Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5011 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 72
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מעניין למה הנציג של קרסו בפורום לא מגיב לשרשור.

עוד סיבה להנות מ"תדלוק עצמי" : הריח של הדלק :-)

גם אם התפוח נפל רחוק מהעץ הוא בכל זאת תפוח ולא אגס

פורסם

בלי לעשות פרסומת לאף אחד, לפעמים יש דברים טובים במגרשי הטרייד אין של היבואנים.

רכבים בלי שוק עם ק"מ נמוך - סביר, מיד ראשונה פרטית, עם היסטוריית טיפולים מוכחת עוד לפני שאתה לוקח את הרכב לבדיקה.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם

אין ספק שהפורומים תורמים למי שנמצא בפורום ובאמת מפנים..

 

למרות כל הסיפורים והמעשיות אנשים ממשיכים להיעקץ על ימין ועל שמאל.

 

מה שנקרא "הכלבים נובחים והשיירה עוברת" לצערי!!

 

שבת שלום אורן

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

פורסם

בדרך כלל, אדם שרק נרשם, וההודעות הבודדות שלו מכילות דבר רע כלפי טרייד אין של יבואן זה או אחר.

ראוי שיביא הוכחות כגון צילום רישיון רכב, צילום של אחת החשבוניות המדוברות. או כל פרט מזהה אחר.

קארזפורום מונה מאות משתמשים פעילים, ואם כל יום נאמין למה שחבר חדש רשם ללא הוכחה מוחשית

הדרך להשמצה קצרה מאוד! לא חסרים בעלי אינטרסים.

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

פורסם

הם לא עובדים עם פנצ'ריות ... הם פשוט מחליפים מרכבים אחרים במגרש וצובעים אותו עם ספריי שחור :crazyeyes

שמתי לב לזה גם בסוכנות רכב מוכרת.

פורסם

אני לא ממש מבין את פותח השרשור. הוא קנה רכב בלי לבדוק דברים אלמנטריים ועכשי בא בטענות לכל העולם ואשתו? למה רק אחרי הקניה הוא גילה שהאחריות מכסה 6 חודשים ולא שנה? לבדוק את הצמיגים - לזה לא צריך ידע ונסיון, מספיק להעיף מבט.

אחרי הכל הוא קנה רכב משומש ולא רכב חדש מהניילונים. ואם היה רוכש את הרכב מאדם פרטי, האם גם אז היה בא בכאלה טענות? לדעתי, המחדלים הם שלו ושיתייחס לזה כאל "שכר לימוד".

פורסם

עברתי על השרשור ואני רואה יותר מידי "נציג המכירות אמר לי".

 

אתה מעיד שאין לך מושג ירוק ברכב ולא בדקת כלום?

 

ידידי היקר, אין לך להלין אלא על עצמך. לא סומכים אף פעם על דברי מוכר בעיניים עצומות ולא משנה אם זה אוטו משומש או מיקרו חדש.

 

יש לך מזל שאלה דברים קטנים (וטוב שאתה לא בא בטענות שאמרו לך שמיכל הדלק מלא והאמנת להם בלי להסתכל על שעון הדלק).

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

ברכב שקניתי לפני כמעט 10 חודשים מהרץ,היה צריך להחליף צמיגים קדמיים (היו יבשים ב- 31,130 ק"מ).

הם אמרו שזה על חשבונם אבל בניגוד לקרסו,שלחו אותי למקום שעמו הם עובדים וראיתי במו עיני,שאכן הורכבו צמיגים חדשים על הרכב.

במקרים של צמיגים,לא סומכים על חברת טרייד אין/ליסינג /השכרה,אלא מורידים במחיר על צמיגים ומחליפים עצמאית או שמבקשים מהם הפניה לאדם שעובד איתם ומסתכלים היטב על מה שמקבלים.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
אחרי הכל הוא קנה רכב משומש ולא רכב חדש מהניילונים. ואם היה רוכש את הרכב מאדם פרטי, האם גם אז היה בא בכאלה טענות? לדעתי, המחדלים הם שלו ושיתייחס לזה כאל "שכר לימוד".

 

ידידי היקר, אין לך להלין אלא על עצמך. לא סומכים אף פעם על דברי מוכר בעיניים עצומות ולא משנה אם זה אוטו משומש או מיקרו חדש.

 

יש לך מזל שאלה דברים קטנים (וטוב שאתה לא בא בטענות שאמרו לך שמיכל הדלק מלא והאמנת להם בלי להסתכל על שעון הדלק).

 

חבר'ה, אתם מפספסים את העניין. הבחור טעה, אין ספק, אבל להפנות אליו אצבע מאשימה זו שטות. הביקורת צריכה להיות מופנית ובחומרה לסוכנות שלא רק הטעתה אותו (לדעתי אין מצב שלא ידעו אילו צמיגים הוחלפו. או שהם עשו את זה בעצמם או שהתרשלו כי מישהו חייב היה לבדוק את התיקון לפני מסירת הרכב) אלא גם סירבה לטפל בתלונתו.

אני רוצה להזכיר שפותח השרשור לא איים בתביעה כלשהי אלא רק בא לפרוק עצבים ולהזהיר מפני הסוכנות, כך שמידת אחריותו אינה רלונטית לקביעה שהסוכנות נהגה בחוסר תום לב עד כדי סיכון חיים ובאטימות (בהנחה שגירסת המשרשר מדוייקת).

-----------------------------

לא אפוי, לא כפוי, לא צפוי, לא רפוי ולא שפוי 

פורסם

אחרי הכל הוא קנה רכב משומש ולא רכב חדש מהניילונים. ואם היה רוכש את הרכב מאדם פרטי, האם גם אז היה בא בכאלה טענות? לדעתי, המחדלים הם שלו ושיתייחס לזה כאל "שכר לימוד".

 

לצערנו היום גם רכב חדש צריך לבדוק ב-8 עיניים :roll:

עוד סיבה להנות מ"תדלוק עצמי" : הריח של הדלק :-)

גם אם התפוח נפל רחוק מהעץ הוא בכל זאת תפוח ולא אגס


×
×
  • תוכן חדש...