Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קניתי הונדה HRV ונסעתי קצת לטייל.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5006 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מה הדגם המדוייק של המסוק שאתה משתמש בו, אני ואבא שלי כבר הרבה זמן מתעניינים בלקנות אחד כזה!

אם אפשר יותר פרטים בפרטי איך אתה משדר את הוידאו בחי מGOPRO למסך אצלך כלומר איזה משדר וכו'

 

אני מאוד מתעניין.

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

פורסם

אני שיערתי שמדובר ב-drone שמגיע עם מצלמה מובנית ומשדר לאייפון, אני משער שהפלטפורמה המדוברת דומה מאוד ל-drone (אם לא אותה פלטפורמה בדיוק).

 

תוצאה יפה ומאוד מעניינת.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

על הכלי יש מצלמה יעודית המשמשת להטסה ואילו ה GOPRO רק מקליטה על אף שלGOPRO יש יציאת AV שאפשר להשתמש לצורך הטסה.

AR DRONE הוא גם רחפן אבל הקשר שלו לכלי שלי הוא בערך כמו הקשר בין קורקינט לאופנוע GP את השלדה אני בונה לבד בד"כ מעץ שאר הציוד כמו רוב הציוד לטיסנאות חשמלית קונים בעיקר באתרי אינטרנט המתמחים.

מדובר בעולם שלם של פלטפורמות , משדרים, מקלטים, אנטנות, מסכים , שלטים, סוללות,מטענים , מנועים,פרופלורים, מצלמות ,מחשבי טיסה, GPS ועוד ועוד ועוד ....

 

יש מספר פורומים בארץ ובעולם לנושא אם זה ב EFLY הישראלי או RCGROUPS האמריקאי ומי שרוצה להכנס לתחום כדאי שיכין הרבה זמן לקרוא והרבה סבלנות ללמוד.

Picture 006 (Medium).jpg

פורסם
מה הדגם המדוייק של המסוק שאתה משתמש בו, אני ואבא שלי כבר הרבה זמן מתעניינים בלקנות אחד כזה!

אם אפשר יותר פרטים בפרטי איך אתה משדר את הוידאו בחי מGOPRO למסך אצלך כלומר איזה משדר וכו'

 

אני מאוד מתעניין.

 

אני ממליץ לך להגיע לפורום EFLY בארץ שעוסק בנושא טיסנאות מכל הסוגים, לצורך העניין הפלטפורמה לא מגיעה ' מוכנה מהחנות' (או ready to fly בשפת הטיסנאים) .

 

אני מניח שבמדובר בפטפורמת TBS DISCOVERY או DJI 450, אין טעם לנחש מה שאר הציוד ,לכל אחד יש משהו אחר וכמו שיגאל אמר מי שאין לו ציוד טיסנאות יצטרך עוד השקעה לא קטנה גם בשביל זה.

 

נ.ב

את הוידאו כמעט אף אחד לא משדר בחי מהגופרו , זה מגיע בdelay , הסוללה/כרטיס זכרון יכולים להגמר תוך כדי טיסה

יש מצלמה נוספת שמשדרת באיכות נמוכה יותר אך אמינה.

 

*עריכה*

אני רואה שגם יגאל הגיב בדיוק לפני...

פורסם

נראית פלטפורמה יחסית פשוטה מבחינה מבנית אבל שיכולה לזוז היטב, בייחוד עם 4 בראשלסים...

 

מה שאותי מסקרן זה איך מתבצע האיזון של הכלי באויר?

 

אני לא מתכוון לג׳יירו אלא מבחינת באלאנסים של המנועים, כל מנוע מחובר לערוץ נפרד או שכולם מגושרים לבקר מהירות ויש ערוץ נוסף ששולט על ההטיות (קשה לראות בתמונה, אני נוטה לשער שהם מגושרים ויש ערוץ נוסף עם סרבו שממוקם מתחת לפלטה ונותן בעצם היגוי, אבל מסקרן).

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
נראית פלטפורמה יחסית פשוטה מבחינה מבנית אבל שיכולה לזוז היטב, בייחוד עם 4 בראשלסים...

 

מה שאותי מסקרן זה איך מתבצע האיזון של הכלי באויר?

 

אני לא מתכוון לג׳יירו אלא מבחינת באלאנסים של המנועים, כל מנוע מחובר לערוץ נפרד או שכולם מגושרים לבקר מהירות ויש ערוץ נוסף ששולט על ההטיות (קשה לראות בתמונה, אני נוטה לשער שהם מגושרים ויש ערוץ נוסף עם סרבו שממוקם מתחת לפלטה ונותן בעצם היגוי, אבל מסקרן).

 

כל מנוע מבוקר עצמאית ע"י מחשב הטיסה , שני מנועים מסתובבים עם כיוון השעון ושניים מסתובבים נגד כיוון השעון וזאת כדי לאפשר סיבסוב של הכלי .

מחשב הטיסה מחובר לחיישנים המרכיבים IMU בעל 10 דרגות חופש. גיירו 3 צירים ,מד תאוצה 3 צירים ,מצפן 3 צירים ,ברומטר. בכלי שלי יש גם GPS המאפשר לו לרחף במקום אחד במרחב ולחזור לנקודת ההמראה במקרה של תקלה.

פורסם
כל מנוע מבוקר עצמאית ע"י מחשב הטיסה , שני מנועים מסתובבים עם כיוון השעון ושניים מסתובבים נגד כיוון השעון וזאת כדי לאפשר סיבסוב של הכלי .

מחשב הטיסה מחובר לחיישנים המרכיבים IMU בעל 10 דרגות חופש. גיירו 3 צירים ,מד תאוצה 3 צירים ,מצפן 3 צירים ,ברומטר. בכלי שלי יש גם GPS המאפשר לו לרחף במקום אחד במרחב ולחזור לנקודת ההמראה במקרה של תקלה.

 

כל הכבוד על הכלי המרשים.

 

אני אישית מגיע מתחום המכוניות בשלט רחוק (המכוניות המקצועיות) והכלי הזה נראה לי אחלה פרוייקט להריץ, מאוד מעניין.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

נחמד מאוד, זה מזכיר לי סרטון נוסף שקיבלתי למייל לפני מספר ימים

 

http://www.youtube.com/watch?v=i6LvQaaSqNg דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

 

 

השביל. :-)

 

שביל שרכב יכול לעבור בו נקרא דאבל.

סינגל זה שביל להולכי רגל\אופניים\אופנועים.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

זה נראה מעולה יגאל - כל הכבוד :)

איך אתה מצליח לנהוג בסנדלים אבל? זה נוח? אני לא מסוגל.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
נחמד מאוד, זה מזכיר לי סרטון נוסף שקיבלתי למייל לפני מספר ימים

 

http://www.youtube.com/watch?v=i6LvQaaSqNg דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

 

 

 

 

שביל שרכב יכול לעבור בו נקרא דאבל.

סינגל זה שביל להולכי רגל\אופניים\אופנועים.

 

 

הסרטון יפה. אבל הבחור מטיס בקו ראיה כלומר לא יכול להתרחק יותר מ200-300 מטר מנקודת ההטסה.

כמובן שחווית ההטסה היא אחרת לגמרי , אני מטיס מתוך הכלי בגוף ראשון. מה שנקרא FPV - FIRST PERSON VIEW


×
×
  • תוכן חדש...