דבר ראשון פעם ראשונה שלי בפורום ואין ספק שהרמה פה גבוהה לעומת פורומים אחרים בהם אני צופה.
לגבי שאלותייך צביקה הניקוי קרבורטור לא נעשה במכון מקצועי אלא נעשה במוסך פרטי.
לגבי הכבלים מחר אני יחזיר תשובה מה רשום עליהם , הגמגומים החלו כחודש אחרי החלפת הכבלים ,
אך לפני החלפת כל מה שציינתי.
לגבי הפילטר דלק הוחלף הפילטר שצמוד למיכל דלק והוספנו פילטר ממש לפני הכניסה של הדלק לקרבורטור.
בכל מקרה אני אקח את עצתכם ואני אחליף בין כבל3 ל4 ואני אראה מה תהיה המשמעות.
תודה רבה על העצות המקצועיות
אעדכן בהמשך..