Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5009 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 72
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
קלעת בול.

מה גם,שקניית רכב כרוכה בהרבה לחץ וכאב ראש, קניתי את הרכב לבד אני כולה בן 26,סטודנט , הכל היה מהר מידי,ביום אחד,סופשבוע, זה בנקים,טלפונים,הלוואות,בדיקות, זה עסק לא פשוט וזה כסף לא קטן, אני כן קפדן אבל הפעם האמנתי לקבלה ולא חשבתי שיכולה להיות טעות כל כך לא מקצועית שיחליפו לי 2 צמיגים תמורת 2 צמיגים טובים וכמעט חדשים,וישיארו לי את הפגומים.

 

היחס ,היחס מעליב, שתמורת 2 צמיגים נורא זולים הם מוכרים את עצמם ומתנהגים כך ללקוח. במיוחד שמדובר בצמיג שהוא לא פגום, אלא פגום פגום! החצי הפנימי שלו שלא ניתן לראות בעין כולו משופשף כמעט עד הסוף,אין לו בשר,והחצי השני מלא יותר,אך יבש עם הרבה סדקים.

 

מעליב וכן כואב בכיס להוציא,עוד הוצאה,ועוד הוצאה ועוד הוצאה,שכלל לא בניתי עליה והוצאות שהחברה אמורה לטפל בהן לדעתי. אז שתקתי ושתקתי ושתקתי.

 

עיצבנו אותי, וכשאני עצבני אז חבל לכולם על הזמן.

תרגע עזריאל...

הקבלה משמשת גם כתעודת אחריות לצמיגים ואני חושב שאתה צריך במקרה זה פשוט לממש את האחריות.

האם רשום בקבלה איזה צמיג בדיוק התוקן? אולי גיל הצמיג לא יופיע שם, אבל יצרן ודגם אמור להיות מצויין.

עוד שאלה, איזה צמיגים מותקנים מלפנים ומה גילם?

פורסם

לא צריך להיות מבין גדול בכדי לראות אם צמיגים חדשים או לא. את המינימום הזה היית צריך לעשות.

 

עכשיו, בנוגע לצמיגים משנת 2006. שאלה מאוד חשובה- אתה ראית בעצמך שהצמיגים שלך אכן משנת 2006 ובמצב חמור או ששוב לקחת את מילתו של "איש המכירות" במקרה הזה הפאנצ'ריסט?

 

וכשכבר החלפת צמיגים, בדקת אילו צמיגים שמו לך ומה התאריך עליהם? אני לא אומר את זה בציניות, המון פאנצ'ריות שמות צמיגים עם תאריך ישן למרות שהם חדשים.

 

ועוד דבר חשוב, האם החברה התחייבה להחליף לך את הצמיגים בחדשים או ב"תקינים" כי אם מדובר בתקינים, די ברור שקיבלת משומשים.

 

אם כבר שכר לימוד אז עד הסוף.

 

ושאלה אחרונה, למה באמת לא פנית למנהל, שירות לקוחות, הנהלה? לא חסר למי לפנות. אני רק מקווה בשבילך שיש לך הוכחות כי הצמיגים שהוחלפו אכן היו ישנים ובמצב מזעזע כפי שתאר הבחור מהפנצ'ריה.

פורסם

לבאי הפורום שלום ושנה טובה,

 

קובי פנה אליי אישית בהודעה פרטית ועל כן אנו מודים לו מאוד. העניין בטיפול והוא ייבדק מול הסוכן ומנהל הסניף.

אשמח לעדכן ברגע שיתבהרו פני הדברים.

 

המשך שבוע טוב וגמר חתימה טובה.

פורסם
ברכב שלי הורכבו 4 צמיגים חדשים לגמרי - סינים באיכות סבירה , הרכב לא נרכש מקרסו !

 

ברכב שרכשתי לאבי מאלבר הוחלפו 2 צמיגים לחדשים ממותג סיני סביר.

על הדרך תוקנו כל הליקויים שנמצאו במכון הבדיקה לרבות החלפה של פנס חזית מקורי ולא זול.

אחרי כמעט שנה עם הרכב אבא עדיין מרוצה.

ואני האחרון שהיה בעד רכישת רכב ליסינג לשעבר ממרגש, אבל היום חוקי המשחק התשנו.

התנאים והמחירים משחקים לטובת מרגשי הליסינג, כשהשירות טוב אז החוויה בכלל נעימה.

 

קרסו טרייד אין, ממתינים לעדכונים והסבר.

ממליץ ללמוד מהשירוש הזה כדי לדעת ממה להמנע. :roll:

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

אני לא מכיר את "קרסו טרייד-אין", אני כן מכיר את קרסו.

שנים על גבי שנים אני לקוח של חב' קרסו בכך שקניתי רכבים מסוג רנו.

 

הרכבים, רכבי רנו, נהדרים, נפלאים מקסימים.

 

השירות של קרסו?, על הפנים.

תמיד שהייתי מגיע למוסך קיבלתי את ההרגשה שאני לא מבין שום דבר, לא יודע שום דבר והם יותר טובים ממני, יותר חכמים ממני והם יודעים הכי טוב מה הרכב שלי צריך.

 

לא נעים.

