Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5011 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 72
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אכן מנהל הסניף צלצל אלי.

 

שלחתי את החשבונית עוד באותו יום, אך בקשר לתשובה הוא אמר לי שביום שלישי הוא יתן לי תשובה לגבי הפיצוי...

 

בכל מקרה עדיין אף אחד לא הודיע לי על ההחזר. כשזה יקרה אני אשמח מאד ואעדכן אותכם.

 

 

חג שמח

פורסם

הנה,הגיע יום שלישי

 

חכיתי לטלפון מקארסו,לא הגיע שום טלפון...

 

התקשרתי,התקשרתי,הוא לא עונה

 

צלצלתי לנציגים ומסתבר שהוא בכלל לא נמצא היום....

 

אחלה,העיקר אמר יום שלישי...וכבר פורסמה פה הודעה שהכל נפתר...מבלי שאני אפילו יודע על כך...

 

סבבה,נחכה עוד יום,נראה מה יוליד מחר

פורסם

צלצלתי היום למנהל סניף ,והעניין טופל לדבריו.

 

הובטח לי זיכוי מלא על הצמיגים של 650 שקלים במוסך מורשה מאזדה.

 

 

תודה גדולה לגדי (נציג קרסו בפורום) שעזר לי ופנה אלי באופן פרטי ביוזמתו ועזר לי.

 

 

מקווה שהזיכוי יתממש בלי בעיות, ומקרים דומים יטופלו בעתיד מבלי פניה לגורמים כאלה ואחרים.

 

אז בכל זאת תודה גם לקרסו שידעו לתקן את הטעות.

 

ושיהיה לכולם ערב טוב וחג שמח

פורסם

כשמגיע יישר כוח מגיע. נציג קרסו כאן, שווה לקרסו את משקלו בזהב. כל התיחסות ופיתרון חיובי, רק מגבירים את הרצון לחזור ולבצע עיסקה עם קרסו, אם תמשיכו כך, בסוף תצליחו לשנות את "התדמית השלילית" שהסגתם במשך שנים "ביושר".

לנציגי החברות, עבודתכם לא פשוטה ולפעמים כפוית טובה. יש מתלהמים, יש צעקנים ומאידך יש גם כאלה שצודקים, רוב המשתתפים, יודעים לקרא "בין הדברים" ויודעים להעריך התיחסות חיובית.

נהג מנוסה
:roll:
פורסם

לחרבן על אנשים ואחרכך "לפתור" בעיות? 650 ש"ח במוסך מורשה מאזדה? מה זה ייתן לו? החלפה של פילטר אוויר? מי יודע מתי בכלל הוא יגיע לפרוע את הזיכוי הזה? מי יזכור אותו בכלל? זה נפנוף בצורה הכי בוטה שקיימת! הבנאדם בזבז כסף בעקבות אימפוטנטיות של נציג, תחזירו לו את הכסף. חד וחלק.

 

אני מצטער, אבל לא מגיע לאף אחד כל הכבוד כאן.

לא לפותח השרשור, לא מבין במכוניות? רוצה לקנות אחת? בפעם המאתיים, קח איתך מישהו שמבין!

לא לקרסו שהתנהגו בצורה מחפירה. זה שהחליף את הצמיגים? אידיוט, ניחא.

אמרו שנה אחריות והתברר שרק עד פברואר (או מה שזה לא יהיה, לא רלוונטי), שכחו, קורה.

העינית של הרדיו-דיסק דפוקה? לא שמו לב, בסדר.

 

אבל לתרץ? לסנן? להבטיח שתחזרו ולא לחזור? רבאק, תעשו טלפון תגידו שעדיין לא נפתר.

ואחרי שהבנאדם בא ומפרסם, שוטח לפני כל העולם את הטענות שלו רק אז מתעוררים?! רק אז פותרים?! (ועוד איזה פתרון)

 

זה לא שירות טוב, זה שיטת מצליח אחושרמוטה! מה עם אותה סבתא שלא פרסמה בקארזפורום? מה עם הבחור שהחליט לבלוע את זה ולסתום? כי אין לו כח לבית מפשט ולבזבז זמן?

