-
הודעות
721 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי קרסו טרייד אין
-
מתעניין ברכב פנאי/ג'יפ משפחה 5 נפשות תקציב 60K-80K
קרסו טרייד אין פרסם הודעה בנושא של גלשן חובב בתוך ייעוץ ברכישת רכב
שלום גלשן, כעיקרון הגירסאות הידניות, אם הן באות בחשבון, הן נהדרות. יחסית חסכוניות בהשוואה לאותו רכב בגירסתו האוטומטית, אבל אין באמת הרבה כאלה. הקשקאי הידנית יחסית מבוקשת. יש גם טוסון דיזל ידני, אבל כנראה שהם יהיו ישנים יותר ועם ק"מ גבוה. האאוטלנדר הידני הוא יחסית חדש (החל מ 2012 אם אנחנו לא טועים) והוא בהחלט אלטרנטיבה מעניינת. האאוטבק וההונדה יקרים יחסית, והפורסטר בא בחשבון מבחינת התקציב בעיקר בשנתון הראשון של הצורה החדשה (שבה נטשו את מראה האימפרזה סטיישן מוגבהת) כלומר 2008. התאומים הקוריאניים - טוסון וספורטאז' נפוצים מאוד ומציגים אמינות גבוהה, יחד עם אהבה לשתיית דלק (מנוע V6 בנפח 2700 סמ"ק). בהחלט יש לנו הצעה אחרת - דאצ'יה דאסטר. חדשה. עם שלוש שנות אחריות. זה אמנם חריגה קטנה מהתקציב לדגמי 2X4 או טיפה יותר גדולה לדגמי 4X4, אבל יתן תמורה יותר טובה לדעתנו. במקום מכוניות בנות 4-8 שנים, תהנה מרכב חדש לחלוטין. בהצלחה -
שלום, בתקציב האמור כדאי לך לשנות את אופן החיפוש - במקום להתמקד בדגם מסויים, חפש בטווח המחירים האמור כל מה שנכנס, כאשר תתחיל עם הגדרות מצמצמות את התוצאות, ולאט לאט תרחיב. הכוונה היא שתתחיל בחיפוש של רכב מיד ראשונה או שניה, עם לא יותר מ 100,000 ק"מ, תסתכל בתוצאות אם יש משהו שנראה לך מעניין, לא מצאת משהו מעניין, תרחיב את החיפוש גם ליד שלישית - מצאת משהו מעניין - תתקדם, לא מצאת תרחיב את החיפוש לק"מ יותר גבוה. מצאת משהו מעניין? - מאזדה, רנו, טויוטה, ניסאן, סובארו - תתחיל לברר על הדגם הספציפי. אגב, אם זה רכב לאביך שנוסע לעבודה וחזרה, האם הוא חייב להיות משפחתית סדאן? אולי ניתן להסתפק בסופר מיני טובה (בגודל של קליאו / פולו וכד') שתעשה את אותה העבודה בדיוק, אבל כפי הנראה תהיה חדשה יותר ממשפחתית כי היא תהיה זולה יותר. בהצלחה
-
אוטו אמין + נראה טוב ב20 אלף שקל מקסימום
קרסו טרייד אין פרסם הודעה בנושא של shelik בתוך ייעוץ ברכישת רכב
שלום, הבחירה שלך ברכב ידני נכונה לדעתנו, רכב ידני יהיה על-פי-רוב זול יותר מרכב אוטומטי הן לרכישה והן לאחזקה שוטפת (טיפולים וצריכת דלק). שים לב שאתה קונה רכב ידני שבו המצמד (הקלאצ') תקין ולא בסוף חייו, בדיקה שקל ואפשר לעשות לבד בלי מכון בדיקה. וודא שיש תיעוד טיפולים מהשנים האחרונות ככל הניתן. בכל מקרה אל תוותר על בדיקה מטעמך במוסך / מכון בדיקה. בהצלחה. -
התלבטות בין קיה סיד 2013 לבין רנו פלואנס דיזל
קרסו טרייד אין פרסם הודעה בנושא של alexkite בתוך ייעוץ ברכישת רכב
אנחנו לא יודעים לענות על הקיה, על הפלואנס אנחנו יודעים לומר שמדובר בשילוב של מנוע וגיר מאוד אמינים שעושים ק"מ מכובד הן בציי רכב והן אצל נהגי מוניות, ללא תקלות חריגות. בנוסף לזה הרכב גם מציע שילוב מאוד חסכוני לקבוצה. בשורה התחתונה הרכב מוצלח מאוד ומציע בנוסף ליתרונות אלו גם מרחב מחייה גדול ושימושי. -