פרנקופיל מושבע!

פורסם

האם צילמת את כל ארבעת הצמיגים ברגע שגילית את הבעיה?

 

אני חושב שצילומים כאלו יכלו לחסוך הרבה ויכוחים אח"כ.

 

דני

פורסם

יש צילומים ,יש הוכחות...צילמתי את האוטו גם לפני , וגם אחרי , ויש סימונים שונים על הצמיג, וגם פתאום אזיקונים שונים בזוויות שונות...

 

יש הוכחות בקיצר.

פורסם
לבאי הפורום שלום ושנה טובה,

 

קובי פנה אליי אישית בהודעה פרטית ועל כן אנו מודים לו מאוד. העניין בטיפול והוא ייבדק מול הסוכן ומנהל הסניף.

אשמח לעדכן ברגע שיתבהרו פני הדברים.

 

המשך שבוע טוב וגמר חתימה טובה.

 

האם תחזרו אליו כפי שחזרתם אלי ?, עוד מעט כמעט שנה.

פורסם

חבר של המשפחה שהה לפני שנים ביפאן ורכש שם מכונית יד שניה בגרושים. המוכר היפני לא רצה על המצפון שלו שהקונה יסע על צמיגים שחוקים ורכש לו צמיגים חדשים שעלו יותר מהרכב.

עכשיו נחזור לישראל.

 

לא צריך טובות מחברת ההשכרה/ליסינג/טרייד-אין, בטח לא בצמיגים. גם אם ישימו צמיג חדש יש סיכוי טוב שמדובר יהיה בצמיג שהם השיגו מאוד בזול (סיני). שמנהל חברת הליסינג יסע עם צמיגים סיניים.

גם שהייתי סטודנט דלפון או סטאז'ר עני וחסכתי על פחחות, חשמל, מזגן, תמיד השקעתי בצמיגים, בלמים ובולמים. אם הרכב שאתה קונה עם צמיגים שחוקים, תנסה להתמקח ולהשיג הנחה, אבל את הצמיגים תרכוש בעצמך מתוצרת מומלצת ובפנצ'רייה בעלת מוניטין.

בנוסף - ברכישה ממגרש הסכם הגילוי הנאות מגן עליך מפני הפתעות בתחום השלדה, מנוע וגיר, אבל לא מבלאי סביר. בנוסף אתה עדיין מחויב לגלות אחריות ולבצע לרכב חדש בדיקה בסיסית לפני שאתה מניע ונוסע --

מצב הצמיגים, מצב הפנסים, מצב השמנים, מצב נוזל הקירור (ולנסות לברר שמדובר בנוזל קירור מומלץ). כמובן פתיחה וסקירה של המנוע, סקירה היקפית של הרכב ותחתית המרכב באופן גס (אל תבוא עם בגדי השבת לבדוק רכב) וכד'. מי שהיה נהג בצבא (בעוונתיו גם הייתי נהג רק"ם תקופה מסוימת) ויודע מה זה טיפול שוטף מבין למה אני מתכוון.

 

לגבי שאר התקלות שציינת, אתה יכול להתמקח על זה, אולם זה בהחלט במסגרת הבלאי הסביר -

* הרבה מכוניות באות עם שלט אחד היום, גם אני קיבלתי רק שלט אחד. מבאס.

* מצבר גמור זה בלאי נורמלי. בכנות - כמה מוכרי רכב מחליפים מצבר לפני המכירה? אני מכרתי שתי מכוניות עם מצברים גוססים.

* מיכל ריק זה נבזות, אבל הרבה עושים זאת. ד"א - את הבראבו קיבלתי מאוטו-דיל עם חצי מיכל (מיכל=57 ליטר!), אבל יתכן שזה בגלל שמי שמכר אותה מסר אותה עם הרבה דלק ולא בהכרח מדיניות החברה.

* עינית של מערכת הסטריאו, מאוד מעצבן אבל זה בלאי שרוב הסכמי האחריות לא מכסים וגם לא טופס הגילוי נאות. 550 ש"ח זה הרבה כסף, תבדוק כמה חשוב לך לתקן את זה (אם יש לך חיבור AUX או USB אולי תשמש בהם, אם אין - תשקול לשדרג כבר את המערכת).

 

בכל מקרה - אם אכן כצעקתה, אני מקווה שקרסו יטפלו בעניין הצמיגים. יש לחברה הזאת בעיית מוניטין שהם צריכים לעבוד עליה חזק.

פורסם
אני לא מכיר את "קרסו טרייד-אין", אני כן מכיר את קרסו.

שנים על גבי שנים אני לקוח של חב' קרסו בכך שקניתי רכבים מסוג רנו.

 

הרכבים, רכבי רנו, נהדרים, נפלאים מקסימים.

 

השירות של קרסו?, על הפנים.

תמיד שהייתי מגיע למוסך קיבלתי את ההרגשה שאני לא מבין שום דבר, לא יודע שום דבר והם יותר טובים ממני, יותר חכמים ממני והם יודעים הכי טוב מה הרכב שלי צריך.

 

לא נעים.

 

:mm_yeah: .

 

כל כך נכון, רכבים מצויינים עם שרות ושם רע.


×
×
  • תוכן חדש...