 

כסת"ח מהשור הראשונה, זה מה שזה. ועוד נותנים להם "כל הכבוד", אתם רציניים??

 

שירות טוב היה שירות שלא צריך לפרסם עליו בפורום.

פתרון טוב היה להעיף את הסוכן מכירות הזה לאלף עזאזל לחפש עבודה בשטיפת מכוניות. ורצוי גם לצרף לינק לשרשור הזה כשהוא יתקשר לבקש המלצות לעבודה החדשה שלו.

לשקר לבאנדם בכזאת בוטות כדי לסגור מכירה? לתת כזה שירות אחרי מכירה? גועל נפש.

 

*לפני שקראתי את התגובה של נציג קרסו רציתי לכתוב רק את מה שכתבתי באדום, מאחר ולא ידעתי אם המקרה אמיתי או השמצה, אחרי התגובה של קרסו, אחרי שהבנתי שהמקרה אכן אמיתי, כתבתי את מה שכתבתי.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

גם אני הייתי רוצה לחיות בעולם אידיאלי, אבל זה לא קיים, בעיקר בענף הרכב. אני בטוח שיש בעיות שניסגרות ולא שמענו עליהם. התיחסות מעידה על רגישות מסויימת, צריך לעודד את זה. היית מעדיף שיפטרו את עצמם בכך שיחליטו שהפורום עויין ומזיק וביכלל לא ישתתפו.

נהג מנוסה
:roll:
פורסם
לחרבן על אנשים ואחרכך "לפתור" בעיות? 650 ש"ח במוסך מורשה מאזדה? מה זה ייתן לו? החלפה של פילטר אוויר? מי יודע מתי בכלל הוא יגיע לפרוע את הזיכוי הזה? מי יזכור אותו בכלל? זה נפנוף בצורה הכי בוטה שקיימת! הבנאדם בזבז כסף בעקבות אימפוטנטיות של נציג, תחזירו לו את הכסף. חד וחלק.

 

אני מצטער, אבל לא מגיע לאף אחד כל הכבוד כאן.

לא לפותח השרשור, לא מבין במכוניות? רוצה לקנות אחת? בפעם המאתיים, קח איתך מישהו שמבין!

לא לקרסו שהתנהגו בצורה מחפירה. זה שהחליף את הצמיגים? אידיוט, ניחא.

אמרו שנה אחריות והתברר שרק עד פברואר (או מה שזה לא יהיה, לא רלוונטי), שכחו, קורה.

העינית של הרדיו-דיסק דפוקה? לא שמו לב, בסדר.

 

אבל לתרץ? לסנן? להבטיח שתחזרו ולא לחזור? רבאק, תעשו טלפון תגידו שעדיין לא נפתר.

ואחרי שהבנאדם בא ומפרסם, שוטח לפני כל העולם את הטענות שלו רק אז מתעוררים?! רק אז פותרים?! (ועוד איזה פתרון)

 

זה לא שירות טוב, זה שיטת מצליח אחושרמוטה! מה עם אותה סבתא שלא פרסמה בקארזפורום? מה עם הבחור שהחליט לבלוע את זה ולסתום? כי אין לו כח לבית מפשט ולבזבז זמן?

 

כסת"ח מהשור הראשונה, זה מה שזה. ועוד נותנים להם "כל הכבוד", אתם רציניים??

 

שירות טוב היה שירות שלא צריך לפרסם עליו בפורום.

פתרון טוב היה להעיף את הסוכן מכירות הזה לאלף עזאזל לחפש עבודה בשטיפת מכוניות. ורצוי גם לצרף לינק לשרשור הזה כשהוא יתקשר לבקש המלצות לעבודה החדשה שלו.