צריכת דלק ממוצעת לשברולט קרוז 2014
קרסו טרייד אין פרסם הודעה בנושא של nisan c15 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
ניסאן שלום, מעבר לנתוני הרכב הבסיסיים, צריכת הדלק מושפעת בעיקר מסגנון הנהיגה. האצות חזקות מרמזור לרמזור, נהיגה "עצבנית" וכד' תגרור יחד איתה צריכת דלק גבוהה. נהיגה מתונה, מתוכננת, 'גלישה' לרמזור אדום, רגועה - תביא איתה צריכת דלק טובה יותר באחוזים ניכרים. בהצלחה, -
שלום, ה I25 היא משפחתית קטנה ומודרנית לתקופתה. היא לא עושה משהו הכי טוב מכולם, אבל היא בהחלט פשרה (כל רכב הוא סוג של פשרה) אמינה טובה ושימושית למשפחה קטנה. תעשו בדיקה מטעמכם כדי להיות שקטים. בהצלחה, קרסו טרייד אין
-
בוקר טוב, רנו קליאו III כלומר, מודלים 2008-2012, בתצורה של גיר ידני או אוטומטי מפגינות אמינות גבוהה מאוד, מרווחות, נעימות לנסיעה, ואין כל בעיה להחליט שאתה יורד לאילת עם החבר'ה. האוטו מספיק מרווח להכיל 4 בוגרים עם ציוד. בתקציב שאתה הגדרת אתה גם נשאר עם עודף לא מבוטל. לפני שאתה רוכש, כמובן שחובה לבצע את כל הבדיקות המקובלות ולא לפסוח על אף אחת מהן (מכון בדיקה מורשה, מוסך לקבל מידע על האבחנות). בהצלחה בלימודים, קרסו טרייד אין
-
שלום, הפלואנס דיזל 1.5 ליטר, סדאן או אסטייט (סטיישן) - נחשבת למכונית מצויינת, נוחה ומרווחת, ונטולת בעיות, וזה בשימוש של מאות רכבי ליסינג שעובדים קשה. לחילופין, רנו גרנד סניק עם אותו מנוע 1.5 ליטר דיזל וגיר אמינים ומוכרים. בכל המקרים תישאר עם עודף משמעותי בכיס, ועם מכוניות חסכוניות להפליא ונוחות מאוד. קרסו טרייד אין
-
לגופו של עניין, לשאלה של פותח השרשור, הקליאו האמורה היא מכונית סופר מיני מצויינת, מודרנית, ונטולת בעיות סדרתיות. מצא רכב שמור ומטופל, עם היסטוריית טיפולים מסודרת, קח אותו לבדיקה כמקובל ואחותך תהנה מרכב מצויין, נוח ומרווח.
-
קניתי פיג'ו 206 והתחרטתי, האם אפשר למכור בטווח כל כך קצר?
קרסו טרייד אין פרסם הודעה בנושא של roy007 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
שלום ושבוע טוב, אין שום טעם להישאר עם רכב שמבאס אותך. רכב זה גם כיף. ההמלצה לומר את האמת היא הנכונה. האמת היא הדבר הנכון, אתה לא מתבלבל בגירסאות שונות - אתה לא מתחבר לאוטו, ולמרות ההשקעה וההפסד הכספי הכרוך, בהחלט חפש לך רכב שאתה מתחבר אליו, וכשאתה נכנס אליו בבוקר הוא גורם לך לחייך. בהצלחה! -
שלום, הסניק הוא אכן רכב משפחתי מיוחד ומפנק. מצאי את הרכב בחדש ביותר שאת יכולה, במצב הטוב ביותר האפשרי, ואם את מעוניינת נשמח לעזור. כתבי לנו בפרטי שם וטלפון וננסה למצוא לך רכב מתאים. ככל שזה מצער, כך זה גם צפוי - קחי בחשבון שברכב ישן תמיד יהיו הפתעות שיחייבו טיפול, גם אם תמצאי את הרכב השמור ביותר.
-
כמו בכל עסקת רכב משומש, בצע את כל הבדיקות המקובלות על מנת לקבל מושג מדוייק ככל הניתן על מצב הרכב. בדוק מישכונים ברשם המשכונות (מישכון לא מונע העברת בעלות אם הישעבוד מהרישיון הוסר). בצע שיקלול שהוא סובייקטיבי שלך כמה הרכב הספציפי שווה לך, וכמובן בהשוואה לאלטרנטיבות בשוק. בהצלחה.
