רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,574 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 27 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
אהלן, אתמול, יום שישי - בוקר, נסיעה רגועה ברכב של אבא לכיוון העבודה. עומדים ברמזור בצומת גדולה יחסית (מי שמכיר, בירושלים הצומת שלפני הפנייה לכביש בגין, ליד צומת פת), האור הירוק מופיע, מתחילים בהאצה ופתאום מגיחה לה מכונית שפונה שמאלה מהכביש ממול במהירות (יש לציין שאין שדי ראיה בעקבות פקק). אבי מתחיל בבלימה פתאומית תוך כדי הסטת ההגה שמאלה כדי להמנע מהתנגשות ברכב שעבר באדום, שגם זה לא קל כיוון שמצידו השמאלי של הכביש ישנו משתך אספלט גבוהה. בנס ובמרחק של סנטימטרים נמנענו מתאונה קטלנית עם רכב שבו נהג נהג מטומטם שהחליט משום מה לנסוע באדום מלא. חשבתם מה הייתה תגובתו? צפירה ארוכה שאילו אנחנו היינו לא בסדר, תאמינו לי, לאן העולם מתדרדר? בקיצור, שימרו על עצמכם ותה…
הודעה אחרונה מאת יוסי פרנקוס, -
-
- 3 תגובות
- 609 צפיות
אז ככה יש לי מאזדה 3 ספורט קומפורט 5דלת' מנוע 1600 שנת סוף 2009 ק"מ 21000אלף האוטו כמו חדש ללא תאונות נפח1.6 הרכב הוא פרטי השאלה שלי מהוא המחירון של הרכב במצב כזה?
הודעה אחרונה מאת Balakai, -
- 6 תגובות
- 793 צפיות
http://www.buy2.co.il/Center/dailydeal/index/efb8b9f4-a042-43cf-afc1-f384db5d0c73 שווה את המחיר?
הודעה אחרונה מאת eyal84, -
- 2 עוקבים
- 10 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
http://cars.walla.co.il/?w=/4700/2572500
הודעה אחרונה מאת Kenworth Man, -
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
לכל חברות החושבות לרכוש צי מכוניות ,וגם ללקוחות פרטיים ולכל מי שחושב להאמין לפרסומים. ראו הוזהרתם מכוניות מגיעות לארץ עם פירסום" חסכניות בדלק"=הכל שקר גס. שקר הונאת צרכן קניתי קיה פיקנטו בישראל אמרו לי צריכת דלק 1 ליטר ל18 ק"מ ממוצע. אני מקבל צריכת דלק של 1 ליטר ל -9 ק"מ. כל פניותי לשירות...תשובות זוועה. שירות על הפנים. מוסכים גרועים ואין פתרון. ביזיון משווע. אני קניתי רכב שאמור להיות חסכוני ביותר, ומתברר כי הבזבזני ביותר. אסור לתת להם להמשיך לייבא ולייצר מכוניות כאלה. אסור לתת לקיה להתקדם בארץ. את המלל הזה פרסמתי גם בפייסבוק של קיה העולמית.
הודעה אחרונה מאת אלעד, -
-
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 679 צפיות
היום בחנתי שלוש מכוניות גולף 1.6 בנזין רגילות (אני חושב שזה נקרא קומפורטליין). בזו מ- 2001 היו ארבע כריות אוויר (2 בדשבורד ו- 2 בצד גב המושבים הקדמיים). אח"כ בחנתי אחת משנת 2002 עם אותו מספר כמו בזו הקודמת ולבסוף בחנתי אחרת משנת 2002 ולה היו בנוסף לנ"ל גם 2 כריות אוויר על העמוד שבין השמשה הקדמית והדלת הקדמית ו 2 גם על העמוד בין שתי הדלתות מעל חיבור רצועת הבטיחות כלומר סה"כ 8 (לגבי האחרונות ראיתי את הפלסטיקים הקטנים שמכסים את כרית האוויר אבל לא הצלחתי לקרוא אם כתוב AIRBAG). האם יש מצב שבגולף במהלך שנת דגם 2002 הוספו 4 כריות אוויר לאותה רמת גימור? מישהו מכיר את הנושא? תודה
הודעה אחרונה מאת pasat04, -
- 5 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום רב, אני מקווה שזהו המקום המתאים לשאול שאלה בהקשר הזה. היום בבוקר יצאתי ברוורס מחניה עם הרכב שלי (רנו קליאו שנת 2007). הפגוש הקדמי ברנו נמוך מאד והמדרכה הייתה גבוהה, כך שכל חלקו הימני של הפגוש פשוט נקרע מהמקום, ולפי עין בלתי מקצועית יש להחליף את כל הפגוש. שאלותי הן: 1. איפה מחליפים פגוש קדמי? במוסך רכב הרגיל שלי (מוסך רון) או אצל פחח? אולי במוסך המרכזי? למישהו יש המלצה ספציפית על מקום? 2. כמה תיקון כזה אמור לעלות? המון תודה לעונים.
