Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5006 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אולי ייצא מזה משהו בסוף.

השת"פ של רנו ניסאן-לא רק הפלואנס.

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
  • תגובות 91
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אפשר להירגע - שי אגסי יעבור להיות דירקטור.

 

הוא דירקטור מעצם היותו בעל מניות.

 

הוא היה החולפ והמשווק. כשצריך ליישם ולמכור הדרישות שונות.

 

אם הוא מחפש עבודה בשיווק שיצור קשר בה"פ.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אולי יעשו לנו אוטובוסים חשמליים במרכזי הערים?

הרבה יותר קל לביצוע כי ידוע שהאוטובוס יעבור בתחנה המרכזית ושם אפשר להחליף סוללה.

מה גם שאוטובוסים כאלה מבלים רוב היום במהירות 5 קמ"ש ולא מגיעים ל 160 קילומטר בכלל.

אה ועוד דבר- זה יהיה יותר ממבורך להיפטר מכמויות העשן והרעש המחריד שהם פולטים.

מסקנה-

הרבה יותר פרקטי

הרבה יותר זול

הרבה יותר משפיע על החיים, אפילו יותר מ 100,000 מכוניות חשמליות.

פורסם
אולי יעשו לנו אוטובוסים חשמליים במרכזי הערים?

הרבה יותר קל לביצוע כי ידוע שהאוטובוס יעבור בתחנה המרכזית ושם אפשר להחליף סוללה.

מה גם שאוטובוסים כאלה מבלים רוב היום במהירות 5 קמ"ש ולא מגיעים ל 160 קילומטר בכלל.

אה ועוד דבר- זה יהיה יותר ממבורך להיפטר מכמויות העשן והרעש המחריד שהם פולטים.

מסקנה-

הרבה יותר פרקטי

הרבה יותר זול

הרבה יותר משפיע על החיים, אפילו יותר מ 100,000 מכוניות חשמליות.

 

נקודה מעולה שלא חשבתי עליה, במקום לכוון כל הזמן לשוק הפרטי עצם הכנסת החשמליות לעולם התחבורה הציבורית יניב הרבה יותר פירות ואיכות החיים תעלה המון (מישהו אמר גם רעש?!)

פורסם

^ חשמלית נוסעת על פסי רכבת.

 

נראה לי אתה מתכוון יותר להמצאה אירופאית שעדיין בשימוש נרחב במזרח אירופא והיא נקראת TRALEY-BUS

לי אישית יצא המון לנסוע על כאלה ברוסיה. הנסיעה היא דיי איטית בגלל אי היציבות של "המחושים" היוצרים מגע עם כבלי החשמל מעל הכביש.

 

בנוסף יש ישנן לא מעט בעיות עם כלי תחבורה זה:

א. כבלי החשמל מכוערים נורא ופוגעים בנראות העיר.

ב. הנסיעה איטית אמרנו.

ג. אם כבל חשמלי נופל על הכביש ומכונית לא זהירה עוברת מעליו, זה יכול לגרום לזה: הקטע הראשון בסרטון המצורף

http://www.youtube.com/watch?v=BAzmIMUAZkw&feature=g-vrec

 

שאר הסרטון גם מומלץ לצפייה.

TRALEYBUS-BAKU-SKODA 14TR.jpg

Traleybus-550x188.jpg

זמין 8)

פורסם

עוד פעם כותרות בניחוח צהוב להחלטה עסקית נבונה.

הוא מתאים לשלב החלומות, במוצהר.

עכשיו צריך סופר אפונים שיממש את החלומות על הקרקע והוא פינה את מקומו לאחד כזה.

הוא עדיין בעל מניות עיקרי אולי אפילו בעל רוב (אני לא יודע) כך שהסכוי שמהלך כזה נעשה בלי הסכמתו די נמוך.

פורסם

מישהו בשם marcopolo הגיב באתר green autoblog ולפי דבריו (לא בדקתי את נכונותם) המנכ"ל החדש איוון ת'ורנלי (כיהן עד עכשיו כמנכל בטר פלייס אוסטרליה), היה פוליטיקאי בשמאל של אוסטרליה. כפי הנראה לאחר סיום תפקידו בפוליטיקה "סידר" לבטר פלייס כמה עסקאות באוסטרליה.

