Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5009 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 72
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

האמת שהיתי מאד מרוצה כי הם לא עמדו במבחן אמיתי וכבר זרקתי המלצות לכל עבר. אך כשאותרה תקלת הצמיגים האיומה ואיך שהם טיפלו בי החלטתי לרשום כאן בהמלצה של מישהו מפורום תפוז כי אמר שיש להם נציג שעונה כאן. דבר שני היו להם פאשלות קטנות שלא התייחסתי וסלחתי אני מאד וותרן ולא הישראלי המכוער שחושב שמגיע לו הכל. בקשר לנציג קרסו? נעלמו עיקבותיו כבר שבוע הוא לא עונה לי בפרטי ולא קיבלתי אף טלפון מהם. רוצים לשמוע קטע? בידיוק שלשום אבא של חברה שלי החליט לקנות רכב ורצה לבקר אותם. איזה קטע? בסוף אחרי הסיפור שלי הוא החליט לוותר והעדיף לחפש רכב

שתהיה לו אבא ואמא ואחריות לא רק בכתב. נמאס להיות פראיירים!

פורסם

אבי לוין -מנהל מותג רנו

ערן... מנהל מכירות ארצי

ניסים ...-אחראי על מוסכים ושירות

וחפש את אחד מאלה .הם לא טיפשים או פראיירים ויש לי הרגשה שמישהו מהם יעזור לך ויטפל בחוצפן שעבד עלייך .

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

פורסם

גם אני חושב שעדיף לקנות רכב מאדם פרטי, נכון שזה קשה יותר ומצריך מסע חיפוש ארוך אך בסופו

של דבר התמורה לדעתי היא עדיפה. הרכבים הגרועים של חברות הליסינג כבר כבשו את השוק לצערי.

פורסם

הרכבים לא גרועים, הכל יחסי

 

אם קונים מליסינג ,זאת אומרת שהיה אצל אדם פרטי שטיפל באוטו כמו כולם, אז אין מה ליפול עם האוטו

 

פשוט השירות,והרמאות זה מה שמעצבן, כל ההסכמים והם לא עומדים בהתחייבויות זה מה שמעצבן

פורסם

אם קונים מליסינג ,זאת אומרת שהיה אצל אדם פרטי שטיפל באוטו כמו כולם, אז אין מה ליפול עם האוטו

 

לא מדוייק. יש הרבה ליסינגאים שקורעים לרכב את הצורה. הם באים בגישה אם הם משלמים הרבה על הרכב אז הם יכולים לעשות איתו מה שבא להם כי הוא לא שלהם. לרוב רכב פרטי לא עובר התעללויות כאלה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

כולכם יוצאים מתוך הנחה שקרסו ו/או הצמיגאי שאיתו הם עובדים שקרנים. רק מגיב אחד עלה על נקודה מעניינת שגם אני חשבתי עליה:

יכול להיות שהיית בפנצ'ריית אוזן? :-D

שמענו רק צד אחד של המטבע. מישהו יודע איך נראים הדברים מצד קרסו? מי אמר שהצמיגאי שאליו פנה פותח השרשור הוא צדיק? מישהו כאן ראה תמונה של הצמיג הלכאורה פסול בטרם החל להתנגח בקרסו?

אין לי קשר לקרסו, מיומי לא נכנסתי לאולם התצוגה שלהם וגם אף פעם לא היתה לי רנו או ניסאן. יש לי בסה"כ היגיון בריא ויכולת לכבוש את ההתלהמות המפעפעת.

טוב יעשו כל המגיבים המקטרגים בשרשור הזה אם יורידו את גובה הלהבות עד שיגיעו פרטים נוספים שישפכו אור על הסיפור הזה.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

הפוסט הזה חוגג היום 13 ימים.

נציג קרסו טרייד אין מודע אליו והגיב בו רק אחרי שנקרא לעשות כן.

מי ש13 ימים לא מספיקים עבורו כדי לסגור נושא כל כך פעוט מול לקוח ופורום מכובד כמו זה ניתן בהחלט לאמר עליו שהוא מזלזל.

פורסם

תגובת נציג קרסו ניתנה לפני שבוע. הבה ניתן לו פקטור לרגל תקופת החגים, שהרי ידוע שבמהלכה נהוג לעבוד פחות, ונמתין לפחות עד יום ראשון.

אם גם אז לא תהיה תשובה, יפנה אליהם פותח השרשור ויעדכננו בתשובה שקיבל.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

אתה רק שוכח כל מיני חופשות וגשרים. רוב הסיכויים שמקבלי ההחלטות לא יחזרו לעבוד לפני צאת שמחת תורה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אנו רוצים לעדכן כי נראה שהמקרה נפתר.

מנהל הסניף בחיפה שוחח בשבוע שעבר עם הלקוח ונראה שהלקוח מאוכזב מטיפול הפנצ'ריה שאנו עובדים איתה, אשר החליפה לו זוג צמיגים קדמיים תקינים בצמיגים חדשים והשאירו את הצמיגים הפגומים מאחור. בכל מקרה, ביקשנו מהלקוח לשלוח אלינו את חשבונית הצמיגים שהוא רכש וכשנקבל אותה הכסף יוחזר לו.

התנצלנו בפני הלקוח על אי הנעימות שנגרמה לו ונעשה כמיטב יכולתנו שמקרים כאלו לא יחזרו.

 

 

 

חג שמח לכולם, קרסו טרייד אין.


×
×
  • תוכן חדש...