האם מישהו החליף את המערכת ב SUZUKI SX4 HB 2012?
אני מעוניין בהחלפה, מתלבט על מערכת עם מסך מגע והאם עדיף עם מערכת הפעלה של WINDOWS או ANDROID?
כרגע הנטייה שלי לאנדרואיד (גרסא יותר ישנה מהנוכחית, אבל נראה לי מתקדם יותר ועם אפשרויות רבות יותר מווינדוס)
אשמח לחוות דעת!
תודה,
עודד