 



Enter Even Thornley. Australian dot com millionaire, and ex-politician. Even Thornley served a short term as a cabinet minister, in the former left-wing, Labour government of the State of Victoria, Australia. After leaving office, Mr Thornley has brokered some token deals for Better Place, (accompanied with a great deal of hype) due to his contacts with the current minority, Australian Federal Labour government.

 

Mr Thornley's Australian influence, (along with Better Place investors money) will disappear with the next election. The incoming Conservatives have promised an inquiry into Labour's relationships and 'arrangements'. Better Place is high on the list !

 

http://green.autoblog.com/2012/10/02/better-place-shake-up-shai-agassi-out-as-ceo-evan-thornley-ste/

פורסם
אולי יעשו לנו אוטובוסים חשמליים במרכזי הערים?

הרבה יותר קל לביצוע כי ידוע שהאוטובוס יעבור בתחנה המרכזית ושם אפשר להחליף סוללה.

מה גם שאוטובוסים כאלה מבלים רוב היום במהירות 5 קמ"ש ולא מגיעים ל 160 קילומטר בכלל.

אה ועוד דבר- זה יהיה יותר ממבורך להיפטר מכמויות העשן והרעש המחריד שהם פולטים.

מסקנה-

הרבה יותר פרקטי

הרבה יותר זול

הרבה יותר משפיע על החיים, אפילו יותר מ 100,000 מכוניות חשמליות.

 

בדיוק.

מה גם שלרנו כבר היום יש מסאיות חשמליות.

 

זה בלי סוללה מתחלפת - אבל בטח יכלו לסדר משהו אם היו רוצים.....

 

http://www.greenerideal.com/vehicles/0720-renault-trucks-all-electric-refrigerated

 

Technical characteristics of the All-electric Renault Midlum 16 t:

 

- Operating range: 100 km

- Recharging time: 8 hours

- Electric motor power: 103 kW

- 3 Lithium ion battery packs with a total capacity of 150 kWh

- Payload: - 5.5 tonnes

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם
אולי יעשו לנו אוטובוסים חשמליים במרכזי הערים?

הרבה יותר קל לביצוע כי ידוע שהאוטובוס יעבור בתחנה המרכזית ושם אפשר להחליף סוללה.

מה גם שאוטובוסים כאלה מבלים רוב היום במהירות 5 קמ"ש ולא מגיעים ל 160 קילומטר בכלל.

אה ועוד דבר- זה יהיה יותר ממבורך להיפטר מכמויות העשן והרעש המחריד שהם פולטים.

מסקנה-

הרבה יותר פרקטי

הרבה יותר זול

הרבה יותר משפיע על החיים, אפילו יותר מ 100,000 מכוניות חשמליות.

 

בגליון אוטו החודש כתוב, שדן הולכת להכניס אוטובוסים חשמליים לחברה.

בנתיים זה רק ניסיוני ולמספר מועט של קווים.

פורסם
זה דווקא לא אמור להצחיק, זו מהותו של שלב הפיתוח בחברה, בכל חברה. אף אחד לא מצפה מחברה להרוויח בשלב זה של מחזור חייה.

 

אף אחד לא באמת מצפה מחברה עם מחירים כאלה מגוחכים להצליח במיזם.

כל המבחנים ובדיקת עלויות שעושים להם-המיזם הזה נראה מצחיק.

לקחו מהמדינה מליונים וזרקו לפח.

פורסם

איפה "בטר פלייס" לקחה משהו מהמדינה? בנתיים הם הביאו הנה מאות מיליוני דולרים בכסף השקעות זר, מפרנסים מאות משפחות ויוזמים פיתוח עם התשתיות שהם פורסים. לא דבר רע בכלל.

 

העוול שלהם רגולטורי בעיקרו - שלילת זכות הבחירה מהצרכן בכל הקשור להטענה חשמלית. ועל כך אמנם יתכן שהקארמה של היקום תעביר להם שיעור יקר, אבל אני לא משלה את עצמי לחשוב שמשרד התשתיות לא יצליח להעביר את קומבינת הטעינה המנוהלת והיקרה בכל מקרה, ובוודאי שיהיה מי שימכור להם את הציוד לעשות את זה, עם בטר פלייס או בלי בטר פלייס.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum


×
×
  • תוכן חדש...