הודעה אחרונה מאת Albetx, -
- 6 תגובות
- 996 צפיות
שלום, בבחינת 4 מכוניות (פולו וגולף) שמצאו חן בעינינו ראינו בעייה ב-3 מהן - היפרדות של הריפוד מתחת לגג, "יצירת בטן "עד נפילה מוחלטת. גם בביטנה בדלת של אחת המכוניות ראינו בעייה דומה. מדובר במכוניות שמורות ומטופלות. האם הבעייה מוכרת? מה עושים בנידון? מה עלות תיקון? תודה!
הודעה אחרונה מאת tgt, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 21 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
בסביבות השעה 20:00 - 20:30 נצפתה לאון טורבו MK1 כסופה על כביש 431 סמוך למחלף ראשון דרום. במקום היתה ניידת וגם אמבולנס אאל"ט. הרכב נראה שלם אך שרוף. האם הרכב שייך לחבר פורום, ואם כן, מה מצבו? איך זה קרה?
הודעה אחרונה מאת roee, -
-
- 2 עוקבים
- 22 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
שלום, אשמח לשמוע מהמומחים תשובות למספר שאלות: 1. איך נוצר פקק תנועה כאשר הנתיבים (למשל 2) לא חסומים (למשל רכב שנתקע ירד לשול), אני מבין שאנשים מסתכלים אבל זה אמור לגרום להאטה? כלומר - השאלה האמיתית היא איך מהאטה נוצר פקק תנועה (תגובת שרשרת של כל המכוניות אבל אשמח לפירוט נרחב יותר)? 2. מדוע בפקק רציני מדי פעם יש האצה אפילו עד 60 קמ"ש ואז שוב חוזר הפקק?
הודעה אחרונה מאת שומאכר, -
- 2 עוקבים
- 4 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
איזה סוג רכב , הרכב הלבן המעורב בתאונה? מקור: ויש עוד תמונות) http://www.hnn.co.il/gallery19692.html
הודעה אחרונה מאת itzik_b, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אני לא אספר בידיוק את הפרטים עליו כי אני לא רוצה לפגוע בשמו או בפרנסתו ולא אספר באילו נסיבות אני שואל אבל נאמרו לי מפיו דברים נורא מוזרים בזמן הקצר שאני הכרתי אותו והיתי רוצה לשמוע מה אתם אומרים על זה 1. כששאלתי אותו בעבר על רצועת טיימינג אם הוא יכול לדעת מתי להחליף הוא ענה לי - לא צריך בכלל להחליף, עזוב אותך שטויות, אפילו אם היא נקראת אפשר עוד לנסוע" 2. בקשר לטיפול, אמרתי לו שאני רוצה גם להחליף את המים ברדיאטור הוא אמר - מה? בשביל מה? מים לא מחליפים..... עניתי לו: " אבל פג להם תוקף לפי הספר הטיפולים" אז הוא ענה - אפשר להחליף אבל אי אפשר להחליף את הכל עדיין יהיו שאריות של המים שנמצאים כרגע. 3. כשאני שוטף את האוטו לא לשטוף עם סבון בחיים אלא פעם בכמה זמן לשים רב…
הודעה אחרונה מאת Apple, -
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
לאחר יותר מחודש עם הרכב,היה לי מספיק זמן להרגיש את הרכב והגעתי למסקנה שיש לו שני חסרונות בולטים: 1. בידוד הרעשים בתא הנוסעים - כאשר כל החלונות סגורים, שומעים את רוב הרעשים מבחוץ, לפעמים בצורה מוגזמת. גם רעש המנוע נשמע היטב בתא הנוסעים. 2. נוחות הנסיעה - ממש, ממש קשיחה. בולמי הזעזועים כמעט ולא מורגשים. מרגישים כל סדק ואבן בכביש בצורה מוגזמת. אם הכביש לא שטוח לגמרי, אז מרגישים כל דבר קטן על הכביש. בסעיף הזה האי נוחות ממש מוגזמת. לא ציפיתי לכזה דבר מרכב מודרני. מה גם שהצמיגים שלו דווקא אמורים לשפר את העניין - 195/65R15, זאת אומרת הרבה גומי שאמור לשפר את הנסיעה. בפועל, מרגישים כאילו נוסעים על ג'נטים ללא צמיגים. לפעמים ניתן להרגיש חוסר בכוח זמין, בעיקר בעליות, אבל באופן …
הודעה אחרונה מאת E.L, -
- 4 תגובות
- 747 צפיות
מזה כמה שנים כבר שיש לי ריח רע בפולו. הרכב שנת 2005 ויש כל הזמן ריח כאילו משהו רטוב. חשבתי שזה המזגן בדקתי את כל השטיחים והריפודים והכל יבש. בבגאז גם בדקתי נזילות מהבקלית אוטם כמו שצריך. מה גם שהריח נמצא גם בחורף וגם בקיץ. ללא קשר למזג האויר. זה מסתכל והופך את הנהיגה לחוויה לא נעימה. האם למישהו יש מושג או רעיון מה זה יכול להיות? תודה
הודעה אחרונה מאת pskicker, -
- 27 תגובות
- 6.8 אלף צפיות
מחפש את זה כבר הרבה זמן ולא מוצא תודה לעוזרים!