-
שלום טל, כפי שרשמו לך לרכב אין "תאריך תפוגה". מצב הרכב בגיל הזה הוא נגזרת של איכות הטיפולים. תיבת הילוכים היא מרכיב משמעותי בכל רכב, ובמכוניות ישנות על אחת כמה כשמחיר של תיקון תיבה אוטומטית יכול להיות משמעותי מאוד. אם אתה יכול בהחלט יש עדיפות לתיבת הילוכים ידנית. האלמרה נחשבת למכונית אמינה מאוד. על פניו נראה שכפי שהומלץ כאן, האלמרה החדשה יותר תשמש אותך בצורה הטובה יותר. גם אם היא לא מושלמת מבחינה חיצונית, אפשר להתפשר על זה ואם זה ממש מפריע לתקן עם הזמן. בהצלחה.
-
שלום, לא קנית רכב משועבד. קנית רכב ממושכן, בתהליכי ביטול מישכון.
-
כפי שהחבר zvit הסביר מדובר על שני רישומים שונים. הרישום ברישיון שנקרא 'שיעבוד' ונרשם במשרד הרישוי הוסר מיידית ולכן יכולתם להעביר בעלות. הרישום השני שנקרא 'מישכון' נרשם ברשם המשכונות, ובמידה ונשלחו הטפסים תקינים לוקח שבועיים / שלושה עד שהוא יורד. אם ברשותך טופס ביטול המישכון אתה כיול לגשת פיסית לרשם המשכונות ולהסיר אותו מיידית. הליכי המישכון והשיעבוד הם הליכים נפוצים ורגילים וכך גם הסרתם. תוכל לבדוק אם המשכון הוסר באתר של רשם המשכונות. תן לזה זמן, כשבועיים לפחות. כל בדיקה עולה כ 10 שקלים. אם תוציא רישיון חדש השיעבוד לא יופיע עליו.
-
אם אתה חושב קדימה על ילדים ומשפחה אז קח לדעתי משפחתית-קומפקטית בסגנון של יונדאי i25 או מאזדה 2 סדאן. נכון שאין להם את ה"שיק" של ניסאן מיקרה או יונדאי i20. אבל בתכלס צריכת הדלק שלהן די דומה לזאת של הפיאסטה וה-i20, המחיר שלהן די דומה ובתמורה תקבל תא מטען גדול יותר שיתאים גם למשפחה קטנה.
- 25 תגובות
-
- יונדאי i20
- מיקרה
-
(ועוד 2 )
תגיות:
-
אם אתה מחפש רק לברוח מהמוסך ורק ראש שקט אז ה-i20 עדיפה על פני הפיאסטה. לא שהפורד פיאסטה 1.4 ליטר לא מכונית אמינה, ממש לא, היא באמת באמת בסדר. אבל ליונדאי יש יתרון קל בעלויות אחזקה על פני הפיאסטה, זה הכל. מעבר לזה הפורד קצת יותר נדירה בשוק, מה שאומר ש-i20 יהיה לך הרבה יותר קל למצוא. הסוויפט יקרה יחסית לשנתון שלה. בנוסף היא כמו שכתבת די קטנה וצפופה. לא רק התא מטען קטן אלא גם המושב האחורי צפוף. למרות שלכאורה היא בקטגוריה יותר גבוהה משל המיקרה, בפועל בפרמטרים מסוימים המיקרה יותר גדולה ממנה. בנוסף שים לב שחלק מהדגמים של הסוויפט הגיעו ללא בקרת יציבות, חיסרון לא קטן. כאן נכנסת לתמונה המיקרה. יש לה יתרון מאוד מאוד משמעותי בצריכת הדלק על פני המכוניות שהזכרת, היא חסכונית בכ-20 עד 30 אחוז לעומת האחרות. בנוסף מדובר במכונית מאוד אמינה, מאובזרת (בלוטות', בקרת שיוט, בקרת אקלים, חימום מושבים, רדיו מקורי ועוד) וזולה לאחזקה. אל תיתן לקטגוריות היבשות לבלבל אותך, המיקרה די מרווחת ודי שימושית ולכן בהחלט יכולה להתחרות בסופר-מיני קטנות כמו הסוויפט.
