לפעמים האיתותים עובדים מושלם ולפעמים כל המאותתים לא נדלקים אך בלוח המכוונים החצים עובדים כולל המנגנון אך בקצב מהיר.
שאני מפעיל את המשולש אז הקצב נורמאלי אבל המאותתים לא דולקים.
מה יכולה להיות הבעיה?
האם מישהו נתקל במשהוא דומה לבעיה זו?
זה קורה לסירוגין לא משהו קבוע.
תודה רבה.
בבעלותי פאביה בנזין 2003 ידני.
בזמן האחרון בזמן שאני לוחץ על הקלאץ יש שריקות חזקות (שריקות כמו שרכב מניע עם רצועה משוחררת)
יותר קשה להעביר הילוכים שהמנוע קר.
והקלאץ ניהיה יותר קצר.
ראוי לצייו שהאוטו נוסע מצויין והקלאץ לא מחליק.
מה זה יכול להיות? אשמח לעצה וכיוון מה הבעיה.
תודה
הגיע הזמן להחליף את הפנסים ברכב. ליטוש כבר לא עוזר.
האם בשביל להחליף את הפנסים הקידמיים צריך לפרק את הטמבון.?
מישהו יכול לתת לי בבקשה הסבר איך אני עושה זאת?
מזה כמה שנים כבר שיש לי ריח רע בפולו.
הרכב שנת 2005 ויש כל הזמן ריח כאילו משהו רטוב.
חשבתי שזה המזגן בדקתי את כל השטיחים והריפודים והכל יבש. בבגאז גם בדקתי נזילות מהבקלית אוטם כמו שצריך.
מה גם שהריח נמצא גם בחורף וגם בקיץ. ללא קשר למזג האויר.
זה מסתכל והופך את הנהיגה לחוויה לא נעימה.
האם למישהו יש מושג או רעיון מה זה יכול להיות?
תודה
בבעלותי פאביה 2003 בנזין.
משום מה אחרי נסיעה ארוכה (כביש 6) הילוך ראשון עד שלישי נהיים קשים בנסיעה עירונית.
הקלאץ' בן שנה.
מה יכולה להיות הבעיה?
האם שווה לבדוק את השמן גיר? ואם כן האם יש בפאביה מדיד לשמן גיר?
תודה.
שלום לכולם.
נשברה לי הזרוע של הוישר מה שמתחת לפאנל שבין המכסה מנוע לשמשה הקדמית. (פאנל מחורץ , היכן שמצויים המתזים)
בסובארו רוצים על מקורי 433 שקלים חדשים. על מוצר חדש כמובן.
האם למישהו יש רעיון*היכן אוכל להשיג כזה מנגנון משומש...
תודה
גל.
את האמת צביקה שאין לי מושג...
אם אתה זוכר שדיברתי איתך לפני איזה 3 חודשים שנתקעתי איתו...
אני טסתי לחול ואני לא בארץ כרגע אבל הכנסתי אותו למוסך שלא כל כך ידע מה הוא עושה
הרכב נסע עכשיו חודשיים בסדר גמור (לפי מה שאח שלי אומר) אבל עכשיו מתחילים עוד פעם גמגומים ורעידות קשות...
אני מגיע לארץ בינואר ומתכנן לסדר את זה אחת ולתמיד...
תודה רבה על הענותך...