Jump to content

לוחצים בגז

  • הודעות

    23
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי לוחצים בגז

  1. לפעמים האיתותים עובדים מושלם ולפעמים כל המאותתים לא נדלקים אך בלוח המכוונים החצים עובדים כולל המנגנון אך בקצב מהיר. שאני מפעיל את המשולש אז הקצב נורמאלי אבל המאותתים לא דולקים. מה יכולה להיות הבעיה? האם מישהו נתקל במשהוא דומה לבעיה זו? זה קורה לסירוגין לא משהו קבוע. תודה רבה.
  2. בבעלותי פאביה בנזין 2003 ידני. בזמן האחרון בזמן שאני לוחץ על הקלאץ יש שריקות חזקות (שריקות כמו שרכב מניע עם רצועה משוחררת) יותר קשה להעביר הילוכים שהמנוע קר. והקלאץ ניהיה יותר קצר. ראוי לצייו שהאוטו נוסע מצויין והקלאץ לא מחליק. מה זה יכול להיות? אשמח לעצה וכיוון מה הבעיה. תודה
  3. הגיע הזמן להחליף את הפנסים ברכב. ליטוש כבר לא עוזר. האם בשביל להחליף את הפנסים הקידמיים צריך לפרק את הטמבון.? מישהו יכול לתת לי בבקשה הסבר איך אני עושה זאת?
  4. מזה כמה שנים כבר שיש לי ריח רע בפולו. הרכב שנת 2005 ויש כל הזמן ריח כאילו משהו רטוב. חשבתי שזה המזגן בדקתי את כל השטיחים והריפודים והכל יבש. בבגאז גם בדקתי נזילות מהבקלית אוטם כמו שצריך. מה גם שהריח נמצא גם בחורף וגם בקיץ. ללא קשר למזג האויר. זה מסתכל והופך את הנהיגה לחוויה לא נעימה. האם למישהו יש מושג או רעיון מה זה יכול להיות? תודה
  5. ברשותי s40 ידני דיזל. אני צריך בבקשה המלצה למוסך אמין וטוב באיזור המרכז. תודה
  6. בבעלותי פאביה 2003 בנזין. משום מה אחרי נסיעה ארוכה (כביש 6) הילוך ראשון עד שלישי נהיים קשים בנסיעה עירונית. הקלאץ' בן שנה. מה יכולה להיות הבעיה? האם שווה לבדוק את השמן גיר? ואם כן האם יש בפאביה מדיד לשמן גיר? תודה.
  7. שלום. האם סימני אבנית סביב ה"פלאנג'" (מוסכניקים מתים על המילה הזאת) יכולה לגרום עם הזמן לקלקול משאבת המים? תודה
  8. אכן כן צביקה אני ממטולה. טוב בכל מקרה תודה על העצות... היה לי בעבר חלק כזה שלא התאים לכן כנראה זה דגם ספציפי לשנת 92
  9. שלום לכולם. נשברה לי הזרוע של הוישר מה שמתחת לפאנל שבין המכסה מנוע לשמשה הקדמית. (פאנל מחורץ , היכן שמצויים המתזים) בסובארו רוצים על מקורי 433 שקלים חדשים. על מוצר חדש כמובן. האם למישהו יש רעיון*היכן אוכל להשיג כזה מנגנון משומש... תודה גל.
  10. שלום האם מישהו יודע היכן ניתן לרכוש כיסויי רכב טוב שיתאים לסובארו טנדר? תודה
  11. את האמת צביקה שאין לי מושג... אם אתה זוכר שדיברתי איתך לפני איזה 3 חודשים שנתקעתי איתו... אני טסתי לחול ואני לא בארץ כרגע אבל הכנסתי אותו למוסך שלא כל כך ידע מה הוא עושה הרכב נסע עכשיו חודשיים בסדר גמור (לפי מה שאח שלי אומר) אבל עכשיו מתחילים עוד פעם גמגומים ורעידות קשות... אני מגיע לארץ בינואר ומתכנן לסדר את זה אחת ולתמיד... תודה רבה על הענותך...
  12. אני צריך בבקשה המלצה על מוסך טוב שמבין גם בחשמל לסובארו טנדר 92 ידני... באזור טבריה וצפונה... תודה רבה גל
  13. כן הוא זיהה שפלג אחד קצת מזיע בשמן אז הוא אמר שכנראה זה שחיקת רינגים אך הוא אמר שזה עדיין בסדר...
  14. הבעיה נפתרה כמה שעות אצל צביקה קרבורטור בנתניה והגימגומים חלפו.
  15. ארז אתה יכול להגיד לי פחות או יותר מה העלות של ניקוי כזה?? תודה
  16. לא פירקו את הקרבורטור מהרכב... הוציאו את בורג הניקוז וראיתי שנשפך שם הרבה ספרי קרבורטור...
  17. מה שרשום על חוטי ההצתה זה... 7mm lgnition tead hi temp rfi suppression iso 9001 2000 certified
  18. שכחתי... אני מתגורר במטולה .
  19. דבר ראשון פעם ראשונה שלי בפורום ואין ספק שהרמה פה גבוהה לעומת פורומים אחרים בהם אני צופה. לגבי שאלותייך צביקה הניקוי קרבורטור לא נעשה במכון מקצועי אלא נעשה במוסך פרטי. לגבי הכבלים מחר אני יחזיר תשובה מה רשום עליהם , הגמגומים החלו כחודש אחרי החלפת הכבלים , אך לפני החלפת כל מה שציינתי. לגבי הפילטר דלק הוחלף הפילטר שצמוד למיכל דלק והוספנו פילטר ממש לפני הכניסה של הדלק לקרבורטור. בכל מקרה אני אקח את עצתכם ואני אחליף בין כבל3 ל4 ואני אראה מה תהיה המשמעות. תודה רבה על העצות המקצועיות אעדכן בהמשך..
  20. מדובר בשנת 92 ידני 1600 הגימגומים באים לידי ביטוי בדרך כלל בעליות במהירות נמוכה. זה משהוא לא יציב ורציף מופיע בדרך כלל שהמנוע עדיין לא בטמפרטורת עבודה... אך התופעה חדשה כבר מספר שבועות. החלפתי פלאגים מסנן דלק פילטר אויר ושמן ניקיתי מאייד החלפתי קונקטורים שמתחברים לפלאגים והוספתי עוד מסנן דלק. חל שיפור אך מידי פעם עדיין חוזרים גימגומים אלה... מה עלי לעשות??? תודה מראש....
×
×
  • תוכן חדש...