הודעה אחרונה מאת zuzut5, -
הצתה ראשונית
מאת PHRaz- 3 תגובות
- 810 צפיות
שלום לכולם! כאשר מסובבים את הסוו'יץ באוטו המצבר נדלק ומעביר כח לסלילי נחושת(מנוע בנזין),הכח הזה גורם לניצוץ, השאלה שלי איפה נכנס השלב של היניקה של האוויר בנזין,אני מזכיר שוב,בהצתה הראשונית.. ומאיפה בא כח הדחיסה?
הודעה אחרונה מאת trip_88, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אשמח לדעת איפה יש ברחבי חיפה תחנת דלק המציעה שטיפה חינם למתדלקים בה. למסייעים תבוא הברכה
הודעה אחרונה מאת nimi13, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 5.2 אלף צפיות
יש לנו מאזדה 6 ואחד הפנסים דהוי מאוד.. טסט קודם זה עבר אבל עכשיו אני לא חושב שיעבור כבר.. איך אפשר לנקות את זה? שמעתי שאפשר עם משחת שיניים זה נכון? וצריך לעשות את זה מבפנים וגם מבחוץ? תודה.
הודעה אחרונה מאת alonjp, -
-
כאמור רכשתי רכב מחברת קרסו, לפני כחודש... בבדיקה התגלו 2 צמיגים אחוריים פגומים סוכם להחליפם. אחד העובדים נשלח לעשות זאת, וחזר אלי ואל הסוכן מכירות עם הקבלה על החלפת שני צמיגים אחוריים. בהסכם רכישה צויין שהוחלפו 2 צמיגים אחוריים + חיישני רוורס מתנה (תודה באמת) היום נסעתי בכביש שהיתה לי אפשרות לעלות ל 110 קמ"ש והאוטו פשוט רעד,היד שלי רעדה בצורה כזו שלא יכלתי להחזיק בהגה,פשוט העיף לי אותה. נבהלתי,הורדתי קצת מהמהירות,ושאלתי את השאלה הזו בפורום מסויים - ענו לי שני אנשים מאד נחמדים שכדאי לי לעשות איזון יכול להיות זו הבעיה (בזכותם נסעתי לפנצ'ריה) כשהגעתי לפנצ'יריה אחד העובדים הסתכל על הצמיגים מאחורה,בזמן שאני מחפש בשלט כמה עולה לי לעשות איזון …
הודעה אחרונה מאת alonjp, -
- 5 תגובות
- 827 צפיות
שווה משהו ?? http://www.buy2.co.il/Center/DailyDeal/Index/efb8b9f4-a042-43cf-afc1-f384db5d0c73?referrer=mailchimp&utm_source=BUY2+Daily+Deal+-+Unclassified&utm_campaign=c57c63363f-Buy2_-1_04_10_12_UNCLASS&utm_medium=email
הודעה אחרונה מאת adarbaratz, -
ברכב שממעט לנסוע ,איזה חלק הייתם מנתקים ע"מ למנוע את התנעתו ע"י גנבים? אני חשבתי על החוט הצתה המרכזי בין הכויל למפלג. אשמח לשמוע עוד רעיונות מעניינים .
הודעה אחרונה מאת ST12345, -
- 2 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
תודה.
