Jump to content

oded13

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של oded13

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. האם מישהו החליף את המערכת ב SUZUKI SX4 HB 2012? אני מעוניין בהחלפה, מתלבט על מערכת עם מסך מגע והאם עדיף עם מערכת הפעלה של WINDOWS או ANDROID? כרגע הנטייה שלי לאנדרואיד (גרסא יותר ישנה מהנוכחית, אבל נראה לי מתקדם יותר ועם אפשרויות רבות יותר מווינדוס) אשמח לחוות דעת! תודה, עודד
  2. שלום, אני מתעניין בקניית Suzuki SX4 HB GLA האם יש דרך לחבר את הסמארטפון שלי על מנת להאזין למוזיקה דרך המערכת? תודה, עודד
×
×
  • תוכן חדש...