- 25 תגובות
-
- יונדאי i20
- מיקרה
-
(ועוד 2 )
תגיות:
-
עזרה בבחירת סופר מיני חסכוני עד 50k
קרסו טרייד אין פרסם הודעה בנושא של dpanter בתוך ייעוץ ברכישת רכב
מחיר מחירון של מיצובישי ספייס סטאר מיולי 2013 (זה הכי מוקדם שיש) הוא בערך 59 אלף ש"ח, ככה שהרכב הזה ממש גבולי לתקציב שהגדרת. הספייס סטאר טיפה יותר חסכונית בדלק אבל המיקרה יושבת יותר טוב על הכביש וסוחבת קצת יותר טוב. אבל ההבדלים בין המכוניות הללו באמת לא גדולים, אלו מתחרות ישירות ומאוד דומות. מציע לך לעשות סיבוב על שתיהן ולהחליט. -
כל הרכבים שציינת נחשבים לרכבים אמינים מאוד. אני לא יודע להגיד לך מי מהם יותר אמין, באמת שכולם מאוד אמינים ומהבחינה הזאת אתה יכול להיות רגוע לחלוטין. כמו שכבר ציינו כאן ה-i10 היא מכונית שקטנה מהסיריון והספלאש ואם אתה חושב קדימה על ילדים, עגלות וכאלו אז כנראה שהיא באמת תהיה קצת קטנה מידי. לא שאי אפשר להסתדר עם i10, כבר פגשתי לקוחות עם שני ילדים שהסתדרו יופי במכוניות כמו פיקנטו ו-i10. פשוט זה פחות נוח, זה הכל. הסיריון מכונית מבוקשת מאוד בשוק, למרות שהפסיקו למכור אותה ב-2011. כיוון שמדובר בשנה האחרונה של הסיריון ולא נמכרו הרבה ממנה בשנה הזאת לא יהיה לך קל למצוא אותה. בוא נגיד שסיריון מודל 2009 או 2010 יותר קל למצוא. כמו שכתבו כאן אני מציע לך להגדיל טיפה את התקציב ואז כבר תוכל למצוא ניסאן אקו-מיקרה. כיוון שיש לה גיר רציף היא יותר חסכונית מהסיריון וספלאש במשהו כמו 15-20 אחוז. בנוסף מדובר במכונית מאוד אמינה, מרווחת יחסית לגודל שלה וברמת בטיחות טובה (4 כוכבים, כמו הסיריון וה-i10).
-
רכב סופר מיני ראשון ב- 50K (אופל או יונדאי)
קרסו טרייד אין פרסם הודעה בנושא של ronzar בתוך ייעוץ ברכישת רכב
האופל קורסה והיונדאי i20 מכוניות די דומות בסך הכל. גם מבחינת העיצוב החיצוני, גם מבחינת העיצוב הפנימי וגם מבחינת הנתונים הטכניים (ביצועים, צריכת דלק וכו'). ליונדאי יש יתרון מסוים מבחינת עלויות אחזקה וטיפולים פשוט בגלל שהיא נפוצה יותר על הכביש. מצד שני זה גם חיסרון ויתרון של האופל, שהיא מכונית קצת פחות "שגרתית" (אני לא מסכים עם מה שכתבו פה שהיא אפורה). -
רכישת רכב דרך קרסו טרייד אין - 2 שאלות
קרסו טרייד אין פרסם הודעה בנושא של danshor בתוך ייעוץ ברכישת רכב
בוקר טוב, 1. רכב תצוגה הוא רכב חברה לשעבר ולא רכב ליסינג. אגב, ההכרה בבעלים הקודם היא לא של משרד התחבורה אלא רק של מחירון לוי יצחק. בעלות קודמת של חברה כמו קרסו מוטורס לא מופיעה בסעיף "מקוריות" ברישיון הרכב, ליסינג או השכרה כן. 2. קרסו טרייד אין לא מתעסקת עם הטיית בדיקות לפני קניה וקומבינות עם מכוני בדיקה. בראשון לציון יש כמה מכוני בדיקה לפני קניה, אתה יכול לגשת לכל אחד מהם (כולל שני המכונים של קומפיוטסט שיש בראשון) ולבצע בדיקה לרכב בראש שקט. -
היי אביטל, 1. כן, הרכב מתאים למשפחה. גם מבחינת המרווח במושב האחורי וגם מבחינת נפח תא המטען, אין שום בעיה. 2. הרכב אמין מאוד. המכלולים (מנוע וגיר) משותפים עם עוד דגמים של ניסאן (כמו הניסאן טידה) ונחשבים למאוד אמינים. 3. הטיפולים השגרתים לא יקרים. אין טיימינג אלא רק שרשרת שאינה דורשת החלפה. מה שכן, טיפול 90 אלף ברכב הזה הוא קצת יותר יקר כי יש צורך בהחלפה של פלאגים שהם יקרים יחסית. מעבר לזה הכל שגרתי. 4. כל מקרה לגופו. יש רכבי השכרה שמורים מאוד שהיו בהשכרות לטווח ארוך והם שמורים בדיוק כמו רכבי ליסינג. יש גם מקרים הפוכים, של רכבי השכרה לא שמורים ולא מטופלים. את מוזמנת ליצור איתנו קשר ולקבל הצעה אטרקטיבית לנוט פרטית. 5. הנוט הוא אופציה נהדרת למי שמחפשת מכונית משפחתית קצת אחרת. כמובן שאפשר ללכת גם על האפשרויות השגרתיות, כמו מאזדה 3 או קיה פורטה. הן לא רעות בכלל.