הודעה אחרונה מאת Apple, -
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
מישהו יודע מה המחירון לוי יצחק להיום של מאליבו 2008 לדגמים lt/ltf תודה
הודעה אחרונה מאת Apple, -
-
- אחראי פורום
- 36 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
שלום לכולם.. יש לי גולף TSI. הלך לי איזה חלק ברכב (מווסת יניקת אויר). הלכתי למוסך אמרו לי שם שהמחיר של החלק הזה הוא 4300 ש"ח לפני מע"מ!!!!!(מק"ט:03C128063A) אחרי חיפושים באינטרנט מסתבר שהחלק הזה לא עולה יותר מ 900 שקל לצרכן ובמקרים מסויימים גם פחות מכך!! איך אתם מסבירים את זה!? פשוט בושה!!
הודעה אחרונה מאת mohen, -
-
- 0 תגובות
- 686 צפיות
שלום, אני מתעניין בקניית Suzuki SX4 HB GLA האם יש דרך לחבר את הסמארטפון שלי על מנת להאזין למוזיקה דרך המערכת? תודה, עודד
הודעה אחרונה מאת oded13, -
- 16 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
טוב אחרי יותר מחודש, החלטתי בסוף שאני מעלה את התמונות שצילמתי באחת העיירות באגם גארדה בטיול לאיטליה שהיה ב 22.8.2012 (היה מין מפגש כזה לבעלי האיטלקיות הקלסיות) תהנו. אה צילמתי גם קטעי וידיו אך לא יודע למה זה יצא בלי קול בסוף. איך?
הודעה אחרונה מאת יבגניפ, -
ליטר בנזין 95 יעלה מתחילת החודש 4.73 שקלים מושחתים ושלא יגידו שזה בגלל המלחמה הקרבה מלכתחילה זה לא אמור היה להיות ככה לתשומתכם
הודעה אחרונה מאת Cerebral Cortex, -
- 3 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום לכולם יש לי התלבטות קטנה לרכב חדש. סיאט איביזה קופרה שנת 2008 לבין סיאט לאון 2 ליטר TFSI ספורט אפ שנת 2007. אני מחפש יתרונות מול חסרונות של שני הרכבים האלה. לגבי הקופרה השוק מוצף כמעט במידה הרכב מצוין ההגה קצת לא מחובר לאוטו והאחיזה לא מרשימה במיוחד (רכב לקו ישר כמו שהרבה אוהבים להגיד) לגבי הלאון שהיא קצת יותר גדולה 5 דלתות 6 הילוכים ומנוע שעם תוכנה מגיעה להספקים מספקים מאוד (לא מחפש להשתולל עם האוטו בעניין הכוח של 300 כ"ס וכד' משהו ממש בקטנה כמו ציפ אולי סטייג 2 ) הקטע שכמעט ואין בשוק רכבים כאלה וגם המידע עליהם קצת חסר. אשמח לעזרה!
הודעה אחרונה מאת pronella, -
- 16 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
בסופ"ש האחרון נערך אירוע ענק של רכבי מאזדה במסלול Willow Springs שבדרום קליפורניה. האירוע הורכב למעשה משני אירועים שד"כ נערכים בנפרד אבל הפעם הוחלט לאחד כוחות - Mazfest שהוא יום מסלול בהשתתפות בלעדית של רכבי מאזדה השונים, ו-SevenStock שהיא תערוכת רכבי מאזדה עם מנועים רוטאריים הגדולה בעולם ובד"כ מתקיימת במגרש החניה של מפקדת מאזדה צפון-אמריקה. באירוע נכחו אלפי משתתפים, בין אם בשטחי התצוגה ותערוכת הרכבים, ובין אם בפיטס וכמובן - על המסלול האמת לאמיתה היא שבקושי הספקתי לראות עשירית מהתצוגה הנייחת ויותר מהכל התעניינתי בלראות את זוג המכוניות שמאזדה עצמם הביאו לתצוגה - 787B ההיסטורית שאחת מהן (לא הספציצית שהובאה לתצוגה) היא המכונית היפנית היחידה שנצחה אי-פעם את מי…
הודעה אחרונה מאת Moti - Miata R, -
מחיר האדישות הציבורית 1 2 3 4 5
מאת Giladben.zaken-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 66 תגובות
- 5.3 אלף צפיות
אם מערכת הגטסו לא הספיקה לזעזע אותנו, וכיוון שאף אחד לא יצא בריש גלי וברעש חזק נגדה, עכשיו משהתרגלו הנהגים לנקודות הבעיתיות בכבישים והופחתו הקנסות, נבחנת אופציית ההחמרה: http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000786977
הודעה אחרונה מאת ברווז, -
-
מי מחובר 5 משתמשים רשומים, 1 אנונימיים, 541 אורחים (הצג רשימה מלאה)
