Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ריקול חדש לטויוטה -פירוט מלא


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5006 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

 

האמת זה פאדיחה רצינית למצוא את מותך בין הדג הקפוא לבין מיקס גזר גמדי :oops:.

 

 

:lol: :lol: :lol:

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
לפחות טויוטה מודים בטעויות שלהם ומבצעים ריקולים יזומים.

בשונה מיצרנים אירופאים כמו VAG שאצלהם כל תקלה (חלונות נופלים, 'ריקולים שקטים' וכו') הופכת לפיצ'ר. :roll:

 

אתה רציני בתגובה שלך??? מודים בטעויות?! באמת יפה מצידם, כאילו שזה משהו שנתון לשיקול דעתם ונעשה כמחווה של רצון טוב כלפי הלקוחות. הם חייבים להכריז על כך אחרת יאכלו אותם חיים. בארה"ב הם יכולים לחטוף קנס של מליונים אם יש תקלה בטיחותית ומנסים להסתיר את זה. מה שכן, עושה רושם שהם הפיקו לקחים מהריקול הקודם של דוושת התאוצה שנתקעת והפעם נעמדים מול המצלמות ולא מנסים להתחבא. יותר מדי ריקולים בטויוטה לאחרונה. משהו לא טוב עובר על החברה הזאת.

פורסם
יותר מדי ריקולים בטויוטה לאחרונה. משהו לא טוב עובר על החברה הזאת.

 

הדבר נובע כנראה מהעובדה שמאוד קשה להרכיב מכונית מתחת למים.

 

למרות שיש לומר, כי בהחלט מגיע להם ח"ח על ייצור יאריס היברידית, אשר מחירה תחרותי בהחלט בשוק הישראלי .

זמין 8)

פורסם
לפחות טויוטה מודים בטעויות שלהם ומבצעים ריקולים יזומים.

בשונה מיצרנים אירופאים כמו VAG שאצלהם כל תקלה (חלונות נופלים, 'ריקולים שקטים' וכו') הופכת לפיצ'ר. :roll:

 

ממש כמו שהם הודו על התקלה בדוושת הגז... ממש חסידי אומות העולם! להזכירך הם התנערו מאחריות עד שפרסמו את ההקלטות של המשפחה המסכנה שהתרסקה למוות בתאונה.

We are the Human Race

פורסם

כולם אוהבים לתקוף את טויוטה כי הם גדולים ולא "נחשבים" מוטורית. אפשר לחשוב של-VAG יש פחות ריקולים ושלא לדבר על GM או פורד (החברה שהמציאה את הרכב עם הישבן הנפיץ). אני לא מדבר על אינספור פרות קדושות מוטוריות איטלקיות, צרפתיות ובריטיות שבהן שום ריקול לא היה מציל את המצב.

 

מה שכן, שמתי לב (וכמובן לא רק אני) לירידה באיכות ההרכבה של המכוניות שלהם בדור האחרון. פעם טויוטה נכנסה למוסך רק לטיפולים שוטפים, המכונית היו אמינות כמו מקררי אמקור של פעם - שים בנזין, מי ברז ושמן טרקטורים משומש וסע לשלום. היום פאנלים מתפרקים, בעיות מציקות, תקלות. אכן משהו לא טוב עובר על החברה. חבל, כי פעם המכוניות שלה היו אות ומופת לאמינות ושרידות, אני לא רואה טנדרים של אף חברה אחרת שהיו יכולים לשעוט במדבר עם תחזוקת עולם שלישי ולהביס בדרך גדודי T-55.

פורסם
הדבר נובע כנראה מהעובדה שמאוד קשה להרכיב מכונית מתחת למים.

 

למרות שיש לומר, כי בהחלט מגיע להם ח"ח על ייצור יאריס היברידית, אשר מחירה תחרותי בהחלט בשוק הישראלי .

הפלואנס דיזל יותר תחרותית לטעמי, מציעה יותר במחיר דומה.

כולם אוהבים לתקוף את טויוטה כי הם גדולים ולא "נחשבים" מוטורית. אפשר לחשוב של-VAG יש פחות ריקולים ושלא לדבר על GM או פורד (החברה שהמציאה את הרכב עם הישבן הנפיץ). אני לא מדבר על אינספור פרות קדושות מוטוריות איטלקיות, צרפתיות ובריטיות שבהן שום ריקול לא היה מציל את המצב.

 

מה שכן, שמתי לב (וכמובן לא רק אני) לירידה באיכות ההרכבה של המכוניות שלהם בדור האחרון. פעם טויוטה נכנסה למוסך רק לטיפולים שוטפים, המכונית היו אמינות כמו מקררי אמקור של פעם - שים בנזין, מי ברז ושמן טרקטורים משומש וסע לשלום. היום פאנלים מתפרקים, בעיות מציקות, תקלות. אכן משהו לא טוב עובר על החברה. חבל, כי פעם המכוניות שלה היו אות ומופת לאמינות ושרידות, אני לא רואה טנדרים של אף חברה אחרת שהיו יכולים לשעוט במדבר עם תחזוקת עולם שלישי ולהביס בדרך גדודי T-55.

היום מי שמחליפה את טויוטה היא יונדאי וחברת הבת שלה - קיה. מציגות מכוניות אמינות, אבל הם עולים על טויוטה בטכנולוגיה, להזכירך קורולה מצוידת בגיר אוטומטי של 4 הילוכים בעוד i35, i30, פורטה ובקרוב גם סיד - 6 הילוכים בגיר האוטומטי, בטיחות טובה תמיד עם 6 כריות אוויר, בעוד עד 2012 היו בקורולה 4 כריות אוויר בלבד, אבזור מבזה.

אנשים גם מחפשים אבזור.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

נורא מוזר.

היבואן מכר רק 30 אלף יאריס, אוריס, קורולה, ראב 4 וקאמרי בין השנים האלו?

או שזה נסיון פטתי לגמד את התופעה?

×
×
  • תוכן חדש...