לשקר לבאנדם בכזאת בוטות כדי לסגור מכירה? לתת כזה שירות אחרי מכירה? גועל נפש.

 

*לפני שקראתי את התגובה של נציג קרסו רציתי לכתוב רק את מה שכתבתי באדום, מאחר ולא ידעתי אם המקרה אמיתי או השמצה, אחרי התגובה של קרסו, אחרי שהבנתי שהמקרה אכן אמיתי, כתבתי את מה שכתבתי.

 

סליחה אבל אם יש הסכם כתוב ואין בו מליון סעיפים אז על הקונה לקרוא ולדעת בדיוק מה האחריות כוללת ולכמה זמן.

 

לגבי עינית של רדיו דיסק (שכולו עולה 100 ש"ח כחדש) זה כבר לא הבנה ברכבים. אתה אפילו לא בודק את זה כשאתה קונה ואחר כך בא בטענות (וממילא כמו ברכב חדש מדובר בפריט שהאחריות היא של יבואן הפריט ולא של יבואן הרכב)?

 

אתה לא יודע כמה עלו לו הצמיגים (ובמגאן זה מחיר סביר לזוג) וטיפול בכל מקרה הוא יצטרך לעשות. אם הזיכוי הוא למוסך שמקובל עליו אז אני לא רואה עם זה שום בעייה.

 

צריך להבין גם שלא כל אחד יודע שצריך לפנות לפונקציה שמטפלת בשירות לקוחות בחברה אם הסוכן שכשל מתחמק או לא נותן פיתרון משהביע רצון וכאן נכנס הפורום ונציג קרסו בו לתמונה. בסך הכל זה עוד ערוץ לפנות לאותם האנשים ומהניסיון שלי מול קרסו לפחות בשנים האחרונות כשפונים לפונקציות האלה מקבלים תשובות מלאות, מדוייקות ולא מתחמקות. גם ללא הפורום אין להם בעייה להודות שנציג שלהם לא פעל כשורה ולתקן את הדרוש תיקון ועל זה מגיע להם ישר כוח.

 

אל תצפה שמערכת בכזה סדר גודל תהיה נקייה מתקלות, טעויות ועובדים שסורחים אבל כאן לפחות יש גוף שמטפל בדברים. עד היום מכל היבואנים שעבדתי איתם רק סמל"ת וכלמוביל נתנו שירות טוב יותר.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

תגובה לחבר שמעלי :

 

הסכם שבעל פה הוא הסכם לכל דבר ועניין.

 

ועיניית - ההצעה הכי זולה שקיבלתי היא 550 שקלים.

 

הבנתי שהרדיו הוא לא mp3 לכן אני לא אתקן את זה ואני מחפש צ'יפ עם חיבור aux ויו אס בי במחיר סביר.

 

 

נ.ב

אנו חיים במדינת ישראל, וללקק שמנת זה לא אפשרי.

 

כמובן שעדיף זיכוי כספי...אבל גם זה משהו...

 

ואין לי מושג איך היו מתנהגים ומתייחסים בחברה אחרת לסיטואציה הזו. ואיך מטפלים בלקוחות בחברה אחרת...

 

מה שכן מבחינת המחירים, לעומת אלדן ושלמה סיקסט הם היו מעולים לעומתם, ויש להם (לקרסו) מחירים טובים וסוגי שנתונים קצת נמוכים, שמתאימים לכלל הלקוחות ולא רק מכוניות חדישות בשיא היוקר.

 

בסך הכל הקניה היתה נעימה ונוחה ומצאו לי רכב שחיפשתי לצרכים שלי ולא ניסו לדחוף לי מכוניות שלא חיפשתי.

פורסם
סליחה אבל אם יש הסכם כתוב ואין בו מליון סעיפים אז על הקונה לקרוא ולדעת בדיוק מה האחריות כוללת ולכמה זמן.

