המייסד של החברה.

 

מכל התגובה שלי, זה כל מה שאתה מצליח לשאוב? פרטנר הייתה הדוגמא הכללית הכי קרובה שהצלחתי להעלות באותו הרגע, לפחות מבין החברות המוכרות.

אין צורך להתפס לקטנות, אבל כנראה שזאת עוד דוגמא לתרבות שאנו חיים בה כאן בישראל.

כולם מחפשים כותרות, לעשות רעש, לרכל... אוהבים לשנוא ולא מוכנים לשמוע שום דבר מעבר.

שנים שאני שומע קולות "למה אין תעשיית רכב בישראל? למה אין פיתוח רכב ישראלי?"

אז הנה, יש משהו בסגנון, כחול לבן שמביא גאווה והצלחה בין לאומית (וכן, הפרוייקט מצליח ואהוד בחו"ל, במקומות שבהן כותרות דרמטיות הן לא הכל), פרוייקט שהכניס לישראל מאות מליוני דולרים ומפרנס בעזרתן מאות משפחות יהודים במדינת ישראל.

לכו תדעו, אולי חו"ח הפרוייקט הזה גם באמת יתרומם, יתפוס תאוצה ויצליח לשחרר, או לפחות להפחות את התלות במדינות ערב והנפט שלהן.

הדוגמא הכי יפה, ממש פה מהפורום שלנו, לפני כמעט עשור- תלונות שמחירי הדלק עולים ל4.75. תן לי מחיר דלק כזה היום ואני אתן לך כליה.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=4284

 

אני בטוח שאם הפרוייקט היה מגיע אלינו ביבוא אישי ממדינה אירופאית, כולם היו מתרגשים. אבל לצערנו, כולם כמו עדר צאן אחרי הכותרות והשנאה.

ואם כבר כותרות, הנה כתבה מהיום שמדברת על כל הנושא ומשתמשת באגסי ובטר פלייס בתור דוגמא, ממליץ לקרוא.

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4288122,00.html

פרויקט חדש, מאור יוצא להתחרות - עקבו כאן

Toyota MR2, 1985 - Sold | Renault-Sport Clio RS (203), 2011 - Black – Sold | Subaru Impreza STI, 2003 -Java Black- Sold

Alfa-Romeo Mito QV, 2011 - Tornado blue - Sold |BMW E30 Coupe, 1989 - Alpine white - Sold

פורסם

רק אני חושב שאילו המהלך הזה היה באמת מתואם עם שי, אז הוא היה יוצא לתקשורת בעצמו, נותן נאום פנטסטי על כמה זה נכון לחברה להחליף למנכ"ל מנוסה יותר, שהוא עצמו ימשיך להיות אקטיבי ולתרום, ואז מציג למצלמה את המנכ"ל החדש ונותן לו את הבמה?

פורסם

אין לי שום ספק שזה מתואם איתו.

אני לא בטוח שלא כופפו את ידו אבל זה בטוח מתואם.

אני עובר בזריזות על חברות הסטארט אפ שהייתי מעורב בהם בחיי, והיו הרבה כאלה, בכל אלה שהצליחו היזם מראש לא ניהל או פינה את המקום כשנגמר שלב הפיתוח הראשוני. נדיר האדם שיש בו גם את היכולת לפתח משהו חדשני, דבר שמחייב סט תכונות מסוים, וגם לנהל, תפקיד שכולל סט תכונות שונה ולעיתים מנוגד לרוחו של המפתח.

נכון שלפעמים צריך להראות ליזם את הדרך החוצה אבל אין מה לעשות, זו הדרך הנכונה וזה מה שעשו גם במקרה של בטר פלייס.

פורסם

מאור, זו לא "החלפה של מנכ"ל" אלא הדחה של הפנים, המייסד ובעל מניות של הפרוייקט. זה לא סתם סימן מצוקה, אלא מצוף SOS שפולטת צוללת שאיבדה שליטה. אף אחד לא ראה באגסי מנכ"ל שכיר שמחליפים אחרי רבעון מאכזב.

אגב, יכול להיות שזה צעד נכון ומתבקש - אבל, זה בטוח לא היה מתוכנן ונעשה בעיתוי קריטי כזה שברור שבBP זה לא "עסקים כרגיל", וזה דווקא בתקופה שבה לשדר החוצה יציבות וקיימות זה הדבר החשוב ביותר.

 

לפי נתונים שהתפרסמו היום בThe Marker, יש לBP כ131 מיליון דולר בקופה, וקצב השריפה הוא מעל 40 מיליון דולר לרבעון. אם הם לא יכניסו משקיע מאוד גדול ומהר, הסיפור הולך להגמר.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

יש דרכים לעשות מהלכים ככה שיתפסו כשינוי חיובי.

כמו שזה מוצג בנתיים זה נראה רע, ומעלה את הרושם שבעלי המניות בבטר פלייס מתחילים להיות לחוצים על הכסף שלהם שאוזל ולפקפק בכיוון שאליו החברה צועדת.