-
הסוויפט היא אכן מכונית מבוקשת מאוד בשוק ולכן גם יקרה יחסית למתחרות שלה. הסוויפט היא מכונית אמינה, זריזה, יפה ומבוקשת, מה שמעלה את המחיר שלה. הפנדה והספארק הן מכוניות קטנות יותר ושים לב שהן רק ידניות, לעומת הסוויפט שהיא אוטומטית. נכון שהסוויפט קטנה יחסית ומבפנים ההבדל בינה לבין ספארק ופנדה לא גדול, אבל זאת עדיין מכונית "סופר-מיני" לעומת פנדה וספארק שהן "מיני". המיקרה נמצאת באמצע מבחינת גודל, בין המיני לסופר-מיני. המיקרה היא גם המכונית הכי חסכונית בדלק מבין המכוניות שציינת. 15 קילומטרים לליטר ואף יותר במיקרה אוטומטית זה עניין שבשיגרה.
-
ניסן מיקרה 2011~2012 אוטומט יעוץ ואופציות יותר טובות
קרסו טרייד אין פרסם הודעה בנושא של Alkash בתוך ייעוץ ברכישת רכב
המיקרה האוטומטית היא אחת מהמכוניות האוטומטית הכי חסכוניות בדלק שתוכל למצוא במסגרת התקציב שלך. צריכת הדלק שלקוחות שלנו מדווחים נעה בין 14 קילומטרים לליטר אצל לקוחות שעומדים קבוע בפקקים ועד 19 קילומטרים לליטר אצל לקוחות שנוסעים מחוץ לעיר. אם אתה משווה למשל לסוזוקי סוויפט, אז היא פחות חסכונית מהמיקרה בצורה משמעותית. בשנים האלו הסוויפט מגיעה עם מנוע 1.5 ליטר וגיר אוטומטי 4 הילוכים - זה שילוב שהוא אולי קצת יותר מהיר וזריז אבל פחות חסכוני בדלק. בנסיעות עירוניות אתה תרד עם סוויפט לאזור ה-10-11 קילומטרים לליטר. מבחינת רמות אבזור - בשנים האלו יש שני דגמים - רגיל (ויזיה) ומאובזר (אסנטה). התוספות שיש באסנטה הן בקרת שיוט, מחשב דרך יותר מפורט, בקרת אקלים במקום מזגן רגיל, תא כפפות מפוצל, חיישני חניה מקוריים, עוד מראה בסוכך שמש של הנהג וידיות בצבע הרכב. 6 כריות אוויר, רדיו מקורי, שליטה מההגה, כיוון גלגל הגה, דיבורית בלוטות' ומשענת יד לנהג יש בשני הדגמים כסטנדרט. אתה מוזמן להגיע אלינו לאחד הסניפים ולעשות סיבוב, להתרשם בעצמך. -
הג'אז הידנית היא מכונית די נדירה בארץ. בכלל ג'אז מהשנים שבין 2008 ל-2010 היא מכונית די נדירה בארץ, על אחת כמה וכמה הידניות. אגב לדעתי מה שכתבת על תא המטען נכון לדגם ההיברידי של הג'אז, כי הסוללה תופסת קצת מקום מהתא מטען. הדגם בנזין הרגיל לא אמור להיות עם תא מטען קטן יותר לעומת הדגם הקודם. בכל מקרה הג'אז אכן מאוד מרווחת יחסית לסופר-מיני ויש לה תא מטען גדול, אבל לא גדול מספק בשביל עגלת תאומים. כיוון אחר שאתה יכול לקחת הוא ניסאן נוט. היא קצת יותר גדולה ומרווחת מהג'אז, מגיעה עם מנוע גדול וחזק יותר. גם הרבה יותר קל למצוא נוט מהשנים האלו במצב טוב, יחסית לג'אז. הבעיה היחידה היא שלנוט אין גיר ידני, רק אוטומט. עוד אפשרות מעניינת היא סיטרואן C3 פיקאסו. שם יש לך בחירה בין ידני לאוטומט (רובוטי) ויש אפילו גרסת דיזל סופר-חסכונית בדלק.