 

לרגע לא טענתי שהקונה חף מפשע

 

לגבי עינית של רדיו דיסק (שכולו עולה 100 ש"ח כחדש) זה כבר לא הבנה ברכבים. אתה אפילו לא בודק את זה כשאתה קונה ואחר כך בא בטענות (וממילא כמו ברכב חדש מדובר בפריט שהאחריות היא של יבואן הפריט ולא של יבואן הרכב)?

 

שוב, לא טענתי שמר קונה היה 100%

 

אתה לא יודע כמה עלו לו הצמיגים (ובמגאן זה מחיר סביר לזוג) וטיפול בכל מקרה הוא יצטרך לעשות. אם הזיכוי הוא למוסך שמקובל עליו אז אני לא רואה עם זה שום בעייה.

 

אני חושב שצריכים להחזיר לו את הכסף שעלו הצמיגים (בצמוד לקבלה כמובן) ולא לשלוח אותו "עם זיכוי" למוסך שיעלה לו טיפול שעולה 200 שקל וייתן לו את ה"זה אמור לצאת יותר אבל נסגור את זה על 650, שלא תצטרך להוסיף" הקלאסי, ובוא נהיה כנים עם עצמנו לרגע, שנינו יודעים טוב מאוד שזה מה שהולך לקרות

 

צריך להבין גם שלא כל אחד יודע שצריך לפנות לפונקציה שמטפלת בשירות לקוחות בחברה אם הסוכן שכשל מתחמק או לא נותן פיתרון משהביע רצון וכאן נכנס הפורום ונציג קרסו בו לתמונה. נכון מאוד

בסך הכל זה עוד ערוץ לפנות לאותם האנשים ומהניסיון שלי מול קרסו לפחות בשנים האחרונות כשפונים לפונקציות האלה מקבלים תשובות מלאות, מדוייקות ולא מתחמקות. גם ללא הפורום אין להם בעייה להודות שנציג שלהם לא פעל כשורה ולתקן את הדרוש תיקון ועל זה מגיע להם ישר כוח. נכון מאוד, לצערי מה שנעשה כאן, הוא לא תיקון, אלא סתימת פיות

 

אל תצפה שמערכת בכזה סדר גודל תהיה נקייה מתקלות, טעויות ועובדים שסורחים חס וחלילה, הלוואי שהיה אפשרי מצב כזה, מה שאני כן מצפה זה שכאשר מתגלה עובד כזה שסרח, שיטפלו בו אבל כאן לפחות יש גוף שמטפל בדברים.

שוב, לא מטפל, סותם פיות. מחר אותו סוכן יעשה בדיוק את אותו תרגיל על מישהו אחר. מה יצא מזה? כלום בפיתה. כי עם נמשיך עם כל הכנות שלנו, הסוכן הזה לא עשה את מה שהוא עשה בתמימות :roll:

עד היום מכל היבואנים שעבדתי איתם רק סמל"ת וכלמוביל נתנו שירות טוב יותר.

 

לכן אני חוזר ואומר, מה שנעשה כאן, הוא לא טיפול, אלא השתקה בצורה הכי בוטה שאפשר.

סטייל "מה קרה? עבדו עלייך? טוב, הנה קח טיפול בחינם, רק תסתום את הפה ואל תספר לאף אחד, שנוכל להמשיך לעבוד על אנשים"

טיפול טוב היה להחזיר לבנאדם את הכסף שהוא הוציא על צמיגים (ו650 לזוג זה באמת לא מופרך, אני בקושי קונה צמיג אחד במחיר הזה).

טיפול מעולה היה לתת לו מה שהובטח לו ע"י הסוכן. ואת הסוכן לשלוח ללוחות הדרושים. כי שוב, מה שהוא עשה לא היה תמימות, לא היתה טעות, זאת הייתה הטעייה מכוונת ושקרים כדי לסגור את המכירה ולדעתי על דברים כאלה אסור (לקרסו, או כל עסק אחר) לעבור בשתיקה, כי בסופו של דבר הם היחידים שנפגעים מזה.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

אני בכלל לא בטוח שזו סתימת פיות. כשאני פניתי בקשר לגודל גלגל נאמר לי שידגישו סימון לגבי השוני ומרכבים חדשים יותר שראיתי זה אכן נעשה אז לא בדיוק סתמו פה.