כל זה משדר חוסר בטחון לציבור, שגם ככה רובו הרגיש חוסר בטחון לקנות את הרכב בכספו ולסמוך על זה שיהיה למי למכור אחר כך. (לגבי ההצעה האחרונה שלהם, מי ישלם 9900 שקל לבטר פלייס + 2000 שקל בחודש, אם הכסף שנשאר בקופת החברה מספיק לה לפעילות של שנה אחת בלבד?)

 

הנכס העיקרי של בטר פלייס היה הבטחון המוחלט של שי אגסי שהנה זה קורה וזה יהיה ענק. לי היה ברור שיש המון מכשולים שהוא מתעלם מהם בדרך, אבל היו אנשים שבטח קנו את זה, אבל עכשיו מבינים שגם בהנהלת החברה מפקפקים.

פורסם

אנשים יקנו רכב חשמלי מבטר פלייס כשזה יהיה יותר זול מרכב בנזין מקביל ולא בגלל שום סיבה אחרת. לא לטובה ולא לרעה. תנאי זה עדיין לא מתקיים ולכן אין מכירות.

כמו שאנשים לא בודקים את חוסנה של חברת הליסינג שלהם וחלק ניכר אפילו לא בודק את חוסנו של הקבלן ממנו הם רוכשים בית, הלקוח הממוצע לא יתעניין בחסנה של בטר פלייס ברגע שהענן התקשורתי סביב הפיטורין יעלם לו.

פורסם

למה שיבדקו? מרגע שהבית מוכן הם לא צריכים את הקבלן. (בעיקר אם אין ליקויים בבנייה).

אם חברת הליסינג קורסת גם לא קרה כלום. הם ממילא שילמו רק על החודשים שהם השתמשו.

אבל כשאתה נותן מקדמה לבטר פלייס ואז מגלה שהמוצר מפסיק לתפקד כי התשתית שדרושה לתפקודו לא מוכנה ולא מאויישת, אתה בבעיה.

אם קנית את האוטו אתה בבעיה ענקית.

פורסם
ישה, זה לא נכון כשמנסים להחדיר מוצר נחות מהמקובל. במצב כזה מחדירים אפילו במחירי הפסד (כדי להפסיד פחות) ואחר כך מעלים מחיר עד לנקודת האיזון.

יש שתי גישות

 

הגישה האמריקאית אומרת ככל שתמכור יותר תקבל תנאים טובים יותר ותוכל למכור יותר בזול

 

הגישה היפנית לפני 40-50 שנה כאשר made in japan היה סימן לחרה של מוצר נהגו להיכנס לשוק במחירי הפסד ולעלות לאט לאט ככל שמתבססים.

 

הם בחרו במודל האמריקאי כנראה.

 

ומסכים איתך וכך גם כתבתי במודל העיסקי שנראה לי המתאים לפעולתם שיש לבוא במחיר נמוך כי יש להם מוצר נחות למקבילו הבנזיני ורק בליסינג.

 

אם עד עכשיו אנשים חששו לקנות עכשיו קל וחומר , לכן אני מצפה לשינוי של 180 מעלות בגישה העיסקית שלהם.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

ספר את זה ללקוחות חפציבה, פרפקט ליס ודורנט שנשארו בלי דירה ובלי אוטו (הכוונה כמובן לליסינג מימוני כשהרכב אמור לעבור לבעלות החוכר).

אבל עזוב, הויכוח מתחיל לצאת מהמהות.

אין ספק שבטר פלייס קיבלה טלטלה עם עזיבתו/פיטוריו של שי אגסי.

אין ספק שלא יושבים שם מטומטמים והם כנראה העריכו שהנזק של העזיבה המתוקשרת קטן מהתועלת שבהחלפתו.

אם הם צדקו רק העתיד יאמר.

פורסם
ספר את זה ללקוחות חפציבה, פרפקט ליס ודורנט שנשארו בלי דירה ובלי אוטו (הכוונה כמובן לליסינג מימוני כשהרכב אמור לעבור לבעלות החוכר).

אבל עזוב, הויכוח מתחיל לצאת מהמהות.

אין ספק שבטר פלייס קיבלה טלטלה עם עזיבתו/פיטוריו של שי אגסי.

אין ספק שלא יושבים שם מטומטמים והם כנראה העריכו שהנזק של העזיבה המתוקשרת קטן מהתועלת שבהחלפתו.

אם הם צדקו רק העתיד יאמר.

 

גם אם הגיעה השעה להחליפו זו לא הדרך הנכונה וכבר נכתבה כאן הדרך הנכונה לעשות זאת !!

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

הפרויקט בתוצרתו הנוכחית בעייתי ומגביל, ולכן גם המשכו באופן הזה מוטל בספק...

מחיר הרכב לא זול.

סחירות לא ידועה.

אמינות לא ידועה.

מוצע רק 2 חבילות "מסלול - מנוי".

היצע הרכבים "0" (כלומר 1).

פיזור תחנות ההחלפה מועטות יחסית.

במידה וימשיכו בדרך הזו, אני בספק באם יצליחו לשרוד עוד שנה.

נקווה שמכאן והלאה משהו אמיתי ישתנה לטובה.

שיהיה בהצלחה לחדש.


×
×
  • תוכן חדש...