 

היום קרסו עושה מאמצים גשולים ואחרי כל טיפול אנן מקבל מהם טלפון למשוב על איכו. השירות ושביעות רצוני (מוסך מורשה פרטי. לא בבעלות קרסו). מי שמשקיע סכומים כאלה במערך ביקורת מן הסתם גם עושה משהו עם המידע.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לחרבן על אנשים ואחרכך "לפתור" בעיות? 650 ש"ח במוסך מורשה מאזדה? מה זה ייתן לו? החלפה של פילטר אוויר? מי יודע מתי בכלל הוא יגיע לפרוע את הזיכוי הזה? מי יזכור אותו בכלל? זה נפנוף בצורה הכי בוטה שקיימת! הבנאדם בזבז כסף בעקבות אימפוטנטיות של נציג, תחזירו לו את הכסף. חד וחלק.

 

אני מצטער, אבל לא מגיע לאף אחד כל הכבוד כאן.

לא לפותח השרשור, לא מבין במכוניות? רוצה לקנות אחת? בפעם המאתיים, קח איתך מישהו שמבין!

לא לקרסו שהתנהגו בצורה מחפירה. זה שהחליף את הצמיגים? אידיוט, ניחא.

אמרו שנה אחריות והתברר שרק עד פברואר (או מה שזה לא יהיה, לא רלוונטי), שכחו, קורה.

העינית של הרדיו-דיסק דפוקה? לא שמו לב, בסדר.

 

אבל לתרץ? לסנן? להבטיח שתחזרו ולא לחזור? רבאק, תעשו טלפון תגידו שעדיין לא נפתר.

ואחרי שהבנאדם בא ומפרסם, שוטח לפני כל העולם את הטענות שלו רק אז מתעוררים?! רק אז פותרים?! (ועוד איזה פתרון)

 

זה לא שירות טוב, זה שיטת מצליח אחושרמוטה! מה עם אותה סבתא שלא פרסמה בקארזפורום? מה עם הבחור שהחליט לבלוע את זה ולסתום? כי אין לו כח לבית מפשט ולבזבז זמן?

 

כסת"ח מהשור הראשונה, זה מה שזה. ועוד נותנים להם "כל הכבוד", אתם רציניים??

 

שירות טוב היה שירות שלא צריך לפרסם עליו בפורום.

פתרון טוב היה להעיף את הסוכן מכירות הזה לאלף עזאזל לחפש עבודה בשטיפת מכוניות. ורצוי גם לצרף לינק לשרשור הזה כשהוא יתקשר לבקש המלצות לעבודה החדשה שלו.

לשקר לבאנדם בכזאת בוטות כדי לסגור מכירה? לתת כזה שירות אחרי מכירה? גועל נפש.

 

*לפני שקראתי את התגובה של נציג קרסו רציתי לכתוב רק את מה שכתבתי באדום, מאחר ולא ידעתי אם המקרה אמיתי או השמצה, אחרי התגובה של קרסו, אחרי שהבנתי שהמקרה אכן אמיתי, כתבתי את מה שכתבתי.

 

צודק 100%

שווי הזיכוי [650 ש"ח למוסך מורשה מאזדה, אגב למה מאזדה ולא קראסו??] בשוק החופשי הינו 250-350 ש"ח בערך [עלות החלפת שמנים ופילטרים במוסך מורשה שאינו שייך לרשת יבואן]

 

לא מכובד לחסוך כך על חשבון הלקוח.

 

אך אם הלקוח מרוצה מכך...


×
×
  • תוכן חדש...